----------------------- ΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ -----------------------------
Bilstein B14 coilover ρυθμιζόμενη καθ' ύψος
σκέτη ομορφιά !
Whiteline ρυθμιζόμενα endlinks (sway bar links) μπρος/πίσω
CFM Performance Adjustable Lower Engine Torque Mount RMM
------------------------ ΜΕΡΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ------------------------------
-------------------------- ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ----------------------------
------------------------ ΠΡΙΝ Κ ΜΕΤΑ -----------------------
χαμήλωμα περίπου 2cm αν και δεν του φαίνεται τόσο στις φωτογραφίες όσο από κοντά
------------------- ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ---------------
Μετά από περίπου 1000 χλμ, και μετά το 2ο χαμήλωμα , σφιξίματα , κλπ το αμάξι δείχνει να έχει αλλάξει χαρακτήρα
σφιχτότερο, σταθερότερο και με έναν "αέρα" λίγο πιο σπορ.
> τα endlinks βοήθησαν στο να σταματήσουν οι ενοχλητικοί θόρυβοι (κλανκ-κλουνκ) σε κάθε "στρέβλωση" του αμαξώματος κατά την πορεία
> η ανάρτηση βοήθησε στο να πατήσει καλύτερα κάτω το αμάξι χωρίς να κοπανάει (εκτός κι αν περάσεις γρήρορα από σαμαράκι)
σε χαμηλή ταχύτητα τα σαμαράκια τα καταπίνει γλυκά ενώ τις λακούβες τις νιώθεις λίγο πιο πολύ
> η βάση μηχανής έχει αλλάξει δραματικά την όλη αίσθηση
αν και δεν θεωρείται σκληρή αλλά μάλλον από τις μαλακές (στην Αμερική πάνε σε πολύ πιο σκληρές π.χ. Damond) παρ΄όλ΄αυτά το αμάξι έχει κραδασμούς όταν υπάρχει ανοιχτό a/c
όχι κάτι που δεν μπορείς να ζήσεις μαζί του αλλά για νορμάλ καταστάσεις (π.χ. πήγαιν-έλα στη δουλειά κάθε μέρα) εμένα θα με ενοχλούσε !
ταυτόχρονα έχει αλλάξει και ο ήχος της μηχανής αφού πια ακούγεται πιο τραχύς , είναι πιο πωρωτικός
στο δρόμο το ψάρεμα του τιμονιού δεν έχει εξαφανισθεί αλλά έχει μειωθεί αισθητά
αν την σκληρύνω περισσότερο (είναι ρυθμιζόμενη) φαντάζομαι σχεδόν θα εξαλειφθεί αλλά δεν θα ήθελα περισσότερους κραδασμούς
αυτά για τώρα και πάμε για φρενάρες ....