[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ Μαρ 29, 2024 07:00 ]

Φρενα CX-7

Re: Φρενα CX-7

Δημοσίευσηαπό whitehawk την Πέμ Απρ 02, 2015 14:31

pankrok έγραψε:που χαθηκες εσυ?

νομιζω η λύση willwood πρέπει να είναι ταμαμ (ειδικά αν μπορεί όντως να πέσει στα 1500) χωρίς αποστάτες κλπ γραφικά


Τρέξιμο μικρέ τι μόνο εσύ θα εξαφανιζεσαι
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
whitehawk    
1,6 Bar
1,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 1716
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 26, 2009 16:17
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 37
Μοντέλο Αυτ.: CX7 GT

Re: Φρενα CX-7

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Πέμ Απρ 02, 2015 20:46

Πανο,πρεπει να εχουμε πια μονο οριστικες λυσεις,διοτι τετοια ωραια αμαξια να στενοχωρουν και να ξενερωνουν τους ιδιοκτητες τους λογω αυτης της αστοχιας εως ηλιθιοτητας της Mazda,ειναι τουλαχιστον ανεπιτρεπτο!

Τροπους εξαφανισης διαβαζω...Σχολες μαγειας σαν τον Χαρυ Ποτερ φοιτατε?? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Γεια σου βρε Χρησταρα!μας ελειψες!!!! mmm
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Φρενα CX-7

Δημοσίευσηαπό whitehawk την Παρ Απρ 03, 2015 08:48

Nasos Mazdaspeed 6 έγραψε:Πανο,πρεπει να εχουμε πια μονο οριστικες λυσεις,διοτι τετοια ωραια αμαξια να στενοχωρουν και να ξενερωνουν τους ιδιοκτητες τους λογω αυτης της αστοχιας εως ηλιθιοτητας της Mazda,ειναι τουλαχιστον ανεπιτρεπτο!

Τροπους εξαφανισης διαβαζω...Σχολες μαγειας σαν τον Χαρυ Ποτερ φοιτατε?? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Γεια σου βρε Χρησταρα!μας ελειψες!!!! mmm


Νάσο το συγκεκριμένο μοντέλο έχει αρκετά αρνητικά με πρώτο της δισκόπλακες και πολλά άλλα......Ο λόγος που θα το πουλήσει κάποιος είναι μεν ότι δεν αντέχει άλλο να μην μπορεί να το ευχαριστηθεί όπως θέλει για διαφόρους λόγους.....Σχολές τέτοιου είδους υπάρχουν πολλές Νάσο μου διάφοροι κατά καιρούς της χρησιμοποιούν για διαφόρους λόγους χωρίς να έχει να λέει ότι δεν θέλει κάποιον από εδώ ή κάτι άλλο.....Και εμένα μου λείψατε αρκετά και για αυτό είπα να πω και εγώ ένα γεια στην παρέα μετά από χρόνια εύχομαι να είστε όλοι καλά και να περνάτε τέλεια....... [woohoo.gif]
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
whitehawk    
1,6 Bar
1,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 1716
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 26, 2009 16:17
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 37
Μοντέλο Αυτ.: CX7 GT

Re: Φρενα CX-7

Δημοσίευσηαπό CX7 την Παρ Απρ 03, 2015 13:24

φιλε whitehawk ευχαριστω για τα φωτα σου.προσεχω πολυ τις θεματικες ενοτητες των φρενων αν μου κατσει η στραβη.δεν το κινω πολυ εγω κι οταν το κινω παταω χαλαρα φρενα
Δημήτρης --- CX-7 Touring
CX7    
1,1 Bar
1,1 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 1130
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 22, 2008 12:43
Τοποθεσία: Ηράκλειο
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 61

Re: Φρενα CX-7

Δημοσίευσηαπό whitehawk την Πέμ Μάιος 28, 2015 05:52

CX7 έγραψε:φιλε whitehawk ευχαριστω για τα φωτα σου.προσεχω πολυ τις θεματικες ενοτητες των φρενων αν μου κατσει η στραβη.δεν το κινω πολυ εγω κι οταν το κινω παταω χαλαρα φρενα


Να είσαι καλά φίλε μου ότι χρειαστείς είμαι εδώ για να βοηθήσω τώρα όσο σιγά και να πας και να χρειαστεί να πατήσεις φρένο απότομο το όλο σκηνικό είναι να πιάσει έγειρα για να αποφύγουμε σοβαρά προβλήματα αλλά θέλει ψάξιμο το φρένο για το αυτοκίνητο μας δεν είναι απλή υπόθεση......
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
whitehawk    
1,6 Bar
1,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 1716
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 26, 2009 16:17
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 37
Μοντέλο Αυτ.: CX7 GT

Re: Φρενα CX-7

Δημοσίευσηαπό thanasis_zip την Τρί Νοέμ 17, 2015 08:19

γεια σας,

έχουν στραβώσει για δευτερη φορα οι δισκοι στο cx 7 μου και προφανως πρεπει να τους αλλαξω αμεσα.

Σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο μου ειπαν να βάλω καινουριους εργοστασιακούς με αλλα τακακια με καποιους απαγωγεις θερμότητας (καποια μεταλλακια στη γλωσσα του μηχανικου).
Προφανώς έχω εμπιστοσύνη στο συγκεκριμενο συνεργείο αλλα σκεφτομαι και την aftermarket λυση.

Έτσι βρήκα δισκους της Tarox για cx7 (320x48.2x28 Tarox G88 Brake) σε τιμη περίπου 400 ευρω.

τους εχει δοκιμασει κανεις? έχει κανεις καμια αποψη για αυτούς, η να προτιμησω τη λυση των εργοστασιακων και οτι γινει εγινε?
thanasis_zip    
0 Bar
0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 16, 2012 11:24
Γένος: Δεν έχει ορισθεί

Re: Φρενα CX-7

Δημοσίευσηαπό pankrok την Τρί Νοέμ 17, 2015 10:07

Το τακάκι θα κάνει δουλειά είναι η αλήθεια.
Δεν έχω δοκιμάσει μαμά μαζντα καινούρια αλλά λένε ότι πλέον δουλεύουν

GTX2867r / forged / ported / sleeved και βλεπουμε...


Ώπα λάθος. Δις λαστ γιαρ. Τώρα όλα μανουλα!
Άβαταρ μέλους
pankrok    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3903
Εγγραφή: Τετ Οκτ 15, 2008 12:24
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 45
Μοντέλο Αυτ.: Mazda CX7 '08/ Honda HRV '99 / Vitara 1.4 '19

Re: Φρενα CX-7

Δημοσίευσηαπό ghortat την Τρί Νοέμ 17, 2015 11:37

400€ οι δίσκοι μόνο ή μαζί με τακάκια; Μου φαίνονται πολλά για Τάροξ. Μόνο μπροστά;

Πάντως με 300€ αλλάζεις μπρος-πίσω με δίσκους Ζίμερμαν και τακάκια Ferodo. Για ψάξτο
Εικόνα
ghortat    
0,4 Bar
0,4 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 457
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 15, 2014 14:05
Τοποθεσία: Moschato
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 42
Μοντέλο Αυτ.: CX-7 2009 Grand Touring SR

Re: Φρενα CX-7

Δημοσίευσηαπό thanasis_zip την Τρί Νοέμ 17, 2015 12:46

εκανα ενα γρηγορο ψαξιμο στο ιντερνετ και βρηκα αυτο:

https://streetandcircuit.gr/mazda-cx7-c ... 74375.html

ειναι μονο για μπροστα και χωρις τακακια απο οτι καταλαβαινω. εχεις δικιο ισως ειναι λιγο ακριβοι.

στο συνεργειο (εξουσιοδοτημενο) επεμεναν για εργοστασιακους δισκους με διαφορετικα τακακια απο οτι καταλαβα. επισης μου ανεφερε ο μηχανικός οτι aftermarket τοποθετησεις σε cx7 δεν λειτουργησαν - χωρις να μου εξηγησει περισσοτερα.

απο τη μια φοβαμαι μηπως οι εργοστασιακοι δισκοι ξαναστραβωσουν σε πχ 10000 χλμ και, αν και προφανως πιο φθηνοι, αναγκαστω να ξανααλλαξω και τα εξοδα ειναι διπλα.

βεβαια απο οτι λεει και ο φιλος πιο πανω οι νεοι δισκοι της mazda λειτουργουν καλα.

εχει κανει κανεις την αλλαγη που προτεινει η mazda και να εχει καποια θετικη εμπειρία και αν αντεξαν σε ικανο αριθμο χιλιομετρων. απο την αλλη εχει κανει κανεις καμια aftermarket τοποθετηση - δισκοι τακακια -να μας πει την εμπειρια του?

με την aftermarket αλλαγη υπάρχει βελτίωση στη συνολικη αποδοση του φρεναρίσματος? εξαρχης δεν ημουν και απολυτα ικανοποιημενος απο τα εργοστασιακα φρένα του cx 7 ακομη και σε καλη κατασταση οταν ηταν, δεδομενου του βαρους και της ιποδυναμης του αυτοκινητου.

συγγνωμη αν κουραζω.

ευχαριστώ.
thanasis_zip    
0 Bar
0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 16, 2012 11:24
Γένος: Δεν έχει ορισθεί

Re: Φρενα CX-7

Δημοσίευσηαπό CX7 την Τρί Νοέμ 17, 2015 14:19

μην βαλεις με τιποτα τους εργοστασιακους φιλε/ρε παιδια ο μονος ειμαι που δεν εχω θεμα ακομα με τα φρενα?βεβαια δεν εχε τυχει να φρεναρω με πολλα ποτε
Δημήτρης --- CX-7 Touring
CX7    
1,1 Bar
1,1 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 1130
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 22, 2008 12:43
Τοποθεσία: Ηράκλειο
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 61

Re: Φρενα CX-7

Δημοσίευσηαπό whitehawk την Τετ Νοέμ 18, 2015 13:08

thanasis_zip έγραψε:εκανα ενα γρηγορο ψαξιμο στο ιντερνετ και βρηκα αυτο:

https://streetandcircuit.gr/mazda-cx7-c ... 74375.html

ειναι μονο για μπροστα και χωρις τακακια απο οτι καταλαβαινω. εχεις δικιο ισως ειναι λιγο ακριβοι.

στο συνεργειο (εξουσιοδοτημενο) επεμεναν για εργοστασιακους δισκους με διαφορετικα τακακια απο οτι καταλαβα. επισης μου ανεφερε ο μηχανικός οτι aftermarket τοποθετησεις σε cx7 δεν λειτουργησαν - χωρις να μου εξηγησει περισσοτερα.

απο τη μια φοβαμαι μηπως οι εργοστασιακοι δισκοι ξαναστραβωσουν σε πχ 10000 χλμ και, αν και προφανως πιο φθηνοι, αναγκαστω να ξανααλλαξω και τα εξοδα ειναι διπλα.

βεβαια απο οτι λεει και ο φιλος πιο πανω οι νεοι δισκοι της mazda λειτουργουν καλα.

εχει κανει κανεις την αλλαγη που προτεινει η mazda και να εχει καποια θετικη εμπειρία και αν αντεξαν σε ικανο αριθμο χιλιομετρων. απο την αλλη εχει κανει κανεις καμια aftermarket τοποθετηση - δισκοι τακακια -να μας πει την εμπειρια του?

με την aftermarket αλλαγη υπάρχει βελτίωση στη συνολικη αποδοση του φρεναρίσματος? εξαρχης δεν ημουν και απολυτα ικανοποιημενος απο τα εργοστασιακα φρένα του cx 7 ακομη και σε καλη κατασταση οταν ηταν, δεδομενου του βαρους και της ιποδυναμης του αυτοκινητου.

συγγνωμη αν κουραζω.

ευχαριστώ.


Καλησπέρα φίλε μου!!!!!!!Το θέμα που δεν σου εξήγησαν είναι ότι παρότι μετά από τόσα χρόνια που έμειναν στο τελωνείο και έκλεισε και η :mazda: ....Κανείς από τους αντιπροσώπους αλλά και γενικά δεν ενδιαφέρθηκαν ποτέ να προμηθευτούν αυτά τα φρένα με αποτέλεσμα πριν λίγους μήνες να επιστραφεί το υλικό πίσω γιατί δεν υπάρχει αντιπρόσωπος πλέον στην Ελλάδα....Από εκεί και πέρα θεωρώ ότι ίσως λέω ίσως γιατί δεν κατάφερα να καταλάβω δεν ήθελαν να μπουν σε μια τέτοια διαδικασία γιατί ίσως να τους στοίχιζε πολλά όπως είχαν πει και στο παρελθόν (στην τότε αλλαγή που είχαν κάνει) όπου μας είχαν ειδοποιήσει μερικούς και από μερικούς αντιπροσώπους για δωρεάν αλλαγή όπου αποδέχθηκε η μέγιστη χαζομάρα και κοροϊδία γιατί ήταν χειρότερη από όλες της απόψεις.....Από εκεί και πέρα εγώ θα σου πρότεινα να πάρεις όχι εργοστασιακές θα ξανά στραβώσουν οπότε δες το τι και πως υπάρχουν πολλές ανάλογα τα χρήματα που θες να δώσεις.....Επίσης να προσθέσω σε αυτό που λέει ο Παναγιώτης έχει δίκιο διότι την ζημία την μεγάλη την κάνει το τακάκι με αποτέλεσμα να κάνει επαγωγή της θερμότητας το τακάκι επάνω στην δισκόπλακα......Εκ πρώτης όψης η συγκεκριμένη δίσκοι φαίνονται καλοί οπότε αναμένουμε εντυπώσεις σε περίπτωση που τους βάλεις yiiiio

CX7 έγραψε:μην βαλεις με τιποτα τους εργοστασιακους φιλε/ρε παιδια ο μονος ειμαι που δεν εχω θεμα ακομα με τα φρενα?βεβαια δεν εχε τυχει να φρεναρω με πολλα ποτε


Μπορεί φίλε μου να είσαι και από τους ελάχιστους που δεν έχεις πρόβλημα ή και από εκείνους που δεν την πάτησαν με την δωρεάν αλλαγή....Γιατί πιστεύω και εγώ για τον εαυτό μου ότι αν είχα κρατήσει της πρώτες να μην είχα θέμα δεν ξέρω για να το επιβεβαιώσω όμως οπότε παραμένουμε ότι δεν έχει τα κατάλληλα φρένα για τα κιλά του συγκεκριμένου αμαξώματος......
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
whitehawk    
1,6 Bar
1,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 1716
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 26, 2009 16:17
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 37
Μοντέλο Αυτ.: CX7 GT

Re: Φρενα CX-7

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Τετ Νοέμ 18, 2015 13:53

Παιδια,καντε υπομονη,ερχονται νεα ηθη στην Ελλαδα με νεα Mazda!!!!Χρηστο,μην ανησυχεις,θα αναγνωρισουν το λαθος τους επισημα και θα τα φτιαξουν ολα :haha:

Περαν της πλακας,ελπιζω οτι η νεα Mazda που θα ερθει στην Ελλαδα θα ειναι κατι πιο σοβαρο και διαφορετικο,με γνωμονα την καλυτερη μεταχειριση των πελατων και την ευχαριστηση τους!

Θαναση,πρωτα απο ολα δες εδω το θεμα μας ,πιστευω πως θα βοηθηθεις

CX-7: Σύνοψη του προβλήματος των φρένων και λύση

:arrow: viewtopic.php?f=46&t=9357

Για μενα,αλλαξε και δισκοπλακες και τακακια!
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Φρενα CX-7

Δημοσίευσηαπό whitehawk την Πέμ Νοέμ 19, 2015 07:09

Nasos Mazdaspeed 6 έγραψε:Παιδια,καντε υπομονη,ερχονται νεα ηθη στην Ελλαδα με νεα Mazda!!!!Χρηστο,μην ανησυχεις,θα αναγνωρισουν το λαθος τους επισημα και θα τα φτιαξουν ολα :haha:

Περαν της πλακας,ελπιζω οτι η νεα Mazda που θα ερθει στην Ελλαδα θα ειναι κατι πιο σοβαρο και διαφορετικο,με γνωμονα την καλυτερη μεταχειριση των πελατων και την ευχαριστηση τους!

Θαναση,πρωτα απο ολα δες εδω το θεμα μας ,πιστευω πως θα βοηθηθεις

CX-7: Σύνοψη του προβλήματος των φρένων και λύση

:arrow: viewtopic.php?f=46&t=9357

Για μενα,αλλαξε και δισκοπλακες και τακακια!


Νάσο κανείς δεν λέει το κάτι μέχρι αποδείξεως του εναντίου διότι καλά όλα σχετικά με τον νέο αντιπρόσωπο αλλά αργεί η κίνηση αυτή για να ανοίξει....Επίσης μην ξεχνάμε ότι λύση στο 100% δεν έχει βρεθεί πλην ελαχίστων περιπτώσεων όπως ο Κώστας από Θεσσαλονίκη...Τώρα στον φίλο πρότεινα οριστική αλλαγή και σε φρένα και σε τακάκια φανερώνοντας το θέμα τον φρένων και στα τακάκια όπως και την ζημία που κάνει από εκεί και πέρα ανάλογα το βαλάντιο του καθενός ας κινηθεί και ότι χρειαστεί είμαστε όλοι εδώ για να τον βοηθήσουμε με όση τεχνογνωσία έχει απομείνει......Εύχομαι όταν και εφόσον ανοίξει ο νέος αντιπρόσωπος να του αποστείλουμε ένα νέο email με την τότε σύνοψη -διαμαρτυρία που είχαμε κάνει και να δει πως και αν μπορεί να βοηθήσει γιατί είναι τέτοια η κατάσταση όπου όλοι δεν δίνονται να αγοράσουν κάποιο καλό και ακριβό ανταλλακτικό για να έχουν την απόλυτη ασφάλεια και θεωρώ ότι :mazda: δεν είναι οι νέοι υποψήφιοι πελάτες μόνο αλλά οι είδη έχοντες γιατί από όλους και όλα μπορεί να βγάλει εύκολα λεφτά είτε με την αγορά ενός οχήματος αλλά είτε και με την επιδιόρθωση βλάβης ή σέρβις άρα χρειάζεται όλο τον κόσμο που ακούει αντιπροσωπεία και λόγο τιμών δεν πάει.......
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
whitehawk    
1,6 Bar
1,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 1716
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 26, 2009 16:17
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 37
Μοντέλο Αυτ.: CX7 GT

Re: Φρενα CX-7

Δημοσίευσηαπό andreas mps 6 την Πέμ Νοέμ 19, 2015 13:45

να ερωτησω κατι κι εγω?γιατι η λυση δεν ειναι ετσι απλα οπως λεει κι ο νασος πιο πανω αλλαγη δισκοπλακων και τακακιων ?με αυτα τα δυο που ειναι οι υπαιτιοι δεν λυνετε το προβλημα?
andreas mps 6    
0,3 Bar
0,3 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 360
Εγγραφή: Παρ Δεκ 06, 2013 11:38
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: mazda 6 mps-mazda xedos 24v

Re: Φρενα CX-7

Δημοσίευσηαπό The Ace την Πέμ Νοέμ 19, 2015 14:27

Επειδή διαβάζω αρκετά το συγκεκριμένο θέμα, καθώς ήμουν αυτός που κινητοποιήθηκε για να στείλουμε την επιστολή διαμαρτυρίας στη Mazda Ελλάδος, Ευρώπης αλλά και Ιαπωνίας, να πω μερικά πράγματα. Το πρόβλημα εξαρχής φάνηκε ότι οφείλεται είτε σε πολύ μαλακή πάστα τακακίων, είτε σε υπερθέρμανση αυτών (λόγω βάρους οχήματος, ελλιπούς αερισμού από τις "κιθάρες"), είτε σε μικρή διάσταση δίσκων (ειδικά μπροστά) και άρα υπερθέρμανση αυτών, που με τη σειρά του οδηγούσε σε υπερθέρμανση των τακακίων, είτε σε συνδυασμό όλων των ανωτέρω. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν ανεπαρκές φρενάρισμα, ειδικά σε συνεχόμενα και από πολλά χαω φρεναρίσματα, και "ψήσιμο" των τακακίων με επακόλουθη απόθεση υλικού πάνω στους δίσκους. Αυτό είναι που δημιουργεί τελικά και το τρέμουλο, δηλαδή η ανομοιογενής επιφάνεια των δίσκων λόγω απόθεσης υλικού από τα τακάκια, και όχι κάποιο στράβωμα που λέτε συνεχώς (που επίσης μπορεί να γίνει, αλλά αφορά μόνο ένα 5-10% των περιπτώσεων, και φυσικά σε ακραίες συνθήκες).

Η λύση λοιπόν αρχικά ήταν η αντικατάσταση των "κιθάρων", σε συνδυασμό με νέους δίσκους και τακάκια. Επειδή όμως ούτε αυτό έλυνε το πρόβλημα (άρα δεν ήταν μόνο οι κιθάρες και ο αερισμός), κάποια εποχή δινόταν ως upgrade η δυνατότητα για καλύτερους δίσκους και τακάκια, κάτι που υπήρχε σαν εργοστασιακό upgrade option, αλλά πλέον το έδιναν ως λύση του προβλήματος.

Για να μην τα πολυλογώ, πολλοί από μας δοκιμάσαμε πολλές και διάφορες λύσεις (μάρκες, δίσκους, τακάκια), αλλά φαίνεται ότι τελικά θα έπρεπε να υπήρχε συνολικά καλύτερο σύστημα πέδησης -ειδικά μπροστά- ήτοι μεγαλύτεροι δίσκοι, αεριζόμενοι και καλύτερο/ανθεκτικότερο τακάκι. Πιθανότατα όμως τότε θα είχαμε χειρότερο φρενάρισμα με κρύα φρένα, ενώ *μπορεί* να υπήρχε και περισσότερος θόρυβος ή/και σκόνη. Κάτι που διαπιστώσαμε όσοι από εμάς επέλεξαν να περάσουν σε πιο σκληρά/streer-racing τακάκια, ώστε να αντέξουν τα θερμικά φορτία λόγω βάρους και ταχύτητας του CX7 (ειδικά των βελτιωμένων).Επίσης προτείνεται και η χρήση χαρακτών δίσκων, ώστε να υπάρχει καλύτερη απαγωγή θερμότητας και απομάκρυνση σκόνης, για αποφυγή του brake fading.

Μια απλή λύση είναι το τορνίρισμα των δίσκων για να καθαρίσει και ισιώσει η επιφάνειά τους, και η χρήση των αναβαθμισμένων (??) stock τακακίων, ή κάποιου πιο σκληρού (υπάρχουν 3-4 εταιρείες που προσφέρουν λύσεις για το CX7). Σε επόμενο στάδιο πάμε σε set δίσκων-τακακίων, λαμβάνοντας υπόψη μας τα ανωτέρω, και φυσικά μετά υπάρχουν τα πλήρη set αναβάθμισης, τα οποία κυμαίνονται από ~900-1000€ ευρώ για τα πιο "απλά", μέχρι 3-3,5Κ€ π.χ για έτοιμο set Brembo.

Αυτά τα ολίγα, και ελπίζω να βοήθησα, το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι ίσως το μοναδικό που μέχρι και σήμερα θυμάμαι και νευριάζω σε ότι έχει να κάνει με το CX7.
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0 140HP Titanium
The Ace    
1,8 Bar
1,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3385
Εγγραφή: Πέμ Απρ 21, 2011 08:46
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: BMW X3 xDrive20D MSport Ford Fiesta 1.0EB Titanium

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αναρτησεις-Φρενα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron