Το επόμενο άρθρο το θεωρώ μοναδικό και ιδιαίτερα χρήσιμο στο θέμα τις συμπεριφοράς των φρένων.
http://www.stoptech.com/tech_info/wp_wa ... isk.shtml#
Αποδεικνύεται ότι τελικά το πρόβλημα που έχουμε στα CX7 είναι θέμα δισκόπλακας αλλά θέμα κατάλληλης ποιότητας τακάκι...(κάτι ήξερε ο Μπαμπανίκος!!!). Στο άρθρο εξηγείται ότι αυτό που εμείς νιώθουμε τρέμουλο είναι ουσιαστικά υλικό από το τακάκι το οποίο "λιώνοντας" σε υψηλές θερμοκρασίες κολάει στην δισκόπλακα.
Στο άρθρο εξηγείται επίσης και ο τρόπος με το οποίο μπορούμε να επαναφέρουμε τις δισκόπλακες στην αρχική τους κατάσταση...(αυτό βέβαια εξαρτάται από το βαθμό του προβλήματος). Μια απλή λείανση με "garnet paper", το οποίο σαν υλικό δεν ξέρω αν υπάρχει εδώ στην ελλάδα...είναι το χαρτί η ρολό διαμαντέ..κατάλληλο για επεξεργασία μετάλλων. Το γιαλόχαρτο και το σμυριδόπανο δεν κάνουν λόγω του οξειδίου του αλλουμινίου που έχουν.
Στο επόμενο λινκ κάποιος εφάρμοσε τα λεγόμενα του άρθρου με πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα:
http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... -greg.html
Επίσης, στο άρθρο παρουσιάζεται μέθοδος για το στρώσιμο "bedding" των φρένων καθώς και άλλοι μύθοι για διάφορα άλλα θέματα.
Πάντως, αξίζει να αναφερθεί ότι σε περίπτωση που έχουμε κάποια πολύ μικρά προβλήματα στις δισκόπλακες (λίγα υπολείματα από τα τακάκια) τότε η εφαρμογή "ημι-μεταλλικών" τακακίων μπορεί να καθαρίσει της δισκόπλακες.