[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ Μαρ 29, 2024 06:58 ]

Φρενα,αναρτηση και γενικοτερο στησιμο CX7

Φρενα,αναρτηση και γενικοτερο στησιμο CX7

Δημοσίευσηαπό pankrok την Πέμ Οκτ 16, 2008 09:30

με περισση λυπη διαπιστωσα οτι γενικα μας εχουν γραμμενους οι παρακατω εταιριες:
TEIN
H&R
BILSTEIN
KW
BREMBO
AP RACING
και καποιες αλλες.

και τι ζηταω ρε παιδια ο αμοιρος?
μια coilover εσωτερικα ρυθμιζομενη (βλεπε tein με edfc) και ενα σετακι 4πιστονες με 345 δισκους (με 325 εχει βγαλει η autoexe σε brembo, η τελευταια ομως δηλωνει αγνοια)
τους εχω ρωτησει ολους με email και δεν εχει κανεις τιποτα.

ιδεες?

GTX2867r / forged / ported / sleeved και βλεπουμε...


Ώπα λάθος. Δις λαστ γιαρ. Τώρα όλα μανουλα!
Άβαταρ μέλους
pankrok    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3903
Εγγραφή: Τετ Οκτ 15, 2008 12:24
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 45
Μοντέλο Αυτ.: Mazda CX7 '08/ Honda HRV '99 / Vitara 1.4 '19

Re: φρενα και αναρτηση

Δημοσίευσηαπό diMiPS την Πέμ Οκτ 16, 2008 19:30

για την ΤΕΙΝ απογοητευτηκα κιεγω γιατι βγαζει για 3αρια 1600 και 2λιτρα και δε βγαζει για mps ! ημαρτον
τωρα για τις αλλες δεν ηξερα....
...όλα είναι δρόμος...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
diMiPS    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 5137
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 20:50
Τοποθεσία: Πειραιας
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 51
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 3 MPS - TRUE RED

Re: φρενα και αναρτηση

Δημοσίευσηαπό pankrok την Παρ Οκτ 17, 2008 01:44

ε για το 3 δεν ξερω.
για το 7 εψαξα και δεν.

GTX2867r / forged / ported / sleeved και βλεπουμε...


Ώπα λάθος. Δις λαστ γιαρ. Τώρα όλα μανουλα!
Άβαταρ μέλους
pankrok    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3903
Εγγραφή: Τετ Οκτ 15, 2008 12:24
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 45
Μοντέλο Αυτ.: Mazda CX7 '08/ Honda HRV '99 / Vitara 1.4 '19

Re: φρενα και αναρτηση

Δημοσίευσηαπό SALIGAROS την Παρ Οκτ 17, 2008 08:27

θα το ξαναπώ και ελπιζω να μήν μου την πει ο Νασός για διαφήμιση .www.streetunit.com αν και ξέρω οτι ο Νάσος και το κλαμπ είναι πολύ άνετο σε αυτά.Απ΄ οσα site εχώ δει είναι το πιο αξίοπιστο και ενημερωμένο (υπαρχουν και κατι γιαπωνέζικα τα οποια ειναι μόνο στα γιαπωνέζικα και δεν καταλαβαινω γρι !!!!). Φρένα ROTORA με κλειστά μάτια τα οποια είναι ακριβοτερα και καλυτερα απο brembo ,αναρτήσεις θα βγάλει η bilstein οπως εβγαλε για το mps την pss άλλα αν θες να τα χώσεις υπαρχόυν ηδη καλές αλλα πανακριβες .Στη αναρτηση μόνο προσεξε αν οδήγεις μονό ΕΛΛΑΔΑ γιατι οι δρόμοι ειναι "ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ".Το μόνο πρόβλημα είναι οτι δεν μπορουν να τα στειλουν cargo αλλα μεσω UPS αεροπορικά και επιβαρυνεται η τίμη για παραδοση στην Ελλάδα
Άβαταρ μέλους
SALIGAROS    
0,2 Bar
0,2 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: Τρί Ιουν 17, 2008 08:18
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: 3 MPS

Re: Φρενα και αναρτηση

Δημοσίευσηαπό kalidor την Παρ Οκτ 17, 2008 17:08

Παιδες οτι θελετε μονο απο εξωτερικο θα το βρητρε...εδω τιποτα!!!!
Οι εταιριες βγαζουν πιο πολλα εξω παρα οτι φ :ugeek: ερνουν Ελλαδα...
Άβαταρ μέλους
kalidor    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 26, 2008 12:37
Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 43
Μοντέλο Αυτ.: Skoda Octavia 1.6 TDI

Re: Φρενα και αναρτηση

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Παρ Οκτ 17, 2008 20:24

μετα λυπης θα συμφωνησω Παναγιωτη και φιλοι μου για την παντελη ελλειψη βελτιωτικων προτασεων για τα μωρα μας :cry:
οντως,τα περισσοτερα απο εξωτερικο,αλλα φυσικα υφιστανται εδω και οι προτασεις της AutoExe ;)
για δειτε εδω :) :
http://www.r-spec.gr/html/modules.php?n ... age&pid=85

θα το ξαναπώ και ελπιζω να μήν μου την πει ο Νασός για διαφήμιση

το εκλαμβανω μονο ως αστειο αυτο Γιαννη μου διοτι αλλιως με στενοχωρεις :cry: :lol: :lol:
απο τις πρωτες προτασεις για βελτιωσεις που εχουμε γραψει εδω ειναι η θεικη street unit :lol:
μα ειναι διαφημιση η γνωση?και χωρις παραθεση,η τελος παντων διαφημιση με την καλη εννοια παντα πως θα γνωρισουμε η να μαθουμε περισσοτερα? :)
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: φρενα και αναρτηση

Δημοσίευσηαπό pankrok την Κυρ Οκτ 19, 2008 08:16

SALIGAROS έγραψε:θα το ξαναπώ και ελπιζω να μήν μου την πει ο Νασός για διαφήμιση .www.streetunit.com αν και ξέρω οτι ο Νάσος και το κλαμπ είναι πολύ άνετο σε αυτά.Απ΄ οσα site εχώ δει είναι το πιο αξίοπιστο και ενημερωμένο (υπαρχουν και κατι γιαπωνέζικα τα οποια ειναι μόνο στα γιαπωνέζικα και δεν καταλαβαινω γρι !!!!). Φρένα ROTORA με κλειστά μάτια τα οποια είναι ακριβοτερα και καλυτερα απο brembo ,αναρτήσεις θα βγάλει η bilstein οπως εβγαλε για το mps την pss άλλα αν θες να τα χώσεις υπαρχόυν ηδη καλές αλλα πανακριβες .Στη αναρτηση μόνο προσεξε αν οδήγεις μονό ΕΛΛΑΔΑ γιατι οι δρόμοι ειναι "ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ".Το μόνο πρόβλημα είναι οτι δεν μπορουν να τα στειλουν cargo αλλα μεσω UPS αεροπορικά και επιβαρυνεται η τίμη για παραδοση στην Ελλάδα


εκτος της autoexe εχεις τιποτα αλλο ?
ιδιαιτερα το θεμα ρυθμιση απο μεσα με ενδιαφερει ιδιατερα

απο την ΤΕΙΝ ομωςαυτο δεν το περιμενα.
πιστευω ομως οτι ειναι πιθανο οι ρυθμιστες τις με ολιγη μοντιφα να μπουν παντου. συνηθως στα υδραυλικα καποια throttle valves που χρησιμοποιουνται για ρυθμιση ροης/πιεσης εχουν τις ιδιες στροφες και ισως αλλο "κεφαλι".
αν δουμε τα σκουρα παντως θα το ψαξω. διοτι δεν ειμαστε για πολλες κατσαβιδιες ενω το αυτοκινητο πρεπει γενικα να ειναι ανετο και ειδικα να ξηλωνει ασφαλτο οταν εμεις ζητησουμε και με μια ρυθμιση αυτο δεν γινεται.

rotora εχει βαλει κανεις???

GTX2867r / forged / ported / sleeved και βλεπουμε...


Ώπα λάθος. Δις λαστ γιαρ. Τώρα όλα μανουλα!
Άβαταρ μέλους
pankrok    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3903
Εγγραφή: Τετ Οκτ 15, 2008 12:24
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 45
Μοντέλο Αυτ.: Mazda CX7 '08/ Honda HRV '99 / Vitara 1.4 '19

Re: Φρενα και αναρτηση

Δημοσίευσηαπό SALIGAROS την Δευτ Οκτ 20, 2008 08:19

ROTORA έχει βάλει φίλος σε 9άρι evo και είναι καλύτερά απο τα brembo εξαπίστονα που είχε δοκιμάσει (έχει λεφτά για πέταμα αυτος !!) αλλά μπορεί να φταιει και η αντλια των φρένων γι αυτο, που δεν συνεργαζόταν σωστα μe τα εξαπιστονα της BREMBO . Από αντοχή παντως είναι απαιχτα (πηγαίνει ΣΕΡΡΕΣ συνέχεια )!Θα βάλω και εγώ μόλις βρω τροπο να τις φέρω με cargo και οχι με ups που ζητά η street unit .
Άβαταρ μέλους
SALIGAROS    
0,2 Bar
0,2 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: Τρί Ιουν 17, 2008 08:18
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: 3 MPS

Re: Φρενα και αναρτηση

Δημοσίευσηαπό kalidor την Δευτ Οκτ 20, 2008 13:32

Αφου ερχεταο Σερρες πες του να ριξει κανα τηλεφωνημα να τα πουμε απο κοντα.... :ugeek:
Άβαταρ μέλους
kalidor    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 26, 2008 12:37
Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 43
Μοντέλο Αυτ.: Skoda Octavia 1.6 TDI

Re: Φρενα και αναρτηση

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Παρ Οκτ 24, 2008 21:15

το αξιοπεριεργο ειναι παντως γιατι μεγαλυτεροι οικοι δεν εχουν ασχοληθει με το θεμα βελτιωσης τετοιων αυτοκινητων...οπως ειπε και ο Παναγιωτης...

απο την ΤΕΙΝ ομωςαυτο δεν το περιμενα


:(
και δεν ειναι μονο η ΤΕΙΝ... :cry:
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Φρενα και αναρτηση

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Πέμ Ιουν 25, 2009 15:36

http://www.endless-sport.co.jp/

Από τις καλύτερες ιαπωνικές εταιρίες στο χώρο ... ;)
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: Φρενα και αναρτηση

Δημοσίευσηαπό DimKatz_CX7 την Πέμ Ιούλ 16, 2009 10:00

Ήθελα να γράψω κάποια στοιχεία και παρατηρήσεις μου για τα φρένα του CX-7. Βέβαια εδώ καταγράφονται απόψεις για βελτιωμένα συστήματα πέδησης αλλά θεωρώ ότι είναι και το κατάλληλο topic για να γράψω για τα μαμίσια φρένα.

Με το CX-7 έχω κάνει 28000χλμ. Χθές επισκέφτηκα το service για δεύτερη αλλαγή στις δισκόπλακες...αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Πριν από 1,5 χρόνο,,,(Ιανουάριος 2008) αγόρασα το αμάξι. Με ένα ήπιο στρώσιμο...το οποίο κράτησα έως τα 7500χλμ...διαπίστωσα ήδη από τα 5000χλμ σκέβρωμα στις δισκόπλακες. Τρελάθηκα...μια και δεν είχα κάν ανοίξει ακόμα το αμάξι. Στο Service το κατέγραψαν και μετα από κανένα 3μηνο αντικαταστάθηκαν με καινούργιες. Μου ανέφεραν ότι το πρόβλημα είναι γενικό και ότι πάρα πολλά αυτοκίνητα το παρουσίασαν...μάλιστα η αργοπορεία οφειλόταν σε έλλειψη που υπήρχε λόγω μεγάλης ζήτησης.

Οι παρατηρήσεις που είχα πριν πάω για εκείνη την αλλαγή, ήταν έντονο κλωτσιμα στο φρενάρισμα μάλιστα και σε ταχύτητες 60-100χλμ... και σε μεγαλύτερες νόμιζες ότι θα καταστρέψεις το αμάξι. Επίσης, στα 130-145χλμ/ώρα παρουσιαζόταν τρεμούλιασμα στο τιμόνι λόγω του προβλήματος έλλειψης ζυγοστάθμισης από τις σκεβρωμένες δισκόπλακες.

Μετά από περίπου 10000χλμ....και οι δεύτερες δισκόπλακες παρουσίασαν κάποια συμπτώματα. Όχι έντονα όπως οι πρώτες αλλά αρκετά για να μην έχεις καλό φρενάρισμα και θεωρώ ότι εδώ πρέπει να σταθούμε πιο πολύ γιατί το προβλημα δεν είναι εύκολα αναγνωρίσιμο. Οι νέες δισκόπλακες παρουσιάζουν σημαντικά καλύτερη ποιότητα κατασκευής, όμως το πρόβλημα είναι ότι δεν ψύχονται σωστά. Αποτέλεσμα αυτού είναι να σκεβρώνουν και αυτές. Αυτό είναι αναγνωρίσιμο με δυνατό φρενάρισμα σε ζεστή μέρα από ταχύτητες 180χλμ και πάνω μειώνοντας στα 60χλμ. Στην αρχή είναι ομαλή η πέδηση...στη συνέχεια αρχίζει το κλώτσιμα. Αυτό είναι δείγμα σκεβρώματος λόγω υπερθέρμανσης. Στη συνέχεια, αν οι πλάκες κρυόσουν τότε επανέρχονται ανακαλώντας το 90-95% του σκεβρώματος...όμως μένει ένα 5-10% το οποίο ο μόνος τρόπος να το καταλάβεις είναι από την ελλειψη ζυγοστάθμισης και το κοσκίνισμα που κάνει το τιμόνι στα 140χλμ περίπου. Στο φρενάρισμα σε χαμηλότερες ταχύτητες η συμπεριφορά είναι ομαλή...οπότε....όταν πας στο service και λες το πρόβλημα και τις μετράνε σου λένε και με το δίκιο τους ότι είναι πολύ μικρες οι αποκλίσεις οι οποίες δεν δικαιολογούν την αλλαγή μέσα στην εγγύηση. Εδώ για να γίνει η μέτρηση πρέπει οι πλάκες να ζεσταθούν αρκετά. Πέραν των ανωτέρω, λόγω της σημαντικής υπερθέρμανσης από κακή ψύξη, η ποιότητα φρεναρίσματος μειώνεται δραστικά και δεν αναφέρομαι μόνο στο κάψιμο που τρώνε τα τακάκια αλλά και στο βράσιμο του υγρού πέδησης. Όλα αυτά μειώνουν πάρα πολύ την ποιότητα φρεναρίσματος, απλά η βοήθεια που έρχεται από το σύστημα υδραυλικής υποβοήθησης φρένων μειώνει αυτή την αίσθηση σχετικά.

Ευτυχώς, η Mazda αναγνώρισε ότι εκτός από την αλλαγή στην ποιότητα κατασκευής στις δισκόπλακες έπρεπε να αλλάξει και τις κιθάρες (το προστατευτικό πίσω από τις δισκόπλακες) το οποίο αναγνωρίστηκε ότι μπλοκάρει σημαντικά την ποσότητα του εισερχόμενου αέρα για την ψύξη. Αυτό απαιτεί αλλαγή και στα μουαγιέ πάνω στα οποία κάθονται οι κιθάρες. Το πρόβλημα πλέον είναι τόσο γνωστό που στο service δεν μου μέτρησαν καν τις δισκόπλακες. Απλά υπογράφονται κάποια χαρτιά στα οποία δηλώνεις το πρόβλημα και μετά περιμένεις να σου έρθουν τα ανταλλακτικά τα οποία αργούν λόγω έλλειψης.

Πλέον αναμένω και εγώ από χθες....
DimKatz_CX7    
 
Γένος:

Re: Φρενα και αναρτηση

Δημοσίευσηαπό kostasCX7 την Κυρ Ιαν 03, 2010 09:58

Από ότι βλέπω αυτό το πρόβλημα θα το βρούμε αρκετοί μπροστά μας :(
Κι εμένα με αλλάξανε τον σεπτέμβριο τους δίσκους, τακάκια κιθάρες κλπ και τώρα επανεμφανίστηκε το πρόβλημα κοσκινίσματος σε μικρότερο βαθμό αλλά είναι εκνευριστικό. Συμβαίνει ακριβώς αυτο που λέει ο Δημήτρης, σε μένα στις συνεχείς κατηφόρες όταν ζορίσεις λίγο τα φρένα, αυτά αρχίζουν να ακούγονται, δεν φρενάρει τόσο καλά το αυτοκίνητο, και κοσκινίζει το τιμόνι. Δηλαδή αν πάω πάλι στον αντιπρόσωπο τί θα μού πεί; είμαι περίεργός και να δώ τι θα γίνει όταν τελειώσει η εγγύηση...

Από άλλα φόρουμ είδα ότι τα φρένα μας (για το ευρωπαικο cx-7 των 320mm πλάκα)είναι ίδια με το Ford Edge το οποίο έχει το ίδιο ακριβώς πάτωμα με το cx-7 και έχει μερικά μηχανικά μέρη ίδια. Αν όντως ταιριάζουν μπορείς να παραγγειλεις σε καλή τιμή απο Αμερική.
Επίσης στην Ελλάδα έχει ένα κατάστημα που πουλάει σετ δίσκους τακάκια σωληνάκια στην εκπληκτική τιμή των 720 ευρώ :shock:
http://www.4brake.com/en//237.html
Είναι της εταιρείας Boss απο ότι βλέπω. Μήπως μπορεί να γίνει καμιά κίνηση για καλύτερη τιμή στους φορουμίστες;
Υπάρχει βέβαια και αγωνιστικό σετ με τετραπίστονες δαγκάνες της JBT για το ευρωπαικό cx-7 αλλά στα 1990 ευρώ :shock: :cry:
http://www.quantumautosport.com/qas/shop/product_info.php?products_id=1601&car_models_id=154&car_manufacturers_id=5&selectedmodelname=Mazda+CX-7&selectedcategoryname=Bremse&productcategory_id=4&osCsid=a63bc8f27c5cb595e438c0b451c68fd3
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
kostasCX7    
1,2 Bar
1,2 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 1291
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 14, 2009 19:33
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: CX7

Re: Δυναμομέτρηση CX7 σε Maha

Δημοσίευσηαπό aar την Πέμ Οκτ 18, 2012 06:20

Ολα καλα με τα φτιαξιματα ισχυος
με το στησιμο για να μπορεσει να παει η δυναμη στο δρομο να φρεναρει να σρτριψει τι κανουμε???
μηπως θα εχουμε ενα αυτοκινητο με φρενα και αναρτησεις για 260 ιππους
και θα προσπαθουμε να διαχειριστουμε 300+ιππους???
δεν μου αρεσει η ευθεια
γιατι την βλεπω σαν διαλειμα μεχρι την επομενη στροφη

http://www.alexis-hair.gr
Άβαταρ μέλους
aar    
0,7 Bar
0,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 744
Εγγραφή: Δευτ Απρ 14, 2008 18:28
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: CX-7

Re: Δυναμομέτρηση CX7 σε Maha

Δημοσίευσηαπό pankrok την Πέμ Οκτ 18, 2012 07:04

δεν εχω προβλημα , θα δηλωνω χερας μεχρι αποδειξεως του εναντιου και μετα θα δηλωνω αδερφη και θα το ανοιγω μονο στην ευθεια!

GTX2867r / forged / ported / sleeved και βλεπουμε...


Ώπα λάθος. Δις λαστ γιαρ. Τώρα όλα μανουλα!
Άβαταρ μέλους
pankrok    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3903
Εγγραφή: Τετ Οκτ 15, 2008 12:24
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 45
Μοντέλο Αυτ.: Mazda CX7 '08/ Honda HRV '99 / Vitara 1.4 '19

Επόμενο

Επιστροφή στο Αναρτησεις-Φρενα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron