Δημητρης01 έγραψε:Η ροη της κινησης χωρις αυξομειωσεις ταχυτητας ειναι το παν για χαμηλη καταναλωση
pankrok έγραψε:ρε παλικαρια γιατι επιμενετε σε ενα θεμα που εχει τεχνικη εξηγηση το ρημάδι???
η μονη εμπλοκη που έχει το βαρος στην κατανάλωση οταν κινούμαστε με σταθερή ταχυτητα είναι το πόσο πιέζει τα ελαστικά στην άσφαλτο αυξάνοντας την αντίσταση κύλησης και δευτερευόντως στο ότι ένα βαρύ αυτοκίνητο έχει φαρδύτερα ελαστικά (χωρίς να είναι κανόνας) τα οποία στο μέρος που είναι εμφανή αυξάνουν λίγο την μετωπική επιφάνεια.
http://en.wikipedia.org/wiki/Drag_equation
στην εθνική οδό με ταχύτητες άνω των 100 το βάρος (δηλαδή η αντίσταση κύλισης των ελαστικών) έχει αστεία επίδραση
Δημητρης01 έγραψε:για να το φωτογραφησουμε κιολας
ΝΤΑΛΙΚΑ 10,000 κυβικα ντιζελ βαρος 40+ τονους θαεπρεπε να καει 1 τονο στα 100χλμ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ
Η ροη της κινησης χωρις αυξομειωσεις ταχυτητας ειναι το παν για χαμηλη καταναλωση
ghortat έγραψε:Λοιπόν για πρώτη φορά είπα να δοκιμάσω τεχνικές ελαφρύ πόδι αλά Νάσος για να δω πόσο μπορεί να μειωθεί η κατανάλωση.
Λοιπόν, σύμφωνα με την ένδειξη του τριπ (η οποία παρεπιπτόντως αλλάζει αν έχεις αλλάξει την εργοστασιακή μονάδα ηχοσυστήματος του αυτοκινήτου κ δεν έχεις κουμπί trip/info, πατώντας παρατεταμένα το κουμπί mode πάνω στο τιμόνι κ επιλέγοντας την επιλογή μου μας ενδιαφέρει) στα 12.000χλμ έως τώρα είχα average 13.8. Δεν τον μηδένιζα τον συγκεκριμένο μετρήτη, αφού μετρώ την κατανάλωση κλασικά μετρώντας πόσα λίτρα πήρε για να γεμίσει από την τελευταία φορά και πόσα είναι τα διανυθέντα χιλιόμετρα που αντιστοιχούν.
Μηδενισα κ έκτοτε έχω κάνει 370χλμ κ η βελόνα είναι 1 γραμμή κάτω από τη μέση. Η ένδειξη είναι 10.1 λτ/100 αλλά η αλήθεια είναι πως καταπιέζομαι πολύ και δεν το απολαμβάνω. Όσο το δυνατόν πιο ομαλές κ σταδιακές αυξομειώσεις της ταχύτητας, κίνηση 80% εθνική-αττική οδό και 20% πόλη με ταχύτητες έως 120χλμ/ώρα (εξαιρέση ένα διάστημα περί τα 10χλμ που άρχισα τις ρεπρίζ ~4500 σαλ που δεν την πάλεψα αλλά μετά δεν κατέβαινε η ένδειξη κάτω από 11λτ/100!!!).
Συνοψίζοντας το προσπαθώ αλλά νομίζω δεν είναι για αυτή τη δουλειά αυτό το αμάξι. Νάσο απορώ κ εξίσταμαι με σένα πως μπορείς.
daplum έγραψε:Παιδιά ....ένα τέτοιο αυτοκίνητο ..το ευχαριστιεσαι ....δεν μετράς την κατανάλωση....μπαινεις μέσα και απογειωνεσαι ....μετά το παρκαρεις παίρνεις το Ατος 1.1 και πας στην δουλειά σου με ενα χαμόγελο ευτυχίας στα χείλη .....τέλος!!!!
pankrok έγραψε:ρε παλικαρια γιατι επιμενετε σε ενα θεμα που εχει τεχνικη εξηγηση το ρημάδι???
η μονη εμπλοκη που έχει το βαρος στην κατανάλωση οταν κινούμαστε με σταθερή ταχυτητα είναι το πόσο πιέζει τα ελαστικά στην άσφαλτο αυξάνοντας την αντίσταση κύλησης και δευτερευόντως στο ότι ένα βαρύ αυτοκίνητο έχει φαρδύτερα ελαστικά (χωρίς να είναι κανόνας) τα οποία στο μέρος που είναι εμφανή αυξάνουν λίγο την μετωπική επιφάνεια.
http://en.wikipedia.org/wiki/Drag_equation
στην εθνική οδό με ταχύτητες άνω των 100 το βάρος (δηλαδή η αντίσταση κύλισης των ελαστικών) έχει αστεία επίδραση
Nasos Mazdaspeed 6 έγραψε:Σε εθνικη οδο κυριε Νικο με 150 χιλιομετρα εχετε δοκιμασει?επειδη θα ζοριζεται δεν υπαρχει περιπτωση να μην καψει 8αρια!
Επιστροφή στο Γενικα περι CX 7
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης