[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ Μαρ 29, 2024 09:09 ]

Τελικιασματα στα rx 8

Re: Τελικιασματα στα rx 8

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Σάβ Απρ 13, 2013 09:51

δεν θα τρακοσαρισει φυσικα,αλλα μπορει να κερδισει(λεω εγω τωρα) κανα 5αρι -10αρι χιλιομετρα ετσι οπως τα εχουμε δει ως τωρα στο θεμα τελικων!

The Ace έγραψε:
Nasos Mazdaspeed 6 έγραψε:
Stav έγραψε:νομιζω οτι αυτες οι τελικες, με μοτερ 192 και 231 αλογων (και μονο 70-80 κιλα παραπανω βαρος), θα επρεπε να προβληματισουν αυτους που πιστευουν ακομα οτι ενα sedan/hatchback με 120-130 αλογα χτυπαει τα 240 χλμ/ωρα....


μα ναι Σταυρο,τα 6αρια φτανουν max 225 και με λιγη τυχη,ευθεια μπροστα μπορουν να αγγιξουν κοντερ τα 230!ολα αυτα λογω και του καλου αεροδυναικου συντελεστη!

spiros rx8 έγραψε:242 παιδια με το challenge μου πριν απο ενα χρονο τωρα με 90.000χλμ μεχρι 235 το εχω δει!!


Σπυρο,ολα αυτα με τις βελτιωσεις που εχεις κανει?μαμα θυμασαι?


Αφού τα έχουμε πει Νάσσο, η Mazda δίνει για το 6αρι maximum τελική ταχύτητα μεταξύ 196 και 205χαω...κοινώς αν κάποιος δει στο κοντέρ 230, αυτό σημαίνει ότι "κλέβει" περισσότερο από 10% το κοντέρ (που δεν συμβαίνει) ή είναι σε κατωφέρεια....


και τα ελαστικα να συμπληρωσω Αντωνη μπορει να κλεψουν κατι ετσι?
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Τελικιασματα στα rx 8

Δημοσίευσηαπό spiros rx8 την Σάβ Απρ 13, 2013 15:53

δεν θυμαμε μαμα ποσο το ειχα φτασει εχουν περασει 5 χρονια απο τοτε!! χαχα! αλλα και παλι τα πραγαμτα π εχω βαλει δεν δυνουν τοσο ιπποδυναμη απλα καλητερη αποκριση! χειροποιητη εξατμιση απο καταλιτη κ μετα φιλτρο k&n και sprint booster!!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
spiros rx8    
-0,7 Bar
-0,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 06, 2010 07:12
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: RX8

Re: Τελικιασματα στα rx 8

Δημοσίευσηαπό dim63 την Σάβ Απρ 13, 2013 17:00

ΑΜΑΞΩΜΑ
Οι βασικότερες διαφοροποιήσεις του καινούργιου RX-8 μπορούν να παρατηρηθούν στο αμάξωμα. Με επανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα, καθώς και πίσω αεροτομή έχει επιτευχτεί η μείωση του συντελεστή οπισθέλκουσας από 0.30Cw σε 0.29Cw. Το επανασχεδιασμένο πάτωμα βοηθάει περαιτέρω στην μείωση της οπισθέλκουσας του οχήματος.


Έτσι, σε συνδυασμό και με το χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd = 0,27), το νέο Μazda6

Ίσως το μοναδικό χαρακτηριστικό που σε ένα αυτοκίνητο επηρεάζει δραματικά σχεδόν όλες τις παραμέτρους του, είναι η αεροδυναμική απόδοση. Κατανάλωση, εισερχόμενος θόρυβος, ποιότητα όχησης, επιδόσεις επιτάχυνσης (κυρίως τις υψηλές ρεπρίζ) και τελική ταχύτητα έχουν σχέση λίγο ως πολύ με την αεροδυναμική.

Πως μπορούμε όμως να αποφανθούμε για την απόλυτη ή τη σχετική αεροδυναμική επάρκεια ενός οχήματος;

Στην περίπτωση σύγκρισης δύο οχημάτων και υποθέτοντας ότι δεν ξέρουμε τίποτα για την αεροδυναμική τους, τότε εφόσον έχουν την ίδια ιπποδύναμη υπερέχει αεροδυναμικά εκείνο το οποίο επιτυγχάνει μεγαλύτερη τελική ταχύτητα.

Για να απαντήσουμε όμως στο ερώτημα για ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο, τότε χρειαζόμαστε δυο δείκτες. Ο πρώτος είναι ο συντελεστής οπισθέλκουσας ή drag co-efficient ή πιο απλά cD και την μετωπική επιφάνεια. Ο πολλαπλασιασμός των δύο δεικτών μας δίνει την συνολική μείζονα αεροδυναμική αντίσταση κατά τον διαμήκη άξονα του αυτοκινήτου. Είναι σαφές από τα ανωτέρω, πως επιθυμούμε και οι δύο δείκτες να είναι όσο το δυνατόν χαμηλότεροι προκειμένου να μειώσουμε την αεροδυναμική αντίσταση.

[color=#FF0000]Θα δώσω ένα λίγο μπακάλικο (με σχετικά ικανοποιητική ακρίβεια) αλλά αρκετά ενδεικτικό παράδειγμα για να αντιληφθούμε πόσο δραματικά αυξάνεται αυτή με την αύξηση της ταχύτητας του οχήματος.

Χρειαζόμαστε ισχύ περίπου 25ps για τελική ταχύτητα 100km/h, 105ps για 200km/h, 420ps για 300km/h και σχεδόν 1000ps για τελική 400km/h. Με λίγα λόγια η τελική ταχύτητα ενός οχήματος είναι το σημείο το οποίο η ισχύς του οχήματος εξισώνεται με την αεροδυναμική αντίσταση.


Γυρνώντας πίσω στους δείκτες, ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι κάτι που οι εταιρείες το διαφημίζουν αρκετά, όταν είναι ιδιαίτερα χαμηλός. Μερικά παραδείγματα πολύ καλής αεροδυναμικής απόδοσης είναι η Mercedes-Benz E-Class Coupe (cd=0.24), το Toyota Prius (cd=0.25), το Nissan GT-R (cd=0.26), η Bmw 320d efficient dynamics (cd=0.26) κ.α. Γενικά όμως, όποιο όχημα διαθέτει cd μικρότερο του 0.30 θεωρείται ικανοποιητικό αεροδυναμικά.

Ένα σημείο που θα ήθελα να σταθώ, είναι μια παρεξήγηση που υπάρχει στους οδηγούς σχετικά με τα supercars, στα οποία βλέπουμε το εντυπωσιακό τους σχήμα και νομίζουμε ότι αυτό συνεπάγεται και αεροδυναμική υπεροχή. Δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι καθόλου έτσι, μιας και αυτά λόγω συνήθως τεραστίων ελαστικών που χρησιμοποιούν και λόγω του ότι συνήθως το σχήμα τους έχει έντονες ακμές, επηρεάζουν δυσμενώς το cd.

Μερικά παραδείγματα είναι τα Audi R8 V10 (cd=0.36), Ferrari 599 GTB Fiorano (cd=0.34), Mercedes-Benz SLS AMG (cd=0.36) κ.α. Γενικά σε supercars είναι πάρα πολύ δύσκολο να έχουμε cd λιγότερο από 0.30 και γι’αυτόν ακριβώς το λόγο θεωρώ άθλο ότι κατάφερε η Nissan να έχει το GT-R cd=0.26.
Τα φαρδιά ελαστικά όπως προαναφέρθηκε επηρεάζουν δυσμενώς τον συντελεστή οπισθέλκουσας και γι’ αυτό ίσως θα έχετε δει ότι για το ίδιο μοντέλο ενός αυτοκινήτου, οι ισχυρότερες εκδόσεις έχουν χειρότερο συντελεστή ακριβώς λόγω του ότι έχουν φαρδύτερα ελαστικά.

Το ανωτέρω είναι και ένα μικρό tip ώστε να αποφεύγουμε να βάζουμε φαρδύτερα ελαστικά στα οχήματα μας αφού πέρα των άλλων μειονεκτημάτων έχει και αρνητικό αεροδυναμικό αντίκτυπο. Επίσης σχεδόν πάντα οι cabrio εκδοχές ενός οχήματος έχουν χειρότερη αεροδυναμική απόδοση λόγω του λιγότερου ομαλού σχήματος που έχουν τα εν λόγω αυτοκίνητα.

Τώρα σε ότι αφορά την κατανάλωση είναι προφανές ότι επηρεάζεται από την αεροδυναμική απόδοση ειδικά στις υψηλές ταχύτητες. Για παράδειγμα σε έναν αυτοκινητόδρομο ένα αυτοκίνητο που κινείται με 150km/h χρειάζεται περίπου 50ps και ένα άλλο για την ίδια ταχύτητα χρειάζεται 40ps. Αυτή την διαφορά των 10ps για την ίδια ταχύτητα την πληρώνουμε στο βενζινάδικό όπως είναι πρόδηλο να αντιληφθούμε.

Τα ίδια αφορούν και τον αεροδυναμικό θόρυβο ο οποίος ειδικά στις υψηλές ταχύτητες ενός ταξιδιού είναι η μείζονα ακουστική όχληση που εισέρχεται στο θάλαμο των επιβατών και επηρεάζει αρνητικά την ποιότητα παραμονής στο αυτοκίνητο οπότε και εδώ η καλή αεροδυναμική απόδοση είναι σημαντική.

Πέρα λοιπόν από την ισχύ που όλοι κοιτάμε πρώτη-πρώτη στα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου καλό θα ήταν να ρίχνουμε μια ματιά και στην αεροδυναμική του, αφού αυτή καθορίζει πολυσήμαντα την συμβίωση μας με αυτό.

[/color]

to απο πανω ειναι απο το http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=3053 και.....οποιος καταλαβαινει καταλαβαινει


ετσι εχουμε
rx8 200 hp Cx 0.29 τελικη 245 250 χλμ
m6 120 hp Cx 0.27 τελικη κατα τα γραφομμενα απο 220 min εως 240+ max.

δεν μου κολλαει κατι τις
0,02 διαφορα στο Cx
80 hp λιγοτερα
ΙΔΙΑ ΤΕΛΙΚΗ

ΤΟ ΓΡΑΝΑΖΩΜΑ της 5ης του tribute στο κοκκινο περνα τα 253 χλμ (αν δεν ειχε τον κοφτη) θα τα επιανε ποτε?

γιατι μαλλον εχω ακουσει 5ες και 6ες στα κοκκινα και εγω πολυ αμφιβαλω.
εχουν περασει πολλες μοτο απο τα χερια μου απο 250/350 διχρονα μεχρι 4κυλινδρα πανω απο λιτρο.ΝΑΙ εβαζαν το στροφομετρο στα κοκκινα με τελικη σχεση αλλα ολες οι μοτο εχουν πολυ κοντιτερα κιβωτια απο οποιοδηποτε σαζμαν αυτοκινητου.
αυτοκινητα στοκ με 5ες 6ες γραναζωμενες ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΟΥς ΡΥΠΟΥς δεν παιζει ...
sorry για το μεγεθος
mmm
Mazda Tribute 2.3 LPG bigas geartech χωρις λαδια ξυδια
Άβαταρ μέλους
dim63    
0,8 Bar
0,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Τετ Μάιος 18, 2011 18:49
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 60
Μοντέλο Αυτ.: Tribute 2.3 LPG bigas geartech χωρις λαδια ξυδια

Re: Τελικιασματα στα rx 8

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Κυρ Απρ 14, 2013 18:34

πολυ καλη η παραθεση σου Δημητρη! okkkkkk

κι ομως,αυτα τα 2 cx απο οτι φαινεται βηθουν πολυ!
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Τελικιασματα στα rx 8

Δημοσίευσηαπό fidekas την Δευτ Απρ 15, 2013 22:02

fidekas    
0,8 Bar
0,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 831
Εγγραφή: Τετ Σεπ 22, 2010 07:04
Τοποθεσία: Ν.ΦΙΛ/ΦΕΙΑ
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: rav4-punto mjt2

Re: Τελικιασματα στα rx 8

Δημοσίευσηαπό dim63 την Τρί Απρ 16, 2013 09:38

Ε λιγο πιο πισω ερχοταν το 6αρι
Mazda Tribute 2.3 LPG bigas geartech χωρις λαδια ξυδια
Άβαταρ μέλους
dim63    
0,8 Bar
0,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Τετ Μάιος 18, 2011 18:49
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 60
Μοντέλο Αυτ.: Tribute 2.3 LPG bigas geartech χωρις λαδια ξυδια

Re: Τελικιασματα στα rx 8

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Τρί Απρ 16, 2013 15:13

Στο βιντεο αυτο βρε παιδια,εκει που λεμε οτι ενα αμαξι με συγκεκριμενο κιβωτιο με παραπανω ιπποδυναμη απλως θα φτασει τα χιλιομετρα τελικης που μπορει πιο γρηγορα...αντε +10,αυτο ξεφτυλισσε καθε εννοια αυτου! :shock1: :bow:

με 270 αλογα τι κανει το εργαλειο????
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Τελικιασματα στα rx 8

Δημοσίευσηαπό dim63 την Τρί Απρ 16, 2013 17:38

Nasos Mazdaspeed 6 έγραψε:Στο βιντεο αυτο βρε παιδια,εκει που λεμε οτι ενα αμαξι με συγκεκριμενο κιβωτιο με παραπανω ιπποδυναμη απλως θα φτασει τα χιλιομετρα τελικης που μπορει πιο γρηγορα...αντε +10,αυτο ξεφτυλισσε καθε εννοια αυτου! :shock1: :bow:

με 270 αλογα τι κανει το εργαλειο????


τα 270 ατια ποιος τα λεει οτι ειναι τοσα και δεν ειναι 370 470 οεεο?
Mazda Tribute 2.3 LPG bigas geartech χωρις λαδια ξυδια
Άβαταρ μέλους
dim63    
0,8 Bar
0,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Τετ Μάιος 18, 2011 18:49
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 60
Μοντέλο Αυτ.: Tribute 2.3 LPG bigas geartech χωρις λαδια ξυδια

Re: Τελικιασματα στα rx 8

Δημοσίευσηαπό GiannhsAtenza την Τρί Απρ 16, 2013 19:55

Γιατι απλως αναφερει οτι ειναι ατμοσφαιρικο 13B απο Rx7 το μοτερ και η μονη βελτιωση που εχει γινει ειναι το θυριδωμα απο την Re Amemiya!!!!!!
Απο τον ηχο κρινω πως εισαγωγη και εξαγωγη θα εχουν δεχθει περιποιηση απο τον Re Amemiya.....!!!!

Ποσα να παει ?????? θεωρω πως ειναι λογικο νουμερο αυτο που ανεφερε!!!!
You know , who you choose to be around you , lets you know who you are.....
Άβαταρ μέλους
GiannhsAtenza    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 4370
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 13, 2011 12:39
Τοποθεσία: Αθηνα-Bεροια
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 Mk3 TC SAP

Re: Τελικιασματα στα rx 8

Δημοσίευσηαπό spiros rx8 την Τρί Απρ 16, 2013 21:49

καλα για ατμοσφαιρικο και αυτα τα αλογα το εργαλειο τρελενεται!!!!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
spiros rx8    
-0,7 Bar
-0,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 06, 2010 07:12
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: RX8

Re: Τελικιασματα στα rx 8

Δημοσίευσηαπό Young Schumacher την Τετ Απρ 17, 2013 22:08

Πολλα χιλιομετρα. Ωραιο το Cosmo. Παντος απο πειραγμα ηταν καργα. Ωραια πηγαινε και ειχε ωραιο ηχο.
By M6crazy



ΛΕΥΚΟΙ ΑΕ[/color][/size]
Άβαταρ μέλους
Young Schumacher    
1,4 Bar
1,4 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 1446
Εγγραφή: Τετ Ιουν 27, 2012 13:46
Τοποθεσία: Γλυφαδα
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 40
Μοντέλο Αυτ.: rx8 challenge

Re: Τελικιασματα στα rx 8

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Πέμ Απρ 18, 2013 13:51

ο φιλος Βρασιδας απο Σπαρτη (vrasidas rx8)οταν ειχε το cosmo βελτιωμενο ατμοσφαιρικα με οτι μπορουσε,δηλωνε 250 ιππους!με αυτα ειχε δει τελικη νομιζω 260,καπου εδω το εχει γραψει κιολας!
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Τελικιασματα στα rx 8

Δημοσίευσηαπό Angel την Κυρ Αύγ 10, 2014 09:27

239 εχω δει και αφησα μετα
Άβαταρ μέλους
Angel    
0,6 Bar
0,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: Τρί Απρ 27, 2010 17:53
Τοποθεσία: Γερακας
Χώρα: Japan (jp)
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: Rx8

Re: Τελικιασματα στα rx 8

Δημοσίευσηαπό rx8nikos την Κυρ Αύγ 10, 2014 17:50

Παιδια εγω οταν το ειχα(γιατι δυστυχως πλεον δεν το εχω)το challenge σε μεγαλη ευθεια μου εβγαλε 242!!απλα δεν υπηρχε αυτο το εργαλειο!και μιλαμε μονο με φιλτρο k&n!!!!!
rx8nikos    
-0,9 Bar
-0,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 07, 2009 11:29
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: mazda rx8

Re: Τελικιασματα στα rx 8

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Κυρ Αύγ 10, 2014 20:18

Ωραιοι Νικο και Δημητρη!!!Καπου εκει το περιμενα κι εγω να σας πω για ο chally και στα 250 για την μεγαλη εκδοση!
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενικα περι RX 8

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

cron