[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ Μαρ 28, 2024 08:59 ]

Νεος κατοχος και δυστυχως τρεμει το τιμονι...

Νεος κατοχος και δυστυχως τρεμει το τιμονι...

Δημοσίευσηαπό ikariwths την Σάβ Απρ 14, 2018 00:57

Καλησπερα παιδια,πριν λιγο καιρο αγορασα δευτερο χερι ενα cx7 2009 μια χαρα υπερευχαρεστημενος με το οχημα αλλα στα φρενρισματα τρεμει το τιμονι.
Λιγο εχω μπερδευτει με ολα οσα διαβασα και ηθελα να ρωτησω αν ειναι σωστο να αλλαξω μονο τους μπροστα δισκους και τα τακακια μπρος πισω,
το αγχος μου ειναι μην τυχον και χαλασει το ζυγισμα του αυτοκινητου ,σε ευτη τη περιπτωση ισως βρω κατι φθηνοτερο ετσι ωστε να τους αλλξω ολους.
Απο οτι διαβασα μεχρι στιγμης οι δισκοι πρεπει να εχουν τρυπες ετσι ωστε να αεριζονται καλυτερα για να μη στραβωσουν . Εχω δει αυτους.

https://www.ebay.co.uk/itm/Mazda-CX-7-2 ... SwsB9WEjMk
τη μαρκα τη ξερουμε? δυσταζω λιγο επειδη ειναι μαυρο χρωμα και δε ξερω αν θα ταιριαζουν.

https://www.ebay.com/itm/Mazda-CX-7-2-3 ... 3U&vxp=mtr

https://www.ebay.com/itm/USR1698-EBC-Ul ... SwMedZdF4-
ειναι σιγουρα καλοι δισκοι και μιας και το πιθανοτερο ειναι να βαλω τακακια ebc τους κανουν δυνατη επιλογη,το ερωτημα ειναι,αξιζουν τα παραπανο χρηματα?

Τακακια διαβαζω απο ολους να προτεινουν ebc yellowstaf ,υπαρχουν αλλα εξισου καλα που να μη λερωνουν?
Άβαταρ μέλους
ikariwths    
-0.8 Bar
-0.8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Τετ Φεβ 21, 2018 08:18
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: KIA RIO , MAZDA CX-7

Re: Νεος κατοχος και δυστυχως τρεμει το τιμονι...

Δημοσίευσηαπό Dodos την Σάβ Απρ 14, 2018 05:31

Αλέξανδρε, όντως είσαι ικανοποιημένος και υπερευχαριστημένος;. Γιατί από τότε που γράφτηκες όλο για προβλήματα με το αμάξι αναφέρεις.

Κλασσικό πρόβλημα με στραβωμα δίσκων. Γενικό πρόβλημα στα CX7.
Πάμε στα φρένα τώρα. Θα ξεκινήσω από το τέλος. Τα τακάκια. Τα κίτρινα ebc, είναι η καλύτερη επιλογή. Αν δεν θες να λερώνει πολύ, υπάρχουν και τα κόκκινα τα οποία είναι κεραμικά, αλλά φθείρουν γρηγορότερα τη δισκόπλακα.

Δισκόπλακες θα σου πρότεινα της EBC και συγκεκριμένα της σειρας USR. Είναι αυτές οι χαρακτές με το μαύρο χρώμα το οποίο με τα πρώτα φρεναρίσματα θα φύγει, οπότε μην σε απασχολεί το αισθητικό κομμάτι.

Αν μπορείς να τα αλλάξεις όλα μπρος πίσω, ακόμα καλύτερα. Δεν κοστίζουν πολλά. Περίπου 700€. Αγόρασέ τα από τον Σύρο, (sirossport). Επίσημος αντιπρόσωπος της EBC, θα σου κάνει και έκπτωση και θα κοστίσουν φτηνότερα από την αγόρα από το εξωτερικό. Βάλε και υγρά φρένων EBC307+ και θα ξεχάσεις το θέμα με τα φρένα για τα καλά. Υπάρχουν και ακριβότερες λύσεις φυσικά, αλλα αν δε θες να ξεφύγεις σε κόστος αυτός ο συνδυασμός είναι value for mοney.
Για τοποθέτηση στο Μόραρη. Κορυφαίος.

Όλα αυτά που γράφω τα έχω κάνει ήδη στο δικό μου αυτοκίνητο και μπορείς να διαβασεις περισσότερα ΕΔΩ
Εικόνα
HKS short ram intake CP-E turbo inlet pipe Turbosmart dual port bov
Άβαταρ μέλους
Dodos    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 5950
Εγγραφή: Παρ Δεκ 25, 2009 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 MPS

Re: Νεος κατοχος και δυστυχως τρεμει το τιμονι...

Δημοσίευσηαπό ikariwths την Σάβ Απρ 14, 2018 06:27

Να εισαι καλα φιλε μου,ναι ειμαι ευχαριστημένος παρολο που εντοπιζω συνεχως μικροπροβλήματα ακριβως γιατι το πηρα για συγκεκριμενη χρηση ,τα μελη της οικογένειας αυξήθηκαν οποτε χρειαζομουν αμαξι ασφαλες με χωρους απλετους ,με γκαζια για ενεργητική ασφάλεια ,επίσης αν δε το πατας ειναι και οικονομικο στην εθνικη !
Ειχα μπει στο φορουμ αρκετα πριν το αγορασω και ηξερα τι να περιμενω ,απλα ελπιζα να μη τα παθω ολα οσα διαβαζω godfather
Άβαταρ μέλους
ikariwths    
-0.8 Bar
-0.8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Τετ Φεβ 21, 2018 08:18
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: KIA RIO , MAZDA CX-7

Re: Νεος κατοχος και δυστυχως τρεμει το τιμονι...

Δημοσίευσηαπό The Ace την Σάβ Απρ 14, 2018 13:36

ikariwths έγραψε:Να εισαι καλα φιλε μου,ναι ειμαι ευχαριστημένος παρολο που εντοπιζω συνεχως μικροπροβλήματα ακριβως γιατι το πηρα για συγκεκριμενη χρηση ,τα μελη της οικογένειας αυξήθηκαν οποτε χρειαζομουν αμαξι ασφαλες με χωρους απλετους ,με γκαζια για ενεργητική ασφάλεια ,επίσης αν δε το πατας ειναι και οικονομικο στην εθνικη !
Ειχα μπει στο φορουμ αρκετα πριν το αγορασω και ηξερα τι να περιμενω ,απλα ελπιζα να μη τα παθω ολα οσα διαβαζω godfather


Το θέμα με τα φρένα του CX7 το έχουμε -και εγώ προσωπικά- τραβήξει όσο δεν πάει, ίσως διάβασες εδώ μέσα την ιστορία με την καταγγελία μου σε ΓΓΚ, ΙΝΚΑ, Συνήγορο και Mazda Europe και Japan. Είναι το ένα από τα τρία ευαίσθητα -σημαντικά- σημεία του αυτοκινήτου (turbo και κιβώτιο τα άλλα δύο). Λόγω βάρους και μαλακής πάστας, τα τακάκια ζεσταίνονται πολύ εύκολα και γρήγορα, με αποτέλεσμα να έχουμε απόθεση υλικού πάνω στους δίσκους, και άρα να γίνεται ανώμαλη η επιφάνειά τους, με επακόλουθο το τρέμουλο που νιώθεις στο τιμόνι.

Οι λύσεις είναι συγκεκριμένες, από απλές μέχρι πολύ δύσκολες, και αντίστοιχα ξεκινούν από σχετικά φθηνές μέχρι πανάκριβες.
Θεωρούμε ότι έχουμε πρόβλημα όπως εσύ, άρα θέλουμε δίσκους και τακάκια:

1) Τορνίρισμα δίσκων, και αλλαγή stock τακακίων αν χρειάζεται. Εύκολη, φθηνή, μέτριας αποτελεσματικότητας, και φυσικά δεν εξαλείφει το πρόβλημα (άρα θα ξανασυμβεί)
2) Τορνίρισμα δίσκων και αλλαγή τακακίων με καλύτερα/βελτιωτικά. Εξίσου εύκολη, λίγο πιο ακριβή, καλή αποτελεσματικότητα, και μειώνει -ελάχιστα- το πρόβλημα
3) Αλλαγή δίσκων και τακακίων με aftermarket βελτιωτικά. Χαρακτοί δίσκοι για καλύτερο αερισμό και απαγωγή θερμότητας, και καλύτερο τακάκι. Πιο δύσκολη και ακριβή λύση, πολύ καλή αποτελεσματικότητα, μειώνει αρκετά το πρόβλημα (δεν το εξαλείφει).
4) Αλλαγή συστήματος φρένων (δαγκάνες, δίσκοι, τακάκια, σωληνάκια). Εδώ αλλάζει το πράγμα, αφού πάμε σε άλλη τάξη κόστους, χρόνου και κόπου, αλλά και πολύ καλύτερου φρένου και πλήρη εξάλειψη του φαινομένου.

Εγώ έφτασα μέχρι τη (2), άλλα παιδιά (όπως ο Αντώνης) έκαναν το (3), ξέρω μόνο 2 άτομα (και όχι προσωπικά) που έκαναν το (4). Η (1) πρακτικά δεν είναι λύση (απλά προσωρινό fix), η (2) είναι η πιο φθηνή και αποτελεσματική (best VFM που λέμε), η (3) είναι η καλύτερη που μπορείς χωρίς να ξοδέψεις πολύ χρήμα και χρόνο.
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0 140HP Titanium
The Ace    
1,8 Bar
1,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3385
Εγγραφή: Πέμ Απρ 21, 2011 08:46
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: BMW X3 xDrive20D MSport Ford Fiesta 1.0EB Titanium

Re: Νεος κατοχος και δυστυχως τρεμει το τιμονι...

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Σάβ Απρ 14, 2018 15:14

Αλεξανδρε,δυστυχως ειναι ενα τεραστιο θεμα των 7αριων...εχεις διαβασει τις ενοτητες μας με τα Φρενα,ολο το ιστορικο και παραλληλα την λυση του?
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Νεος κατοχος και δυστυχως τρεμει το τιμονι...

Δημοσίευσηαπό Dodos την Σάβ Απρ 14, 2018 16:30

Αντώνη εγώ την (4) ήθελα να κάνω, αλλά ας όψεται το γεγονός ότι το 6mps είναι πάαααααρα πολύ εμπορικό και δημοφιλές μοντέλο. Τόσο πολύ μάλιστα, που οι βελτιωτικοί οίκοι σφάζονται για το ποιος θα πρωτοβγάλει aftermarket λύσεις στα φρένα κι επειδή δεν ήξερα ποιόν να προτιμήσω χωρίς να δυσαρεστήσω τους υπόλοιπους, κατέληξα στην λύση (3).

Φυσικά ειρωνικό είναι το κείμενο. Για την ιστορία να αναφέρω ότι ουδέποτε είχα πρόβλημα με δισκόπλακες, απλά με το πέρασμα των χρόνων επήλθε φυσιολογική φθορά και ήθελα κάτι καλύτερο από το εργοστασιακό.
Εικόνα
HKS short ram intake CP-E turbo inlet pipe Turbosmart dual port bov
Άβαταρ μέλους
Dodos    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 5950
Εγγραφή: Παρ Δεκ 25, 2009 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 MPS

Re: Νεος κατοχος και δυστυχως τρεμει το τιμονι...

Δημοσίευσηαπό ikariwths την Σάβ Απρ 14, 2018 20:13

Ναι εχω διαβασει ολα οσα εχουν γραφτει και μαλλον παω για τη λυση 3,το προβλημα δεν ειναι ιδιατερα εντονο ακομα αλλα επειδη μεσα θα μπαινει νεογέννητο παιδι και επειδη στην ικαρια εχουμε μεγαλες κατηφορες δε μπορω να το αφησω,
Σημερα καλεσα τον http://www.sirossport.gr/insideindex.html και μιλησαμε ,ευγενέστατος και στη προσπαθεια του να με βοηθησει μου ειπε να τορναρουμε το δισκο και να βαλουμε τακακια yellostuf ,σκεφτομαι ακομα αν θα βαλω και δισκους η οχι γιατι τα οικονομικα ειναι συγκεκριμένα και ο συμπλέκτης απελευθερώνει αρκετα ψηλα πραγμα που νομιζω οτι ειναι ένδειξη οτι πρεπει να ασχοληθώ και με αυτον .
Άβαταρ μέλους
ikariwths    
-0.8 Bar
-0.8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Τετ Φεβ 21, 2018 08:18
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: KIA RIO , MAZDA CX-7

Re: Νεος κατοχος και δυστυχως τρεμει το τιμονι...

Δημοσίευσηαπό The Ace την Κυρ Απρ 15, 2018 06:51

ikariwths έγραψε:Ναι εχω διαβασει ολα οσα εχουν γραφτει και μαλλον παω για τη λυση 3,το προβλημα δεν ειναι ιδιατερα εντονο ακομα αλλα επειδη μεσα θα μπαινει νεογέννητο παιδι και επειδη στην ικαρια εχουμε μεγαλες κατηφορες δε μπορω να το αφησω,
Σημερα καλεσα τον http://www.sirossport.gr/insideindex.html και μιλησαμε ,ευγενέστατος και στη προσπαθεια του να με βοηθησει μου ειπε να τορναρουμε το δισκο και να βαλουμε τακακια yellostuf ,σκεφτομαι ακομα αν θα βαλω και δισκους η οχι γιατι τα οικονομικα ειναι συγκεκριμένα και ο συμπλέκτης απελευθερώνει αρκετα ψηλα πραγμα που νομιζω οτι ειναι ένδειξη οτι πρεπει να ασχοληθώ και με αυτον .


Αν δεν έχεις τόσο έντονο τρέμουλο ώστε να επηρεάζει το φρενάρισμα -που πρέπει να είναι πραγματικά πολύ έντονο για να γίνει επικίνδυνο- τότε δεν χρειάζεσαι δίσκους, με ένα σωστό καθάρισμα στο τόρνο θα είναι ΟΚ (αρκεί να έχουν ανεκτό πάχος). Δίσκους μπορείς να αλλάξεις και πιο μετά, αν δεν μπορείς/θέλεις τώρα. Yellow είχα βάλει και εγώ, και είχα ησυχάσει για περίπου 2 χρόνια, ώσπου άρχισε να εμφανίζεται σιγά-σιγά το πρόβλημα (αν και ποτέ δεν έγινε αισθητό).

Ο δίσκος πατινάρει ? Εκεί θα δεις αν έχει πρόβλημα, εφόσον συμπλέκει/αποσυμπλέκει σωστά δεν έχεις θέμα. Κάνε όμως από τώρα μια έρευνα αγοράς, εκεί δυστυχώς δεν θα μπορέσεις να τη γλυτώσεις τόσο φθηνά...
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0 140HP Titanium
The Ace    
1,8 Bar
1,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3385
Εγγραφή: Πέμ Απρ 21, 2011 08:46
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: BMW X3 xDrive20D MSport Ford Fiesta 1.0EB Titanium

Re: Νεος κατοχος και δυστυχως τρεμει το τιμονι...

Δημοσίευσηαπό ikariwths την Κυρ Απρ 15, 2018 20:13

Απο την 20 ετη εμπερια μου με τα αυτοκινητα εχω καταλαβει οτι οταν κατι δε δουλευει σωστα και το αφησεις παρασυρει και αλλα συστηματα,οποτε ειμαι παντα επιφυλακτικος ,οχι ο δισκος δε πατιναρει αλλα δεν εχει τυχει να το ζορισω κιολας ,το περιεργο ειναιο τι πρεπει να ανεβασω αρκετα το ποδι για ξεκινησει το αμαξι,ελπιζα να τη γλυτωσω μονο με αυτο εδω
http://www.mister-auto.gr/el/set-sumpl- ... 69!00.html
Άβαταρ μέλους
ikariwths    
-0.8 Bar
-0.8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Τετ Φεβ 21, 2018 08:18
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: KIA RIO , MAZDA CX-7

Re: Νεος κατοχος και δυστυχως τρεμει το τιμονι...

Δημοσίευσηαπό pankrok την Δευτ Απρ 16, 2018 09:03

μην ανοιγεις δουλειες με συμπλεκτες
θελεις και αλλα 150 το λιγοτερο εργασια (6-7 ωρες)
αν δεν ειναι σκληρος πολυ , δεν ακους θορυβο απο ρουλεμαν δεν πατιναρει , μην τον πειραξεις

GTX2867r / forged / ported / sleeved και βλεπουμε...


Ώπα λάθος. Δις λαστ γιαρ. Τώρα όλα μανουλα!
Άβαταρ μέλους
pankrok    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3903
Εγγραφή: Τετ Οκτ 15, 2008 12:24
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 45
Μοντέλο Αυτ.: Mazda CX7 '08/ Honda HRV '99 / Vitara 1.4 '19

Re: Νεος κατοχος και δυστυχως τρεμει το τιμονι...

Δημοσίευσηαπό A.Mazdaios την Κυρ Απρ 29, 2018 14:24

Καλά Αντώνη΄(The Ace) το έχεις πάει σε άλλο επίπεδο μέχρι και μνημόνιο με λύσεις τι να πω απλά άψογος! Πιστεύω και εγώ με ταλίγα που έχω ακούσει οτι η αντικατάσταση με ένα σωστο σετ θα σου λύσει το θέμα! Είχα και εγώ λόγω αισχρης ποιότητας τακακιου στραβώσει τους δίσκους στο 3αρι και είχα τρέμουλο και λύθηκε με νεο σετ !
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
A.Mazdaios    
1,6 Bar
1,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 2147
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 26, 2009 15:04
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΛΕΩ
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 36
Μοντέλο Αυτ.: mazda 3 2008 1,6

Re: Νεος κατοχος και δυστυχως τρεμει το τιμονι...

Δημοσίευσηαπό pankrok την Κυρ Απρ 29, 2018 14:52

επ ευκαιρια

ο συμπλεκτης στο 7 λειτουργει οπως το αναφερεις
αφηνεις σχεδον τη μιση διαδρομη για να πιασει
ειναι φυσιολογικο

GTX2867r / forged / ported / sleeved και βλεπουμε...


Ώπα λάθος. Δις λαστ γιαρ. Τώρα όλα μανουλα!
Άβαταρ μέλους
pankrok    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3903
Εγγραφή: Τετ Οκτ 15, 2008 12:24
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 45
Μοντέλο Αυτ.: Mazda CX7 '08/ Honda HRV '99 / Vitara 1.4 '19

Re: Νεος κατοχος και δυστυχως τρεμει το τιμονι...

Δημοσίευσηαπό Nicola την Κυρ Απρ 29, 2018 18:41

Αποφθεγμα απο παλαιο μαστορα και πρωην αντιπροσωπο της μαζντα'' ολα τα γιαπωνεζικα πιανουν ψιλα΄΄
εννοωντας το συμπλεκτη φυσικα. okkkkkk
2_13

LILAC SILVER A.E.
φιλικά Νίκος
Άβαταρ μέλους
Nicola    
1,6 Bar
1,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 1797
Εγγραφή: Παρ Μάιος 08, 2009 18:37
Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 56
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 GH Sedan 1.8 Touring Clima - Atos 1.0

Re: Νεος κατοχος και δυστυχως τρεμει το τιμονι...

Δημοσίευσηαπό The Ace την Δευτ Απρ 30, 2018 07:49

Dodos έγραψε:Αντώνη εγώ την (4) ήθελα να κάνω, αλλά ας όψεται το γεγονός ότι το 6mps είναι πάαααααρα πολύ εμπορικό και δημοφιλές μοντέλο. Τόσο πολύ μάλιστα, που οι βελτιωτικοί οίκοι σφάζονται για το ποιος θα πρωτοβγάλει aftermarket λύσεις στα φρένα κι επειδή δεν ήξερα ποιόν να προτιμήσω χωρίς να δυσαρεστήσω τους υπόλοιπους, κατέληξα στην λύση (3)...


Ρε φίλε, άμα τα MPS ήταν τόσο δημοφιλή μοντέλα, σκέψου τι γινόταν με το CX7, δεκάδες βελτιωτικά προϊόντα και δεν προλαβαίνανε καν να τα στοκάρουν οι έμποροι :haha:

...πλάκα-πλάκα, καλά που υπήρχαν και τα MPS και βρίσκαμε και τίποτα αποφάγια και εμείς με τα CX7, αλλιώς δεν θα βρίσκαμε ούτε φίλτρο αέρος να αλλάξουμε axaxaxa

Να συμπληρώσω κάτι για την λύση (4) που έγραψα πιο πριν, ότι υπάρχει η φθηνή, η ενδιάμεση και η ακριβή (4). Η φθηνή είναι να βρούμε μεταχειρισμένο σετ από άλλο αυτοκίνητο που να ταιριάζει (το οποίο να είναι φυσικά μεγαλύτερο και καλύτερο από το stock), η ενδιάμεση είναι να βρούμε καινούρια μεν, αλλά generic ανταλλακτικά που να ταιριάζουν (τρύπες, διαστάσεις, αποστάσεις κλπ), και η ακριβή είναι να αγοράσουμε έτοιμο σετ που βγήκε για το CX7 (μόνο δύο μάρκες ξέρω που έβγαλαν τέτοιο σετ για το CX7, και δεν τα βρίσκω πλέον).
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0 140HP Titanium
The Ace    
1,8 Bar
1,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3385
Εγγραφή: Πέμ Απρ 21, 2011 08:46
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: BMW X3 xDrive20D MSport Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Επιστροφή στο Αναρτησεις-Φρενα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron