[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ Απρ 20, 2024 06:54 ]

Re: Εντυπωσεις απο το στησιμο του MPS3 μου

Re: Εντυπωσεις απο το στησιμο του MPS3 μου

Δημοσίευσηαπό BLACK MPS 3 την Σάβ Απρ 12, 2014 16:22

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ CLUB ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΑΝΩ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΒΑΛΗΜΕΝΟΣ ΘΕΩΡΩ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ ΤΩΝ 3ΡΙΩΝ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΘΟΔΩΡΗ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΞΕΛΙΣΕΙ ΨΑΧΝΕΤΑΙ Κ' ΠΕΙΡΑΜΑΤΕΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΟΥ MPS MOY
1. ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΣΑ ΜΙΑ PSS9 H ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΕΝΤΟΣΘΙΑ ΜΟΤΟRSPORT ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ 2 ΦΟΡΕΣ ΛΟΓΟ ΑΤΥΧΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΒΑΛΑ ΜΙΑ KW VR3
2.ΑΛΛΑΞΑ ΤΙΣ ΜΑΜΑ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΙΣ HOTCHKIS AΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΗΣΗ 3 .5 ΧΡΟΝΩΝ Η ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΣΠΑΣΕ
3. ΕΒΑΛΑ ΨΑΛΙΔΙΑ ΤΗΣ SPC ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ CAMBER ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ
4.ΕΒΑΛΑ ΤΑ CAMBER PLATES K-MAC ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ CAMBER&CASTER ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΑ ΕΒΓΑΛΑ ΣΕ 1 ΜΗΝΑ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΠΙΣΤΑΣ
5.ΕΧΩ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ STRUT BARS ΤΗΣ THE SPEEDLINE ΜΠΡΟΣ&ΠΙΣΩ
6.ΑΛΛΑΞΑ ΤΑ ΠΙΣΩ ΖΑΜΦΟΡΑΚΙΑ ΜΕ ΤΗΣ WHITELINE.
7.ΣΤΟ ΠΑΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΑΙΣΘΗΤΗ ΔΙΑΦΟΤΑ ΟΙ ENKEI RC-T4 18X8 ΜΕ ΜΠΟΥΛΟΝΙΑ ΤΗΣ WORK
8.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ ΕΧΩ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑ OEM ΜΕ ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ STOPTECH ΤΑΚΑΚΙΑ GALFER& ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ FERODO-
9.ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΒΟΗΘΕΙΣΕ ΣΤΗΝ ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΗΤΑΝ Η ΑΕΡΟΤΟΜΗ ΑΠΟ ΤΟ MPS ΑΜΕΡΙΚΗΣ
10.ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΙΛΤΡΟ Κ&Ν ΚΑΙ ΕΝΑ CAT BACK Φ70
ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΡΩΤΗΣΗ &ΑΠΟΡΙΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΘΥΜΟΣ !
BLACK MPS 3    
-0.8 Bar
-0.8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2014 11:23
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

kw vs pss9

Δημοσίευσηαπό diMiPS την Σάβ Απρ 12, 2014 20:06

BLACK MPS 3 έγραψε:ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ CLUB ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΑΝΩ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΒΑΛΗΜΕΝΟΣ ΘΕΩΡΩ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ ΤΩΝ 3ΡΙΩΝ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΘΟΔΩΡΗ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΞΕΛΙΣΕΙ ΨΑΧΝΕΤΑΙ Κ' ΠΕΙΡΑΜΑΤΕΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΟΥ MPS MOY
1. ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΣΑ ΜΙΑ PSS9 H ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΕΝΤΟΣΘΙΑ ΜΟΤΟRSPORT ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ 2 ΦΟΡΕΣ ΛΟΓΟ ΑΤΥΧΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΒΑΛΑ ΜΙΑ KW VR3
2.ΑΛΛΑΞΑ ΤΙΣ ΜΑΜΑ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΙΣ HOTCHKIS AΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΗΣΗ 3 .5 ΧΡΟΝΩΝ Η ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΣΠΑΣΕ
3. ΕΒΑΛΑ ΨΑΛΙΔΙΑ ΤΗΣ SPC ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ CAMBER ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ
4.ΕΒΑΛΑ ΤΑ CAMBER PLATES K-MAC ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ CAMBER&CASTER ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΑ ΕΒΓΑΛΑ ΣΕ 1 ΜΗΝΑ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΠΙΣΤΑΣ
5.ΕΧΩ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ STRUT BARS ΤΗΣ THE SPEEDLINE ΜΠΡΟΣ&ΠΙΣΩ
6.ΑΛΛΑΞΑ ΤΑ ΠΙΣΩ ΖΑΜΦΟΡΑΚΙΑ ΜΕ ΤΗΣ WHITELINE.
7.ΣΤΟ ΠΑΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΑΙΣΘΗΤΗ ΔΙΑΦΟΤΑ ΟΙ ENKEI RC-T4 18X8 ΜΕ ΜΠΟΥΛΟΝΙΑ ΤΗΣ WORK
8.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ ΕΧΩ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑ OEM ΜΕ ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ STOPTECH ΤΑΚΑΚΙΑ GALFER& ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ FERODO-
9.ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΒΟΗΘΕΙΣΕ ΣΤΗΝ ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΗΤΑΝ Η ΑΕΡΟΤΟΜΗ ΑΠΟ ΤΟ MPS ΑΜΕΡΙΚΗΣ
10.ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΙΛΤΡΟ Κ&Ν ΚΑΙ ΕΝΑ CAT BACK Φ70
ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΡΩΤΗΣΗ &ΑΠΟΡΙΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΘΥΜΟΣ !



πες μας αν θελεις

1. τις εμπειριες σου και την αποψη σου για την pss9 και την kw vIII
1α. ποιες ηταν οι ατυχιες και επισκευασε 2 φορες την pss9 ; ηταν δικες σου ατυχιες η της αναρτησης ;
2. γιατι εκανες επεμβαση στην pss9 ; τι δεν πηγαινε καλα ;
3. ποια απο τις 2 θα "πριτεινες" για οδηγηση δρομου και οχι πιστας ;
4. με τα strutbars και τα coilover και τα swaybars δεν εγινε πολυ κουτσουρο το αμαξι ;Καλησπερα απο την pss9 δεν ειχα κανενα παραπονο ως προς το κρατημα της.
...όλα είναι δρόμος...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
diMiPS    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 5137
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 20:50
Τοποθεσία: Πειραιας
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 51
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 3 MPS - TRUE RED

Εντυπωσεις απο το στησιμο του MPS3 μου

Δημοσίευσηαπό BLACK MPS 3 την Κυρ Απρ 13, 2014 15:38

Οταν την επισκευασα την πρωτη φορα λογω χιλιομετρων κ' της 1ης ζημιας στο σπειρωμα του καλαμιου απο "ξεχειλωμενο" πιατελο την αναβαθμησα με εντοσθια κ' λαδια motorsport και λιγο διαφορετικο bound-rebound με συνενοηση του Αθανασιου ειχε γινει πιο απολυτη και ταυτοχρονα πιο γραμμικη στην λειτουργεια της την 2η φορα στραβωσα το αξονακι στην αρ.μερια οτα επαισα σε ταφο με 160χιλ το κακο ειναι οτι εμεις φοραμε το ιδιο αξονακι απο BMW M5 οποτε καταλαβαινεις οτι ηταν δυσευρετο κ' δαπανυρο οι διαφορες με την kw ειναι οτι δεν παθαινει ευκολα ζημιες διοτι ειχαν ερθει αντιπροσωποι απο Γερμανια για να δουν το χαλι του οδοστρωματος μας λογω πολλων εγγυησεων και αλλαξαν τις βαλβιδες το servis ειναι πιο οργανωμενο σαν κρατημα οι διαφορες τους ειναι πολυ μικρες με το να υπερταιρει η ΚW οποτε για χρηση δρομου η kw ειναι πιο αξιοπιστη βεβαια μεγαλο ρολο παιζει αυτος που θα την τοποθετησει και πως θα
την ρυθμισει .Με τα strut bars k' ta sway bars το αμαξι γινεται πιο συμπαγες και μειωνονται οι κλισεις τωρα ως προς το κουτσουρο αυτο ειναι καθαρα θεμα ρυθμισης σκλυροτητας της αναρτησης αυτα που γραφω μπορουν να τα επιβεβαιωσουν και αλλα μελη του club που τα φορανε πειθωντας τους μετα απο μια βολτα με το δικο μου
BLACK MPS 3    
-0.8 Bar
-0.8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2014 11:23
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: Εντυπωσεις απο το στησιμο του MPS3 μου

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Τρί Απρ 15, 2014 14:24

Απο μηχανικα σκεφτεσαι να κανεις ποτε κατι φιλε Αντωνη?

Ferodo θα ειναι και για μενα τα επομενα τακακια μου οταν με το καλο!
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2


Επιστροφή στο Αναρτησεις-Φρενα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron