[ +/- ] [ It is currently Sat Oct 31, 2020 07:10 ]

Κατανάλωση CX-7

Κατανάλωση CX-7

Postby Giaris on Mon Mar 17, 2008 08:55

Μετά από περίπου 2000 km η μέση κατανάλωση του 7, σύμφωνα με το trip computer - το οποίο συμφωνεί και με τις προσωπικές μου μετρήσεις- κινείται στο 14,1lt/100 Km. Οι διαδρομές μικτές τα μισά χιλιόμετρα στην πόλη και τα άλλα στην εθνική. Δεν το παραπιέζω, ποτέ πάνω από 5000 στροφές και γενικότερα οδηγείται στα πλαίσια του στρωσίματος μέχρι στιγμής εξαιρώντας κάποιες ιδιαίτερες στιγμές όπου οδηγήθηκε στα οριά του και κάποιες που κινήθηκε σε άμμο (παραλία) και λάσπη (οχι πάνω από 200Κμ συνολικά).
Τεράστια η διαφορά κατανάλωσης εθνικής οδού - πόλης.
Οι βενζίνες που χρησιμοποιήθηκαν ήταν όλων των ειδών. Παρατήρησα ελάχιστες διαφορές στην απόδοση του κινητήρα μεταξύ της super plus (Shell - Bp ) και της απλής αμόλυβδης. Είναι πράγματι έτσι ή είναι απλά η αίσθηση μου? Πως συμπεριφέρεται ο 2.3Τ με τις διαφορετικές βενζίνες?
User avatar
Giaris    
-0,2 Bar
-0,2 Bar
 
Posts: 156
Joined: Thu Mar 13, 2008 07:28
Location: Πάτρα
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 50
Car Model: CX-7

Re: Κατανάλωση CX-7

Postby Nasos Mazdaspeed 6 on Mon Mar 17, 2008 17:24

καταρχην το καλυτερο που εχεις να κανεις φιλε Αρη ειναι να βαζεις μονο 100αρα!!ελιν,bp,εκο προσωπικες προτιμησεις!
θυμασαι γενικα με συγκεκριμενα χιλιομετρα στιγμιαιες καταναλωσεις??
οταν εφτανες στον προορισμο σου ποσα χιλιομετρα ειχες κανει και τι ειχες καψει σε λιτρα πχ??με τι ταχυτητες??
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Image
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
User avatar
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Posts: 38406
Joined: Thu Mar 06, 2008 15:22
Location: Χαλανδρι-Σπαρτη
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 45
Car Model: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Κατανάλωση CX-7

Postby Giaris on Tue Mar 18, 2008 08:12

Nasos Mazdaspeed 6 wrote:καταρχην το καλυτερο που εχεις να κανεις φιλε Αρη ειναι να βαζεις μονο 100αρα!!ελιν,bp,εκο προσωπικες προτιμησεις!
θυμασαι γενικα με συγκεκριμενα χιλιομετρα στιγμιαιες καταναλωσεις??
οταν εφτανες στον προορισμο σου ποσα χιλιομετρα ειχες κανει και τι ειχες καψει σε λιτρα πχ??με τι ταχυτητες??


Νάσο μου συμφωνώ ότι το καλύτερο που πρέπει να κάνουμε είναι να βάζουμε 100 αλλά....
Το θέμα είναι αν τελικά αξίζει τον κόπο (οικονομοτεχνικά το θέτω) όσον αφορά :
1. Τις επιδόσεις
2. Την λειτουργία του κινητήρα
3. Την μακροζωία του κινητήρα
4. Την οικονομία καυσίμου

Τώρα όσον αφορά "στιγμιαίες" καταναλώσεις έπαψα πια να κρατάω σημειώσεις γιατί απλά κουράστηκα... :lol: Έχω αρκετά φύλλα excel με τις καταναλώσεις του rallye και του Varadero. Νομίζω ότι τελικά αυτό που μετράει είναι η συνολική κατανάλωση κάτω από όλες τις συνθήκες.

Το ερώτημα που παραμένει για εμένα και απευθύνεται κυρίως στους κατόχους του 2.3Τ και την εμπειρία τους είναι εάν ο κινητήρας δυσλειτουργεί φανερά με τη χρήση 95. Όπως οι TFSI για παράδειγμα. Και εάν δεν το κάνει στην αρχή, μήπως εμφανίσει συμπτώματα στην πορεία, μη αναστρέψιμα :o :o
User avatar
Giaris    
-0,2 Bar
-0,2 Bar
 
Posts: 156
Joined: Thu Mar 13, 2008 07:28
Location: Πάτρα
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 50
Car Model: CX-7

Re: Κατανάλωση CX-7

Postby CAPTAIN on Tue Mar 18, 2008 12:10

Giaris wrote:
Nasos Mazdaspeed 6 wrote:καταρχην το καλυτερο που εχεις να κανεις φιλε Αρη ειναι να βαζεις μονο 100αρα!!ελιν,bp,εκο προσωπικες προτιμησεις!
θυμασαι γενικα με συγκεκριμενα χιλιομετρα στιγμιαιες καταναλωσεις??
οταν εφτανες στον προορισμο σου ποσα χιλιομετρα ειχες κανει και τι ειχες καψει σε λιτρα πχ??με τι ταχυτητες??


Νάσο μου συμφωνώ ότι το καλύτερο που πρέπει να κάνουμε είναι να βάζουμε 100 αλλά....
Το θέμα είναι αν τελικά αξίζει τον κόπο (οικονομοτεχνικά το θέτω) όσον αφορά :
1. Τις επιδόσεις
2. Την λειτουργία του κινητήρα
3. Την μακροζωία του κινητήρα
4. Την οικονομία καυσίμου

Τώρα όσον αφορά "στιγμιαίες" καταναλώσεις έπαψα πια να κρατάω σημειώσεις γιατί απλά κουράστηκα... :lol: Έχω αρκετά φύλλα excel με τις καταναλώσεις του rallye και του Varadero. Νομίζω ότι τελικά αυτό που μετράει είναι η συνολική κατανάλωση κάτω από όλες τις συνθήκες.

Το ερώτημα που παραμένει για εμένα και απευθύνεται κυρίως στους κατόχους του 2.3Τ και την εμπειρία τους είναι εάν ο κινητήρας δυσλειτουργεί φανερά με τη χρήση 95. Όπως οι TFSI για παράδειγμα. Και εάν δεν το κάνει στην αρχή, μήπως εμφανίσει συμπτώματα στην πορεία, μη αναστρέψιμα :o :o



φίλε μου μάλλον πρέπει να ισχύει το ίδιο γιατί και οι δυο κινητήρες είναι της ίδιας φιλοσοφίας δηλ είναι άμεσου ψεκασμού με υψηλή πίεση καύσιμου...νομίζω ότι το παρακάτω κείμενο το λέει ξεκάθαρα !!!

''

Absorbing heat just before combustion is very beneficial to any engine’s health and well being. Cooling the intake charge raises its density, allowing more air to fit in a given space. More air yields more power. A cooler fuel and air mix is also less prone to detonation. That in turn facilitates a higher compression ratio and additional boost in turbocharged or supercharged engines. Relocated fuel delivery allows intake ports to be optimized for air flow instead of air and fuel delivery. The MZR 2.3 DISI’s intake ports are positioned higher and run straighter with the injectors located downstream.

In order to make an internal combustion engine run, liquid gasoline must first be converted to a vapor suitable for combustion. In most engines, fuel injectors operating at 40 or so psi spray atomized droplets into the intake manifold. But in the MZR 2.3 DISI Turbo, pressure is raised to 1,600 psi and the spray is directly into the cylinder. As a result, fuel droplets are significantly smaller. When exposed to air in the combustion chamber, these droplets instantly vaporize. That change of state (liquid to gas) absorbs heat from the surroundings.



