Perfumehunter έγραψε:Μια που το αναφερεις, εσυ εισαι ευχαριστημενος απο το CX7? Αν θες να τρεξεις παραπανω στον δρομο, στις στροφες πως παει?Κραταει καλα?Ειναι βαρυ?Δυσκινητο?
Στο χωμα πως ειναι?Για πες.
satogun έγραψε:Παρ ότι θεωρώ κάπως προβοκατόρικη την ερώτηση και με δεδομένο ότι δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη στα όριά του θα έλεγα ότι:
satogun έγραψε:Βαρύ και δυσκίνητο ουτε γι αστείο με τέτοιο κινητήρα.
Παρ ότι είναι σκληρό - ως θα όφειλε - το στήσιμο των αναρτήσεων, οι όποιες κλίσεις είναι σίγουρα μεγαλύτερες από ένα χαμηλό sport, δημιουργώντας κάποια μικρή ανασφάλεια, η οποία όμως σύντομα εξανεμίζεται με την γνώση της εμπλοκής της τετρακίνησης. Είναι νομίζω θέμα εξάσκησης. Κανείς δεν ξέρει τα όρια του αυτοκινήτου του πριν τα δοκιμάσει.
Μέχρι στιγμής έχω δοκιμασει σε κατηφορική και μάλιστα κλειστή στροφή (προ εισόδου περιφερειακής υμηττού στον καρεα, διατηρώντας τροχια μιας και μοναδικής λωριδας) με 130 και δεν κατάλαβε τίποτα. Αν είναι λίγα δεν ξέρω αλλά σίγουρα παίρνει αρκετά ακόμη χιλιόμετρα εκεί, ειδικά αν γινει χρήση και έξτρα λωρίδων.
Σε ανοικτές καμπές μπαίνει με ακόμη περισσότερα σίγουρα.
Για απότομη αλλαγή πορείας έχει σίγουρα μια αδράνεια λόγω ύψους, αλλά..
...για τη θέση οδήγησης που έχει, δεν θα το άλλαζα με κανένα άλλο "πατωμένο" προκειμένου να κόβω με 160 τη στροφή.
Το δρόμο τον καταπίνει σαν τραίνο στο ταξίδι και νομίζω είναι πέραν κάθε σχολιασμού το ότι φτάνεις ατσαλάκωτος στον προορισμό σου.
eyedoc έγραψε: (οχι μην φυγει απο το δρομο αλλα μην ανατραπει..)
eyedoc έγραψε:...εχω αρχισει να νιωθω οτι τα ορια του βρισκονται ακομα αρκετα μακρια μου...
The Ace έγραψε:Nasos Mazdaspeed 6 έγραψε:
τι ελεγε ο WRX?περιμενε το δικο σου να μπορει να τον ακολουθει?
Πάντως το STi δεν το έπιανα, μην τρελαθούμε κιόλας. Απλώς το EsseEsse -που πήγαινε ΠΟΛΥ καλά- το είχα σχετικά εύκολα, αλλά είναι διαβολάκι το μικρό...
Επιστροφή στο Γενικα περι CX 7
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης