καλα και μεσα στα ορια του αυτοκινητου μιλας και κινησαι.
Η ερωτηση μου ηταν για τα 260++ που αναφερθηκαν παραπανω
ηλικιακα περασμενος μισος αιωνας και χλμ στη διαρκεια αυτη περασμενο το μισο εκατομμυριο σε 4 τροχους και καμμια 200 χιλιαδες σε 2 τροχους.
οργωμενη Ελλαδα Ευρωπη και με τα δυο μεσα.
ελαφρια αγωνιστικη εμπειρια αναβασεων.
αρα ο τροπος και ο λογος της ερωτησης μου ηταν για την αισθηση, των διαφορετικων χαρακτηριστικων που εχω στο δικο μου κεφαλι για γρηγορα οχηματα χαμηλα \ ελαφρα \σφικτα \ προσεγμενα αεροδυναμικα απο τον κατασκευαστη (οχι βλακιες σποιλερ ιδιοκατασκευες και φτερουγες τραπεζια κηπου) ακομη και απο την κατω μερια του οχηματος.Τ ο ξερω μπορει να ζηταω πολλα αλλα δεν πληρωνεις τζαπα μια ferrari 'η porsche 'h κατι αναλογο και αν το δεις απο την κατω μερια δεν εξεχει τιποτα.
θα μου πεις που πηγα εκει πανω, απλα γιατι τα 260++ ειναι για αυτες τις κατασκευες (δες ακομη και audi 4 με s4 τα καλυματα απο κατω)
οπως θεωρω γελoιο το range rover με τα 550 αλογα (πολυ καλη μηχανολογικη ασκηση βεβαια)
ακομη και στον πιο αδειο ΔΗΜΟΣΙΟ δρομο ΠΟΤΕ δεν εισαι μονος
φιλικα (δεν ξερω μπορει να εχουμε και κανεναν παραξηγιαρη)