[ +/- ] [ It is currently Thu Nov 14, 2019 07:32 ]

Ολόσωμη εξάτμιση σε CX7

Ολόσωμη εξάτμιση σε CX7

Postby ghortat on Sun Feb 01, 2015 13:33

Παίδες καλησπέρα,

Όμορφα ήταν στην κοπή της πίτας, εύχομαι υγεία και του χρόνου, με ασφαλή χιλιόμετρα σε όλο τον κόσμο. Πέρασα μία βόλτα να δώσω το παρόν, σαν καινούριος άκουγα περισσότερο, γνώρισα κόσμο ενεργό στο club και ανταλλάξαμε και απόψεις περί διαφόρων θεμάτων, βελτιωτικών και μη.

Ως προς το θέμα μας τώρα, σκέφτομαι να προβώ σε αλλαγή της εξάτμισης (έχω ήδη αλλάξει το downpipe - αφαίρεση προκαταλύτη) και θα ήθελα να το κουβεντιάσουμε, έστω να υπάρχει και νήμα για αναφόρα αν κάποιος ενδιαφερθεί για αλλαγή turboback, catback ή και μόνο τελικό σε αντίστοιχο αυτόκινητο κ όχι μόνο.

Το πλάνο έχει ως εξής:
1) To downpipe είναι 76αρι οπότε οι σωληνώσεις μέχρι τέλους θα είναι 70χιλ,
2) ο καταλύτης θα είναι μεταλλικός HJS 200cpsi ο μεγάλος 130Φ euro4/5,
3) το μεσαίο σιλανσιέ θα είναι μεγάλο (λίγο μακρύτερο), για να κρατήσει το χαρακτήρα του SUV, σχετικά αθόρυβο, δε θέλω ηχορύπανση! :P
4) τελικό σιλανσιέ, ένα, που θα χωρίζει μέσα, ίδιων διαστάσεων περίπου με το μαμά, με απολήξεις λίγο μεγαλύτερες από τις μαμά, τύπου οβάλ. Δυστυχώς, διπλές απολήξεις τύπου AMG, που μου αρέσουν, δεν χωράνε και πρεπει να γίνει μοντιφιά στον προφυλακτήρα, βασικά χρειάζεται καινούριο έτοιμο κομμάτι απ'ότι κατάλαβα. Κάπως έτσι ήθελα να μοιάζει αρχικά αν κ στη συγκεκριμένη φωτό κάτι δε μου κολλάει στην υποδοχή κάτω των tips, σαν να έχει πέσει photoshop.
Δείτε τη συνημμένη φωτό
cx7_back_tips.jpg

5) ανοξείδωτα όλα, οι ενώσεις είτε με πλακάκια είτε με v-band, αν γίνει σωστή δουλειά αυτό είναι περισσότερο πως θα βολέψει τον μάστορα, με TIG κολλήσεις.
Οπότε αφαιρώ τα εργοστασιακά πνιξίματα χωρίς να αυξήσω το θόρυβο, όσο είναι εφικτό φυσικά. Εντάξει λίγο μπασάκι ή πάνω από τις 5κ στροφές δεν πειράζει να ακούγεται κ λίγο. Τουναντίον!
6) Η εγγύηση είναι πολύ σημαντική για μένα, δε θέλω σε 1.5/2 χρόνια να σαπίσουν τα καζανάκια οπότε προτιμώ να δώσω και 100€ παραπάνω για να εξασφαλίσω κατά το δυνατόν τη μεγαλύτερη αντοχή στον χρόνο.

Απο επαγγελματίες έχω ρωτήσει σε αρκετούς, π.χ. maikon, gp exhaust, μαυροειδάκος, καράμπελας, δανελάτος, pmc exhaust, ποπάυ, σκριβάνος κ.α.
Οι τιμές, αν βγάλεις εκτός τον καταλύτη HJS παίζουν από 500€ έως 800€ για όλα τα υπόλοιπα μέχρι πίσω + μπούκες + εργατικά, όλα κομπλέ. Οπότε διαφοροποιείται η τιμή ανάλογα με τη δουλειά του μάστορα, τι υλικά χρησιμοποιεί κ πόσο "ψείρας" είναι.

Θα εκτιμούσα λοιπόν προτάσεις/σκέψεις/βελτιώσεις/υποδείξεις όπως και feedback για επαγγελματίες από άτομα που ήδη έχουν ασχοληθεί με το θέμα εξατμίσεις. Είτε έχουν MPS είτε ατμοσφαιρικό καλοδεχούμενα τα σχόλια από όλους.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Image
ghortat    
0,4 Bar
0,4 Bar
 
Posts: 456
Joined: Mon Sep 15, 2014 14:05
Location: Moschato
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 38
Car Model: CX-7 2009 Grand Touring SR

Re: Ολόσωμη εξάτμιση σε CX7

Postby Nasos Mazdaspeed 6 on Sun Feb 01, 2015 17:13

Γιωργο,ηταν σημερα υπεροχα ομολογουμενως και το γεγονος οτι τα ειπαμε και απο κοντα και γνωριστηκαμε μας χαροποιησε ακομα περισσοτερο!! mmm mmm mmm mmm

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!

Πολυ πραγμα μας εβαλες,ευχαριστοι πονοκεφαλοι :lol: :lol: :lol:

Λοιπον,κατα την ταπεινη μου αποψη,ΜΑΙΚΟΝ και Μαυροειδακος,ειναι εξαιρετικες επιλογες γιατι νομιζω συνδυαζουν καλη αναλογια τιμης και ποιοτητας!


Παρε επισης ιδεες για εξατμιση!!

:arrow:viewtopic.php?f=44&t=871

Για μενα αν δεν θες να ξεφυγεις σε ιπποδυναμη,μην πας σε 76αρα ολοσωμη,αλλα σε μια 70αρα!Μεταλλικο καταλυτη πολυ σωστα σκεφτεσαι για HJS 200 τρυπων που και ιπποδυναμη δινει και δεν εκπεμπει καρβουνο απο διοξειδιο :lol:

Για τελικα βαλε δυο σε στυλ EVO να γουσταρεις,να εισαι μπρουταλι!! devil
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Image
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
User avatar
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Posts: 37615
Joined: Thu Mar 06, 2008 15:22
Location: Χαλανδρι-Σπαρτη
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 44
Car Model: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Ολόσωμη εξάτμιση σε CX7

Postby nikos-Mpacket on Sun Feb 01, 2015 18:10

Γιώργο εμείς τα είπαμε μέσω π.μ.

Πάντως 76αρι downpipe με 70άρα εξατμιση και 200αρης καταλύτης είναι πολύ καλός συνδυασμός μιας και με την υπάρχουσα τουρμπίνα και ένα καλό πρόγραμμα μπορείς να ανέβεις αρκετά άλλα είσαι και έτοιμος για πιο μεγάλα πράγματα για το μελλον.

Αν μπορώ να σε βοηθήσω παραπάνω στείλε μήνυμα.
nikos-Mpacket    
-0.8 Bar
-0.8 Bar
 
Posts: 40
Joined: Fri Dec 23, 2011 15:37
Location: Νεο Ηρακλειο
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 43
Car Model: Mazda CX-7 Grand Touring/Opel Astra OPC

Re: Ολόσωμη εξάτμιση σε CX7

Postby Nasos Mazdaspeed 6 on Sun Feb 01, 2015 18:43

Nικο,συμφωνω μαζι σου ,ενω για την τουρμπινα,η παροχη της ανετα τον φτανει για 330 αλογα,ισως και παραπανω!Παρολα αυτα,ενα σταδιο light πρωτο,ειναι το ιδανικο γηια αυτα που θελει ο Γιωργος!
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Image
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
User avatar
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Posts: 37615
Joined: Thu Mar 06, 2008 15:22
Location: Χαλανδρι-Σπαρτη
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 44
Car Model: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Ολόσωμη εξάτμιση σε CX7

Postby ghortat on Mon Feb 02, 2015 10:54

Nasos Mazdaspeed 6 wrote:Για μενα αν δεν θες να ξεφυγεις σε ιπποδυναμη,μην πας σε 76αρα ολοσωμη,αλλα σε μια 70αρα!Μεταλλικο καταλυτη πολυ σωστα σκεφτεσαι για HJS 200 τρυπων που και ιπποδυναμη δινει και δεν εκπεμπει καρβουνο απο διοξειδιο

Για τελικα βαλε δυο σε στυλ EVO να γουσταρεις,να εισαι μπρουταλι!!

Καλά δε θέλω να είμαι κ πολύ μπρουτάλι. Θέλω να είμαι ουσιαστικός κ διακριτικός! Κύριος με το "κ" κεφαλαίο, αν με εννοείς!

nikos-Mpacket wrote:Πάντως 76αρι downpipe με 70άρα εξατμιση και 200αρης καταλύτης είναι πολύ καλός συνδυασμός μιας και με την υπάρχουσα τουρμπίνα και ένα καλό πρόγραμμα μπορείς να ανέβεις αρκετά άλλα είσαι και έτοιμος για πιο μεγάλα πράγματα για το μελλον.

Ναι κι εμένα καλό μου φαίνεται. Είναι προϊόν ώριμης σκέψης, από τον Σεπτέμβρη πριν πάρω το αμάξι το σκέφτομαι κ το συζητάω με τους επαϊοντες! :P

Nasos Mazdaspeed 6 wrote:Nικο,συμφωνω μαζι σου ,ενω για την τουρμπινα,η παροχη της ανετα τον φτανει για 330 αλογα,ισως και παραπανω!Παρολα αυτα,ενα σταδιο light πρωτο,ειναι το ιδανικο γηια αυτα που θελει ο Γιωργος!

Καλά προς το παρόν επειδή η μηχανή μένεις ως έχει, δε θέλω να ξεπεράσω το ψυχολογικό φράγμα των 300. Μη σου πω όταν μπει το πρόγραμμα θα το σκεφτώ σοβαρά να κάνω βελτιστοποίηση για 95αρα βενζίνα.

Ωραία, το προχωράω το θέμα αφού το σεταπ αυτό μου φαίνεται ικανοποιητικό. Άλλος που να έχει εμπειρία/συνεργασία με εξατμισά να δώσει feedback;
Image
ghortat    
0,4 Bar
0,4 Bar
 
Posts: 456
Joined: Mon Sep 15, 2014 14:05
Location: Moschato
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 38
Car Model: CX-7 2009 Grand Touring SR

Re: Ολόσωμη εξάτμιση σε CX7

Postby Christoforos on Mon Feb 02, 2015 14:49

Με βλεπω και μενα για εξατμιση...ειδωμεν.. Μολις τελειωσεις ποσταρε λεπτομερειες και φωτο για να παρουμε σειρα
MAZDA MX5 NC, KONI / EIBACH SUSPENSION, LEATHER SEATS, CROME SEAT BARS, BLACKCROME WINDOWS, KN AIR FILTER
User avatar
Christoforos    
-0,7 Bar
-0,7 Bar
 
Posts: 55
Joined: Mon Jan 12, 2015 14:08
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 43
Car Model: Mazda MX5 NC 1.8cc sport

Re: Ολόσωμη εξάτμιση σε CX7

Postby Nasos Mazdaspeed 6 on Mon Feb 02, 2015 15:07

Γιωργο,δεν θελεις ??καταλαβα καλα να ξεπερασεις τα 300????

Ενα μεσαιο εχει το 7αρι??

Τι καλα εμεις οι 6αρηδες που δεν εχουμε κανενα μεσαιο yiiiio
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Image
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
User avatar
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Posts: 37615
Joined: Thu Mar 06, 2008 15:22
Location: Χαλανδρι-Σπαρτη
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 44
Car Model: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Ολόσωμη εξάτμιση σε CX7

Postby ghortat on Mon Feb 02, 2015 15:24

Christoforos wrote:Με βλεπω και μενα για εξατμιση...ειδωμεν.. Μολις τελειωσεις ποσταρε λεπτομερειες και φωτο για να παρουμε σειρα


Και να μην το ψάξεις πολύ το πράγμα, και σε έναν εξατμισά της γειτονιάς σου που λέει ο λόγος να πας για να μην εκτιναχθεί το κόστος (βλέπεις την κίνηση στο μαγαζί του, αν πχ δεν έχει ποτέ ράμπα ελεύθερη) για να μην ανέβει το κόστος στο θεό - άσχετο αλλά στη γειτονιά μου είναι ο Ποπάυ (NS Racing Στέλιος) - αξίζει η αλλαγή ΓΙΑΤΙ:
1) Αφαιρούμε τους μαμά πνίχτες σε όλη την εξαγωγή με αποτέλεσμα το τούρμπο να αναπνέει πολύ καλύτερα - ροϊκότητα καυσαεριών συνεπώς κερδίζουμε 1, 2 ή 5 άλογα (who's counting anyway). Επιπρόσθετα μπορείς να καθορίσεις εσύ επακριβώς τι θες να αλλάξεις και τι να πάρεις πχ πιο ελεύθερο καταλύτη, αγωνιστικό ή και καθόλου (δε συμφωνώ) όπως επίσης και να ρυθμίσεις τον ήχο της εξάτμισης σύμφωνα τον όγκο των καζανακιών, αν είναι εντελώς ελεύθερα ή multistage, υλικά που έχουν μέσα (π.χ υαλοβάμβακας) φυσικά με σωστή δουλειά χωρίς να πέφτει η ποιότητα - σωστά ζυγισμένη κ στις γωνίες κολλήσεις με TIG
2) To αυτοκίνητο σε προκαλεί στην καλύτερη να το ρεπριζώνεις άρα γενικα οι θερμοκρασίες των καυσαερίων που αναπτύσσονται είναι πολύ μεγάλες και ως εκ τούτου η τωρινή κατάσταση της εξάτμισης, αν μιλήσουμε για ένα μοντέλο του 2008, μόνο χάρμα οιδέσθαι δεν είναι. Στο δικό μου του 08/2009 το τελικό είναι πολύ ταλαιπωρημένο οπότε νομίζω καλό κάνει πέρα από την ανανέωση κ το οπτικό κομμάτι να την αλλάξω πριν σαπίσει. Μη σας φαίνεται απίθανο το έπαθα κι αυτό στην Πάρο, το καλοκαίρι που μας πέρασε μόλις έφτασα παραλία, όπου κρέμασε η σωλήνα πριν το τελικό στο xsara (10ετίας). Και μιλάμε για 1400κ.εκ. smileycar

Φυσικά και για τους περισσότερους η αναβάθμιση αυτή θεωρείται πεταμένα λεφτά. Οπότε για μένα το σημαντικό είναι η χρυσή τομή, να πάρεις αυτό που θέλεις με σωστή εργασία κ εγγύηση ότι δε θα υπάρξουν διαρροές, τα καζανάκια θα είναι αντοχής, φυσικά στη σωστή τιμή. shake
Image
ghortat    
0,4 Bar
0,4 Bar
 
Posts: 456
Joined: Mon Sep 15, 2014 14:05
Location: Moschato
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 38
Car Model: CX-7 2009 Grand Touring SR

Re: Ολόσωμη εξάτμιση σε CX7

Postby ghortat on Mon Feb 02, 2015 15:28

Nasos Mazdaspeed 6 wrote:Γιωργο,δεν θελεις ??καταλαβα καλα να ξεπερασεις τα 300????

Ενα μεσαιο εχει το 7αρι??

Τι καλα εμεις οι 6αρηδες που δεν εχουμε κανενα μεσαιο yiiiio


Χωρίς μεσαίο με απελευθέρωση του τελικού, άντε γεια όμως. Θα ακούγεται σαν ΕVO κάτι που δεν ταιριάζει σε αυτό το αμάξι.

Ως προς τα 300, νομίζω ότι όσο τα σκαλίζεις, τόσο ανεβάζεις πιέσεις κλπ κ τελικά μειώνεις τη ζωή των υποσυστημάτων του κινητήρα. Οπότε νομίζω ότι όσο λιγότερα άλογα τόσο καλύτερα με μία δικιά μου απλουστευμένη λογική. Γι'αυτό είπα 300 θα μπορούσα να έλεγα 310 ή 320. Εκεί το έχω οριοθετήσει χοντρικά.
Image
ghortat    
0,4 Bar
0,4 Bar
 
Posts: 456
Joined: Mon Sep 15, 2014 14:05
Location: Moschato
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 38
Car Model: CX-7 2009 Grand Touring SR

Re: Ολόσωμη εξάτμιση σε CX7

Postby Nasos Mazdaspeed 6 on Mon Feb 02, 2015 15:29

Κι ομως οχι,γιατι τα 6αρια,απο κατασκευης ...ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ μεσαιο!

Δεν ειπα να τα αφαιρεσεις σιγουρα,απλως ανεφερα αυτο για τα 6αρια! :smile:
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Image
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
User avatar
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Posts: 37615
Joined: Thu Mar 06, 2008 15:22
Location: Χαλανδρι-Σπαρτη
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 44
Car Model: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Ολόσωμη εξάτμιση σε CX7

Postby ghortat on Mon Feb 02, 2015 15:40

Nasos Mazdaspeed 6 wrote:Κι ομως οχι,γιατι τα 6αρια,απο κατασκευης ...ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ μεσαιο!

Δεν ειπα να τα αφαιρεσεις σιγουρα,απλως ανεφερα αυτο για τα 6αρια! :smile:


Μα το ίδιο λέμε Νάσο μου, αλλιώς ακούγονται μαμά το 6αρι κ το CX7. Οπότε αν στο 6αρι αλλάξεις κ τελικό (αφού δεν υπάρχει μεσαίο) θα γίνει κόλαση! Οι επώνυμοι κατασκευαστές εξατμίσεων τα αναφέρουν και ως resonated.
Image
ghortat    
0,4 Bar
0,4 Bar
 
Posts: 456
Joined: Mon Sep 15, 2014 14:05
Location: Moschato
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 38
Car Model: CX-7 2009 Grand Touring SR

Re: Ολόσωμη εξάτμιση σε CX7

Postby Nasos Mazdaspeed 6 on Mon Feb 02, 2015 16:38

Γιωργο φιλαρακι μου,οχι μην το λες,παντα μα παντα ενας τουρμπο κινητηρας δεν εχει τα ιδια επιπεδα θορυβου(προς το καλυτερο) με εναν ατμοσφαιρικο!μην παει το μυαλο σου σε σαξοραλλα με ενα τελικο toot
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Image
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
User avatar
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Posts: 37615
Joined: Thu Mar 06, 2008 15:22
Location: Χαλανδρι-Σπαρτη
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 44
Car Model: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Ολόσωμη εξάτμιση σε CX7

Postby pankrok on Mon Feb 02, 2015 16:48

Εγώ θέλω να δω και να ακούσω το τελικό που θα φτιάξεις, με ενδιαφέρει άμεσα

GTX2867r / forged / ported / sleeved και βλεπουμε...


Ώπα λάθος. Δις λαστ γιαρ. Τώρα όλα μανουλα!
User avatar
pankrok    
1,8 Bar
1,8 Bar
 
Posts: 3114
Joined: Wed Oct 15, 2008 12:24
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 41
Car Model: Mazda CX7 '08/ Honda HRV '99 / Vitara 1.4 '19

Re: Ολόσωμη εξάτμιση σε CX7

Postby ghortat on Mon Feb 02, 2015 17:35

pankrok wrote:Εγώ θέλω να δω και να ακούσω το τελικό που θα φτιάξεις, με ενδιαφέρει άμεσα


Θα σε ενημερώσω αύριο για το timetable!
Image
ghortat    
0,4 Bar
0,4 Bar
 
Posts: 456
Joined: Mon Sep 15, 2014 14:05
Location: Moschato
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 38
Car Model: CX-7 2009 Grand Touring SR

Re: Ολόσωμη εξάτμιση σε CX7

Postby ghortat on Thu Feb 05, 2015 09:25

Τελικά αύριο θα γίνει η εγχείρηση οπότε θα ενημερώσω με φωτογραφικό υλικό για όλες τις αλλαγές.
Image
ghortat    
0,4 Bar
0,4 Bar
 
Posts: 456
Joined: Mon Sep 15, 2014 14:05
Location: Moschato
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 38
Car Model: CX-7 2009 Grand Touring SR

Next

Return to Τεχνικα Θεματα CX 7

Who is online

Users browsing this forum: The Ace and 1 guest