[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ Μαρ 29, 2024 09:58 ]

RX8 ___ Ό,τι πρέπει να ξέρεις για αυτό το αμάξι...

RX8 ___ Ό,τι πρέπει να ξέρεις για αυτό το αμάξι...

Δημοσίευσηαπό M6crazy την Παρ Ιουν 03, 2016 23:07

http://www.zougla.gr/automoto/paraxena/ ... -to-amaksi

Προσοχή διάβασε

Στο παρακάτω κείμενο θα σου εξηγήσω ό,τι πρέπει να ξέρεις γι' αυτό το αμάξι.

1ο και κυριότερο, η συμπίεσή του. Οι αποδεκτές τιμές είναι πάνω από 6,8 και χωρίς μεγάλες διαφορές μεταξύ των ροτόρων. Τώρα το βασικότερο, είναι η μέτρηση. Πραγματοποιείται όταν είναι ζεστό στις 250 στροφές. Αυτή είναι η οδηγία, οπότε όταν δεις φώτο σε αγγελία π.χ. 8.5-8.9 στις 330 στροφές, απλά δεν έχουν κάνει αναγωγή στις κανονικές που μπορεί στην πραγματικότητα να είναι και κάτω από 7. το μαξ, καινούργιο με 0 χλμ. είναι 7.8-8+ (αν είσαι τυχερός).

2ο το αμάξι είναι ιδιαίτερο, θέλει καλή συντήρηση και η ακινησία του ρίχνει συμπίεση. Δεν είναι απαραίτητο ότι αν έχει λίγα χλμ. θα είναι και άθικτος ο κινητήρας. Π.χ. στο ετήσιο σέρβις, δίπλα μου, τσέκαραν ένα 8άρι με 25.000 χλμ. Και πάνω από 6.2 στις 250 στροφές, δεν σήκωνε.


3ο λίγα λόγια γενικά. Τα καλοσυντηρημένα 1ο χέρι, με σωστή συμπίεση παίζουν 9-11.000 ευρώ. Οπότε ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Τα πεσμένα 2ο-3ο χέρι ουσιαστικά, σου πουλάνε σκαρί. Επίσης, αμάξι με 190+ άλογα, οικονομικό στο καύσιμο δεν έχει ανακαλυφθεί ακόμα.

4ο λίγα λόγια για το συγκεκριμένο. Είναι 1ο χέρι, ελληνικής αντ/πείας, εργοστασιακό και απείρακτο, το βιβλίο σέρβις, είναι ηλεκτρονικό και από τον 1/2016 μέχρι τώρα έχουν αλλαχτεί στην αντ/πεία με δικά τους αντ/κά- πολλ/στές, φίλτρα βενζίνης, αντλία, μίζα (η τελευταία η γρήγορη), έχει γίνει καθαρισμός μπεκ και πεταλούδας και μέτρηση συμπίεσης. Στα 50.000 χλμ. αλλάχτηκαν τα μπουζί - καλώδια, τακάκια, δισκόπλακες -τόρνο, και ο δίσκος-πλατό-ρουλεμάν. Τα πατάκια είναι καινούργια - χειροποίητα και με το λογότυπο. Η παλιά μίζα, τα καλώδια και οι πολ/στές είναι λειτουργικά και δίνονται δώρο (αχρείαστα να 'ναι).Τέλη κυκλοφορίας 135 ευρώ. Τα μεταγενέστερά του, 2009+, υπολογίζονται με τους ρύπους.
Εικόνα

Επίτιμος Πρόεδρος
MazdaSpeedClub.gr



Mazda 323 Sedan 1.6 1991 _______ ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ
M6crazy    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 5544
Εγγραφή: Τρί Μαρ 11, 2008 07:41
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 47
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 DCS_LPG

Re: RX8 ___ Ό,τι πρέπει να ξέρεις για αυτό το αμάξι...

Δημοσίευσηαπό angelos78 την Σάβ Ιουν 04, 2016 12:48

Είναι λίγο άκυρος ο τύπος στα μισά που γράφει, αλλά κυρίως στα τέλη κυκλοφορίας, προσπαθώντας ανεπιτυχώς από ό,τι φαίνεται να θάψει λίγο τα facelift (που έχει 2-3 που πουλιούνται) μπας και πουλήσει το pre-fl δικό του.
Τα τέλη κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές CO2 ισχύουν στην Ελλάδα για καινούρια αυτοκίνητα με ημ. ταξινόμησης της 1/11/2010. Μέχρι 31/10/10 πήγαινε με βάση τον κυβισμό. Μέχρι τότε είχαν ήδη αρχίσει τα δύσκολα και τα τελευταία 8άρια είχαν ήδη πουληθεί, βαριά μέχρι το καλοκαίρι του 10...
angelos78    
-0,3 Bar
-0,3 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 148
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 21, 2014 20:45
Τοποθεσία: Athens
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 46
Μοντέλο Αυτ.: RX-8 R3

Re: RX8 ___ Ό,τι πρέπει να ξέρεις για αυτό το αμάξι...

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Σάβ Ιουν 04, 2016 17:54

Πολυ ωραιος Γιαννη!!!

Και μην ξεχναμε παιδια κι αυτο το αρθρο,ακομη πιο λεπτομερως! toot

:arrow:viewtopic.php?f=65&t=15361
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: RX8 ___ Ό,τι πρέπει να ξέρεις για αυτό το αμάξι...

Δημοσίευσηαπό M6crazy την Σάβ Ιουν 04, 2016 19:56

angelos78 έγραψε:Είναι λίγο άκυρος ο τύπος στα μισά που γράφει, αλλά κυρίως στα τέλη κυκλοφορίας, προσπαθώντας ανεπιτυχώς από ό,τι φαίνεται να θάψει λίγο τα facelift (που έχει 2-3 που πουλιούνται) μπας και πουλήσει το pre-fl δικό του.
Τα τέλη κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές CO2 ισχύουν στην Ελλάδα για καινούρια αυτοκίνητα με ημ. ταξινόμησης της 1/11/2010. Μέχρι 31/10/10 πήγαινε με βάση τον κυβισμό. Μέχρι τότε είχαν ήδη αρχίσει τα δύσκολα και τα τελευταία 8άρια είχαν ήδη πουληθεί, βαριά μέχρι το καλοκαίρι του 10...


Είναι άρθρο απο Site
Εικόνα

Επίτιμος Πρόεδρος
MazdaSpeedClub.gr



Mazda 323 Sedan 1.6 1991 _______ ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ
M6crazy    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 5544
Εγγραφή: Τρί Μαρ 11, 2008 07:41
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 47
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 DCS_LPG

Re: RX8 ___ Ό,τι πρέπει να ξέρεις για αυτό το αμάξι...

Δημοσίευσηαπό angelos78 την Σάβ Ιουν 04, 2016 20:27

...το ξέρω φίλε Γιάννη και καλά έκανες και το πόσταρες, απλά το ίδιο το άρθρο είναι ουσιαστικά αναδημοσίευση της αγγελίας του συγκεκριμένου τύπου στο car.gr...
angelos78    
-0,3 Bar
-0,3 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 148
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 21, 2014 20:45
Τοποθεσία: Athens
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 46
Μοντέλο Αυτ.: RX-8 R3

Re: RX8 ___ Ό,τι πρέπει να ξέρεις για αυτό το αμάξι...

Δημοσίευσηαπό rotoropoulos την Δευτ Δεκ 11, 2017 14:57

Aντεχετε 12.30 λεπτα βιντεο να δειτε μεσα σε αυτα τι εστι rx8 ?τι υπερ και τι κατα?

Άβαταρ μέλους
rotoropoulos    
0,6 Bar
0,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 697
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 09, 2010 18:35
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 38
Μοντέλο Αυτ.: RX 8 Cosmo

Re: RX8 ___ Ό,τι πρέπει να ξέρεις για αυτό το αμάξι...

Δημοσίευσηαπό Angel την Σάβ Φεβ 01, 2020 15:08

εγω παιδια θα σας παραθεσω ιστορια μας αρεσει δεν μας αρεσει,η αληθεια ειναι καπου στην μεση και περισσοτερο γερνει εναντια στο αγαπημενο μας rx8

True story: Η ζωή μου με το Mazda RX-8
Ήμουν 18. Αυτό ήταν κόκκινο. Ήταν το »μικρό». Το »μικρό» το RX-8 προς άρσην παρεξηγήσεων. Αλλά τι σημασία είχε, μικρός ήμουν και εγώ και μου φαινόταν μεγάλο, τόσο μεγάλο που το ερωτεύτηκα. Και τώρα είμαι 28. Αυτό είναι μπλε. Είναι το μεγάλο. Αλλά τι σημασία έχει, μεγάλωσα και εγώ και τώρα μου φαίνεται μικρό, τόσο μικρό που το απομυθοποίησα.



Η πέτρα του σκανδάλου, το μπλε Mazda 231 αλόγων του 2006. Ωραίο να το κοιτάς, υπερεκτιμημένο για να το οδηγείς. Άποψη.

Και η ιστορία πάει κάπως έτσι.

Φθινόπωρο του 2008. Χτυπάει το κινητό μου. Είναι ο φίλος μου ο Μήτσος. «Κατέβα να δεις τι αυτοκίνητο πήρε ο πατέρας μου». Κοιτάω από το μπαλκόνι του τρίτου ορόφου, ήταν ένα κόκκινο Mazda RΧ-8 Challenge. Διάβαζα στον ειδικό Τύπο της εποχής διθυραμβικές κριτικές από όλους τους συναδέλφους (ναι και εγώ στο ίδιο σινάφι είμαι πλέον) για το πόσο καταπληκτικό ήταν το Mazda RΧ-8, πόσο γρήγορο, πόσο αμαξάρα για τα χρήματα που κοστίζει, όπως επίσης ότι αυτό το αυτοκίνητο άμα «κουβαλούσε» βαυαρικό σηματάκι θα κόστιζε μιάμισι φορά πάνω. Πήγαμε πέντε βόλτες, το πήρα και εγώ άλλη μία, αυτό ήταν, μου έκανε το «κλικ».



Φθινόπωρο του 2016. Χτυπάει στο κινητό μου το messenger και γράφει «έλα Τάκη, κοίτα τι πήρα». Μπαίνω μέσα στη συνομιλία, ήταν ένα ασημί, αυτή τη φορά, Mazda RΧ-8 Challenge. Έχουν σταματήσει οι κριτικές για το συγκεκριμένο αμάξι, με τους ρύπους κατά το 2012 να ρίχνουν την ταφόπλακά του. Και εκεί που είχα βάλει στο κάτω συρτάρι αυτό τον έρωτα, βγήκε στην επιφάνεια πάλι, όπως όταν σου ξαναστέλνει μία πρώην σου.



Φθινόπωρο του 2017. Βρίσκω σε αγγελία ένα Winning Blue Mazda RΧ-8 σε τιμή που το «χωράει η τσέπη» μου και είναι και το «μεγάλο». Στη χώρα που ζω και εργάζομαι δεν υπάρχει Challenge και Cosmo, εδώ είναι το 5τάχυτο και το 6τάχυτο και αφού στην ουσία δεν πωλήθηκαν ποτέ »5άρια» επισήμως, βρίσκεις μόνο όσα έχουν γίνει εισαγωγή, τα 6speed είναι μονόδρομος. Σαν Cosmo σκεφθείτε το, δίχως τα δέρματα.

Είχα μυριστεί τα μισά. Το γνώριζα ότι είναι ειδικό αυτοκίνητο και δεν είναι να το παίρνεις στο περίπτερο για να σου κουβαλάει τα Marlboro. Επίσης το γνώριζα ότι καίει αρκετά. Δεν γνώριζα όμως πόσο αρκετά, διότι άλλο να το έχει φίλος σου και να το πηγαίνεις καμιά βόλτα περιστασιακά βάζοντάς του λίγη βενζινούλα και άλλο να το ζεις και να το γεμίζεις 24/7.

Έχεις 230 άλογα όμως και πολλοί θα σου πούνε, «το αμάξι καίει με τα άλογα, 230 άλογα είναι πολλά, άρα καίει». Δεκτό. Μέσα στην πόλη το δέχομαι να καίει 20 λίτρα στα 100 km. Γιατί τόσα καίει και όποιος λέει το αντίθετο με RX-8, απλώς, εθελοτυφλεί.



Εκείνο που δεν δέχομαι, είναι να το πηγαίνω στην εθνική με 100 km/h και 6η στο κιβώτιο και να αρνείται να κάψει κάτω από 14 lt/100. Εκεί πού χρησιμοποιείς τα 230 άλογα; Να καταλάβω.



Επίσης, είτε το πας με 120, είτε με 190, καίει το ίδιο. Πραγματικά. Τώρα άμα καίει μισό λίτρο παραπάνω δεν ξέρω, δεν κάνω παρέα με αντλίες βενζίνης να ξέρω τι γίνεται ακριβώς εκεί μέσα. Αλλά μιλάμε για τόση διαφορά. Στον αντίποδα, η ιστορία με λάδια δεν ισχύει, δεν καίει, δηλαδή, τόσο πολύ λάδι όσο περιγράφουν. Είχα Honda που έκαιγε -και όχι χρησιμοποιούσε όπως το RΧ-8- τα λαδάκια του.



Παιχνίδι. Τρόπος του λέγειν. Παντού διάβαζα πόσο παιχνιδιάρικο αλλά και πόσο τραίνο είναι. Αυτοί που έχουν γράψει για «τραίνα», μάλλον δεν έχουν κάνει ποτέ τους το Κηφισιά – Πειραιάς ή μάλλον δεν έχουν μπει σε καμιά Mercedes E-Class, της σειράς κιόλας, όχι καμιά AMG.



Άρα, τραίνο όχι, δεν είναι. Είναι, απλώς, καλό. Πάμε για το παιχνιδιάρικο. Με τα ηλεκτρονικά ενεργοποιημένα, δεν το λες παιχνιδιάρικο σε καμία περίπτωση, δεν κάνει τίποτα. Από την άλλη, με τα ηλεκτρονικά απενεργοποιημένα – και τα δύο στάδια για όποιον έχει μπει σε RΧ-8 και γνωρίζει τι περιγράφω- είναι απλώς ανεξέλεγκτο. Δεν είναι παιχνιδιάρικο. Δεν ξέρω κανένα να παίζει στον ελεύθερό του χρόνο με αλυσοπρίονα. Και όχι, με το να κουνήσεις λίγο τα καπούλια του με πρώτη στο φανάρι δεν γίνεσαι Keiichi Tsuchiya, ούτε βαφτίζεται ένα αμάξι ως «παιχνιδιάρικο».



Γρίφος το παρκάρισμα. Για μέσα στην πόλη είσαι αρκετά χωμένος στο κάθισμα, με αποτέλεσμα να μην βλέπεις καλά απ’ έξω για να περνάς άνετα από στενά με άλλα παρκαρισμένα και να ελίσσεσαι στην κίνηση. Φτάνοντας για να παρκάρεις, είναι αδύνατον να δεις πίσω τι γίνεται, καθότι το πίσω τζάμι είναι κυρτό, έχεις τα πίσω καθίσματα με τα σταθερά προσκέφαλα και το δικό σου το κάθισμα είναι ναι μεν αναπαυτικό, ψηλό δε. Το τιμόνι είναι πολύ βαρύ στο παρκάρισμα και οι καθρέφτες του είναι μικροσκοπικοί για το πόσο «γυμναστηριακό» είναι, με αποτέλεσμα να προσπαθείς συνεχώς να δεις άμα θα βρεις πουθενά.

Τέλος, το ακούς μέσα στην κίνηση να κουράζεται το καημένο, δεν του ταιριάζει και αυτό είναι απολύτως σεβαστό. Σεβαστό, επίσης, ότι δεν είναι για κοντινές αποστάσεις, ότι πρέπει να ζεσταθεί καλά πριν το ξεκινήσεις και ότι θέλει τέρμα γκάζια σε κάθε βόλτα για να μην μαζεύει βρωμιά στους ρότορες και πας για rebuilt κάθε χρόνο.

Αν, λοιπόν, για την κίνηση της πόλης και γενικότερα για την πόλη δεν είναι, αν για ταξίδι δεν είναι λόγω κατανάλωσης και κύλισης που δεν ενθουσιάζει, για ποιο πράγμα είναι ακριβώς; Προσπαθώ να καταλάβω.



Την έπαθα. Σα να τα φτιάχνεις στα 28 σου με την συμμαθήτριά σου της 3ης Λυκείου που την είχες απωθημένο. Μπορεί στα 28 της να είναι το ίδιο εμφανίσιμη, δεν λέω, αλλά να μην μπορείς να ζήσεις καθημερινά μαζί της.



Ξανασκεφθείτε τα απωθημένα σας, ιδίως όταν τα πραγματοποιείτε με τα δικά σας χρήματα και όχι με του πατέρα του Μήτσου.
Άβαταρ μέλους
Angel    
0,6 Bar
0,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: Τρί Απρ 27, 2010 17:53
Τοποθεσία: Γερακας
Χώρα: Japan (jp)
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: Rx8

Re: RX8 ___ Ό,τι πρέπει να ξέρεις για αυτό το αμάξι...

Δημοσίευσηαπό The Ace την Δευτ Φεβ 03, 2020 07:38

Μάλλον μικρός (έτσι όπως λέει) που δεν ξέρει τι πάει να πει πραγματικά "ανεξέλεγκτο", το RX8 είναι ένα πιο δυνατό "σχολείο" πισωκίνησης από ότι το Miata. Λέει 2-3 υπερβολές (π.χ. μια χαρά πέφτει και σε μονοψήφια κατανάλωση στην εθνική, ούτε καίει 20 στη πόλη) αλλά και 2-3 σωστά -και ευρέως γνωστά- πραγματάκια (π.χ. ψεκάζει και όχι καίει λάδι).

Χώρια που χρησιμοποιεί συνεχώς αυτό το βλαμμένο "αλάθητο" που επικαλούνται οι μικρότερης ηλικίας (έτσι είναι επειδή έτσι το λέω) και σου σπάει τα νεύρα, ακόμα και αν τα έλεγε όλα σωστά....
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0 140HP Titanium
The Ace    
1,8 Bar
1,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3385
Εγγραφή: Πέμ Απρ 21, 2011 08:46
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: BMW X3 xDrive20D MSport Ford Fiesta 1.0EB Titanium

Re: RX8 ___ Ό,τι πρέπει να ξέρεις για αυτό το αμάξι...

Δημοσίευσηαπό rotoropoulos την Δευτ Φεβ 03, 2020 13:46

καλα ,ναι φιλε μου.αυτο οτι παει σαν τρελλο περα δωθε γελαω.το 8αρι ειναι απο α πιο χειρουργικα αμαξια smilie_car
Άβαταρ μέλους
rotoropoulos    
0,6 Bar
0,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 697
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 09, 2010 18:35
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 38
Μοντέλο Αυτ.: RX 8 Cosmo

Re: RX8 ___ Ό,τι πρέπει να ξέρεις για αυτό το αμάξι...

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Δευτ Φεβ 03, 2020 13:48

Αν και όχι κάτοχος ποτέ του 8αριου,μερικες φορές που οδηησα και τις δυο εκδόσεις τούτο τιμόνι τούτο πλαίσιο τούτα πάντα του,ηταν απίστευτα!σκφτοσουν θα κάνω αυτό και θέλω να γίνει αυτό και γινόταν!!
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2


Επιστροφή στο Γενικα περι RX 8

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης