Σελίδα 1 από 1

Νέος Ιδιοκτήτης CX-7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 08, 2020 07:43
από SchumiMx5
Καλημέρα σε όλους.Ονομάζομαι Ζαχαρίας και στις αρχές Ιουλίου, αγόρασα ένα μαύρο CX-7 '08 με 122.000
Την 1η ημέρα έγινε ενα γενικό service για να είμαστε σίγουροι, και από τότε έχω κάνει άλλα 4.500χλμ. Το αμάξι το έχω κατά ευχαριστηθεί και είναι υπέροχο.
Στο κομμάτι τηε βελτίωσης θα κάνω πολύ light πράγματα , έτσι για την τιμή των οπλών μιας και το 2ο μου αμάξι είναι mx5 turbo.

Πριν ξεκινήσω με βελτιώσεις θέλω να διασφαλίσω την αξιοπιστία του κινητήρα. Μέσα από το forum και όλες τις γνώσεις που έχετε μοιράσει , έριξα αρκετό διάβασμα και πλέον έχω μια πιο ξεκάθαρη εικόνα του αυτοκινήτου.

Τα πρώτα πράγματα που θα κάνω είναι : VVT Actuator , High Pressure Fuel Pump Internals, Injector Seals και λογικά σύντομα θα χρειαστώ μπεκ.

Μέσα από το φορουμ έμαθα τα εξής: καλύτερη επιλογή dcr για το VVΤ Act. Κάποιος είχε γράψει ότι η Mazda κυκλοφόρησε βελτιωμένα parts type B και type C. Αξίζει να ψάξω για κάτι τέτοιο και αν ναι από που?
Επίσης κατάλαβα εν έτη 2020 ότι οι επιλογές μας για aftermarket πράγματα περιορίζονται σε USA μεριά με εξαίρεση την Vipmotosport που φερνει τα πράγματα του corksport.

Έχετε να προτείνετε sites για αγορές κλπ για το 7αρι? Εχω βρει street unit , cosk, vip μεχρι στιγμης.

Το αυτοκίνητο κάποιες φόρες, με λίγο γκάζι και στροφές 1500-2000 συνήθως με πρώτη σαν να "σκορτσαρει" . ΤΟ έχει κανει ελαχιστες φορες.

Ευχαριστώ πολύ πρωκαταβολικά! shake

Re: Νέος Ιδιοκτήτης CX-7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 08, 2020 10:11
από antreas3
καλωσορισες στη κλαμπαρα φιλε μας flower

Re: Νέος Ιδιοκτήτης CX-7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 08, 2020 10:20
από CX7
καλωσορισεςΖαχαρια,σου ευχομαι καλες βολτες.ειναι εργαλειο smileycar

Re: Νέος Ιδιοκτήτης CX-7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 08, 2020 10:24
από Nasos Mazdaspeed 6
Ζαχαριά,καλως ήλθες κοντά μας και σου ευχόμαστε καλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα με το 7αρι σου!!! wc

όλα αυτά τα site ειναι μια χαρα,οπως και αλλα που κατα καιρους θα μας ενημερωσουν και αλλοι φιλοι αμς εδω,η θα ανακαλυψουμε!

Re: Νέος Ιδιοκτήτης CX-7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 08, 2020 10:27
από pankrok
αγαπητέ συνάδελφε
VVT μπορείς πλέον άφοβα να αγοράσεις mazda , τα τύπου C δεν δείχνουν να έχουν πρόβλημα

injector seals ας βάλεις με την έννοια ότι αφού θα αγοράσεις 4αδα μπεκ κάποια στιγμή μπορείς να τα βάλεις για να γουστάρεις. Δεν είναι υποχρεωτικό από ότι φαίνεται για ένα απλό πρόγραμμα (εγώ πλέον έχω της μάνας τους)

hpp σώψυχα δεν θα κάνουν κακό. Δεν είναι υποχρεωτικά πριν προγραμματίσεις. Ακόμα και με πρόγραμμα αν δεν αυξήσεις τη μέγιστη υποδύναμη και απλά ζωντανέψεις το κομμάτι 700-5000rpm δε θα σου λείψουν

γενικά από αμερική μπορείς να χαζεύεις corksport, edge , αν και μεταξύ μας λίγα πράγματα είναι πραγματικά χρήσιμα.
ακόμα και το intercooler που είναι σημαντικά μεγαλύτερο δεν κάνει τόση διαφορά όση φαίνεται. το εργοστασιακό βέβαια έχει πτώση πίεσης σημαντική αλλά στο θέμα της θερμοκρασίας του αέρα οι διαφορές είναι μικρές.

partsouq για εργοστασιακά ανταλλακτικά σε καλές τιμές.

το σκορτσάρισμα αν δεν συνοδεύεται από κωδικό λάθους μπορεί να είναι μπουζί . αν έχει κωδικό misfire p030x πιθανότατα είναι μπεκ.
τα σωστά μπουζί είναι τα ngk ILTR6A8G
κάποιες φορές πήγαμε στα πιο ψυχρά LTR7IX-11 , θεωριτικά δουλεύουν σωστότερα σε πιεσμένο μοτέρ αλλά θέλουν διάκενο από 1.1mm που έρχονται στο κουτί σε 0.95-1.00 αλλιώς σύντομα η φθορά τους θα σου δίνει αστοχίες καύσης σαν αυτές που περιγράφεις.

Re: Νέος Ιδιοκτήτης CX-7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 08, 2020 13:09
από SchumiMx5
Σας ευχαριστώ όλους!
Έχω εντυπωσιαστεί από την ποιότητα του αυτοκινήτου.Και όσοι έχουν μπει μέσα , ακόμα και κάτοχοι καινούριων ακριβών SUV πολυτελείας, το αναγνώρισαν!

Στα του αυτοκινήτου τώρα. Κοίταγα τώρα το ιστορικό στα service και είδα ότι έχει αλλάξει και τα 4 μπεκ στη mazda πριν απο 8.000χλμ πράγμα ευχάριστο. Βέβαια τόσα χρόνια στο χώρο έχω δει τόσα πολλά , που πάντα κρατάω μια πισινή tolooo
Οπότε στις επόμενες εργασίες που θα γίνουν άμεσα θα τα τσεκάρουμε να δούμε.

pankrok έγραψε:αγαπητέ συνάδελφε
VVT μπορείς πλέον άφοβα να αγοράσεις mazda , τα τύπου C δεν δείχνουν να έχουν πρόβλημα

το σκορτσάρισμα αν δεν συνοδεύεται από κωδικό λάθους μπορεί να είναι μπουζί . αν έχει κωδικό misfire p030x πιθανότατα είναι μπεκ.
τα σωστά μπουζί είναι τα ngk ILTR6A8G
κάποιες φορές πήγαμε στα πιο ψυχρά LTR7IX-11 , θεωρητικά δουλεύουν σωστότερα σε πιεσμένο μοτέρ αλλά θέλουν διάκενο από 1.1mm που έρχονται στο κουτί σε 0.95-1.00 αλλιώς σύντομα η φθορά τους θα σου δίνει αστοχίες καύσης σαν αυτές που περιγράφεις.


Οπότε θα πάω σε type C δλδ L3K9124X0C . Υπάρχουν και πολλά που δεν είναι Mazda άλλα από άλλες εταιρείες, πολύ πιο οικονομικά. Να πάω σε original η όχι? Original Ευρώπη βρίσκω στο ebay με 170 λίρες.
O partsouq θελει ελαχιστη παραγγελια 500 και δεν κάνει υπό τιμολόγηση άρα + τελωνεία κλπ. money

Re: Νέος Ιδιοκτήτης CX-7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 08, 2020 14:49
από pankrok
500 πήγε;;;
τον καριόλη...
τελωνείο σε όλα αυτά είναι δεδομένα πλέον
ψάξε ebay τότε αλλά μόνο σε mazda γιατί είναι κρίμα για 40-50 ευρώ να επαναλάβεις μια εργασία των 150+

αν έχεις 4άδα καινούρια τότε δες μπουζί αν δεν μπορώ να φανταστώ οτι κάποιος μπήκε σε έξοδα για 4αδα μπεκ και δεν έχει πρόσφατα αλλάξει μπουζί.

Re: Νέος Ιδιοκτήτης CX-7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 08, 2020 15:00
από SchumiMx5
Μπουζί άλλαξα εγώ με το που το πήρα, μιας κ έκανα γενικό service. Και το κακό είναι μου το έκανε κ πριν αλλάξω κ αφού άλλαξα. Ειναι ενα περίεργο πραγμα που δεν καταλαβαίνω υπό ποιες συνθήκες αντιδρά έτσι. Δλδ σήμερα το προσπαθήσω εγω για να το κάνει κ το εκανε στις 2.200 με 1η με ελάχιστο γκαζι κ χωρίς φορτίο. Σαν να πατας καν αφήνεις συμπλέκτη και κάνεις λαγουδάκιε ενα πράγμα. :shock1:

Δεν βγάζει check engine η κατι. Να δω κάτι μέσα απο το torque?

Re: Νέος Ιδιοκτήτης CX-7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 09, 2020 07:58
από pankrok
δες αν έχει κωδικούς που δεν δίνουν λαμπάκι (κάποιοι κωδικοί ανάβουν λαμπάκι αν εμφανιστούν σε δύο συνεχόμενους κύκλους άναψε/σβήσε)

το άλλο που πρέπει να δείς είναι (δεν θυμάμαι αν το έχει το torque ,γιατί το έβλεπα από άλλη εφαρμογή) θέση εκκεντροφόρου πραγματική και επιθυμητή (actual /commanded)
όταν δουλεύει καλά το γρανάζι το actual ακολουθεί πολύ γρήγορα το commanded , διαφορετικά βλέπεις διαφορές (πχ 4-5 μοίρες) για μισό-ένα δευτερόλεπτο.

Re: Νέος Ιδιοκτήτης CX-7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 09, 2020 19:42
από SchumiMx5
Παναγιώτη ευχαριστώ πολύ για τις χρήσιμες πληροφορίες. Θα το δω αύριο, και θα ενημερώσω!

Re: Νέος Ιδιοκτήτης CX-7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 12, 2021 10:20
από kostanz73
Μια ερώτηση παιδιά στη chiptronik το πρόγραμμα τους είναι καλό υπάρχει ανάλογη εμπειρία.Το αμάξι είναι μαμά.

Re: Νέος Ιδιοκτήτης CX-7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 12, 2021 12:17
από pankrok
εγώ δεν έχω ιδέα.