ναι και στα δυο
τα μπεκ μετα τα 120000 αν δεν εχουν καθαριστει νωρις (που σχεδον κανενας δεν τα καθαρισε) ειναι σιγουρα ανομοια μεταξυ τους και αυτο θα βγαζει θεματα σε καταναλωση, αποδοση και σε πολυ τραβηγμενο σταδιο ζημια στον κυλινδρο που εμεινε φτωχος.
επισης η αλλαγη τους ειναι ιδιαιτερα δαπανηρη εργασια (δεν ξερω καποιον να το κανει για λιγοτερα απο 150 ευρω , ειναι 4 ωριτσες γεματες) και επιπλεον πολλα μπεκ εχουν κλασει καπου στα 150-180Κ χλμ οπου και εισαι κοντα για μοντελο του 08.
αρα δεν συμφερει να περιμενεις να παρεις ενα ενα τα μπεκ στο χερι για να τα αλλαξεις γιατι ειναι σιγουρο οτι ολα τα κλασουν.
με δεδομενο οτι μπορεις να τα αγορασεις 600-620 τετραδα αυθεντικα καινουρια απο ευρωπη (και οχι 300+ φπα τμχ απο ελλαδα, η δηθεν ανακατασκευης απο κινα) ειναι ενα εξοδο που θα το ξανακανα ευχαριστως.
το γραναζι της πρωτης γενιας ηταν προβληματικο κατα γενικη ομολογια. δεν εβγαζε σιγουρα τα τα 200+ χλμ που κανονικα θα πρεπε να ασχοληθει καποιος μαζι του (και την αλυσιδα). στην τελευταια εκδοση φαινεται οτι διορθωθηκε.
επισης για τα λεφτα που μπορεις να το βρεις απο ευρωπη (η απο dubai με τελωνειο) συμφερει να το αλλαξεις ΑΝ δεν εχει αλλαχθει ποτε.
ειναι επισης δαπανηρη η εργασια για αυτο και πολλοι τα αλλαζουν πακετο ολα τα του χρονισμου οταν ερθει η ωρα του γραναζιου.
η φιλαρα μου ο πολωνος
https://www.ebay.com/itm/NEW-OEM-Geniun ... SAKwbuyTAQκαι αν του μιλησεις σου φερνει και γραναζι και ενδεχομενως ολο το σετ. υπομονη μονο γιατι συνηθως θελει καπου 15-20 μερες εκτος αν πληρωσεις κατι παραπανω
το αλλο μαγαζι απο dubai
http://www.partsouq.com , εχει αγορασει μελος απο αυτον και δειχνει ενταξει αλλα το τελωνειο ειναι σιγουρακι . παντως απο κει βρισκω τα part numbers για να βρω τα ανταλλακτικα και στον πολωνο.