[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ Απρ 25, 2024 20:37 ]

Εμπειρίες sport ή off road οδήγησης από το CX7

Εμπειρίες sport ή off road οδήγησης από το CX7

Δημοσίευσηαπό satogun την Δευτ Ιούλ 27, 2009 20:58

Τα πάντα εξαρτώνται φυσικά από την διάθεση του κάθε οδηγού, από τα όριά του και τα "κουράγια" του.
Ο κινητήρας σίγουρα εμπνέει και με το παραπάνω, τα φρένα του επίσης. Οι αναρτήσεις του είναι σκληρές για την κατηγορία, ενώ τα καταφέρνει άριστα στο slslom test με 100 km/h http://www.youtube.com/watch?v=WgUL2riMDtU. Παρ' όλα αυτά είναι ένα ψηλό αυτοκίνητο και κάθε άλλο παρά ένα με το δρόμο δεν είμαστε όπως σε κάποιο άλλο χαμηλό sport αυτοκίνητο.
Πόσες φορές μπήκατε στον πειρασμό να παίξετε μαζί του; Πόσες φορές αντίστοιχα σκεφτήκατε να "παίξετε" με κάποιον άλλο θερμόαιμο συνοδοιπόρο στο δρόμο και τι εμπειρία αποκομίσατε; Όσοι οδήγησαν κάποια άλλα sport αυτοκίνητα τι σύγκριση μπορούν να κάνουν; Μην κρυβόμαστε :shock: .. όλοι υποκύψαμε σε κάποιους πειρασμούς :oops: , όλοι κάναμε κάτι όχι και τόσο σύνομο στο δρόμο :turbo: :turbo:
Ας καταθέσουμε λοιπόν χωρίς περιστροφές.
satogun    
-0,7 Bar
-0,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 01, 2009 18:50
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: cx 7

Re: Εμπειρίες sport ή off road οδήγησης από το CX7

Δημοσίευσηαπό Perfumehunter την Τρί Ιούλ 28, 2009 05:52

Μια που το αναφερεις, εσυ εισαι ευχαριστημενος απο το CX7? Αν θες να τρεξεις παραπανω στον δρομο, στις στροφες πως παει?Κραταει καλα?Ειναι βαρυ?Δυσκινητο?
Στο χωμα πως ειναι?Για πες.
"If you're going through hell...keep going!"
Winston Churchill
Άβαταρ μέλους
Perfumehunter    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 4072
Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 07:02
Γένος: Θηλυκό
Ηλικία: 62
Μοντέλο Αυτ.: RX8-Mazda 3

Re: Εμπειρίες sport ή off road οδήγησης από το CX7

Δημοσίευσηαπό satogun την Τετ Ιούλ 29, 2009 15:59

Perfumehunter έγραψε:Μια που το αναφερεις, εσυ εισαι ευχαριστημενος απο το CX7? Αν θες να τρεξεις παραπανω στον δρομο, στις στροφες πως παει?Κραταει καλα?Ειναι βαρυ?Δυσκινητο?
Στο χωμα πως ειναι?Για πες.


Παρ ότι θεωρώ κάπως προβοκατόρικη :D :D την ερώτηση και με δεδομένο ότι δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη στα όριά του θα έλεγα ότι:
Βαρύ και δυσκίνητο ουτε γι αστείο με τέτοιο κινητήρα.
Παρ ότι είναι σκληρό - ως θα όφειλε - το στήσιμο των αναρτήσεων, οι όποιες κλίσεις είναι σίγουρα μεγαλύτερες από ένα χαμηλό sport, δημιουργώντας κάποια μικρή ανασφάλεια, η οποία όμως σύντομα εξανεμίζεται με την γνώση της εμπλοκής της τετρακίνησης. Είναι νομίζω θέμα εξάσκησης. Κανείς δεν ξέρει τα όρια του αυτοκινήτου του πριν τα δοκιμάσει.
Μέχρι στιγμής έχω δοκιμασει σε κατηφορική και μάλιστα κλειστή στροφή (προ εισόδου περιφερειακής υμηττού στον καρεα, διατηρώντας τροχια μιας και μοναδικής λωριδας) με 130 και δεν κατάλαβε τίποτα. Αν είναι λίγα δεν ξέρω αλλά σίγουρα παίρνει αρκετά ακόμη χιλιόμετρα εκεί, ειδικά αν γινει χρήση και έξτρα λωρίδων.
Σε ανοικτές καμπές μπαίνει με ακόμη περισσότερα σίγουρα.
Για απότομη αλλαγή πορείας έχει σίγουρα μια αδράνεια λόγω ύψους, αλλά..
...για τη θέση οδήγησης που έχει, δεν θα το άλλαζα με κανένα άλλο "πατωμένο" προκειμένου να κόβω με 160 τη στροφή.
Το δρόμο τον καταπίνει σαν τραίνο στο ταξίδι και νομίζω είναι πέραν κάθε σχολιασμού το ότι φτάνεις ατσαλάκωτος στον προορισμό σου.

Όπως είπε κι ο φίλος eyedoc κάποιες κλίσεις τις παίρνει, οι νομοι της φυσικής δεν ανατρεπονται αλλά ας παραθέσει κι αυτος το "συγκριτικό" του με τα υπόλοιπα sport αυτοκίνητα που είχε.
Περισσότερες λεπτομέρειες μετά τις διακοπές σε λίγες μέρες. :lol: :lol: :lol:
satogun    
-0,7 Bar
-0,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 01, 2009 18:50
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: cx 7

Re: Εμπειρίες sport ή off road οδήγησης από το CX7

Δημοσίευσηαπό Perfumehunter την Τετ Ιούλ 29, 2009 17:22

satogun έγραψε:Παρ ότι θεωρώ κάπως προβοκατόρικη την ερώτηση και με δεδομένο ότι δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη στα όριά του θα έλεγα ότι:


προβοκατορικη?σιγουρα δεν ηταν αυτη η προθεση μου... :o :lol:

satogun έγραψε:Βαρύ και δυσκίνητο ουτε γι αστείο με τέτοιο κινητήρα.
Παρ ότι είναι σκληρό - ως θα όφειλε - το στήσιμο των αναρτήσεων, οι όποιες κλίσεις είναι σίγουρα μεγαλύτερες από ένα χαμηλό sport, δημιουργώντας κάποια μικρή ανασφάλεια, η οποία όμως σύντομα εξανεμίζεται με την γνώση της εμπλοκής της τετρακίνησης. Είναι νομίζω θέμα εξάσκησης. Κανείς δεν ξέρει τα όρια του αυτοκινήτου του πριν τα δοκιμάσει.
Μέχρι στιγμής έχω δοκιμασει σε κατηφορική και μάλιστα κλειστή στροφή (προ εισόδου περιφερειακής υμηττού στον καρεα, διατηρώντας τροχια μιας και μοναδικής λωριδας) με 130 και δεν κατάλαβε τίποτα. Αν είναι λίγα δεν ξέρω αλλά σίγουρα παίρνει αρκετά ακόμη χιλιόμετρα εκεί, ειδικά αν γινει χρήση και έξτρα λωρίδων.
Σε ανοικτές καμπές μπαίνει με ακόμη περισσότερα σίγουρα.
Για απότομη αλλαγή πορείας έχει σίγουρα μια αδράνεια λόγω ύψους, αλλά..
...για τη θέση οδήγησης που έχει, δεν θα το άλλαζα με κανένα άλλο "πατωμένο" προκειμένου να κόβω με 160 τη στροφή.
Το δρόμο τον καταπίνει σαν τραίνο στο ταξίδι και νομίζω είναι πέραν κάθε σχολιασμού το ότι φτάνεις ατσαλάκωτος στον προορισμό σου.


Ρωτησα γιατι το κοιταγα τις προαλλες και αναρωτιομουνα εαν θα ηταν καλη ιδεα για μενα, μιας και συνδυαζει πολλες χρησεις σε ενα οχημα.
Απ'οτι καταλαβαινω ειναι πολυ ευχαριστο για ταξιδια κλπ, εχει καλο και γρηγορο δρομο, απλα προβληματιζομαι στο κατα ποσον θα με βολεψει και μεσα στην Αθηνα που χρειαζεται πιο νευρικη και ευελικτη οδηγηση. Βεβαια ολα εξαρτωνται απο το τι θελει κανεις απο το αμαξι του και δεν εχω καταληξει ακομη, γι'αυτο παιρνω γνωμες.
Thanks.
"If you're going through hell...keep going!"
Winston Churchill
Άβαταρ μέλους
Perfumehunter    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 4072
Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 07:02
Γένος: Θηλυκό
Ηλικία: 62
Μοντέλο Αυτ.: RX8-Mazda 3

Re: Εμπειρίες sport ή off road οδήγησης από το CX7

Δημοσίευσηαπό eyedoc την Δευτ Αύγ 03, 2009 17:33

Εγω ακομα προσπαθω να πλησιασω τα ορια του. Με αργους λιγο ρυθμους το κανω, αφου η εμπειρια μου απο πολυ πιο σπορ αυτοκινητα με κανει λiγο επιφυλακτικο..
Με τον καιρο, εχω αρχισει να νιωθω οτι τα ορια του βρισκονται ακομα αρκετα μακρια μου. Ο τροπος με τον οποιο χαραζεις πορεια ειναι υποδειγματικος, υπερασφαλης και μονο το υψος του με κανει να νιωθω ακομα μια μικρη ανασφαλεια (οχι μην φυγει απο το δρομο αλλα μην ανατραπει..) που ομως ολο και περισσοτερο μου φαινεται μακρινη και απιθανη περιπτωση.
Θα επανελθω με περισσοτερη αναλυση...
Άβαταρ μέλους
eyedoc    
-0,2 Bar
-0,2 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: Τετ Απρ 08, 2009 16:15
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 53
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA CX-7, GT, Brilliant Black

Re: Εμπειρίες sport ή off road οδήγησης από το CX7

Δημοσίευσηαπό Makisma την Δευτ Αύγ 03, 2009 19:46

eyedoc έγραψε: (οχι μην φυγει απο το δρομο αλλα μην ανατραπει..)

Χρήστο ,την απάντηση σε αυτό που λες ,νομίζω ότι την δίνει η παρά πάνω φράση σου

<<Με αργους λιγο ρυθμους το κανω, αφου η εμπειρια μου απο πολυ πιο σπορ αυτοκινητα με κανει λiγο επιφυλακτικο..>>
Οταν Κάποιος Σε Κατηγορεί Οτι Κάνεις Μόνο Οτι Θέλεις Εσύ, Συνήθως Εννοεί Οτι Δεν Κάνεις Οτι Θέλει Αυτός.
Makisma    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 12779
Εγγραφή: Παρ Μαρ 07, 2008 18:26
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 6 1.8 TOURING CLIMA HATCHBACK

Re: Εμπειρίες sport ή off road οδήγησης από το CX7

Δημοσίευσηαπό eyedoc την Τρί Αύγ 04, 2009 15:50

Εννοειται οτι η απαντηση ειναι προφανης, γιαυτο και την εγραψα!
Η αισθηση του υψους ειναι αυτη που σου δημιουργει μια ανησυχια, η οποια με τον καιρο ελλατωνεται απο την εμπειρια. Και η εμπειρια σου δινει μεγαλη αισθηση ασφαλειας σε καθε στροφη, και με αρκετα υψηλες ταχυτητες!
Το σπουδαιο ομως για μενα, σε συγκριση με τα πιο σπορ αυτοκινητα που ειχα, ειναι οτι μπορω να οδηγω στην ουσια με σχεδον τον ιδιο τροπο, ΑΛΛΑ ξεκουραστα, ατσαλακωτα!! Αυτη ειναι για μενα μια εντυπωσιακη διαφορα, τετοια που πολυ δυσκολα με φανταζομαι να ξαναπαρω χαμηλο, σπορ,σκληρο αυτοκινητο.
Άβαταρ μέλους
eyedoc    
-0,2 Bar
-0,2 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: Τετ Απρ 08, 2009 16:15
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 53
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA CX-7, GT, Brilliant Black

Re: Εμπειρίες sport ή off road οδήγησης από το CX7

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Τρί Αύγ 04, 2009 16:19

το CX 7 το εχω οδηγησει και εγω μερικες φορες παιδια!!
το θεωρω crossover σε στυλ Forester και με ιδανικη θεση οδηγησης ,η οποια συνδυαζει φοβερα το suv με sport!
σε στροφιλικι το 7αρι δεν θα προβληματισει καθολου και κανει τεραστια εντυπωση η ευσταθεια του χωρις μεγαλες κλισεις δεδομενου του βαρους και του υψους του!
η τετρακινηση του στεκεται στο υψος των περιστασεων αναμφιβολα και τελικα αυτο που δεν μου αρεσει ειναι η μη απενεργοποιηση του esp!θα μπορουσε η οδηγηση του κυριως σε σπορ συνθηκες να ειναι ακομη πιο διασκεδαστικη! :turbo:
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Εμπειρίες sport ή off road οδήγησης από το CX7

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Τρί Αύγ 04, 2009 17:46

eyedoc έγραψε:...εχω αρχισει να νιωθω οτι τα ορια του βρισκονται ακομα αρκετα μακρια μου...


Θέλουμε γενικά οι περισσότεροι πολλά λυγίσματα στους καρπούς για να πιάσουμε υψηλά επίπεδα ορίων, πάντα με ασφάλεια βέβαια... ;)
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: Εμπειρίες sport ή off road οδήγησης από το CX7

Δημοσίευσηαπό satogun την Τετ Σεπ 23, 2009 20:52

Ειναι γεγονος οτι θελει μύηση, σε διαφορετικούς "τάπητες", κλίσεις οδοστρώματος, γωνίες στροφών. Είναι επίσης γεγονός ότι έχει ψηλά όρια και το καταλαβαίνεις όταν ξεχάσεις το κοντέρ με ή χωρίς τη θέλησή σου..., όπου το τελευταίο συμβαίνει πολύ εύκολα.
Για παράδειγμα το γεγονός ότι δεν αισθάνεσαι επ ουδενί την ταχύτητά του, μπορεί θεωρητικώς να σε στρεσάρει. Βλέποντας κάποια στιγμή ότι έπαιρνα σχετικά κλειστές στροφές με 140 ενώ νόμιζα πως ήμουν στα 110 μου προκάλεσε κάτι..αλλά αυτό ακλόνητο :turbo: !!
Από την άλλη θα τολμούσα να πω πως τα όρια του συγκεκριμένου αυτοκινήτου μάλλον δεν είναι για δημόσιους δρόμους και με αλλα αυτοκίνητα γύρω. Με δεδομένο ότι θ αρχίσει τις απωλειες πρόσφυσης στα 160 χλμ με 1800 κιλά φορτίο, με 180κατι ύψος και καμιά 200 άλογα στους τροχούς, εκείνη την ώρα μάλλον δεν υπάρχει αρκετό περιθώριο διασκέδασης. Τώρα για κανα δυο κλειστες στροφές με 80-90, λιγο βρεγμένο οδόστρωμα κτλ. δεν νομιζω ότι κανεις το συζητά ως ενδιαφέρον..
satogun    
-0,7 Bar
-0,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 01, 2009 18:50
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: cx 7

Re: Εμπειρίες sport ή off road οδήγησης από το CX7

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Τρί Οκτ 09, 2012 13:46

παντα το ελεγα οτι πρεπει να πιστεψουμε περισσοτερο στις ικανοτητες του CX7!αν ξεριες να το πας,αν εχεις υπομονη και γνωσεις για εκτος δρομου κινηση μπορει να τα παει στο μετρο του δυνατου πολυ καλα!

και με τροχο στον αερα παρακαλω!
:bow:

http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Εμπειρίες sport ή off road οδήγησης από το CX7

Δημοσίευσηαπό Nickcx7 την Τρί Οκτ 09, 2012 19:43

εαν αυτό δεν είναι ενδεικτικό των δυνατοτήτων του 7αριού τότε δεν μπορώ
να καταλάβω τι άλλο πρέπει να κάνει
και σημειωτέον είναι το ατμόσφαιρα
Ε, ρε γλέντια!!!
Εικόνα
Nickcx7    
0,6 Bar
0,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 639
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 28, 2008 14:25
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: cx7

Re: Εμπειρίες sport ή off road οδήγησης από το CX7

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Τρί Οκτ 09, 2012 19:52

οχι Νικοοοο,τουρμποντιζελ ειναι :?

χωρις κοντες,χωρις καλη προσεγγιση και απομακρυνση και ομως τα παει καλα!για αυτο που ειναι το 7αρι παιδια ειναι υπερ του δεοντος καλο!και απο ανηφορα Νικο ειδες απο σταση?μια χαρα τα καταφερε ο δισκος :mrgreen: ισως επειδη ειναι και το ντιζελ? :lol:
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Εμπειρίες sport ή off road οδήγησης από το CX7

Δημοσίευσηαπό Nickcx7 την Τετ Οκτ 10, 2012 19:58

αμα είναι το TD που είναι καθαρά θέμα ροπής και πιο
προσεγμένου δίσκου. Έτσι όπως θαπρεπε άλλωστε για ένα τέτοιο όχημα
Ε, ρε γλέντια!!!
Εικόνα
Nickcx7    
0,6 Bar
0,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 639
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 28, 2008 14:25
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: cx7

Re: Εμπειρίες sport ή off road οδήγησης από το CX7

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Τετ Μαρ 20, 2013 09:45

The Ace έγραψε:
Nasos Mazdaspeed 6 έγραψε:
τι ελεγε ο WRX?περιμενε το δικο σου να μπορει να τον ακολουθει?




Πάντως το STi δεν το έπιανα, μην τρελαθούμε κιόλας. Απλώς το EsseEsse -που πήγαινε ΠΟΛΥ καλά- το είχα σχετικά εύκολα, αλλά είναι διαβολάκι το μικρό...


αν ηταν εργοστασιο το STI μια χαρα θα το ειχες,αλλα αν ειναι βελτιωμενο titanic

πως δοκιμασατε Αντωνη?

το ESSE παει πολυ καλα φυσικα,αλλα εχει και ενα οριο σε κυβικα,σε δυναμη,οποτε ανεξαρτητου βαρους δνε το θεωρω εκπληξη που το ειχες!
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Επόμενο

Επιστροφή στο Γενικα περι CX 7

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης