[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ Απρ 18, 2024 15:58 ]

ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό mrox21 την Τετ Απρ 29, 2009 20:11

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΣΧΕΤΚΑ ΜΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΤΟΥ CX7 . ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΧΑΜΗΛΑ?
ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙΣ.

ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ.
mrox21    
-0,4 Bar
-0,4 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: Δευτ Απρ 20, 2009 12:51
Τοποθεσία: NEA IONIA
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 58
Μοντέλο Αυτ.: Mazda CX7 Gt

Re: ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό agiosg την Τετ Απρ 29, 2009 20:25

σιγουρα 8ελει χρονο προσαρμογης κα8ως δεν ειναι και κανα αμαξακι απο τα μικρα.δοκιμασε να σηκωσεις και την θεση οδηγου ποιο πανω(αναβαινει).Ενα σημαιακι στην μασκα μπροστα σιγουρα θα βοηθαγε ;)
Άβαταρ μέλους
agiosg    
0,2 Bar
0,2 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 272
Εγγραφή: Τετ Φεβ 25, 2009 22:09
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 59
Μοντέλο Αυτ.: CX-7 GT WHITE PEARL SR

Re: ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό diMiPS την Πέμ Απρ 30, 2009 20:02

μακαρι να ειχα πιο χαμηλη θεση και στο 3αρι κιας μην εβλεπα τα ορια του αυτοκινητου. :cry: :cry:
...όλα είναι δρόμος...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
diMiPS    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 5137
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 20:50
Τοποθεσία: Πειραιας
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 51
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 3 MPS - TRUE RED

Re: ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό eyedoc την Σάβ Μάιος 02, 2009 10:26

Εχει τοσο καλη, ηλεκτρικη, ρυθμιση το καθισμα, στο Grand touring τουλσχιστον, που δεν τιθεται ζητημα!
Καθενας βρισκει την τελεια θεση
Άβαταρ μέλους
eyedoc    
-0,2 Bar
-0,2 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: Τετ Απρ 08, 2009 16:15
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 53
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA CX-7, GT, Brilliant Black

Re: ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό CHABOS την Σάβ Μάιος 02, 2009 10:38

ολα ειναι θεμα συνηθειας ;) ,θεση οδηγησης,ογκος οχηματος κλπ κλπ.
CHABOS    
 
Γένος:

Re: ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό Kostas1 την Κυρ Μάιος 03, 2009 17:46

Και εδω εβα αρθρο απο 4 TPOXOΥΣ>>>>>>
Εχει και φωτο να δειτε παιδια........

Ξεκινώντας...

Η γρήγορη οδήγηση δεν έχει να κάνει μόνο με σωστές γραμμές και υψηλές τεχνικές ελέγχου. Τα μυστικά του απόλυτου ελέγχου που οφείλει να έχει ο ψαγμένος οδηγός ξεκινούν από το... χώρο εργασίας του.

KEIMENO: ΓIANNHΣ KATTΩPITΣ
ΦΩTOΓPAΦIEΣ: ΘANOΣ HΛIOΠOYΛOΣ, NIKOΣ MAPKOMΠOTΣAPHΣ

ΤΑ πάντα στη γρήγορη, αλλά και, γενικότερα, στη σωστή οδήγηση έχουν να κάνουν με το σωστό συγχρονισμό, τους ακριβείς και ομαλούς χειρισμούς, την αντίληψη και προετοιμασία του οδηγού για να αντιδράσει στις κάθε λογής καταστάσεις που θα βρεθούν μπροστά του. Δυστυχώς όμως, λίγοι είναι αυτοί που έχουν σκεφτεί και γνωρίζουν ότι για όλα αυτά δεν αρκεί απλώς η δεξιότητα και η εμπειρία του οδηγού, αλλά απαιτείται και η σωστή τοποθέτησή του μέσα στο αυτοκίνητο, απέναντι σε όλα τα χειριστήρια. Είναι σίγουρο ότι, ακόμα και αν γνωρίζουμε πώς να αντιδράσουμε σε ένα γλίστρημα της μούρης ή σε μια ξαφνική υπερστροφή, δε θα μπορέσουμε να κάνουμε τους ανάλογους χειρισμούς, εάν βρισκόμαστε μακριά από το τιμόνι, όπως είναι επίσης σίγουρο ότι δε θα έχουμε την απαιτούμενη ταχύτητα και ακρίβεια στις κινήσεις μας, εάν σε κάθε πάτημα του συμπλέκτη και σε κάθε αλλαγή ταχύτητας χρειάζεται να μετακινούμαστε από το κάθισμα. Αυτά απλώς είναι μερικά παραδείγματα των δυσκολιών που προκύπτουν από μια λανθασμένη θέση οδήγησης, και βέβαια υπάρχουν πολλά περισσότερα που σχετίζονται με την ορατότητα και πιο πολύ με την κόπωση έπειτα από πολύωρη οδήγηση. Γι’ αυτό λοιπόν, πριν γυρίσετε το κλειδί στη μίζα ή πατήσετε το κουμπί της εκκίνησης, ρυθμίστε τη σωστή θέση... επίθεσης.

Καθίστε σωστά!
Ρυθμίστε το κάθισμά σας έτσι, ώστε τα χέρια και τα πόδια σας να βρίσκονται σε απόσταση που δε δυσκολεύει τους χειρισμούς στο τιμόνι και τη χρήση των πεντάλ ή των περιφερειακών χειριστηρίων, αλλά και το σώμα να βρίσκεται σε ανατομική στάση, ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:
• Εφαρμόστε τους γοφούς στη γωνία που σχηματίζεται μεταξύ της βάσης και της πλάτης του καθίσματος. Με αυτόν τον τρόπο, το σώμα αποκτά τη μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής με το κάθισμα, το οποίο αποτελεί το... σύνδεσμο επικοινωνίας με το αυτοκίνητο.
• Ρυθμίστε την απόσταση του καθίσματος από τα πεντάλ, ώστε να μπορείτε να τα φτάνετε εύκολα χωρίς να τεντώνεστε, κατά συνέπεια χωρίς να ξεκολλά ο γοφός από το κάθισμα, γιατί κάτι τέτοιο σε πολύωρη οδήγηση κουράζει. Η παραπάνω ρύθμιση γίνεται κρατώντας πατημένο το συμπλέκτη με το αριστερό πόδι στο τέρμα της διαδρομής του και φέρνοντας το κάθισμα τόσο μπροστά, ώστε το πόδι να είναι ελαφρώς λυγισμένο και ο μηρός να εφάπτεται στη βάση του καθίσματος χωρίς να την πιέζει. Εάν με αυτήν τη ρύθμιση νομίζετε ότι έρχεστε πολύ κοντά στο τιμόνι, θυμηθείτε ότι η συνήθειά να κάθεστε μακριά είναι αυτή που σας δημιουργεί δυσφορία. Όλα είναι θέμα συνήθειας, γι’ αυτό απλώς παραβλέψτε το. Εξάλλου, με το τιμόνι θα ασχοληθούμε στη συνέχεια.
• Συνεχίζετε με τη ρύθμιση της γωνίας της πλάτης του καθίσματος και, κατά συνέπεια, του κορμού του σώματος. Η πλάτη του καθίσματος πρέπει να ανασηκωθεί τόσο, ώστε οι μηροί να σχηματίσουν ορθή γωνία με τον κορμό. Αν και αρχικά μας δημιουργείται μια αίσθηση άνεσης με την πλάτη του καθίσματός μας ριγμένη προς τα πίσω, τελικά η στάση αυτή κουράζει γρήγορα, αφού, για να στρέψετε το τιμόνι, αναγκάζεστε συνεχώς να ανασηκώνετε τους ώμους. Ανακαλέστε στη μνήμη σας τις φορές που πιαστήκατε παρακολουθώντας κάποια ταινία στο σπίτι σας ή στον κινηματογράφο. Για να ξεπιαστείτε, απλώς ανασηκωθείτε στο κάθισμά σας. Εάν ακόμα δεν πειστήκατε, ρωτήστε τον ορθοπαιδικό σας.
• Τελευταία ρύθμιση είναι αυτή της απόστασης του τιμονιού. Με τα χέρια να κρατούν τη στεφάνη στη θέση 9:15 (βλ. σχήμα), τοποθετήστε το τιμόνι τόσο κοντά στο σώμα σας, ώστε οι αγκώνες να σχηματίζουν γωνία σχεδόν 90°, και τόσο ψηλά, ώστε να εξασφαλίσει αρκετό χώρο για την κίνηση των χεριών και από την κάτω πλευρά της στεφάνης. Συνήθως οι μεγαλόσωμοι οδηγοί τοποθετούν το τιμόνι πιο έξω και πιο πάνω από τους βραχύσωμους. Στα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα, το τιμόνι ρυθμίζεται τόσο κάθετα όσο και μέσα-έξω. Αν δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα, η σωστή απόσταση των χεριών από το τιμόνι επιτυγχάνεται με το συνδυασμό των προηγούμενων ρυθμίσεων.
Ακολουθώντας τα παραπάνω βήματα δε βρίσκεστε μόνο στην ιδανική απόσταση από όλα τα χειριστήρια, αλλά εκμεταλλεύεστε και τη μέγιστη στήριξη που προσφέρει το κάθισμα, για να μην κουράζεστε, αλλά και να μπορείτε να λαμβάνετε άμεσα και στο σωστό μέγεθος όλα τα μηνύματα για τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου. Πάντως, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι υπάρχουν περιπτώσεις όπου η μεγάλη σωματική διάπλαση του οδηγού σε συνδυασμό με το μικρό μέγεθος του αυτοκινήτου (ή και αντίστροφα) δεν επιτρέπουν τη σωστή ρύθμιση της θέσης οδήγησης, σύμφωνα με τα παραπάνω. Το γεγονός αυτό πρέπει να αξιολογείται με ιδιαίτερη βαρύτητα. Το «ταίριασμα» οδηγού και αυτοκινήτου πρέπει να αποτελεί κριτήριο επιλογής, και μάλιστα πολύ σοβαρότερο από την εμφάνιση ή το χρώμα του.

Tips
- Όταν οδηγείτε, και ιδιαίτερα στις στροφές, μη στηρίζετε το σώμα σας κρατώντας αντίσταση στο τιμόνι, γιατί έτσι μειώνεται η ευκολία χειρισμών. Χρησιμοποιώντας για αντίσταση την πλάτη του καθίσματος, προσπαθήστε να σταθεροποιήσετε το σώμα, πιέζοντας με το αριστερό πόδι στο footrest, όταν δε χρησιμοποιείτε το συμπλέκτη.

- Τα ρούχα παίζουν μεγάλο ρόλο στην οδήγηση. Αποφύγετε να οδηγείτε φορώντας βαριά και ογκώδη (π.χ. μπουφάν) ή πολύ στενά ρούχα που εμποδίζουν τις κινήσεις των χεριών. Επίσης, προτιμήστε μαλακά παπούτσια χωρίς μεγάλες σόλες, για να έχετε καλύτερη αίσθηση των πεντάλ και να μην κινδυνεύετε να πατήσετε κατά λάθος δύο πεντάλ μαζί.

Φωτ. με χέρια σταυρωμένα
Τα χέρια στο τιμόνι!
Εκτός από τη σωστή θέση, ιδιαίτερο ρόλο στην αποτελεσματικότητα της οδήγησής μας παίζουν και οι χειρισμοί, κυρίως στο τιμόνι, αλλά και στα υπόλοιπα χειριστήρια. Για παράδειγμα, η λανθασμένη θέση των χεριών στο τιμόνι μπορεί να είναι η αιτία για την αδυναμία αντίδρασης σε μια ξαφνική ανάγκη αλλαγής πορείας. Θα πρέπει λοιπόν πάντα να τηρούμε μερικούς από τους βασικούς κανόνες που αφορούν το κράτημα του τιμονιού, τη θέση και τις κινήσεις των χεριών. Κατ’ αρχάς, κρατάμε πάντα σταθερά το τιμόνι χωρίς όμως να το σφίγγουμε, ακουμπώντας τα ακροδάχτυλά στη στεφάνη του (ιδιαίτερα τους αντίχειρες) και ποτέ δεν κρατάμε τη στεφάνη από την εσωτερική της μεριά. Θα πρέπει να φροντίζουμε, ώστε τα χέρια να βρίσκονται τοποθετημένα αντιδιαμετρικά και όχι ενωμένα στο ίδιο σημείο. Μόνο έτσι μπορούμε να έχουμε ακρίβεια στην καθοδήγηση του τιμονιού και να εξασφαλίζουμε τη μεγαλύτερη γωνία περιστροφής του, χωρίς να χρειάζεται να μετακινήσουμε κάποιο από τα χέρια μας επάνω σε αυτό. Πρέπει όμως να φροντίζουμε, ώστε, περιστρέφοντας το τιμόνι, να μη σταυρώνουμε ποτέ τα χέρια, διότι έτσι τα «κλειδώνουμε» και δεν έχουμε δυνατότητα άμεσης περαιτέρω περιστροφής προς την ίδια κατεύθυνση, αν χρειαστεί, π.χ. κάνοντας ανάποδο. Γενικά, εάν απαιτείται μεγάλη γωνία περιστροφής, φροντίζουμε να μοιράζουμε τη συνολική κίνηση σε διαδοχικές μικρότερες κινήσεις, προσέχοντας τα χέρια μας να μη διαγράφουν γωνίες μεγαλύτερες των 90°.

Προσοχή στην... ώρα
Ο ευκολότερος και πιο παραστατικός τρόπος για την περιγραφή της θέσης των χεριών στο τιμόνι είναι η παραπομπή στη θέση των δεικτών του ρολογιού σε διάφορες ώρες, όπου ως... ωροδείκτη θεωρούμε το αριστερό χέρι και ως... λεπτοδείκτη το δεξί. Λέγοντας, λοιπόν, για παράδειγμα, τα χέρια να βρίσκονται στη θέση «09:15», εννοούμε τοποθετημένα αντιδιαμετρικά σε οριζόντια θέση.

Μη μετακινείτε τον επιλογέα σπρώχνοντας απλώς με τα δάχτυλα. Σε κάποια γρήγορη κίνηση μπορεί να γλιστρήσει το χέρι, να χάσετε την αλλαγή και να μείνετε «κρεμασμένος» από δύναμη.



http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=10969
WWW GKC GR+WWW SCODA GR+WWW ADSL GR

ΚIA CEED I.4+Subaru Forester 2.5XT VQ= Τα καμαρια μου!!!!
Άβαταρ μέλους
Kostas1    
0,9 Bar
0,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 980
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 18, 2008 19:03
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Ηλικία: 54
Μοντέλο Αυτ.: Kia ceed 1.4 Passion

Re: ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό Tsimata Nokami την Σάβ Φεβ 13, 2021 19:48

Η αληθεια ειναι πως μεχρι και σημερα ακομα το...ψαχνω! axaxaxa
Ειναι καπως ιδιατερη η θεση προσπαθω να το προσαρμοσω στα δικα μου μετρα,τυχερος που με βοηθαει η εκδοση grand touring με το ηλεκτρικο καθισμα.Σεβαστες και ακρως κατατοπιστικες οι παραπανω θεσεις που δινουν την λυση του κανονα! Προσωπικα θα την ηθελα λιγααααακι πιο χαμηλα αλλα ειπαμε γουστα ειναι αυτα και οντως κατοχος ενος μοναδικου τετοιου αυτοκινητου θα κανω τα στραβα ματια!
ΤSIMATA NOKAMI....ΑΡΧΑΙΟΣ ΙΑΠΩΝΑΣ ΘΕΟΣ...ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ,ΜΟΝΟΠΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ
ΜΑΥΡΟΙ Α.Ε.
Άβαταρ μέλους
Tsimata Nokami    
0,7 Bar
0,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 765
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 24, 2010 14:56
Τοποθεσία: Σχηματαρι-Ταναγρα,Ν.Βοιωτιας
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 45
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA CX7/2.3L T. GRAND TOURING-BLACK BRILLIANT

Re: ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό CX7 την Κυρ Φεβ 14, 2021 12:12

κι εγω θα την ηθελα λιγο πιο χαμηλα φιλε μου,αλλα μην ξεχναμε πως οδηγουμε ενα suv.

με το τιμονι εχεις παιξεις ρυθμισεις να το φερεις λιγο πιο ψηλα και προς τα εσενα ?γιατι ετσι θα νιωσεις λιγο πιο αγωνιαρικα.μην το εχεις τερμα μπροστα το τιμονι και χαμηλα smilie_car
Δημήτρης --- CX-7 Touring
CX7    
1,1 Bar
1,1 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 1130
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 22, 2008 12:43
Τοποθεσία: Ηράκλειο
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 61


Επιστροφή στο Γενικα περι CX 7

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες