[ +/- ] [ Τώρα είναι Κυρ Απρ 28, 2024 15:28 ]

ΤΟ "ΣΤΗΣΙΜΟ" ΤΟΥ MAZDA 3 MPS & Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ

ΤΟ "ΣΤΗΣΙΜΟ" ΤΟΥ MAZDA 3 MPS & Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ

Δημοσίευσηαπό iaponas την Τρί Μάιος 18, 2010 16:54

'Οσο αναφορά το θέμα της ανάρτησης εννοείτε ότι θα δεις τεράστια διαφορά!Καμιά σχέση η μαμά ανάρτη και μία πλήρως ρυθμιζόμενη!Θα σε φάει λίγο η μαρμάγκα μέχρι να την ρυθμίσεις αλλά έχει και αυτό τις χάρες του!Όσο για τα λάστιχα πάρε δύο r888 και είσαι κομπλέ!
Προσωπικά το πρώτο πράγμα που θα έκανα στο αμάξι μου θα ήταν καλύτερη επιλογή ελαστικών(αν είναι μπροστιοκίνητο) και μια coilover έτσι για να γουστάρουμε ανεξάρτητα που έχει την κίνηση!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
iaponas    
1,8 Bar
1,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3426
Εγγραφή: Δευτ Απρ 27, 2009 20:24
Τοποθεσία: Αθήνα,Κάτω Πατήσια
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 29
Μοντέλο Αυτ.: Mazda Rx7 Fc3s TII S5,Mazda 3 Sedan 1.6 T/C

Re: ''Στησιμο'' του mps3 k' η σημασια του

Δημοσίευσηαπό parg την Τρί Μάιος 18, 2010 17:12

παιδια καλησπερα.
εκανα το ενα απο τα δυο , δηλαδη εβαλα οπως το γραψει ξανα , λαστιχα και μαλιστα τα r888 .
Σαν λαστιχο ηταν κορυφαιο αλλα μονο για 10000χλμ...
και για να ειμαι ειλικρηνης δεν αξιζαν τα χρηματα τους για τοσα λιγα χλμ.
στο θεμα αναρτησης αυτο που ξερω , ψαχνοντας και συζητωντας με φιλους ειναι πως στα αρκετα χλμ που μαζευει το συγκεκριμενο αυτοκινητο , ναι χρειαζεται κατι σιγουρα πιο σκληρο και στο θεμα στροφων εχει πολυ καλυτερα κρατηματα με αποτελεσμα παρ'ολο το turbo και το μπλοκε να κραταει καλυτερα την μουρη μεσα!
Το θεμα ειναι ειναι ομως οτι οι ελληνικοι δρομοι δεν βοηθαν καθολου με αποτελεσμα , ζαντες και αναρτηση να βγαινουν off πολυ γρηγορα!
Βεβαια τα παντα ειναι γυρω απο το τι θελει ο καθενας μας και το αντιστοιχο πορτοφολι!!
Γιατι με τετοια τιμη βενζινας (και αφου μονο 100αρα πιστευω οτι βαζουμε ολοι), τοτε μας βλεπω να τα κανουμε μπιμπελο στο συνθετο!!!!!
Άβαταρ μέλους
parg    
-0,9 Bar
-0,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: Σάβ Απρ 24, 2010 08:20
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 3 mps

Re: ''Στησιμο'' του mps3 k' η σημασια του

Δημοσίευσηαπό iaponas την Τρί Μάιος 18, 2010 17:33

Η αλήθεια είναι Παναγιώτη ότι τα r888 είναι περισσότερο για πίστα και όχι τόσο δρομίσια-βολτίσια...Είναι λίγο επικίνδυνα σε βροχερό και τα λίγα χιλιόμετρα που σου προσφέρουν είναι γεγονός λόγω της γόμας τους και της χάραξής τους.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
iaponas    
1,8 Bar
1,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3426
Εγγραφή: Δευτ Απρ 27, 2009 20:24
Τοποθεσία: Αθήνα,Κάτω Πατήσια
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 29
Μοντέλο Αυτ.: Mazda Rx7 Fc3s TII S5,Mazda 3 Sedan 1.6 T/C

Re: ''Στησιμο'' του mps3 k' η σημασια του

Δημοσίευσηαπό vdsracing την Τρί Μάιος 18, 2010 18:29

Το αν θα βάλει κανείς σε καθημερινό αυτοκίνητο μια coilover ανάρτηση ή ημισλίκ ελαστικά είναι μια απόφαση που πρέπει να πάρει ενσυνείδητα αφού θα κερδίσει μεν σε οδηγική αίσθηση,κράτημα,αμεσότητα,επιδόσεις αλλά ταυτόχρονα θα θυσιάσει άλλους τομείς όπως η άνεση,η οικονομία,η καθημερινή χρηστικότητα και υπο προυποθέσεις η ασφάλεια σε συνθήκες δημόσιων δρόμων.

Προσωπικά επέλεξα να κυκλοφορώ ετσι(ανάρτηση-λάστιχα) λόγω της χρήσης που κάνω στο αμάξι με συχνές επισκέψεις σε πίστες και βουνά.Αν πχ έκανα μόνο κόντρες δεν θα έβαζα ανάρτηση ούτε ημισλίκ λάστιχα για κάθε μέρα.Θα έβαζα μόνο ενα ζευγάρι στον μπροστά άξονα.Έτσι και αλλιώς η mazda στήνει τα αυτοκίνητα πολύ καλά απο το εργοστάσιο με αρκετά σπόρ προσανατολισμό και μπορούν να υποστηρίξουν τις οδηγικές ορέξεις του οδηγού μέχρι ενα όριο.
-Βαγγέλης-
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vdsracing    
0,4 Bar
0,4 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 425
Εγγραφή: Παρ Αύγ 01, 2008 10:46
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 2 1.5

Re: ''Στησιμο'' του mps3 k' η σημασια του

Δημοσίευσηαπό MAZDA3MPS την Τετ Μάιος 19, 2010 06:41

Καλημέρα και απο έμενα. Εχω αυτον τον Συνδυασμό εδω και περίπου 10 μηνες.Εχω να πω τα εξής απο πλευράς επιδόσεων οταν πατάς απο 1ες 'η 2ες εχει ενα πλεονέκτημα λόγω ελάχιστου σπινιαρισματος απο εκει και περα οταν πατας 3ες και πας αρκετά χλμ εκει πλέον χάνεις σε επιδόσεις λογω της αυξημένης τριβής που εχουν τα ημισλικ ελαστικα και δεν λίγο αυτο που χάνεις .

ΤΕΛΟΣ, πιστεύω οτι μια καλή ανάρτηση κάνει το αμάξι να ειναι πολυ ποιο σταθερό στα πολλα χλμ και φυσικά εαν χρειαστεί να το στρίψεις είναι σίγουρα πολύ καλύτερο.
Catch me if you can.........

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MAZDA3MPS    
1 Bar
1 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 24, 2008 08:00
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 41
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 3 MPS

Re: ''Στησιμο'' του mps3 k' η σημασια του

Δημοσίευσηαπό Mparmpanikos την Σάβ Νοέμ 27, 2010 21:28

Καλησπερα παιδια. Θα τολμησω να πω γνωμη κι εγω, σαν ο παλιοτερος Μαζντακιας, απο το 1977. Η μαζντα φτιαχνει αυτοκινητα και βαζει σ αυτα υλικα προδιαγραφων για καλη λειτουργια μεχρι 150 -200 000 χλμ. Απευθύνεται στον μεσο σπορτιφ οδηγο και επιλεγει ετσι τα χαρακτηριστικα τους, ωστε, να ειναι το αυτ/το παντου πολυ καλο, αλλα οχι ισως τελειο. Αυτο ειναι συνειδητή επιλογη, γιατι για ΤΟ κρατημα, ΑΝΤΙΟ ανεση. Πιστευω καταναλωσαν ατελειωτες ωρες για το σετ-απ καθε μοντελου,και ειδικα στα δικα σας πολυ δυνατα ΜΠΣ. Δεν λεει να κερδιζεις 2/10 " και να μην πηγαινεις εκδρομη γιατι πιανεται η μεση ολων απ τα κοπανηματα...Ουτε να βαζεις ημισλικ κι αμα βρεξει βαρκα γιαλο...
Ακομη υπαρχουν παραδειγματα με τις σουπερ αναρτησεις που, γνωμη μου, ειναι μονο για πιστες γιατι ξεκολανε ξαφνικα κι απροειδοποιητα, με οτι σημαινει αυτο, αντι να φευγει σταδιακα ειδοποιωντας τον οδηγο οτι πλησιαζει τα ορια των δυναμεων της φυσικης.
Ας αντικαταστησουμε λαστιχα =αμορτισερ λιγο νωριτερα με ιδια η με μικρη διαφορα προς τις προσωπικες μας προτιμησεις ωστε να μην χανει το αυτ/το την ισοροπία του κατασκευαστη. Τα ρυθμιζομενα αμορτισερ ειναι μια καλη λυση για θερμοαιμους, οταν πανε πιστα κουτσουρο, και μετα παλι πισω.
Ελπιζω να μην με δειτε σαν χειροφρενο, να βοηθησω θελω....ημαρτον. :lol:
ΕικόναΕικόνα

Uploaded with ImageShack.us
Mparmpanikos    
1,6 Bar
1,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 2104
Εγγραφή: Τρί Μαρ 10, 2009 19:22
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 77
Μοντέλο Αυτ.: Μazda 6 σενταν 1,8 ασημι

Re: ''Στησιμο'' του mps3 k' η σημασια του

Δημοσίευσηαπό gvlaxo. την Κυρ Νοέμ 28, 2010 09:28

καθε γνωμη σεβαστη κυριε Νικο ;) μονο μια μικρη διαφωνια οσον αφορα τα ''καλυτερα υλικα'' που βαζει η :mazda: στα 3αρια μας κ τον χρονο που αντεχον :( ποσο μελετημενο ειναι οταν βαζεις αμορτισερ απο 2λιτρο με τα μισα αλογα , το 1/5 της καταπονησης που δεχεται απο τη δυναμη κ ροπη απο το 2,3Τ και ποσο αξιοπιστο ειναι οταν αρκετα απο τα mps συμπεριλαμβανομενου κ εμου εχουμε αλλαξει 2 φορες σπασμενα αμορτισερ whipi
gvlaxo.    
1 Bar
1 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 1015
Εγγραφή: Τρί Μαρ 10, 2009 21:25
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό

Re: ''Στησιμο'' του mps3 k' η σημασια του

Δημοσίευσηαπό Mparmpanikos την Κυρ Νοέμ 28, 2010 10:14

Με ταπωσες και εχεις δικαιο Γιωργο, μπηκα σε ξενο χωραφι, οι εμπειριες μου ειναι απο ηπιες καταστασεις. shotupi
ΕικόναΕικόνα

Uploaded with ImageShack.us
Mparmpanikos    
1,6 Bar
1,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 2104
Εγγραφή: Τρί Μαρ 10, 2009 19:22
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 77
Μοντέλο Αυτ.: Μazda 6 σενταν 1,8 ασημι

Re: ''Στησιμο'' του mps3 k' η σημασια του

Δημοσίευσηαπό MAZDA3MPS την Κυρ Νοέμ 28, 2010 19:00

Οφειλω να πω και εγω απο την προσωπικη μου εμπειρια οτι η εργοστασιακες αναρτησεις του 3MPS ειναι απλα για πεταμα το πολυ 10000 αντεχουν....
Catch me if you can.........

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MAZDA3MPS    
1 Bar
1 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 24, 2008 08:00
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 41
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 3 MPS

Re: ''Στησιμο'' του mps3 k' η σημασια του

Δημοσίευσηαπό Mparmpanikos την Δευτ Νοέμ 29, 2010 07:45

Τελος, αν καποιος κατω των 40, παιρνει ενα τετοιο αυτ/κινητο, το κανει για να πιει λιγο αιμα, αρα, ειναι οντως ανεπαρκεις οι αναρτησεις, ισως και τα φρενα, ενω αν το παρει κανας ''σιτεμενος'' καλη ωρα, θα το βρει καλο. :lol:
ΕικόναΕικόνα

Uploaded with ImageShack.us
Mparmpanikos    
1,6 Bar
1,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 2104
Εγγραφή: Τρί Μαρ 10, 2009 19:22
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 77
Μοντέλο Αυτ.: Μazda 6 σενταν 1,8 ασημι

Re: ''Στησιμο'' του mps3 k' η σημασια του

Δημοσίευσηαπό gvlaxo. την Δευτ Νοέμ 29, 2010 15:44

Mparmpanikos έγραψε:Τελος, αν καποιος κατω των 40, παιρνει ενα τετοιο αυτ/κινητο, το κανει για να πιει λιγο αιμα, αρα, ειναι οντως ανεπαρκεις οι αναρτησεις, ισως και τα φρενα, ενω αν το παρει κανας ''σιτεμενος'' καλη ωρα, θα το βρει καλο. :lol:



kυριε Νικο οταν θα'χεις δωσει 30.000 παλιοευρω και εκει που θα πηγαινεις με 90χλμ ξαφνικα σου σπασει το αμορτισερ whipi τοτε πιστεψτεμε...τι 30 τι 40 τι 50 :lol: :lol: :lol: εχει να φυγει κυριε ελεησον συννεφο :evil:
gvlaxo.    
1 Bar
1 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 1015
Εγγραφή: Τρί Μαρ 10, 2009 21:25
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό

Re: ''Στησιμο'' του mps3 k' η σημασια του

Δημοσίευσηαπό Mparmpanikos την Τρί Νοέμ 30, 2010 09:53

Με προβληματισες Γιωργο, γιατι ειναι πολυ σοβαρα αυτα που λες, αλλα σε πιστευω και ψαχνομαι.
Μηπως φταιει η Ισπανικη κατασκευη ????
Μηπως γι αυτο πηρε των οματιων της η :mazda: , και τα φτιαχνει πια κι αυτα στην Ιαπωνια,,?????
ΕικόναΕικόνα

Uploaded with ImageShack.us
Mparmpanikos    
1,6 Bar
1,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 2104
Εγγραφή: Τρί Μαρ 10, 2009 19:22
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 77
Μοντέλο Αυτ.: Μazda 6 σενταν 1,8 ασημι

Re: ''Στησιμο'' του mps3 k' η σημασια του

Δημοσίευσηαπό gvlaxo. την Τρί Νοέμ 30, 2010 18:35

Mparmpanikos έγραψε:Με προβληματισες Γιωργο, γιατι ειναι πολυ σοβαρα αυτα που λες, αλλα σε πιστευω και ψαχνομαι.
Μηπως φταιει η Ισπανικη κατασκευη ????
Μηπως γι αυτο πηρε των οματιων της η :mazda: , και τα φτιαχνει πια κι αυτα στην Ιαπωνια,,?????



αμα ηταν ισπανικα τα αμορτισερ κατι θα γινοτανε αλλα ελα που ειναι MADE IN POLAND :shock: :shock: :o
gvlaxo.    
1 Bar
1 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 1015
Εγγραφή: Τρί Μαρ 10, 2009 21:25
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό

Re: ΤΟ "ΣΤΗΣΙΜΟ" ΤΟΥ MAZDA 3 MPS & Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Σάβ Οκτ 15, 2011 09:30

WHITE MAZDA 3 MPS SPONSORED BY KW (VARIANT 3)
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: ΤΟ "ΣΤΗΣΙΜΟ" ΤΟΥ MAZDA 3 MPS & Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Δευτ Οκτ 17, 2011 10:42

με μεγαλη ευχαριστηση βλεπουμε ολο και περισσοτερους βελτιωτικους οικους να ασχολουνται με τις εκδοσεις MPS!βεβαια στοιχηματιζω πως για MPS 6 δεν υπαρχει κατι απο την KW :x
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Επόμενο

Επιστροφή στο Αναρτησεις-Φρενα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

cron