Injecting an atomized spray of fuel directly into the combustion chamber also causes a richer mixture to form around the spark plug, which prevents misfire. With less likelihood of misfire, the ignition timing can be delayed following a cold start to maximize exhaust gas temperature. Hotter exhaust delivered to the catalytic converter speeds its warm up. Bringing the catalyst up to light-off temperature as quickly as possible is the key to ultra-low exhaust emissions. Thanks to direct injection, the MZR 2.3 DISI Turbo engine clears the strictest global emissions regulations.


Squeezing the air-fuel mix harder with a high compression ratio pays off later in the four-stroke cycle. In most engines (including MZR 2.3 DISI), the compression ratio is identical to the expansion ratio. During the expansion phase, combustion energy is delivered to the crankshaft on its way to the wheels. With more compression there’s more expansion and extra power from every increment of gasoline.


To recap, direct fuel injection enhances Zoom-Zoom several ways. It cools the intake charge and increases its density to build a bigger fire in the combustion chamber. Cool conditions also allow higher compression and extra turbo boost. In the case of Mazda’s MZR 2.3 DISI Turbo engine, low- and mid-range torque is enhanced by 10-percent because of the 9.5:1 compression and expansion ratios. Beyond 2,500 rpm, 15.6 psi of boost does an excellent job of stuffing the combustion chamber and ripping the power curve.


Creating the DISI Turbo engine involved more than just changing the injection system and adding a turbocharger, though. The form and materials used for the major components are optimized to bear the added load and heat of the increased output. The aluminum cylinder block and cylinder head are made using a new implementation of the Mazda Advanced Precision Casting process, which increases their strength. In addition, cross drilling between the cylinder liners and between the valve bridges in the head improves coolant flow and heat resistance. The crankshaft and connecting rods are made of forged steel, wrist pins are a new full-floating design, connecting rods have an optimized shape and larger journal size, and pistons are designed for maximum stiffness and durability.


And there's more. Direct fuel injection, in combination with electronic throttle control, is the most precise way to regulate an engine's speed and load. With EPA combined fuel economy ratings over 20 mpg, the MAZDASPEED3, MAZDASPEED6 and CX-7 motor-on long after other high-performance rides stop to refuel. ''

http://media.ford.com/




για ρίξτε μια μάτια στο μανούλα του αυτοκινήτου η στην ταμπελίτσα που είναι στο καπάκι του ρεζερβουάρ αν γράφει min 98 RON τότε θέλει 100αρα
8-) ;)
Image
--------=== RS 2.0Τ - 2??HP ===-------
User avatar
CAPTAIN    
-0.6 Bar
-0.6 Bar
 
Posts: 81
Joined: Sat Mar 08, 2008 20:26
Gender: None specified

Re: Κατανάλωση CX-7

Postby Apostolos6 on Tue Mar 18, 2008 13:16

Για το MPS (ίδιος κινητήρας) το λέει και στο manual και στο πορτάκι της βενζίνης, 98 RON. Αρα 100άρα αφού 98 οκτανίων δεν υπάρχει στην Ελλάδα. Συμφωνώ απολύτως λοιπόν και με τον Νάσο και με τον CAPTAIN. Μπορεί να μην το δείχνει αλλά σίγουρα κάπου θα ζορίζεται με τα 95 οκτάνια.
Προσωπικά έχω δει διαφορά επιδόσεων μεταξύ απλής αμόλυβδης και 100άρας. Εχω δοκιμάσει Shell, BP, Aegean, EKO αλλά για μένα η καλύτερη είναι η Shell VPower Racing. Το αυτοκίνητο "ανοίγει" πιο άνετα με την συγκεκριμένη βενζίνη. Δεν κάνω διαφήμιση, είναι καθαρά προσωπική μου άποψη, αλλά νομίζω οτι η Shell είναι πολύ μπροστά σ' αυτό το θέμα (ίσως λόγω αγώνων F1).
User avatar
Apostolos6    
-0,3 Bar
-0,3 Bar
 
Posts: 148
Joined: Mon Mar 17, 2008 10:27
Location: Λαγονήσι
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 54
Car Model: Citroen C4 e-HDI

Re: Κατανάλωση CX-7

Postby Nasos Mazdaspeed 6 on Wed Mar 19, 2008 18:31

Το θέμα είναι αν τελικά αξίζει τον κόπο (οικονομοτεχνικά το θέτω) όσον αφορά :
1. Τις επιδόσεις
2. Την λειτουργία του κινητήρα
3. Την μακροζωία του κινητήρα
4. Την οικονομία καυσίμου


Δημητρη πολυ κατατοπιστικο το ποσταρισμα σου 8-) ;)
φιλε μου Αρη,φυσικα και αξιζει και για τα τεσσερα στοιχεια αυτα που ανεφερες! :) σιγουρα στο καπακι βενζινης θα γραφει και οτι χρειαζεται 98ron,ητοι 100αρα για εμας απαραιτητα για την ομαλη λειτιυργια και αποδοτικοτητα του αυτοκινητου!!
αν ανατρεξουμε στα παθηματα των Αμερικανων με τις βενζινες τους επισης γρηγορα θα καταλαβουμε οτι 95αρα δεν ειναι συζητησιμη ;)
τελευταια παντως και οι Αμερικανοι το καταλαβαν...πηρε 2 χρονια,αλλα το καταλαβαν :lol:
αλλα γενικοτερα ειναι και η φιλοσοφια του κινητηρα οπως και οι TFSI οπου ο αμεσος ψεκασμος απαιτει 100αρα!
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Image
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
User avatar
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Posts: 38406
Joined: Thu Mar 06, 2008 15:22
Location: Χαλανδρι-Σπαρτη
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 45
Car Model: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Κατανάλωση CX-7

Postby CX7 on Sat Mar 22, 2008 20:24

Giaris wrote:Μετά από περίπου 2000 km η μέση κατανάλωση του 7, σύμφωνα με το trip computer - το οποίο συμφωνεί και με τις προσωπικές μου μετρήσεις- κινείται στο 14,1lt/100 Km. Οι διαδρομές μικτές τα μισά χιλιόμετρα στην πόλη και τα άλλα στην εθνική. Δεν το παραπιέζω, ποτέ πάνω από 5000 στροφές και γενικότερα οδηγείται στα πλαίσια του στρωσίματος μέχρι στιγμής εξαιρώντας κάποιες ιδιαίτερες στιγμές όπου οδηγήθηκε στα οριά του και κάποιες που κινήθηκε σε άμμο (παραλία) και λάσπη (οχι πάνω από 200Κμ συνολικά).
Τεράστια η διαφορά κατανάλωσης εθνικής οδού - πόλης.
Οι βενζίνες που χρησιμοποιήθηκαν ήταν όλων των ειδών. Παρατήρησα ελάχιστες διαφορές στην απόδοση του κινητήρα μεταξύ της super plus (Shell - Bp ) και της απλής αμόλυβδης. Είναι πράγματι έτσι ή είναι απλά η αίσθηση μου? Πως συμπεριφέρεται ο 2.3Τ με τις διαφορετικές βενζίνες?


14,1 l/100 ???!!! Μπράβο, εγω με τις ίδιες σχεδόν συνθήκες (1800 χλμ, 50-50% εντός-εκτός, μέχρι 4000 σαλ) είμαι στα 15,8 l/100 km (με ίδιους υπολογισμούς, όχι από το trip computer). Προφανώς, κάτι δεν κάνω καλά ! :roll: Καμιά συμβουλή οικονομικής οδήγησης ?

Τώρα, ως προς το καύσιμο, χρησιμοποιώ σταθερά 100αρα αμόλυβδη σύμφωνα με την υπόδειξη της mazda. Για πληροφορίες σχετικά με το ρόλο των οκτανίων μπορείτε να δείτε και εδώ http://science.howstuffworks.com/gasoline3.htm.

Ως προς το οικονομικό μέρος: αν πράγματι έχεις 14,1 l/100 κατανάλωση, η χρήση 100αρας σημαίνει 0,02397 ευρώ παραπάνω στο χλμ (αν η διαφορά 95αρας - 100αρας είναι 0,17 ευρώ/ λίτρο όπως στην Κρήτη). Δηλ. στα 15000 χλμ ετησίως θα πληρώσεις παραπάνω 360 ευρώ ή 30 ευρώ/μήνα. Κατά τη γνώμη μου, το ποσό αυτό δεν είναι τόσο τρομερό για να αξίζει τον κόπο να αναλάβεις το ρίσκο μιας σοβαρής ζημιάς μακροχρόνια. 8-)
Δημήτρης --- CX-7 Touring
CX7    
1 Bar
1 Bar
 
Posts: 1083
Joined: Sat Mar 22, 2008 12:43
Location: Ηράκλειο
Gender: Male
Age: 57

Re: Κατανάλωση CX-7

Postby Nasos Mazdaspeed 6 on Sat Mar 22, 2008 20:33

Καμιά συμβουλή οικονομικής οδήγησης ?


Δημητρη,αυριο πρωτα Ο Θεος με το τελειωμα των υπολλειπομενων εργασιων στο φορουμ,εχω ηδη υποψιν μου καποια πραγματα που θελω να γραψω σχετικα με αυτο το θεμα... ;)
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Image
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
User avatar
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Posts: 38406
Joined: Thu Mar 06, 2008 15:22
Location: Χαλανδρι-Σπαρτη
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 45
Car Model: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Κατανάλωση CX-7

Postby Giaris on Thu Mar 27, 2008 00:03

Νέα δεδομένα : το trip κατέβηκε στο 13,8 μετά από πενθήμερο ταξίδι και 700 περίπου Κμ.
Πάτρα - Καλαμάτα - Καρδαμύλη και επιστροφή.
Το αυτοκίνητο οδηγήθηκε με χαλαρούς ρυθμούς (για τα δεδομένα του) στα ανοιχτά κομμάτια 140-160(5η-6η) και στα κλειστά όσο επέτρεπαν οι κλίσεις του αμαξώματος ώστε να μην γίνεται ενοχλητικό στη σύζυγο και το παιδί.
Βενζίνη που χρησιμοποιήθηκε : 100 της ΒP (γέμισα πιάτα :( )

CX7 wrote:14,1 l/100 ???!!! Μπράβο, εγω με τις ίδιες σχεδόν συνθήκες (1800 χλμ, 50-50% εντός-εκτός, μέχρι 4000 σαλ) είμαι στα 15,8 l/100 km (με ίδιους υπολογισμούς, όχι από το trip computer). Προφανώς, κάτι δεν κάνω καλά ! :roll: Καμιά συμβουλή οικονομικής οδήγησης ?
.....


To trip συμφωνεί με τους δικούς σου υπολογισμούς ή δεν έχεις ένδειξη λόγω μηδενισμού?
Όσον αφορά την οικονομική οδήγηση :
1. Αυτό που αποφεύγω εγώ είναι η κίνηση στην πόλη (μόνο κάτω από ειδικές συνθήκες π.χ. μετακίνηση παιδιού) καθώς χρησιμοποιώ το Varadero ή το Rallye.
2. Δεν το πιέζω στην εκκίνηση (λόγω αδράνειας τα 1700 κιλά δεν ξεκολλάνε εύκολα) εκτός αν .... :twisted: :twisted:
3. Αλλαγές λίγο πιο πάνω από τη μέγιστη ροπή του κινητήρα ώστε η επόμενη ταχύτητα να τον βρει στη μέγιστη ροπή
4. Χρήση του αυτοκινήτου σε ταξίδια (τα περισσότερα από τα μισά τα έχει κάνει εκεί). Δεν γνωρίζω πως είναι το οδικό δίκτυο στην Κρήτη και αν υπάρχει δυνατότητα διατήρησης υψηλής μέσης ωριαίας ταχύτητας (πάνω από 120) για πολλά χιλιόμετρα....Μήπως είναι εκεί το "λάθος" που κάνεις??
User avatar
Giaris    
-0,2 Bar
-0,2 Bar
 
Posts: 156
Joined: Thu Mar 13, 2008 07:28
Location: Πάτρα
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 50
Car Model: CX-7

Re: Κατανάλωση CX-7

Postby CX7 on Thu Mar 27, 2008 21:45

Φίλε Giaris τι κάνει η όμορφη Πάτρα ; (πατρινός και γω - από τα ψηλαλώνια - τώρα στο χωριό της γυναίκας :) )

Ως προς την κατανάλωση του CX-7 έξω πάμε καλά ! 200 χλμ στην εθνική την περασμένη Κυριακή με ταχύτητα μέχρι 160 χλμ/ωρα, το trip computer μου έδειξε 11,8 l/100 km. Εγώ, ωστόσο, το χρησιμοποιώ στην πολη και εκεί μου ανεβάζει πολύ την κατανάλωση (το trip computer μου έχει δείξει και 20,5 l/100 km σε βαρύ μποτιλιάρισμα). Αφού, λοιπόν, εσύ δεν το χρησιμοποιείς μέσα, από εκεί φαίνεται ότι προκύπτει η διαφορά μας στην κατανάλωση (νόμιζα ότι στο αρχικό σου post είχες γράψει μισά-μισά χλμ, αν δεν κάνω λάθος).
Δημήτρης --- CX-7 Touring
CX7    
1 Bar
1 Bar
 
Posts: 1083
Joined: Sat Mar 22, 2008 12:43
Location: Ηράκλειο
Gender: Male
Age: 57

Re: Κατανάλωση CX-7

Postby Giaris on Fri Mar 28, 2008 10:28

CX7 wrote:Φίλε Giaris τι κάνει η όμορφη Πάτρα ; (πατρινός και γω - από τα ψηλαλώνια - τώρα στο χωριό της γυναίκας :) )

Ως προς την κατανάλωση του CX-7 έξω πάμε καλά ! 200 χλμ στην εθνική την περασμένη Κυριακή με ταχύτητα μέχρι 160 χλμ/ωρα, το trip computer μου έδειξε 11,8 l/100 km. Εγώ, ωστόσο, το χρησιμοποιώ στην πολη και εκεί μου ανεβάζει πολύ την κατανάλωση (το trip computer μου έχει δείξει και 20,5 l/100 km σε βαρύ μποτιλιάρισμα). Αφού, λοιπόν, εσύ δεν το χρησιμοποιείς μέσα, από εκεί φαίνεται ότι προκύπτει η διαφορά μας στην κατανάλωση (νόμιζα ότι στο αρχικό σου post είχες γράψει μισά-μισά χλμ, αν δεν κάνω λάθος).


Η Πάτρα είναι μια χαρά!! Προφανώς και αφού είσαι από Πάτρα έρχεσαι, οπότε ελπίζω να τα πούμε και από κοντά.
Ακριβώς τα χιλιόμετρα είναι μισά μισά περίπου (αν και μετά το τελευταίο ταξίδι υπερέχουν τα εκτός πόλης) και γιαυτό η μέση κατανάλωση δεν είναι στα 10- 12 αλλά στα 13,8. Οπότε συμφωνούμε ....καίει τον κ@λ@ του!!!! :lol: :lol:. Λιγότερο βέβαια από άλλα SUV της κλάσης του (ιπποδύναμη). Για ρίξε μια ματιά στην ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ κατανάλωση στα SUV των 250-300HP και επιδόσεων παραπλήσιων του CX-7. Δεν είναι πολλά... ;)
Τελικά οι δικές σου μετρήσεις συμφωνούν με το trip του αυτοκινήτου?
User avatar
Giaris    
-0,2 Bar
-0,2 Bar
 
Posts: 156
Joined: Thu Mar 13, 2008 07:28
Location: Πάτρα
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 50
Car Model: CX-7

Re: Κατανάλωση CX-7

Postby Nasos Mazdaspeed 6 on Fri Mar 28, 2008 15:22

φιλοι μου...για μισο λεπτακι... :?
να ανλογιστουμε οτι προκειται για ενα αυτοκινητο βαρους 1700 κιλων και μεγαλυτερης αεροδυναμικης αντιστασης!
μεση καταναλωση στα 12-13 ειναι πολυ καλο ποσοστο για ολα αυτα...παρολα αυτα εχω την εντυπωση οτι μπορει να γινει ακομη καλυτερη οικονομια με λιγη περισσοτερο προσοχη :)
μεση καταναλωση αλλα οχηματα 1,4 και 1,6 κυβικων με λιγοτερο κατα πολυ βαρος και εχουν μεση 10,8-11...οποτε ;)
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Image
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
User avatar
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Posts: 38406
Joined: Thu Mar 06, 2008 15:22
Location: Χαλανδρι-Σπαρτη
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 45
Car Model: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Κατανάλωση CX-7

Postby CX7 on Fri Mar 28, 2008 15:33

Στα πρώτα 500 χλμ δεν είχα μηδενίσει το trip computer και μου έδειξε ότι είχα υπολογίσει και γω (η απόκλιση ήταν αμελητέα). Συμπεραίνω ότι ο υπολογιστής δουλεύει καλά και έκτοτε το χρησιμοποιώ για να μετράω συγκεκριμένες διαδρομές (δηλ. το μηδενίζω συχνά).

Ως προς την αντικειμενική κατανάλωση, συμφωνώ ότι το CX-7 είναι μάλλον οικονομικό (!), όταν ληφθούν υπόψη αρκετές παράμετροι (βάρος, turbo, επιδόσεις)... εδώ το προηγούμενό μου (alfa romeo 1.6) έκαιγε πάνω από 15 l/100 km μέσα στην πόλη και πάνω από 10 έξω !!!

Πάντως, το puzzle ισχύει αφού περίπου με τις ίδιες συνθήκες το ίδιο αυτοκίνητο καίει λιγότερα σε σένα (από κει ξεκινάει και η περιέργειά μου :) ). Υποτεύομαι ότι η διαφορά οφείλεται στο ό,τι αλλάζω σε χαμηλές στροφές... ίσως τελικά έχεις δίκιο ότι η αλλαγή πρέπει να γίνεται λίγο πάνω από τη μέγιστη ροπή. Θα το τσεκάρω ... 8-)

Εχουν κυκλοφορήσει αρκετά 7-αρια στην Πάτρα ? Εδώ στο Ηράκλειο βλέπω μόνο 3-4 (με το δικό μου).
Δημήτρης --- CX-7 Touring
CX7    
1 Bar
1 Bar
 
Posts: 1083
Joined: Sat Mar 22, 2008 12:43
Location: Ηράκλειο
Gender: Male
Age: 57

Re: Κατανάλωση CX-7

Postby CAPTAIN on Fri Mar 28, 2008 16:48

παιδία υπολογίστε στην μέση κατανάλωση -1λτ/100χλμ μετά τα 20000χλμ όταν ανοίξει καλά το μοτέρ σας :D
Image
--------=== RS 2.0Τ - 2??HP ===-------
User avatar
CAPTAIN    
-0.6 Bar
-0.6 Bar
 
Posts: 81
Joined: Sat Mar 08, 2008 20:26
Gender: None specified

Re: Κατανάλωση CX-7

Postby Minas on Fri Mar 28, 2008 18:43

Εμενα στα 3.800χμ εχει σταθεροποιηθεί στα 14.9λ/100χμ. Δεν το πάω σε μποτιλιαρίσματα, αλλα ουτε και εθνική...Μια βάζω 100αρα και μία 95αρα.
Minas    
-0.8 Bar
-0.8 Bar
 
Posts: 45
Joined: Fri Mar 28, 2008 18:29
Location: Attika
Gender: Male
Age: 40
Car Model: MAZDA CX-7 TOURING

Next

Return to Γενικα περι CX 7

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron