pankrok έγραψε:τα AH ειναι μια τυπικη προδιαγραφη που εχει να κανει με την ενεργεια που αποθηκευει η μπαταρια - οχι ομως με την παροχη της ενεργειας που μπορει να αποδοσει
συμβαινει συχνα οι μεγαλυτερες μπαταριες σε ΑΗ να εχουν και δυνατοτητα για μεγαλυτερη ισχυ αλλα αυτο δεν ειναι κανονας.
οι μπαταριες που εχουν μεγαλυτερο ενεργειακο περιεχομενο θελουν και περισσοτερη ωρα φορτιση.
μπαταριες μολυβδου οξεως που δεν φορτιζονται σωστα ψοφανε πολυ γρηγορα. αυτο συμβαινει πολυ συχνα οταν η μπαταρια που βαζουμε ειναι μεγαλυτερη απο την μαμα (σε ΑΗ παντα) - οσο μεγαλυτερη βαζουμε , τοσο λιγοτερο ζει στην πραξη.
θα μπορουσαμε να βαλουμε μεγαλυτερη μπαταρια σε ΑΗ (δεν ξερω γιατι παντως) αν αυτη ειχε μικροτερη εσωτερικη αντισταση και φορτιζεται κατα συνεπεια πιο γρηγορα , ομως μια τετοια μπαταρια με χαμηλη εσωτερικη αντισταση εχει ηδη δυνατοτητα να δωσει πολυ ρευμα αρα γιατι να ψαχνεις μεγαλυτερη οεο?
και δεν πρεπει να ξεχναμε οτι, τα ΑΗ εχουν νοημα μονο οσο το αυτοκινητο ειναι σταματημενο
οταν δουλευει η μηχανη η μπαταρια καλυπτει μονο αιχμες ζητησης (πχ ηχοσυστημα) και φορτιζεται απο το δυναμο - συνεπως εκει χρειαζεσαι Α (ρευμα) οχι ΑΗ
κατα συνεπεια το να λες βαζω μεγαλη μπαταρια γιατι εχω μεγαλες καταναλωσεις (φωτα, ενισχυτες , ανεμιστηρες, προβολιερα κλπ ) ειναι χαζομαρα αφου το φορτιο πρεπει να το καλυψει το δυναμο και οχι η μπαταρια.
αν παλι βαζεις μπαταρια μεγαλη γιατι θες να μενει περισσοτερο χρονο σταματημενο και να μην μενει ειναι επισης χαζομαρα , αφου χωροταξικα μπορεις να βαλεις το πολυ +20% μεγαλυτερη μπαταρια (και αυτο δεν ειναι σιγουρο οτι θα χωρεσει στη μαμα βαση) αρα αντι να μεινει το αυτοκινητο σε ακινησια 20 μερες θα μεινει 24 (στην καλυτερη , γιατι οπως ειπαμε η μπαταρια αυτη δε θα φορτιζεται καλα αρα μετα απο 5-6 μηνες θα ειναι ιδια η χειροτερη απο την μαμα)
οποτε
ΜΗ ΒΑΖΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ
αν θελετε κατι καλο αλλαξτε ποιοτητα οχι μεγεθος.
Επιστροφή στο Γενικα περι CX 7
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες