ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ CLUB ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΑΝΩ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΒΑΛΗΜΕΝΟΣ ΘΕΩΡΩ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ ΤΩΝ 3ΡΙΩΝ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΘΟΔΩΡΗ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΞΕΛΙΣΕΙ ΨΑΧΝΕΤΑΙ Κ' ΠΕΙΡΑΜΑΤΕΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΟΥ MPS MOY
1. ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΣΑ ΜΙΑ PSS9 H ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΕΝΤΟΣΘΙΑ ΜΟΤΟRSPORT ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ 2 ΦΟΡΕΣ ΛΟΓΟ ΑΤΥΧΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΒΑΛΑ ΜΙΑ KW VR3
2.ΑΛΛΑΞΑ ΤΙΣ ΜΑΜΑ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΙΣ HOTCHKIS AΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΗΣΗ 3 .5 ΧΡΟΝΩΝ Η ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΣΠΑΣΕ
3. ΕΒΑΛΑ ΨΑΛΙΔΙΑ ΤΗΣ SPC ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ CAMBER ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ
4.ΕΒΑΛΑ ΤΑ CAMBER PLATES K-MAC ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ CAMBER&CASTER ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΑ ΕΒΓΑΛΑ ΣΕ 1 ΜΗΝΑ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΠΙΣΤΑΣ
5.ΕΧΩ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ STRUT BARS ΤΗΣ THE SPEEDLINE ΜΠΡΟΣ&ΠΙΣΩ
6.ΑΛΛΑΞΑ ΤΑ ΠΙΣΩ ΖΑΜΦΟΡΑΚΙΑ ΜΕ ΤΗΣ WHITELINE.
7.ΣΤΟ ΠΑΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΑΙΣΘΗΤΗ ΔΙΑΦΟΤΑ ΟΙ ENKEI RC-T4 18X8 ΜΕ ΜΠΟΥΛΟΝΙΑ ΤΗΣ WORK
8.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ ΕΧΩ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑ OEM ΜΕ ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ STOPTECH ΤΑΚΑΚΙΑ GALFER& ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ FERODO-
9.ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΒΟΗΘΕΙΣΕ ΣΤΗΝ ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΗΤΑΝ Η ΑΕΡΟΤΟΜΗ ΑΠΟ ΤΟ MPS ΑΜΕΡΙΚΗΣ
10.ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΙΛΤΡΟ Κ&Ν ΚΑΙ ΕΝΑ CAT BACK Φ70
ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΡΩΤΗΣΗ &ΑΠΟΡΙΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΘΥΜΟΣ !