Καλησπερα παιδια. Θα τολμησω να πω γνωμη κι εγω, σαν ο παλιοτερος Μαζντακιας, απο το 1977. Η μαζντα φτιαχνει αυτοκινητα και βαζει σ αυτα υλικα προδιαγραφων για καλη λειτουργια μεχρι 150 -200 000 χλμ. Απευθύνεται στον μεσο σπορτιφ οδηγο και επιλεγει ετσι τα χαρακτηριστικα τους, ωστε, να ειναι το αυτ/το παντου πολυ καλο, αλλα οχι ισως τελειο. Αυτο ειναι συνειδητή επιλογη, γιατι για ΤΟ κρατημα, ΑΝΤΙΟ ανεση. Πιστευω καταναλωσαν ατελειωτες ωρες για το σετ-απ καθε μοντελου,και ειδικα στα δικα σας πολυ δυνατα ΜΠΣ. Δεν λεει να κερδιζεις 2/10 " και να μην πηγαινεις εκδρομη γιατι πιανεται η μεση ολων απ τα κοπανηματα...Ουτε να βαζεις ημισλικ κι αμα βρεξει βαρκα γιαλο...
Ακομη υπαρχουν παραδειγματα με τις σουπερ αναρτησεις που, γνωμη μου, ειναι μονο για πιστες γιατι ξεκολανε ξαφνικα κι απροειδοποιητα, με οτι σημαινει αυτο, αντι να φευγει σταδιακα ειδοποιωντας τον οδηγο οτι πλησιαζει τα ορια των δυναμεων της φυσικης.
Ας αντικαταστησουμε λαστιχα =αμορτισερ λιγο νωριτερα με ιδια η με μικρη διαφορα προς τις προσωπικες μας προτιμησεις ωστε να μην χανει το αυτ/το την ισοροπία του κατασκευαστη. Τα ρυθμιζομενα αμορτισερ ειναι μια καλη λυση για θερμοαιμους, οταν πανε πιστα κουτσουρο, και μετα παλι πισω.
Ελπιζω να μην με δειτε σαν χειροφρενο, να βοηθησω θελω....ημαρτον.