ikariwths έγραψε:Να εισαι καλα φιλε μου,ναι ειμαι ευχαριστημένος παρολο που εντοπιζω συνεχως μικροπροβλήματα ακριβως γιατι το πηρα για συγκεκριμενη χρηση ,τα μελη της οικογένειας αυξήθηκαν οποτε χρειαζομουν αμαξι ασφαλες με χωρους απλετους ,με γκαζια για ενεργητική ασφάλεια ,επίσης αν δε το πατας ειναι και οικονομικο στην εθνικη !
Ειχα μπει στο φορουμ αρκετα πριν το αγορασω και ηξερα τι να περιμενω ,απλα ελπιζα να μη τα παθω ολα οσα διαβαζω
Το θέμα με τα φρένα του CX7 το έχουμε -και εγώ προσωπικά- τραβήξει όσο δεν πάει, ίσως διάβασες εδώ μέσα την ιστορία με την καταγγελία μου σε ΓΓΚ, ΙΝΚΑ, Συνήγορο και Mazda Europe και Japan. Είναι το ένα από τα τρία ευαίσθητα -σημαντικά- σημεία του αυτοκινήτου (turbo και κιβώτιο τα άλλα δύο). Λόγω βάρους και μαλακής πάστας, τα τακάκια ζεσταίνονται πολύ εύκολα και γρήγορα, με αποτέλεσμα να έχουμε απόθεση υλικού πάνω στους δίσκους, και άρα να γίνεται ανώμαλη η επιφάνειά τους, με επακόλουθο το τρέμουλο που νιώθεις στο τιμόνι.
Οι λύσεις είναι συγκεκριμένες, από απλές μέχρι πολύ δύσκολες, και αντίστοιχα ξεκινούν από σχετικά φθηνές μέχρι πανάκριβες.
Θεωρούμε ότι έχουμε πρόβλημα όπως εσύ, άρα θέλουμε δίσκους και τακάκια:
1) Τορνίρισμα δίσκων, και αλλαγή stock τακακίων αν χρειάζεται. Εύκολη, φθηνή, μέτριας αποτελεσματικότητας, και φυσικά δεν εξαλείφει το πρόβλημα (άρα θα ξανασυμβεί)
2) Τορνίρισμα δίσκων και αλλαγή τακακίων με καλύτερα/βελτιωτικά. Εξίσου εύκολη, λίγο πιο ακριβή, καλή αποτελεσματικότητα, και μειώνει -ελάχιστα- το πρόβλημα
3) Αλλαγή δίσκων και τακακίων με aftermarket βελτιωτικά. Χαρακτοί δίσκοι για καλύτερο αερισμό και απαγωγή θερμότητας, και καλύτερο τακάκι. Πιο δύσκολη και ακριβή λύση, πολύ καλή αποτελεσματικότητα, μειώνει αρκετά το πρόβλημα (δεν το εξαλείφει).
4) Αλλαγή συστήματος φρένων (δαγκάνες, δίσκοι, τακάκια, σωληνάκια). Εδώ αλλάζει το πράγμα, αφού πάμε σε άλλη τάξη κόστους, χρόνου και κόπου, αλλά και πολύ καλύτερου φρένου και πλήρη εξάλειψη του φαινομένου.
Εγώ έφτασα μέχρι τη (2), άλλα παιδιά (όπως ο Αντώνης) έκαναν το (3), ξέρω μόνο 2 άτομα (και όχι προσωπικά) που έκαναν το (4). Η (1) πρακτικά δεν είναι λύση (απλά προσωρινό fix), η (2) είναι η πιο φθηνή και αποτελεσματική (best VFM που λέμε), η (3) είναι η καλύτερη που μπορείς χωρίς να ξοδέψεις πολύ χρήμα και χρόνο.