[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί Απρ 23, 2024 06:15 ]

RX8 Type S vs Cosmo

RX8 Type S vs Cosmo

Δημοσίευσηαπό audi80gte την Πέμ Δεκ 10, 2020 12:16

Γεια σας από Κύπρο! Εδώ και σχεδόν 3 χρόνια έχω μετακομίσει εδώ και έφτασε η ώρα να σκεφτώ σοβαρά την αγορά 8ριου... Εδώ έχουμε δεξιοτιμονα αυτοκίνητα, και εισαγωγές από Ιαπωνία. Το ερώτημα είναι το εξής :

Τι διαφορά έχει το type S (250hp) σε σχέση με το 230αρι Cosmo? Αξίζει να πάω για το type S? Εννοείται θα ελέγξω συμπίεση κλπ πριν το πάρω... Μπορώ να πάρω ένα cosmo με πρόβλημα στον κινητήρα και κάνοντάς το rebuild να το φέρω στην απόδοση του type S?

Και τέλος, πόσο περιπου κοστίζει μια πλήρης ανακατασκευή του κινητηρα στην Ελλάδα και με το αντίστοιχο street port για να δώσουμε λίγα άλογα έξτρα? Ευχαριστώ όσους ασχοληθούν να μου απαντήσουν!

Εννοείται ξέρω τις δυστροπιες του αυτοκινήτου σε ένα βαθμό από όσα έχω δει και διαβάσει. Το θέλω για 2ο... αμάξι για έως μαξ 5.000 χλμ το χρόνο...
Άβαταρ μέλους
audi80gte    
-0.8 Bar
-0.8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Δευτ Απρ 20, 2009 08:54
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: Mazda RX8 2003

Re: RX8 Type S vs Cosmo

Δημοσίευσηαπό The Ace την Πέμ Δεκ 10, 2020 16:05

Περιέργως πρώτη φορά ακούω για RX8 TypeS και έπρεπε να το ψάξω. Φαίνεται ότι είναι ημιεπίσημα exports του ιαπωνικού μοντέλου, με μια μικρή αύξηση ιπποδύναμης σε σχέση με τα 6port που έβγαιναν για Ευρώπη και ΗΠΑ (που έχουν 231 άλογα). Κατά τα άλλα δεν υπάρχουν διαφορές. Αυτό που έχει σίγουρα διαφορά και αξίζει είναι το RS ή MazdaSpeed ή R3, αναλόγως της χώρας που βρίσκεσαι.

Δεν χρειάζεται κανένα porting για να πάρει το 6port 15-20 άλογα, τα παίρνει και με ένα remap. Το porting είναι αναγκαίο για να ανέβει παραπάνω, με ένα ελαφρύ street port μπορείς να δεις σχετικά εύκολα πάνω από +20 άλογα.

Όσο για πλήρη ανακατασκευή (full rebuild), μόνο τα υλικά κοστίζουν περίπου 2500€, οπότε προσθέτεις και την εργασία και φτάνεις εύκολα στα 3500+. Αυτό όμως είναι σπάνιο, το συνηθέστερο είναι το απλό rebuild (χωρίς μέταλλα) που κοστίζει 1500-2000€

Τις τιμές τις γράφω από μνήμης, μπορεί να κάνω και -πολύ- λάθος....
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0 140HP Titanium
The Ace    
1,8 Bar
1,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3385
Εγγραφή: Πέμ Απρ 21, 2011 08:46
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: BMW X3 xDrive20D MSport Ford Fiesta 1.0EB Titanium

Re: RX8 Type S vs Cosmo

Δημοσίευσηαπό rotoropoulos την Πέμ Δεκ 10, 2020 18:02

φιλε μου με το καλο να παρες ενα 8αρι.θελει φροντιδα και προδερμ,αλλα πιστεψε με,καθε φορα που θα το οδηγεις θα εκσπερματωνεις :bow:
Άβαταρ μέλους
rotoropoulos    
0,6 Bar
0,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 697
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 09, 2010 18:35
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 38
Μοντέλο Αυτ.: RX 8 Cosmo

Re: RX8 Type S vs Cosmo

Δημοσίευσηαπό audi80gte την Πέμ Δεκ 10, 2020 20:27

Μάλλον θα πάρω κανένα φτηνό 6ταχυτο (type S ή cosmo) και θα πάω σιγά σιγά για ανακατασκευή ή κανένα μοτέρ με εγγυημένη συμπίεση... Σκοπός είναι να γίνει και ένα ήπιο street port να στροφαρει ακομα πιο άνετα... Θα σας κρατήσω ενήμερους αν τελικά προχωρήσω!
Άβαταρ μέλους
audi80gte    
-0.8 Bar
-0.8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Δευτ Απρ 20, 2009 08:54
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: Mazda RX8 2003

Re: RX8 Type S vs Cosmo

Δημοσίευσηαπό rotoropoulos την Παρ Δεκ 11, 2020 14:21

ομως μην το κλαιμε το αμαξι πριν το δουμε.δηλαδη,μπορει να ειναι αυτο που ψαχνεις με καλη συμπιεση και προσεγμενο.
τι λεφτα δινεις ,μεχρι τι ποσο?απο ιδιωτη?
Άβαταρ μέλους
rotoropoulos    
0,6 Bar
0,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 697
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 09, 2010 18:35
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 38
Μοντέλο Αυτ.: RX 8 Cosmo

Re: RX8 Type S vs Cosmo

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Παρ Δεκ 11, 2020 14:45

Μητσακο,με το καλο να παρεις οτι ποθει η καρδια σου και σου εχω πει ηδη τα συν και τα πλην αυτου του αυτοκινητου! :bow: :mazda:

Πω πω ,αν το μαθει ο Παναγιωτης,να δω τι θα κανει :haha:
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: RX8 Type S vs Cosmo

Δημοσίευσηαπό audi80gte την Παρ Δεκ 11, 2020 20:06

rotoropoulos έγραψε:ομως μην το κλαιμε το αμαξι πριν το δουμε.δηλαδη,μπορει να ειναι αυτο που ψαχνεις με καλη συμπιεση και προσεγμενο.
τι λεφτα δινεις ,μεχρι τι ποσο?απο ιδιωτη?


Έχω βρει ένα που ως αμάξι είναι πάρα πολύ καλό, από ιδιώτη με αλλαγμένο συμπλέκτη και μίζα καθώς και ψυγείο νερού. Αλλά έχει θέμα με το μοτέρ. Ανεβάζει θερμοκρασία. Και σίγουρα έχει χαμηλή συμπίεση λόγω του πιο πάνω. Τιμή που μπορώ να παρω το αμάξι 1200 ευρώ. Τα αυτοκίνητα με "καλές" συμπιέσεις, έχουν 4-5 χιλιάδες. Αλλά υπάρχει θέμα ότι κανένα δεν έχει τιμές συμπίεσης πάνω από 8.0.

Εγώ θέλω να δώσω κάτω από 4 συνολικά αλλά να έχω δυνατό κινητήρα .. όχι μέτριο.
Με ένα σωστό rebuild δε θα βγάλω 8.0+?? Και ένα street porting και είμαι κομπλέ... superhap
Άβαταρ μέλους
audi80gte    
-0.8 Bar
-0.8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Δευτ Απρ 20, 2009 08:54
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: Mazda RX8 2003

Re: RX8 Type S vs Cosmo

Δημοσίευσηαπό audi80gte την Παρ Δεκ 11, 2020 20:08

Nasos Mazdaspeed 6 έγραψε:Μητσακο,με το καλο να παρεις οτι ποθει η καρδια σου και σου εχω πει ηδη τα συν και τα πλην αυτου του αυτοκινητου! :bow: :mazda:

Πω πω ,αν το μαθει ο Παναγιωτης,να δω τι θα κανει :haha:


Νάσο μου μακάρι να πάει όπως το θέλω το.πραγμα... θα είναι ιδανικό 2ο αμάξι για πάρτη μου... Μαξ 5.000 χλμ το χρόνο θα του κάνω αφού έχω το Saab για κάθε μέρα...
Ο Πάνος ξέρει ότι το σκέφτομαι σοβαρά.....
Άβαταρ μέλους
audi80gte    
-0.8 Bar
-0.8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Δευτ Απρ 20, 2009 08:54
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: Mazda RX8 2003

Re: RX8 Type S vs Cosmo

Δημοσίευσηαπό The Ace την Σάβ Δεκ 12, 2020 11:36

audi80gte έγραψε:Έχω βρει ένα που ως αμάξι είναι πάρα πολύ καλό, από ιδιώτη με αλλαγμένο συμπλέκτη και μίζα καθώς και ψυγείο νερού. Αλλά έχει θέμα με το μοτέρ. Ανεβάζει θερμοκρασία. Και σίγουρα έχει χαμηλή συμπίεση λόγω του πιο πάνω. Τιμή που μπορώ να παρω το αμάξι 1200 ευρώ. Τα αυτοκίνητα με "καλές" συμπιέσεις, έχουν 4-5 χιλιάδες. Αλλά υπάρχει θέμα ότι κανένα δεν έχει τιμές συμπίεσης πάνω από 8.0.

Εγώ θέλω να δώσω κάτω από 4 συνολικά αλλά να έχω δυνατό κινητήρα .. όχι μέτριο.
Με ένα σωστό rebuild δε θα βγάλω 8.0+?? Και ένα street porting και είμαι κομπλέ... superhap


Πολλές υποθέσεις και μάλλον ευσεβής πόθος αυτό το "και rebuild και καλή συμπίεση και street port και κάτω από 4Κ συνολικά"

Το "δυνατό και όχι μέτριο" δεν το κατάλαβα, αν εννοείς "μέτριο" τα 230 και "καλό" με τα 250 (ή έστω τα 260), είναι διαφορές που θα τις καταλάβεις μόνο στο δυναμόμετρο.

Ψάξτο λίγο ακόμα γιατί μάλλον θα καταλήξεις να δίνεις τζάμπα χρήματα για κάτι που δεν είχε νόημα εξαρχής...
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0 140HP Titanium
The Ace    
1,8 Bar
1,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3385
Εγγραφή: Πέμ Απρ 21, 2011 08:46
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: BMW X3 xDrive20D MSport Ford Fiesta 1.0EB Titanium

Re: RX8 Type S vs Cosmo

Δημοσίευσηαπό Rotary Freak την Σάβ Δεκ 12, 2020 17:52

audi80gte έγραψε:
rotoropoulos έγραψε:ομως μην το κλαιμε το αμαξι πριν το δουμε.δηλαδη,μπορει να ειναι αυτο που ψαχνεις με καλη συμπιεση και προσεγμενο.
τι λεφτα δινεις ,μεχρι τι ποσο?απο ιδιωτη?


Έχω βρει ένα που ως αμάξι είναι πάρα πολύ καλό, από ιδιώτη με αλλαγμένο συμπλέκτη και μίζα καθώς και ψυγείο νερού. Αλλά έχει θέμα με το μοτέρ. Ανεβάζει θερμοκρασία. Και σίγουρα έχει χαμηλή συμπίεση λόγω του πιο πάνω. Τιμή που μπορώ να παρω το αμάξι 1200 ευρώ. Τα αυτοκίνητα με "καλές" συμπιέσεις, έχουν 4-5 χιλιάδες. Αλλά υπάρχει θέμα ότι κανένα δεν έχει τιμές συμπίεσης πάνω από 8.0.

Εγώ θέλω να δώσω κάτω από 4 συνολικά αλλά να έχω δυνατό κινητήρα .. όχι μέτριο.
Με ένα σωστό rebuild δε θα βγάλω 8.0+?? Και ένα street porting και είμαι κομπλέ... superhap


Αφού θες να κάνεις porting και θα ανοίξεις το μοτέρ, πάρε αυτό που βρήκες με 1.200€, αν κατά τα άλλα είναι εντάξει, αλλά μην περιμένεις 8 συμπίεση με τίποτα. Πάνω από 8 συμπίεση τώρα πια βγάζουν μόνο τα καινούργια μοτέρ που έρχονται κούτα από την MAZDA. Αν βγάλεις πάνω από 7 μετά από rebuild να είσαι και ευχαριστημένος. Πρόσεξε μόνο σε ποιον μάστορα θα το πας, για να μην του βγάλει τα μάτια. Θα σου έλεγα να μιλήσεις με τον Μότη εκεί στην Κύπρο, που έχει ασχοληθεί με RX-8 και στην Ελλάδα, να σου πει τη γνώμη του. Παλία ήξερα και έναν Γιώργο (VERSUS4582) στην Κύπρο, που είχε ένα άσπρο οχτάρι και το είχε κάνει τούμπανο ατμοσφαιρικά. Ήτανε πολύ ψαγμένος και κάθε βελτίωση που του έκανε πήγαινε και μέτραγε την απόδοσή της στην πίστα σας, όμως δεν ξέρω αν το έχει ακόμα. Καλή Επιτυχία σου εύχομαι στο εγχείριμά σου.
No Rotor No Motor
Άβαταρ μέλους
Rotary Freak    
0,5 Bar
0,5 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 526
Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2015 12:34
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 56
Μοντέλο Αυτ.: RX-8 Challenge

Re: RX8 Type S vs Cosmo

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Κυρ Δεκ 13, 2020 12:15

audi80gte έγραψε:
Nasos Mazdaspeed 6 έγραψε:Μητσακο,με το καλο να παρεις οτι ποθει η καρδια σου και σου εχω πει ηδη τα συν και τα πλην αυτου του αυτοκινητου! :bow: :mazda:

Πω πω ,αν το μαθει ο Παναγιωτης,να δω τι θα κανει :haha:


Νάσο μου μακάρι να πάει όπως το θέλω το.πραγμα... θα είναι ιδανικό 2ο αμάξι για πάρτη μου... Μαξ 5.000 χλμ το χρόνο θα του κάνω αφού έχω το Saab για κάθε μέρα...
Ο Πάνος ξέρει ότι το σκέφτομαι σοβαρά.....


Μα ναι,τις ξερει τις προθεσεις σου,αλλα δεν πιστευει οτι θα το παρεις axaxaxa

Rotary Freak έγραψε:
audi80gte έγραψε:
rotoropoulos έγραψε:ομως μην το κλαιμε το αμαξι πριν το δουμε.δηλαδη,μπορει να ειναι αυτο που ψαχνεις με καλη συμπιεση και προσεγμενο.
τι λεφτα δινεις ,μεχρι τι ποσο?απο ιδιωτη?


Έχω βρει ένα που ως αμάξι είναι πάρα πολύ καλό, από ιδιώτη με αλλαγμένο συμπλέκτη και μίζα καθώς και ψυγείο νερού. Αλλά έχει θέμα με το μοτέρ. Ανεβάζει θερμοκρασία. Και σίγουρα έχει χαμηλή συμπίεση λόγω του πιο πάνω. Τιμή που μπορώ να παρω το αμάξι 1200 ευρώ. Τα αυτοκίνητα με "καλές" συμπιέσεις, έχουν 4-5 χιλιάδες. Αλλά υπάρχει θέμα ότι κανένα δεν έχει τιμές συμπίεσης πάνω από 8.0.

Εγώ θέλω να δώσω κάτω από 4 συνολικά αλλά να έχω δυνατό κινητήρα .. όχι μέτριο.
Με ένα σωστό rebuild δε θα βγάλω 8.0+?? Και ένα street porting και είμαι κομπλέ... superhap


Αφού θες να κάνεις porting και θα ανοίξεις το μοτέρ, πάρε αυτό που βρήκες με 1.200€, αν κατά τα άλλα είναι εντάξει, αλλά μην περιμένεις 8 συμπίεση με τίποτα. Πάνω από 8 συμπίεση τώρα πια βγάζουν μόνο τα καινούργια μοτέρ που έρχονται κούτα από την MAZDA. Αν βγάλεις πάνω από 7 μετά από rebuild να είσαι και ευχαριστημένος. Πρόσεξε μόνο σε ποιον μάστορα θα το πας, για να μην του βγάλει τα μάτια. Θα σου έλεγα να μιλήσεις με τον Μότη εκεί στην Κύπρο, που έχει ασχοληθεί με RX-8 και στην Ελλάδα, να σου πει τη γνώμη του. Παλία ήξερα και έναν Γιώργο (VERSUS4582) στην Κύπρο, που είχε ένα άσπρο οχτάρι και το είχε κάνει τούμπανο ατμοσφαιρικά. Ήτανε πολύ ψαγμένος και κάθε βελτίωση που του έκανε πήγαινε και μέτραγε την απόδοσή της στην πίστα σας, όμως δεν ξέρω αν το έχει ακόμα. Καλή Επιτυχία σου εύχομαι στο εγχείριμά σου.


Γιαννη μου,ναι,ο Γιωργος versus ,οπου κι εδω ειχε γραψει πολλα οπως και βιντεο ειχε βαλει,ειχε φτασει σε αλλο επιπεδο το αμαξι!!

θα προσπαθησω να τον βρω παντως!
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: RX8 Type S vs Cosmo

Δημοσίευσηαπό audi80gte την Κυρ Δεκ 13, 2020 20:55

Rotary Freak έγραψε:
audi80gte έγραψε:
rotoropoulos έγραψε:ομως μην το κλαιμε το αμαξι πριν το δουμε.δηλαδη,μπορει να ειναι αυτο που ψαχνεις με καλη συμπιεση και προσεγμενο.
τι λεφτα δινεις ,μεχρι τι ποσο?απο ιδιωτη?


Έχω βρει ένα που ως αμάξι είναι πάρα πολύ καλό, από ιδιώτη με αλλαγμένο συμπλέκτη και μίζα καθώς και ψυγείο νερού. Αλλά έχει θέμα με το μοτέρ. Ανεβάζει θερμοκρασία. Και σίγουρα έχει χαμηλή συμπίεση λόγω του πιο πάνω. Τιμή που μπορώ να παρω το αμάξι 1200 ευρώ. Τα αυτοκίνητα με "καλές" συμπιέσεις, έχουν 4-5 χιλιάδες. Αλλά υπάρχει θέμα ότι κανένα δεν έχει τιμές συμπίεσης πάνω από 8.0.

Εγώ θέλω να δώσω κάτω από 4 συνολικά αλλά να έχω δυνατό κινητήρα .. όχι μέτριο.
Με ένα σωστό rebuild δε θα βγάλω 8.0+?? Και ένα street porting και είμαι κομπλέ... superhap


Αφού θες να κάνεις porting και θα ανοίξεις το μοτέρ, πάρε αυτό που βρήκες με 1.200€, αν κατά τα άλλα είναι εντάξει, αλλά μην περιμένεις 8 συμπίεση με τίποτα. Πάνω από 8 συμπίεση τώρα πια βγάζουν μόνο τα καινούργια μοτέρ που έρχονται κούτα από την MAZDA. Αν βγάλεις πάνω από 7 μετά από rebuild να είσαι και ευχαριστημένος. Πρόσεξε μόνο σε ποιον μάστορα θα το πας, για να μην του βγάλει τα μάτια. Θα σου έλεγα να μιλήσεις με τον Μότη εκεί στην Κύπρο, που έχει ασχοληθεί με RX-8 και στην Ελλάδα, να σου πει τη γνώμη του. Παλία ήξερα και έναν Γιώργο (VERSUS4582) στην Κύπρο, που είχε ένα άσπρο οχτάρι και το είχε κάνει τούμπανο ατμοσφαιρικά. Ήτανε πολύ ψαγμένος και κάθε βελτίωση που του έκανε πήγαινε και μέτραγε την απόδοσή της στην πίστα σας, όμως δεν ξέρω αν το έχει ακόμα. Καλή Επιτυχία σου εύχομαι στο εγχείριμά σου.


Έχω διαβάσει πως από 7 και κάτω θες σίγουρα rebuild.. Άρα πως γίνεται αν έχω 7+ μετά από επισκευή να είναι οκ? Πόσα άλογα περίπου βγάζει ένα cosmo με 7 συμπίεση?
Άβαταρ μέλους
audi80gte    
-0.8 Bar
-0.8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Δευτ Απρ 20, 2009 08:54
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: Mazda RX8 2003

Re: RX8 Type S vs Cosmo

Δημοσίευσηαπό The Ace την Δευτ Δεκ 14, 2020 07:05

O 13B και ο Renesis αρχίζουν και έχουν προβλήματα όταν πλησιάζουν το 5, όχι στο 7. Κοντά στο 5 ή κάτω από αυτό, είναι πιθανό το αυτοκίνητο να μην πάρει μπροστά. Αν πάρει όμως μπροστά, μια χαρά δουλεύει και αποδίδει, όχι φυσικά τα ονομαστικά του άλογα, αλλά δουλεύει χωρίς άλλα ουσιαστικά προβλήματα.
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0 140HP Titanium
The Ace    
1,8 Bar
1,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3385
Εγγραφή: Πέμ Απρ 21, 2011 08:46
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: BMW X3 xDrive20D MSport Ford Fiesta 1.0EB Titanium

Re: RX8 Type S vs Cosmo

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Δευτ Δεκ 14, 2020 16:17

Οπως ειπε κι ο Αντωνης,κατω απο 6 αρχιζει κι ειναι επιφοβο και σιγουρα στο 5 και κατω απ αυτο,μεχρι και που δεν παιρνει παει η φαση!
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: RX8 Type S vs Cosmo

Δημοσίευσηαπό audi80gte την Τρί Δεκ 15, 2020 07:43

Όμως το αυτοκίνητο αυτό το θέλουμε για τον κινητήρα, ο οποίος στροφαρει και αποδίδει όταν έχουμε καλή συμπίεση. Δε θέλω απλά να παίρνει μπροστά εύκολα και αντί για 230 ίππους να έχω 170... Ας έχω 205+ τουλάχιστον ... Παραθέτω πιο κάτω έναν μπούσουλα που βρήκα από ξένο σάιτ... Σύμφωνα με τον οποίο και το 7.0 συμπίεση θεωρείται "προς επισκευή". Ισχύουν αυτά που γράφονται για τις συμπιέσεις??

The general guideline for how good, or bad, the scores are, WHEN NORMALIZED TO 250 RPM AT SEA LEVEL!
- 8.5 and up: Congratulations, you have a stellar engine! Compression scores this high are rare. If you think that this may be too high, there may have been excessive oil in the housing.
- 8.0-8.4: This is a very good engine! You should have very good power and as long as you stay on top of the rest of the failure points possible, it should last a long time
- 7.5-7.9: This is an acceptable engine. Most engines from Mazda seem to be in this range after the break-in period. Stay on top of the other failure points possible, and you should get at least 40-60k more out of this engine, if not more.
- 7.0-7.4: The engine has some life left in it, but start looking for replacement options. Compression loss is going to start speeding up from blow-by combustion gasses eating away at the seals.
- 6.5-6.9: Officially failing. The engine doesn't have all that long to 'live'. Compression loss is accelerating due to blow-by.
- 6.0-6.4: Failing significantly. Very prone to flooding even with new starter, battery, and ignition. It will have trouble starting when hot, power loss especially down low, and noticeable difficulty idling.
- 5.5-5.9: Failing badly. Extremely prone to flooding. Will be nearly impossible to keep it idling when hot. Significant power loss.
- 5.0-5.4: This engine is probably only able to start with a pull start, daily use is nearly impossible.
- Under 5.0: How is this engine even running!?!
Άβαταρ μέλους
audi80gte    
-0.8 Bar
-0.8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Δευτ Απρ 20, 2009 08:54
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: Mazda RX8 2003

Επόμενο

Επιστροφή στο Γενικα περι RX 8

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron