γεια σας ρε παιδια και καλες γιορτες.χρονια πολλα σε ολο το κλαμπ.που ειναι ο πατριωτης μου ο νασος?χρονια πολλα αδελφε μου.μεσα στο ολο αυτο γιορτινο κλιμα των ημερων γιορταζει και το ρχ μου.ετσι ηθελα να κανω ενα αφιερωμα σε ολους εμας που εχουμε ρχ8 και το εχουμε αγαπησει τοσο. αληθεια,τι ειναι αυτο που το κανει τοσο αγαπητο,τοσο μοναδικο? ειναι η μοναδικοτητα του?ειναι η ιδιαιτεροτητα του που μας θελει απικο πανω του να τρεχουμε να ελεγχουμε το λαδακι του ανα 2-3 γεμισματα αφου ετσι λειτουργει εξαλλου?ειναι η μαγεια που μας προσφερει ειτε οταν ειναι ακινητο,ειτε οταν τ οδηγουμε?ειναι ο ηχος του,ειναι ο wankel που κανεις αλλος δεν τολμησε και δεν εξελισει 40 χρονια μετα? ΤΙ ΕΙΝΑΙ αυτο που μας τρελλαινει καθε φορα που το καβαλαμε για μια βολτα,για μια διαδρομη και ξαφνικα μας κανει να νομιζουμε οτι ειμαστε σε jap αγωνες?ειναι το στησιμο του 50-50 που ελαχιστα υπεραυτοκινητα της 10πλασιας αξιας του δεν εχουν? ειναι οτι 5 χρονια αυτοκινητο στην πιατσα και ακομη στο περασμα του ολοι γυριζουν?ειναι οτι ειναι το μοναδικο τετραθεσιο σπορ τετοιου ειδους? τι ειναι αυτο που ενω ξερουμε οτι δεν γλυτωνουμε καποια στιγμη τα 3 χιλιαρικα για αλλαγη μοτερ κι χει ημερομηνια ληξης η στα 60,000 η στα 160,000 εμεις το αγαπαμε ολο και περισσοτερο?ειναι σαν την γκομενα που οσο μας κανει τα τσαλιμακια της και δεν την εχουμε σιγουρη τοσο την θελουμε.κι ενω το ξερουμε αυτο.ολοι μας αλλα κ ποσος κοσμος το αγοραζει και το δεχεται κ ετσι στο περασμα των χρονων εχει καθιερωθει ο ροτορας στην συνειδηση ολου του κοσμου σαν ενας θρυλος.ακομη και τα κουσουρια ξεχνιουνται αμεσως στο ακουσμα ενος wankel στην λυσσα των 10,000 στροφων 8αρακι μου σε αγαπω πολυ και θελω να γερασουμε μαζι αγκαλιασε με τωρα και συ με τις πορτες σου
εσεις ρε παιδια,τι ειναι αυτο που σας κανει το 8αρι σας να το αγαπατε τοσο?ειμαι εγω μηπως ο μονος τοσο τρελλαμενος στον κοσμο?απο οτι βλεπω και απο φιλαρακια εδω λακωνια μου παντως δεν ειμαι μονος.εσεις στα υπολοιπα μερη τι λετε για το 8αρι σας αυτες τις γιορτινες μερες?
αργυρη αν και η απαντηση μου δεν ειναι αντικειμενικη μιας και ειναι το αγαπημενο μου αυτ/το και 2ον δεν το πηρα στο τσακ λογω οικ.υποχρεωσεων θα απαντησω.1)το φοβερο και ........ σουλουπι του μεσα και εξω 2)οι απιστευτες δυνατοτητες του μιας και ειναι ενα ατμοσφαιρικο τερας 3)τα κρατηματα του με τα απιστευτα συστηματα υποβοηθησης που προσφερουν ενα στιβαρο ελαφρυ μοντελο που οποτε θελει παει με τις πορτες
Συμφωνω με ολα τα παραπανω... Θα ελεγα οτι το βρισκω αισθητικα πολυ αρμονικο και ισοροπημενο, το κοιτας και σου δημιουργει μια αισθητικη ικανοποιηση, δεν εχει τιποτα που να σε απωθει. Μετα ειναι το μικρο του μεγεθος, και το μοτερ του που το κανει και γινεται ενα με τον οδηγο, ειναι το κιβωτιο ταχυτητων που ανταποκρινεται χωρις καμμια προσπαθεια, τα απροσμενα πεταγματα που κανει εκει που δεν το περιμενεις, ισα ισα να σου θυμισει οτι εχει τα καπριτσια του...το πανεμορφο εσωτερικο, τα καθισματα, η θεση του οδηγου, ο ΗΧΟΣ...και γενικοτερα η αισθηση οτι πετας... Και ολα αυτα με 94 ευρω τελη κυκλοφοριας...σε κανουν να χαμογελας οταν σκεφτεσαι οτι την ιδια απολαυση αλλοι την χρυσοπληρωνουν...
Perfumehunter έγραψε:Και ολα αυτα με 94 ευρω τελη κυκλοφοριας...σε κανουν να χαμογελας οταν σκεφτεσαι οτι την ιδια απολαυση αλλοι την χρυσοπληρωνουν...
Σαφώς τα τέλη είναι χαμηλά, αλλά η κατανάλωση είναι χειρότερη και από τα Mps. Σε αυτήν αν συνυπολογίσεις τα λάδια, απογειώνεσαι (η αίσθηση ότι πετάς...) Ας μην είμαι όμως αρνητικός, είναι ΣΙΓΟΥΡΑ ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο ικανό να κάνει τον ιδιοκτήτη του περήφανο!
στην αρχη οταν ειχε πρωτο βγει δεν μου αρεσαι αλλα οταν το ξανα ειδα καλλητερα επαθα πλακα γιατι το εξω με το μεσα σιμπληρονει το ενα το αλλο,και κανουν ενα τελειο αποτελεσμα. αυτο το αυτοκινητο εχει αποχτισει φανατικους οπαδους και αντιστηχα φανατικους εχθρους......αλλοστε ποιος ειναι στην κορφη και δεν εχει εχθρους???
Αυτο που κανει το rx8 μοναδικο ειναι η σχέση που εχουν με αυτο οι υποψιασμενοι ιδιοκτητες τους. Οχι οι καθε λογης ανυποψιασατοι που δυστυχως το αγορασαν και χαλασαν την εικονα του στο ευρυ κοινο. Αλλα αυτοι που το πηραν γιατι ειχαν σαν παιδικο ονειρο τα αληθινα σπορ αυτοκινητα. Δεν μπορει να περιγραφει με λογια και αν προσπαθουσα να το περιγραψω, δε θα μπορουσα να το κανω καλυτερα απο τα λογια του Αργυρη στο αρχικο ποστ.
Το 8αρι...λοιπόν, επιταχύνεις στις στροφές, εκεί που άλλα πέφτουν στα φρένα, φρενάρεις ακαριαία, αλάζεις ταχύτητες με το μικρό δάκτυλο και δεν το κυκλοφορείς σε μποτηλιαρίσματα, γιατι ταλαιπορείται και καει.Δεν κάνει για 0-100. Για τέτοια δουλειά υπάρχουν τουρμπισμένα uno, saxo, 106. BTW, καίει 95αρα, οταν τα περισσότερα turbo, χρενιάζονται 100αρα. Α έχει και φθηνά service. Συνοπτικά ενδείκνεται αντι αγχολυτικού
συμφωνω,κατανοω και επαυξανω ολα αυτα που λετε φιλοι μου,αλλα μεχρι τωρα συμφωνουσα,κατανουουσα και επαυξουσα μονο απο δυο περατζαδες με το 8αρι του Βρασιδα στην Σπαρτη και γενικοτερα με την αγαπη που του εχω! σημερα ομως θα μιλησω υπο αλλο πρισμα καθως πριν 3 ημερες ειχα την τυχη να συμβιωσω για σχεδον μια ολοκληρη μερα μαζι του! μας ηρθε στην δουλεια RX8 Challenge και το οποιο επεστραφη στην εταιρια... ολα σκοτεινιασαν γυρω μου και μονος μου σκοπος ηταν να το οδηγησω ομως δεν εμεινα μονο εκει καθως το πηρα και σπιτι την υπολοιπη μερα για να κανει παρεα στο γκαραζ με το αλλο το φυσικα λιγο εκανε παρεα μαζι του,αργα το βραδακι
λοιπον φιλοι μου...την φιλικοτητα που σου δινει σε καθε διαδρομη ειτε γρηγορη ειτε βολτισια δεν μπορω να την θυμηθω σε κανενα αυτοκινητο παρα ελαχιστα απο οσα εχω οδηγησει!το τιμονι θεικο,το στησιμο κορυφαιο,το πλαισιο μοναδικο!!!! σε κανενα σημειο δεν σε τρομαζει οτι τανζανια και να κανεις την ιδια στιγμη που αλλα πισωκινητα που εχω οδηγησει ειναι ο ορισμος της ασαφειας και σε τρομαζουν πολυ.θυμαμαι ενα crossfire που οδηγησα πριν 2 χρονια κοντα οπου απο ενα σημειο και μετα δεν επιχειρησα τιποτε αλλο διοτι ηταν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ αποτομο σε καθε πατημα του γκαζιου και το τιμονι δεν ακολουθουσε οπως θα επρεπε!
σχετικα με την καταναλωση? εκανα 70 χλμ συνολο και επεσε δυο γραμμουλες !ηταν δυο γραμμες πριν την μεση και εφτασε ακριβως μεση!και ολα αυτα εχοντας του πιει το αιμα! η αισθηση που σου δινει αυτο το αυτοκινητο ειναι κατι πολυ ιδιαιτερο και μπηκα κι εγω λιγοσ το πετσι του ρολου να συμμετεχω με το αυτοκινητο και να ασχοληθω ακομη περισσοτερο στην εννοια του.οποτε χρειαζοταν να το σβησω παταγα γκαζια στις 4,000 rpm και αφηνοντας το να παει 3,000 το εσβηνα,σκεπτομουν αν αραγε ειναι ολα καλα με το λαδι του και πολλα αλλα που σου δινεται η αισθηση οτι συμμετεχεις με το αυτοκινητο.οτι εισαι ενα με αυτο!
πιστευω πως οποιος εχει 8αρι η οπως ο Νικολας ειπε,παρει 8αρι μτχ εχει κανει το οτι καλυτερο γνωριζοντας παντα για ποιον λογο το θελει!απο οτι ειδα ομως ουτε τραγικο ειναι στην καθημερινη μετακινηση! μπραβο σε ολους τους ροτοριους φιλου μας και παιδια να τα προσεχετε και να τα αγαπατε!
αρκετα ομως συγκινηθηκαμε...για παμε και σε δραση ...ναι,λενε πως ειμαι καλο παιδι,αλλα εν ωρα δουλειας παντα παθαινω αυτο
λιγες στιγμες με το 8αρι...μου
εδω σε αλλαγη απο 3η σε 4η πεταξε πισω ομως σε καμμια περιπτωση δεν φοβησε!!!
Τα βίντεο νομίζω δεν αναπαριστούν το κλίμα και την απόλαυση της διαδρομής. Προτίνω να πάρει το club ένα 8αρι για τα μέλη του ώστε να μπορούμε να ζήσουμε όλοι την χαρά του στρηψίματος αυτού του σασί. Στα επόμενα video θέλω παρακαλώ 3 κάμερες: 1. Να δειχνει τη διαδρομή μπροστά 2. Να δείχνει το τιμόνι που διπλώνει δεξιά και αριστερά 3. Να φαίνονται οι γκριμάτσες στο πρόσωπο του Νάσου!
Επρεπε η ΟΔ του κλαμπ ,να βγαλει εκτακτη ανακοινωση την περασμενη Τεταρτη ,για να μην κυκλοφορησει ,κανεις στον δρομο ,διοτι ηταν ,ακρως επικινδυνο . Ασχετος οδηγος κυκλοφορουσε , μ` ενα ρχ ,προσπαθωντας μανιωδως και ανεπιτυχως ,να βρει απο που είναι η καλη του. Αγνοωντας παντελως ,τον τροπο οδηγησης του συνγκεκριμενου οχηματος και πηγαινοντας , πότε με τις παντες , πότε με το πορτ μπαγκαζ , πότε με τις πορτες να σερνονται στον δρομο ,η τον ουρανο απο κατω , και σε καποια στιγμη και ορθιος και τον κοσμο να τρεχει δεξια κι αριστερα να σωθει , κατεληξε στο συμπερασμα ,…..οτι μαλλον ετσι παει αυτο τα αμαξι . Ευτυχως τηλεφωνησε στο <κεντρο αμεσου βοηθειας ασχετων οδηγων > στην Ξανθη οπου με μεγαλη ηρεμια τον συμβουλεψε, ο αρχιοδηγος κ.Μανος , να εγκαταλειψει αμεσως το ρχ , οπου κι αν βρισκετε . Του εξηγησε μαλιστα ,ότι πρεπει να το σβησει πριν κατεβει . Του ειπε και τον τροπο .