Nasos Mazdaspeed 6 έγραψε:ωραια Βαγγελη,για δες και απο εκει και ενημερωσε μας!
δηλαδη μετα τα δυο πρωτα λινκ και την ΧΥΖ ,εχουμε μια ακομη επιλογη!Brembo και τα συναφη τι παιζει για MPS 3 τωρα?spyrtos έγραψε:υπαρχη λυσει!βγαινεις για καφε με τον γιαννητακη και κατεβαινει με το mps εχεις ιδοποιησει εσει 2 φιλους και οσο εσυ πινεις τον καφε σου του συκωνουν τα φρενα!και μετα κανεις την παπια εσυ!απλα μετα τα βαφεις μαυρα για ξεκαρφομα και θα εισαι οκ!βγαζεισ και μια ψευτικη τιμη αγορας και εισαι κυριος!χααχχαχαχαχαχα
Υ.Γ.αυτο το μνμ να διαγραφθει γιατι μετα θα με κυνιγαει μετα ο δημητρης!
τωρα περα απο την πλακα νομιζω οτι κατι ειχε ψαξει ενα παλιο μελος με cx7 για δισκους xyz με αφτερ μαρκετ τακακια!
blinkys έγραψε:Nasos Mazdaspeed 6 έγραψε:
θα υπαρξει πιστευετε σημαντικη διαφορα με τις ιδιες δαγκανες?
Θα υπάρξει μόνο σε θέμα κόπωσης φίλε Νάσο. Αν υπάρξει αλλού είναι καθαρά ψυχολογικό θέμα του ιδιοκτήτη. Και επειδή μίλησες για τη διάμετρο, δεν είναι αυτή που μας απασχολεί. Όσο μεγαλύτερη διάμετρο έχεις ένας δίσκος, τόσο πιο εύκολα στραβώνει. Το ακριβώς αντίθετο ισχύει με το πάχος. Αρα προτείνω στον φίλο, αν βρει να βάλει δίσκους με μεγαλύτερο πάχος, και όχι με μεγαλύτερη διάμετρο, στο ίδιο πάχος.
για την κοπωση ουτε λογος φιλε Γιαννη!απλα ελεγα ΜΗΠΩΣ εχουμε και καλυτερα αποτελεσματα...δηλαδη καποια κερδισμενα εκατοστα στο φρεναρισμα...αλλα μαλλον εκει χρειαζονται 4πιστονες δαγκανες...
Βαγγελη,για πες μας για διαμετρο τι νουμερα βλεπεις σε καθε δισκοπλακα!
μεχρι στιγμης και οι δυο δισκοι που εχω δει ειναι 320mm οπως ειναι και ο εργοστασιακος δισκος