agelop75 έγραψε:Α!!! κάτι που ξέχασα να ρωτήσω στην έκδοση Grand Touring το S/R τι σημαίνει?
dgiannitakis έγραψε:Αγγελε καλωσόρισες στην παρέα, με το καλό να καταλήξεις στην αγορά του τέρατος και να χεις την χαρά να το γευτείς στο έπακρο
The Ace έγραψε:agelop75 έγραψε:Α!!! κάτι που ξέχασα να ρωτήσω στην έκδοση Grand Touring το S/R τι σημαίνει?
SR=Sunroof
Πάντως αν σε τρομάζει το κόστος ενός σετ δίσκων και τακάκια, ή ένα σετ δίσκο-πλατώ, τότε ίσως δεν θα έπρεπε να πάρεις CX7. Πάντως σε κάθε περίπτωση μπορείς να βρεις aftermarket λύσεις που και πιο φθηνές είναι και πιο αξιόπιστες...
agelop75 έγραψε:The Ace έγραψε:agelop75 έγραψε:Α!!! κάτι που ξέχασα να ρωτήσω στην έκδοση Grand Touring το S/R τι σημαίνει?
SR=Sunroof
Πάντως αν σε τρομάζει το κόστος ενός σετ δίσκων και τακάκια, ή ένα σετ δίσκο-πλατώ, τότε ίσως δεν θα έπρεπε να πάρεις CX7. Πάντως σε κάθε περίπτωση μπορείς να βρεις aftermarket λύσεις που και πιο φθηνές είναι και πιο αξιόπιστες...
Κοίτα είναι σχετικό να λες αν με τρομάζει το κόστος των παραπάνω ανταλλακτικών. Δεν μπορεί να δίνεις ένα σεβαστό ποσό για την αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου σήμερα και αύριο ακόμα δεν το έχει χρησιμοποιήσει να ξηλώνεσαι και γω δεν ξέρω πόσα για να φτιάξει κάτι που θα μπορούσες να το έχει διαπιστώσει πριν την αγορά.
The Ace έγραψε:agelop75 έγραψε:The Ace έγραψε:agelop75 έγραψε:Α!!! κάτι που ξέχασα να ρωτήσω στην έκδοση Grand Touring το S/R τι σημαίνει?
SR=Sunroof
Πάντως αν σε τρομάζει το κόστος ενός σετ δίσκων και τακάκια, ή ένα σετ δίσκο-πλατώ, τότε ίσως δεν θα έπρεπε να πάρεις CX7. Πάντως σε κάθε περίπτωση μπορείς να βρεις aftermarket λύσεις που και πιο φθηνές είναι και πιο αξιόπιστες...
Κοίτα είναι σχετικό να λες αν με τρομάζει το κόστος των παραπάνω ανταλλακτικών. Δεν μπορεί να δίνεις ένα σεβαστό ποσό για την αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου σήμερα και αύριο ακόμα δεν το έχει χρησιμοποιήσει να ξηλώνεσαι και γω δεν ξέρω πόσα για να φτιάξει κάτι που θα μπορούσες να το έχει διαπιστώσει πριν την αγορά.
Καμία αντίρρηση, και δεν το είπα με κακό σκοπό....απλώς να σε προετοιμάσω για παν ενδεχόμενο, καθότι ακόμα και αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν ψείρας, προσεκτικός κλπ κλπ, κανένας δεν σου αποκλείει το να βγάλει αύριο δίσκο, ή να σφυρίζουν τα τακάκια, ή να δεις ότι η τουρμπίνα κάπου χάνει πίεση κ.α. Εδώ καινούριο αγοράζεις και μπορεί να σου βγάλει χίλια-δυο μόλις βγεις από την αντιπροσωπεία...
Εγώ π.χ. μάλλον αγοράζω ένα σχετικά ακριβό CX7, αλλά έχει ήδη κάνει την αλλαγή τουρμπίνας, οπότε για εκεί έχω εγγύηση. Και πάλι όμως μπορεί να μου βγάλει δίσκο στο πρώτο γερό πάτημα που θα του κάνω....δυστυχώς αυτά πάνε μαζί με το μεταχειρισμένο...
Χοντρικά πάντως υπολόγιζε από ένα 500αρι για κάθε τι που ανέφερες (δίσκο, δίσκους/τακάκια) ενώ τουρμπίνα θέλει κανά 700αρι rebuild ή 2,5Κ καινούρια...
agelop75 έγραψε:Το ξέρω ότι δεν το λες με κακό σκοπό προς θεού.
Άρα να υποθέσω πως καλό θα ήταν το μεταχειρισμένο που θα πάρω να είναι έστω και για κάποιος μήνες ακόμα την εγγύηση?
The Ace έγραψε:agelop75 έγραψε:Υπάρχουν 4-5 τέτοια στην αγορά, τα οποία έχουν 4-5 μήνες ακόμα εγγύηση. Το θέμα είναι ότι τα περισσότερα είναι ακόμα στο δάνειο, οπότε θα πρέπει να μπλέξεις και με την τράπεζα που έδωσε το πρώτο δάνειο....ή να πάρεις κάποιο από τα facelift τα οποία ήταν test drive cars σε αντιπροσωπείες....προφανώς έτσι θα ανέβεις πολύ όμως (γύρω στα 30-35Κ)....
agelop75 έγραψε:Καλημέρα σας παιδιά.
Με λένε Άγγελο και μένω Γλυφάδα. Εδώ και καιρό θέλω να αποκτήσω ένα CX7, και πλέον έφτασε το πλήρωμα του χρόνου. Κοιτάω για μεταχειρισμένο και μάλιστα πιο συγκεκριμένα για την έκδοση Grand touring.Η αγορά είναι να γίνει μέσα στην εβδομάδα που μας έρχεται. Μετά από πολύ ψάξιμο στα site με τις αγοραπωλησίες έχω καταλήξει σε 2-3 λύσεις. Μέχρι όμως που βρήκα το forum που έχετε φτιάξει το όποιο μπορώ να πω πως είναι ίσως και το καλύτερο του είδους του. Λοιπόν αφού ξεψάχνισα όλο το forum σχετικά με το CX7, άρχισαν λίγο με ζώνουν τα φίδια, γιατί εδώ μαθαίνεις προβλήματα που κανένας άλλος δεν πρόκειται να σου πει με αποτέλεσμα μετά την αγορά να είναι πλέον αργά. Τα αυτοκίνητα τα οποία κοίταξα έχουν περίπου από 40.000 έως 50.000 χιλιόμετρα και είναι αρχές με μέσα του 2008. Τα θέματα τα οποία με απασχόλησαν και με φόβισαν και θα ήθελα τα φώτα σας είναι τα παρακάτω:
1. Το θέμα το δίσκο του συμπλέκτη. Άντε να το πάρω και σε κάνα μήνα να θέλει δίσκο και να είμαι εκτός εγγύησης. Και μόνο που το αναφέρω με πιάνει κρύος ιδρώτα ς. Γιατί κόστος μιλάμε?
2. Το θέμα με τις δισκόπλακες και τα τακάκια. Πόσο σοβαρό θα είναι εφ’ όσον το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγυήσεις.
3. Τώρα θα μου πείτε γιατί δεν κοιτάς για μοντέλο που να είναι ακόμα στην εγγύηση. Το θέμα είναι πως θα πρέπει τότε να υπερβώ ακόμα περισσότερο το Budget που έχω υπολογίσει αρχικά. Ποια η γνώμη σας?
4. Το θέμα με την τουρμπίνα. Τι θα πρέπει να προσέξω συγκεκριμένα?
5. Στα 45000 χιλιόμετρα τι service χρειάζεται και πίο είναι περίπου το κόστος.
6. Όπως σας είπα παραπάνω μένω Γλυφάδα έχει υπόψη σας κανείς κάποιο καλό και δοκιμασμένο συνεργείο στην περιοχή. Είδα μέσα από το site της ΕΛΜΑ 2 εξουσιοδοτημένα συνεργεία ένα Γλυφάδα ( Δ. Σκιαδάς - Δ. Μιχαλακούδης Ο.Ε.) και ένα στην Ηλιούπολη (Πέτρος Πατενταλάκης & ΣΙΑ Ε.Ε.) έχει κανείς σας κάτι υπόψη του γιαυτα τα συνεργεία?
7. Τι θα πρέπει να προσέξω κατά την γνώμη σας κατά την αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Το λέω γατί και τεχνικό να έχω μαζί μου αν κάποιος δεν έχει εντριβίσει στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν μπορεί να ξέρει τις λεπτομέρειες.
Ζητάω προκαταβολικά συγγνώμη εάν έγιαμ κουραστικός με τις πολλές ερωτήσεις μου αλλά πραγματικά θέλω να μάθω πριν ΠΑΘΩ.
agelop75 έγραψε:Μα και εγώ όσα βρήκα δεν έχουν δεσμεύσεις με τράπεζες και κυμαίνονται μέχρι και 20000 euro μετρητά που είναι και το maximum του budget που είμαι διατεθειμένος να ξοδέψω.
Επιστροφή στο Γενικα περι CX 7
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες