[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ Απρ 20, 2024 10:53 ]

Στράβωμα σε Δισκόπλακες και άλλοι μύθοι για τα φρένα

Στράβωμα σε Δισκόπλακες και άλλοι μύθοι για τα φρένα

Δημοσίευσηαπό petros_7 την Τρί Μαρ 09, 2010 15:00

Το επόμενο άρθρο το θεωρώ μοναδικό και ιδιαίτερα χρήσιμο στο θέμα τις συμπεριφοράς των φρένων.
http://www.stoptech.com/tech_info/wp_wa ... isk.shtml#

Αποδεικνύεται ότι τελικά το πρόβλημα που έχουμε στα CX7 είναι θέμα δισκόπλακας αλλά θέμα κατάλληλης ποιότητας τακάκι...(κάτι ήξερε ο Μπαμπανίκος!!!). Στο άρθρο εξηγείται ότι αυτό που εμείς νιώθουμε τρέμουλο είναι ουσιαστικά υλικό από το τακάκι το οποίο "λιώνοντας" σε υψηλές θερμοκρασίες κολάει στην δισκόπλακα.

Στο άρθρο εξηγείται επίσης και ο τρόπος με το οποίο μπορούμε να επαναφέρουμε τις δισκόπλακες στην αρχική τους κατάσταση...(αυτό βέβαια εξαρτάται από το βαθμό του προβλήματος). Μια απλή λείανση με "garnet paper", το οποίο σαν υλικό δεν ξέρω αν υπάρχει εδώ στην ελλάδα...είναι το χαρτί η ρολό διαμαντέ..κατάλληλο για επεξεργασία μετάλλων. Το γιαλόχαρτο και το σμυριδόπανο δεν κάνουν λόγω του οξειδίου του αλλουμινίου που έχουν.

Στο επόμενο λινκ κάποιος εφάρμοσε τα λεγόμενα του άρθρου με πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα:
http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... -greg.html

Επίσης, στο άρθρο παρουσιάζεται μέθοδος για το στρώσιμο "bedding" των φρένων καθώς και άλλοι μύθοι για διάφορα άλλα θέματα.

Πάντως, αξίζει να αναφερθεί ότι σε περίπτωση που έχουμε κάποια πολύ μικρά προβλήματα στις δισκόπλακες (λίγα υπολείματα από τα τακάκια) τότε η εφαρμογή "ημι-μεταλλικών" τακακίων μπορεί να καθαρίσει της δισκόπλακες.
petros_7    
-0,7 Bar
-0,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: Δευτ Φεβ 07, 2011 21:11
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 51
Μοντέλο Αυτ.: CX7

Re: Στράβωμα σε Δισκόπλακες και άλλοι μύθοι για τα φρένα

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Τρί Μαρ 09, 2010 15:19

Πόσο κοστίζουν τέτοιου είδους τακάκια και από που μπορεί να τα προμηθευτεί κάποιος υποψήφιος αγοραστής;
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: Στράβωμα σε Δισκόπλακες και άλλοι μύθοι για τα φρένα

Δημοσίευσηαπό DimKatz_CX7 την Τρί Μαρ 09, 2010 15:47

Μήτσο το site της Stoptech αναφερει τέτοια τακάκια...
http://www.stoptech.com/Products/high_p ... pads.shtml

Επίσης, εδώ αναφέρονται αρκετά χρήσιμα papers για αρκετά ζητήματα για τα φρένα.
http://www.stoptech.com/tech_info/tech_ ... pers.shtml
DimKatz_CX7    
 
Γένος:

Re: Στράβωμα σε Δισκόπλακες και άλλοι μύθοι για τα φρένα

Δημοσίευσηαπό Nik_CX-7 την Τρί Μαρ 09, 2010 16:05

Τα ημιμεταλλικα τακακια ισως να τρωνε το δισκο για πλακα...... η λυση ειναι απλη αλλα ακριβη τρυπητοι δισκοι με ασυμμετρες χαραξεις τουλαχιστον για μπροστα .....και δε νομιζω πλεον να κολλαει παστα απο τα τακακια ουτε να υπερθερμαινονται οι δισκοι
Nik_CX-7    
-0.8 Bar
-0.8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Τρί Αύγ 11, 2009 23:15
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 45
Μοντέλο Αυτ.: CX-7

Re: Στράβωμα σε Δισκόπλακες και άλλοι μύθοι για τα φρένα

Δημοσίευσηαπό DimKatz_CX7 την Τρί Μαρ 09, 2010 18:06

Nik_CX-7 έγραψε:Τα ημιμεταλλικα τακακια ισως να τρωνε το δισκο για πλακα...... η λυση ειναι απλη αλλα ακριβη τρυπητοι δισκοι με ασυμμετρες χαραξεις τουλαχιστον για μπροστα .....και δε νομιζω πλεον να κολλαει παστα απο τα τακακια ουτε να υπερθερμαινονται οι δισκοι


Τα ημιμεταλλικά τακάκια τα περνάς μόνο για λίγο διάστημα ώστε να καθαρίσει η δισκόπλακα. Συμφωνώ Νίκο ότι η μόνιμη λύση είναι αυτή...απλά και για αυτή τη λύση στην καθημερινή χρήση εντός πόλης υπάρχει περίπτωση να κουράζουν τα φρένα αυτά με θόρυβο αλλά και λόγω των υψηλών προδιαγραφών να μην φτάνουν στην λεγόμενη θερμοκρασία λειτουργίας.

Πάντως αναφέρεται γενικά να αποφεύγονται τρυπητές δισκόπλακες γιατί γενικά παρουσιάζουν συχνό φαινόμενο θραύσης.

Θέλω να βρώ κάποια αναφορά στο δίκτυο για τη δυνατότητα χάραξης των εργοστασιακών μας δισκοπλακών. Το σίγουρο είναι ότι με τις εγκοπές καθαρίζονται τα τακάκια καλύτερα και έτσι και καλύτερο φρενάρισμα έχεις και γενικά υπάρχει καλύτερη ψύξη.
DimKatz_CX7    
 
Γένος:

Re: Στράβωμα σε Δισκόπλακες και άλλοι μύθοι για τα φρένα

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Τρί Μαρ 09, 2010 20:39

Εννοείται ότι είναι προτιμότερο να προμηθευτείς χαρακτούς παρά τρυπητούς δίσκους...
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: Στράβωμα σε Δισκόπλακες και άλλοι μύθοι για τα φρένα

Δημοσίευσηαπό petros_7 την Δευτ Φεβ 28, 2011 21:52

Νομίζω θα συμφωνήσω με όσα λέγονται εδώ...πολύ καλα τα αρθρακια
petros_7    
-0,7 Bar
-0,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: Δευτ Φεβ 07, 2011 21:11
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 51
Μοντέλο Αυτ.: CX7

Re: Στράβωμα σε Δισκόπλακες και άλλοι μύθοι για τα φρένα

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Τετ Μαρ 02, 2011 16:19

ειναι παρα πολυ καλα αρθρα και ηταν προοιμια ολων των υπολοιπων εξελιξεων που εγιναν! :)
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2


Επιστροφή στο Αναρτησεις-Φρενα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron