rotaryPilot έγραψε:Ας οδηγήσει ένας κάτοχος RX-8 , ένα μαμά RX-7 FD , ένα μαμά mx-5 mk2.5 1.8, ένα 996 carrera 2, ένα BMW M5, ας στρίψει με μία Lotus elise, και μετά ας έρθει να μου ξαναπεί ΤΙ είναι αυτό που κάνει το 8αρι του μοναδικό?
50:50 ζύγισμα, φοβερό πλαίσιο, πίσω κίνηση , πολύ καλό handling θα βρεις και σε άλλα εξίσου καλά αμάξια.
The Ace έγραψε:rotaryPilot έγραψε:Ας οδηγήσει ένας κάτοχος RX-8 , ένα μαμά RX-7 FD , ένα μαμά mx-5 mk2.5 1.8, ένα 996 carrera 2, ένα BMW M5, ας στρίψει με μία Lotus elise, και μετά ας έρθει να μου ξαναπεί ΤΙ είναι αυτό που κάνει το 8αρι του μοναδικό?
50:50 ζύγισμα, φοβερό πλαίσιο, πίσω κίνηση , πολύ καλό handling θα βρεις και σε άλλα εξίσου καλά αμάξια.
Ναι αλλά: αν εξαιρέσεις το Miata (που δεν έχει δύναμη όμως), όλα τα άλλα είναι από λίγο έως πολύ (και μερικά ΠΑΡΑ πολύ) ακριβότερα από το RX8, ακόμα και ως καινούριο (δεν μιλάμε καν για τις τιμές μεταχειρισμένου που παίζουν σήμερα). Δηλαδή όντως μπορείς να τα βρεις αυτά σε άλλα -αρκετά- αυτοκίνητα, αλλά σχεδόν κανένα δεν είναι φθηνότερο, ή δεν προσφέρει συνολικά καλύτερο "πακέτο" σε ανταγωνιστική τιμή (άντε ίσως καμιά Μ3 Ε46).
Από την άλλη, εγώ θεωρώ ότι το RX8 έχει και μερικά χτυπητά -για μένα τουλάχιστον- μειονεκτήματα, με κυριότερο τον περιορισμένο χώρο -ειδικά στο ύψος. Κάθε φορά που λέω με ένα κολλητό μου να πάρουμε ένα RX8 και να το έχουμε για την πλάκα μας, κάθε φορά θυμάμαι ότι επί 5 χρόνια οδηγούσα καθισμένος στραβά για να χωράω (και λόγω οροφής), οπότε λέω "άστο καλύτερα"....
stratos tonia rx8 έγραψε:Μπηκα κι εγω στην διαδικασια να δωσω το 8αρι μου αλλα για καλη μου τυχη εχω παντα κοντα την γυναικα μου!!! Η οποια μου ειπε. Κατεβα στο parkin μπες μεσα βαλτο μπροστα βγες και καμαρωσε το οπως την πρωτη μερα που στο εφερα σαν δωρο!!! Εαν επιστρεψεις και εξακολουθεις να εχεις την ιδια αποψη..... χαχαχα σιγα μην το δωσω. Θα το κρατησω εγω και ουτε για πλυσιμο δεν θα σ αφηνω να το πλησιασεις. Οταν εκατσα και εκανα ενα τσιγαρο κοντα του καταλαβα ποσο δικιο ειχε. . Μου θυμισε τον λογο που το ηθελα απο την πρωτη στιγμη που το ειδα.!!!
rotaryPilot έγραψε:The Ace έγραψε:rotaryPilot έγραψε:Ας οδηγήσει ένας κάτοχος RX-8 , ένα μαμά RX-7 FD , ένα μαμά mx-5 mk2.5 1.8, ένα 996 carrera 2, ένα BMW M5, ας στρίψει με μία Lotus elise, και μετά ας έρθει να μου ξαναπεί ΤΙ είναι αυτό που κάνει το 8αρι του μοναδικό?
50:50 ζύγισμα, φοβερό πλαίσιο, πίσω κίνηση , πολύ καλό handling θα βρεις και σε άλλα εξίσου καλά αμάξια.
Ναι αλλά: αν εξαιρέσεις το Miata (που δεν έχει δύναμη όμως), όλα τα άλλα είναι από λίγο έως πολύ (και μερικά ΠΑΡΑ πολύ) ακριβότερα από το RX8, ακόμα και ως καινούριο (δεν μιλάμε καν για τις τιμές μεταχειρισμένου που παίζουν σήμερα). Δηλαδή όντως μπορείς να τα βρεις αυτά σε άλλα -αρκετά- αυτοκίνητα, αλλά σχεδόν κανένα δεν είναι φθηνότερο, ή δεν προσφέρει συνολικά καλύτερο "πακέτο" σε ανταγωνιστική τιμή (άντε ίσως καμιά Μ3 Ε46).
Από την άλλη, εγώ θεωρώ ότι το RX8 έχει και μερικά χτυπητά -για μένα τουλάχιστον- μειονεκτήματα, με κυριότερο τον περιορισμένο χώρο -ειδικά στο ύψος. Κάθε φορά που λέω με ένα κολλητό μου να πάρουμε ένα RX8 και να το έχουμε για την πλάκα μας, κάθε φορά θυμάμαι ότι επί 5 χρόνια οδηγούσα καθισμένος στραβά για να χωράω (και λόγω οροφής), οπότε λέω "άστο καλύτερα"....
Ναι συμφωνώ με τις τιμές που λες και συνεχίζω με τα μειονεκτήματα του 8αριου που για εμένα μετά από 196.000χλμ που έχω γράψει αλλά και μετά από πολλά χρόνια στον χώρο του 8αριου έχω διαπιστώσει ότι ο κινητήρας του δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να φτάσει την ζωή που έχει ένας παλινδρομικός.
Οπότε έχουμε και λέμε:
• Πολύ καλή οδική συμπεριφορά με πολύ καλούς χρόνους σε πίστα και σε stock μορφή
• Πολύ καλό handling
• Μαμά φρένα για σεμινάριο
• 50:50 κατανομή
• Πολύ καλό πλαίσιο
• Πίσω κίνηση
• Διαχρονικό design
• Πολύ καλό το 6αρι κιβώτιο και μέτριο το 5αρι
• Υψηλό στροφάρισμα κινητήρα
• Sport coupe με πίσω θέσεις και suicide doors
• Πάρα πολύ αξιόπιστο σε όλα τα μέρη του αμαξιού πλην του κινητήρα.
• Πολύ καλά πλαστικά και σαλόνι
• Φτάνει 400+ άλογα χωρίς να ανοίξεις μοτέρ (ασχέτως ότι θα σου κρατήσει για λίγο)
• Κακή αίσθηση στο τιμόνι
• Απαγορευτική κατανάλωση για τα σημερινά δεδομένα
• Μειωμένη ζωή κινητήρα σε σχέση με έναν παλινδρομικό
• Απίστευτα χαμηλή τιμή πώλησης ως μεταχειρισμένο
Εχει το ατιμο καροτσα μαματη, φτου να μην ττο ματιαξω,Angel έγραψε:Καλα ολα αυτα που λετε παιδια αλλαξεχωριστο το κανουν κι αλλα οπως αυτο
Ο οδηγός ενός Mazda RX-8 κατάλαβε με πολύ άσχημο πράγμα τι σημαίνει υδρολίσθηση, ξέρεις το φαινόμενο που το ελαστικό αδυνατεί να αποβάλλει την λιμνάζουσα ποσότητα του νερού που υπάρχει στο οδόστρωμα, με αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός “φιλμ”, που μειώνει δραστικά τη πρόσφυση και ο οδηγός χάνει τον έλεγχο του οχήματος.
Ο 38-χρονος βρετανός κινούταν στην εθνική οδό με ταχύτητα 70 μιλίων/ώρα (113 χλμ/ώρα), με κατεύθυνση την πανέμορφη επαρχιακή πόλη Canterbury. Ξαφνικά, και χωρίς να φαίνονται τα λιμνάζοντα νερά, το εμπρός μέρος χάνει την πρόσφυσή του με αποτέλεσμα να βγει από την πορεία του και να καταλήξει στο αριστερό διάζωμα. Η ασφάλεια του ιδιοκτήτη έκρινε ότι η ζημιά ήταν πολύ μεγάλη, και έβγαλε ολική καταστροφή του οχήματος, δηλώνοντας χαρακτηριστικά ότι δεν έμεινε κανένα μέρος του αυτοκινήτου ανέγγιχτο.
Το καλό νέο της υπόθεσης είναι ότι ο οδηγός δεν έπαθε ούτε γρατζουνιά και σίγουρα πρέπει να έμαθε από πρώτο χέρι, ότι υπό τέτοιες πρέπει να οδηγάς με χαμηλότερη ταχύτητα και πιο προσεκτικά.
Επιστροφή στο Γενικα περι RX 8
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης