Λέω να το δοκιμάσω πρώτα στο SMART που είναι και αυτό Turbaki και αν δω αποτελέσματα θα το δοκιμάσω και στο MPS.
Δηλ, με 6η πριν την αναβάθμιση είχε 2.000rpm και τώρα 2.500rpm
ANTONIS-CX7 έγραψε:PAIDIA TI EXETE DEI APO KATANALOSEIS STO AUTOKINHTO - EGO EXO DEI TA EXHS
1. ME ODHGHSH OIKOGENIAKH ME PAIDI MESA SE TAXIDI <10LITRA
2. STHN POLH XALARA 12-12,5
3. ETHNIKH GRHGORA APO 140 -MEXRI 200 11,7 - 12,5
4 . STHN ETHNIKH SE TAXIDI XESKISMENOS - KONTER 230+ (DEN EVLEPA DROMO GIA PARAPANO HTAN XARAMA) 13,5-13,7
KOFTH DEN EXO DEI POTE NA MPAINEI - VLEPO ENA LEDAKI PANO STHN BELONA STO TAXYMETRO MERIKES FORES DEN XERO TI THELEI NA PEI O POIHTHS !!! EXETE KAMIA IDEA TI EINAI KAI POTE ANABEI ??
aar έγραψε:Και για να βαλουμε και καποια αλλη παραμετρο στην συζητηση
το cx 7 ειναι σχεδον 1700 κιλα και εχει επιδοσεις gti
πως λοιπον θελετε να μην καιει και κατι
οσον αφορα την ποιοτητα της βενζινης η προτεινομενη ειναι η 100σταρα
οχι βεβαια οτι δεν καιει και την 95
απλα η Ευρωπαικη εκδοση χρησιμοποιει 100σταρα για τα 260 αλογα
ενω στην Αμερικη που δεν υπαρχει ευρεως 100σταρα ειναι ρυθμισμενο να αποδιδει 244 με απλη αμολυβδη
οσον αφορα την μεγιστη καταναλωση που εχω δει ειναι 17 με πολυ κυνηγι με κατεβασματα και χωρις πολυ 6η για να εχουμε και λιγο νευρο
η μικροτερη με 120-140 και 6η εχω δει 11
σε γενικες γραμμες ειναι ενα αρκετα οικονομικο αυτοκινητο
Επιστροφή στο Γενικα περι CX 7
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες