[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ Μαρ 29, 2024 08:26 ]

Ράλλυ Ντακάρ NEWS

Ράλλυ Ντακάρ NEWS

Δημοσίευσηαπό stelios.mazda3club την Δευτ Φεβ 09, 2009 14:58

O Gronholm σκέφτεται το Dakar 2010 Εικόνα

Θα είναι εντυπωσιακό να αναβιώσουν μάχες Gronholm και Sainz αλλά αυτή τη φορά στο Dakar!
O δις παγκόσμιος πρωταθλητής WRC Μarcus Gronholm σκέφτεται πολύ σοβαρά να αγωνιστεί στο επόμενο Dakar. Είναι βέβαια η πιθανότερη επιλογή των περισσότερων οδηγών που έχουν κρεμάσει τα γάντια τους στα ράλλυ. Ο 40χρονος Φινλανδός με το προσωνύμιο «Σανίδας» μελετάει αυτή την εκδοχή σε περίπτωση που το Dakar διεξαχθεί πάλι εκτός Αφρικής.
Δεν ήταν βέβαια λίγες οι φορές που ο «Σανίδας» σκέφτηκε την επάνοδό του στα ράλι μετά την αποχώρησή του στο τέλος του 2007. Συμμετείχε και στο Eυρωπαϊκό πρωτάθλημα Rallycross και τώρα δηλώνει γοητευμένος από τον μαραθώνιο του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού, το Dakar.
«Παρακολούθησα το Dakar από την TV. Δείχνει γοητευτικό διότι δεν είναι πια στην Αφρική, ίσως τη νέα χρονιά να είναι μια από τις επιλογές μου. Όπως έχω ξαναπεί, δεν έχω συμμετάσχει ποτέ σε Rally Dakar, όταν ήταν στην Αφρική και τώρα είναι ενδιαφέρον», τόνισε ο Μarcus Gronholm.
Πάντως δεν είναι λίγοι αυτοί που έχουν αγωνιστεί στο Dakar από τα ηχηρά ονόματα του χώρου στα ράλι, όπως ο Αri Vatanen «παγκόσμιος» του 1981 που είναι και πολυνίκης του αγώνα με τέσσερις νίκες (1987, 1989, 1990, 1991) με δύο εργοστασιακές ομάδες (Citroen, Peugeot) και τρία διαφορετικά αυτοκίνητα, Peugeot 205 T16, Peugeot 405 T16 και Citroen ZX. O Juha Kankkunen που κέρδισε το 1988 με Peugeot 205 T16, ενώ συμμετοχές έχουν και ο Colin McRae με την Nissan αλλά και ο Carlos Sainz με την VW
mazda3 Hatchback Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
stelios.mazda3club    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3807
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: mazda 3 2004

Re: Ράλλυ Ντακάρ NEWS

Δημοσίευσηαπό stelios.mazda3club την Δευτ Φεβ 09, 2009 15:00

Dakar 2009: Ιστορική νίκη!
Εικόνα
Ο Ginile de Villiers και η VW κατάφεραν να σημειώσουν μία ιστορική νίκη τόσο για το γερμανικό εργοστάσιο, όσο και για το Dakar, αφού στον αγώνα που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά φέτος και στην ιστορία του σε λατινοαμερικάνικο έδαφος, κέρδισε ένα πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο. Την πανηγυρική επικράτηση της VW συμπλήρωσε ο Αμερικανός Mark Miller με το δεύτερο εργοστασιακό Touareg της ομάδας, τερματίζοντας αμφότεροι μία ώρα μπροστά από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό. Μάλιστα, αν ο Carlos Sainz δεν είχε βγει από το δρόμο και τον αγώνα, μερικές μέρες πριν, τότε θα μιλάγαμε για την απόλυτη κυριαρχία της VW στο μαραθώνιο του Dakar. Ο Ισπανός δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλλυ ήταν πρώτος με σημαντική διαφορά από τον δεύτερο, μέχρι τη στιγμή της εγκατάλειψης του. Τότε, σε εκείνο το σημείο, ο Mark Miller πέρασε αρχικά στην κορυφή, αλλά ένα πρόβλημα τον ανάγκασε να χάσει χρόνο με αποτέλεσμα να περάσει στην κορυφή ο de Villiers. Ο νοτιοαφρικανός, δεν έχασε την πρώτη θέση από τα χέρια, μέχρι και το τέλος του αγώνα σήμερα. «Είναι απίστευτο», είπε ο de Villiers και συνέχισε: «Δε έχω ξανανιώσει κάτι παρόμοιο στο παρελθόν. Στα τελευταία χιλιόμετρα του αγώνα είχα πολύ άγχος, αλλά τώρα είναι απίστευτο αυτό που αισθάνομαι. Είμαι πολύ χαρούμενος για εμάς, αλλά και για την ομάδα μας την VW που μας υποστηρίζει εδώ και πέντε χρόνια για να καταφέρουμε να σημειώσουμε αυτή τη νίκη».

Ο Miller δεν προσπάθησε να πιέσει σήμερα, ακολούθησε συγκρατημένη στρατηγική, με αποτέλεσμα να ολοκληρώσει δεύτερος. «Η ομάδα και από την αρχή αυτός ήταν ο στόχος μας. Θα ήμουν εγώ ή ο Giniel δεν έχει σημασία, αφού έτσι γίνονται αυτά τα πράγματα. Είναι νέος σε ηλικία και ελπίζω να έχω ακόμα αρκετές ευκαιρίες για να τα καταφέρω», είπε ο Miller στο τέλος του αγώνα. Αν στην VW πανηγύριζαν, στο στρατόπεδο της Mitsubishi επικρατούσε κατήφεια για τον καταστροφικό φετινό αγώνα. Οι νικητές των τελευταίων επτά αγώνων του Dakar, ήλπιζαν πως θα συνεχίσουν φέτος το σερί τους, αλλά κάτι τέτοιο δεν έγινε ποτέ, με τα νέα Lancer να φεύγουν από την Λατινική Αμερική, με μόλις ένα αυτοκίνητο στην 10η θέση, αυτό του Nani Roma, και τον ταχύτερο χρόνο σε μία μόλις ειδική διαδρομή. Την ώρα που η Mitsubishi ήταν πολύ πίσω σε επίπεδο χρόνων, σε σχέση με την VW, η BMW ήταν η μοναδική που κατάφερε να πιέσει για τη νίκη, ειδικά με τον Nasser Al Attiyah μέχρι τα μέσα του αγώνα.
Εικόνα
Στο τρίτο σκαλί του βάθρου, κατάφερε να τερματίσει ο Αμερικανός Robby Gordon με το Hummer, ο οποίος αγχώθηκε εχθές και σήμερα, όταν κόλλησε το γκάζι και όταν είχε ένα κλαταρισμένο ελαστικά, αντίστοιχα. Στις μοτοσικλέτες, αυτό που περίμεναν οι περισσότεροι έγινε πραγματικότητα, με τον Marc Coma να αναδεικνύεται σε τελικό νικητή. Ο Ισπανός αναβάτης εκμεταλλεύτηκε ένα πρόβλημα του Cyril Despres στην πρώτη ειδική, δημιουργώντας μία πολύ μεγάλη διαφορά, και ελέγχοντας στη συνέχεια με χαρακτηριστική ευκολία τους αντίπαλους του, κατάφερε να σημειώσει τη δεύτερη νίκη της καριέρας του σε αγώνα του Dakar. Ο Despres παρά το εντυπωσιακό comeback του και τους πέντε συνολικά ταχύτερους χρόνους, κατάφερε είναι να σκαρφαλώσει δεύτερος, πραγματοποιώντας κατά γενική ομολογία έναν εξαιρετικό αγώνα. Ο Βασίλης Ορφανός κατάφερε να φτάσει σήμερα στον τερματισμό, σημειώνοντας μία εντυπωσιακή επίδοση, όντας 75ος γενικής. Με αυτόν τον τρόπο, ο έλληνας αναβάτης γεύτηκε για ακόμα μία φορά την χαρά του τερματισμού, εκπροσωπώντας τη χώρα μας στη ράμπα του τερματισμού, όντας και 95ος γενικής. Στα φορτηγά, το ενδιαφέρον διατηρήθηκε αμείωτο μέχρι την τελευταία ειδική, με τα Kamaz να κάνουν το ένα – δύο, μετά από σπουδαία μάχη των δύο οδηγών τους. Τελικά ο Firbaus Kabirov ήταν αυτός που πανηγύρισε τη νίκη, περιορίζοντας τον ομόσταυλο του Vladimir Chagin στη δεύτερη θέση τη κατάταξης.
Εικόνα
Το πρώτο Dakar στη Λατινική Αμερική στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και όπως όλα δείχνουν ο αγώνας δείχνει να βρίσκει μία νέα και φρέσκια έδρα. Ο βαθμός δυσκολίας ήταν αντίστοιχος με αυτόν στον αγώνα της Αφρικής, ενώ δεν έλειψαν και τα προβλήματα με την ακύρωση κάποιων ειδικών. Η ουσία είναι ότι η πρώτη σελίδα στη νεότερη σελίδα του Dakar γράφτηκε χρυσά γράμματα. Aναλυτικά αποτελέσματα μπορείτε να βρείτε στο επίσημο site του αγώνα, στο http://www.dakar.com.
mazda3 Hatchback Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
stelios.mazda3club    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3807
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: mazda 3 2004

Re: Ράλλυ Ντακάρ NEWS

Δημοσίευσηαπό stelios.mazda3club την Δευτ Φεβ 09, 2009 15:01

Αποσύρεται η Mitsubishi!
Εικόνα
Την απόφαση της να αποσυρθεί από το Ράλλυ Ντακάρ, αλλά και τους αγώνες Cross Country γενικότερα, γνωστοποίησε σήμερα η Mitsubishi. Η ιαπωνική εταιρία που έχει κερδίσει 12 φορές συνολικά στον διάσημο μαραθώνιο, με τις επτά από αυτές να είναι συνεχόμενες ανάμεσα στο 2001 και το 2007, αποφάσισε να αποσυρθεί για –τι άλλο- οικονομικούς λόγους. Η ανακοίνωση της Mitsubishi αναφέρει χαρακτηριστικά: «Η οικονομική κρίση που διέπει την παγκόσμια αγορά και αυτή του αυτοκινήτου, έχει σαν αποτέλεσμα η εταιρία μας να μειώσει τα έξοδα και τις δαπάνες της. Αυτός είναι ο λόγος που η Mitsubishi Motors αποσύρεται από τους αγώνες Corss Country».

Το πλήγμα στις ιαπωνικές εταιρίες και την ιαπωνική αγορά, η οποία και είναι άμεσα συνδεδεμένη με την αμερικανική έχει σαν αποτέλεσμα την αποχώρηση ακόμα ενός Κατασκευαστή από το μηχανοκίνητο αθλητισμό, ακολουθώντας το παράδειγμα των Honda από την Formula 1 και των Suzuki, Subaru από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Που θα οδηγήσει αυτό; Κανείς δεν ξέρει!
mazda3 Hatchback Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
stelios.mazda3club    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3807
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: mazda 3 2004

Re: Ράλλυ Ντακάρ NEWS

Δημοσίευσηαπό stelios.mazda3club την Τρί Φεβ 24, 2009 22:47

Το Dakar μένει στη Λατινική ΑμερικήΕικόνα

H Volkwagen ήταν η νικήτρια του περσινού αγώνα, αλλά ακόμη δεν είναι σίγουρο αν θα συμμετάσχει και το 2010.
Ο μαραθώνιος του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού, το γνωστό Rally Dakar, σύμφωνα με δημοσίευμα του βρετανικού autosport, θα μείνει και την επόμενη χρονιά στην Λατινική Αμερική. Συγκεκριμένα, οι διοργανωτές του αγώνα ASO Group θα το ανακοινώσουν επίσημα στις 2 Μαρτίου στην πρωτεύουσα της Αργεντινής το Μπουένος Άιρες, εκεί όπου θα γίνει πάλι τόσο η εκκίνηση όσο και ο τερματισμός. Οι ειδικές διαδρομές του αγώνα περιλαμβάνουν ένα μεγάλο μέρος του Rally Las Pampas και στο σύνολό τους φτάνου τις 14. Αξίζει να σημειωθεί ότι πολλοί συμμετέχοντες αντιμετώπισαν σωρεία προβλημάτων στην έρημο Ατακάμα, μια περιοχή που θα χρησιμοποιηθεί για μια ακόμη φορά. Νικήτρια ήταν η Volkwagen, η οποία δεν έχει δηλώσει αν συνεχίσει να συμμετάσχει στον αγώνα, ελέω της απόσυρσης της Mitsubishi από τους αγώνες.
mazda3 Hatchback Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
stelios.mazda3club    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3807
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: mazda 3 2004

Re: Ράλλυ Ντακάρ NEWS

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Πέμ Απρ 22, 2010 19:12

H VW και πάλι στο Dakar

Η VW επιβεβαίωσε τη συμμετοχή της στον αγώνα Dakar του 2011. Ο επικεφαλής της VW Motorsport, Kris Nissen, πιστεύει ότι είναι μια καλή ευκαιρία να υπερασπιστούν τον τίτλο τους και να γράψουν ιστορία στο motorsport. Ένας ακόμα λόγος που θέλουν να κατέβουν στο μαραθώνιο αγώνα είναι ότι το Dakar θα γίνει και πάλι στη Νότια Αμερική, η αγορά της οποίας ενδιαφέρει άμεσα τη VW. Ωστόσο πολλοί θεώρησαν ότι ο Γερμανός κατασκευαστής εγκαταλείπει έτσι τα σχέδιά του και το ενδιαφέρον του για το WRC. Όμως οι άνθρωποι της VW διαφωνούν. Άλλωστε, ακόμα και το «πράσινο φως», όπως είπαν, να έπαιρναν δεν θα μπορούσαν να λάβουν μέρος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι το 2011, αλλά το 2012- που είναι και ο πρωταρχικός τους στόχος.

«Έχουμε την ευκαιρία να κάνουμε το τρία στα τρία με τους πετρελαιοκινητήρες και να γράψουμε ιστορία. Θα δώσουμε όλη μας την καρδιά και ψυχή για να το καταφέρουμε» είπε ο Nissen αμέσως μετά την ανακοίνωση της συμμετοχής της ομάδας στον αγώνα και το 2011. Η VW ακόμα εξετάζει ποιο θα είναι το καταλληλότερο αυτοκίνητο για το WRC. Και ενώ πολλοί θεωρούν ότι θα κατέβουν με το Scirocco, ο Nissen δηλώνει ότι, σε περίπτωση εμπλοκής, η βάση τους για το κτίσιμο του WRC το πιθανότερο να είναι το Polo ή το Golf
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: Ράλλυ Ντακάρ NEWS

Δημοσίευσηαπό stelios.mazda3club την Πέμ Απρ 22, 2010 22:03

ωραία, άντε άλλος ένας αγώνα με πολλά τέρατα,ελπίζω νάχουμε και φέτος κάνα έλληνα china- china-
mazda3 Hatchback Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
stelios.mazda3club    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3807
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: mazda 3 2004

Re: Ράλλυ Ντακάρ NEWS

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Τρί Ιουν 08, 2010 12:20

DAKAR 2010
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: Ράλλυ Ντακάρ NEWS

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Τρί Δεκ 27, 2011 06:28

Ο Νάσερ Αλ-Ατίγια θα ξεκινήσει το 2012 συμμετέχοντας στο Ράλι Ντακάρ, θέλοντας να υπερασπιστεί τον τίτλο του, οδηγώντας για την ομάδα του Ρόμπι Γκόρντον ένα Hummer. O οδηγός από το Κατάρ είναι παγκόσμιος πρωταθλητής του PWRC το 2006, ενώ κέρδισε για πρώτη φορά στην καριέρα του το Ράλι Ντακάρ την περασμένη χρονιά. Τη νέα χρονιά θα αγωνιστεί με ένα Ηummer H3 της ομάδας του Γκόρντον, ενώ συνοδηγός του θα είναι ο Ισπανός Λούκας Κρουζ.



«Η σκέψη να μην κάνω το Ντακάρ σχεδόν με αρρώστησε, αλλά τα πράγματα γύρισαν ανάποδα. Αυτό είναι φανταστικό διότι θα είναι μια νέα πρόκληση για μένα και είμαι περήφανος που θα συμμετάσχω» είπε ο Αλ-Ατίγια για τη συμμετοχή του με το Hummer H3. Στόχος του οδηγού από το Κατάρ είναι να πετύχει μια δεύτερη νίκη και να ισοφαρίσει το ρεκόρ του Βατάνεν, ο οποίος έχει κερδίσει τον εν λόγω αγώνα δύο φορές αλλά με διαφορετικό αυτοκίνητο, το 1990 και το 1991, με Peugeot και Citroen αντίστοιχα. Όσο για την ομάδα του Γκόρντον, η καλύτερη θέση που έχει πετύχει είναι η τρίτη, το 2009.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: Ράλλυ Ντακάρ NEWS

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Τετ Δεκ 28, 2011 21:48

Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: Ράλλυ Ντακάρ NEWS

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Κυρ Ιαν 01, 2012 20:55

Πριν καλά καλά ξεκινήσει το Rally Dakar έχουμε ήδη το πρώτο θύμα! Ένας Αργεντινός μοτοσυκλετιστής, ο Jorge Martínez Boero, έχασε τη ζωή του στη διάρκεια της 1ης ειδικής του σκληροτράχηλου αγώνα, ο οποίος ξεκίνησε την Πρωτοχρονιά από την Mar de Plata της Αργεντινής.

Πριν καλά καλά ξεκινήσει το Rally Dakar έχουμε ήδη το πρώτο θύμα! Πρόκειται για τον μοτοσυκλετιστή, Jorge Martínez Boero που έχασε τη ζωή του στη διάρκεια της 1ης ειδικής του σκληροτράχηλου αγώνα, ο οποίος ξεκίνησε την Πρωτοχρονιά από την Mar de Plata της Αργεντινής.


Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση που εξέδωσαν οι οργανωτές, στις 11.19 το πρωί τοπική ώρα, ο 38χρονος αναβάτης από την Αργεντινή, που συμμετείχε στον αγώνα με μια Beta RR 450 του 2011, είχε άσχημη πτώση στο 55ο χιλιόμετρο της ειδικής Mar de Plata - Santa Rosa de la Pampa, όπου τραυματίστηκε σοβαρά στο θώρακα.

Μέσα σε πέντε λεπτά το ιατρικό επιτελείο του αγώνα έφτασε με ελικόπτερο στο σημείο του ατυχήματος, ωστόσο δεν κατάφερε να κρατήσει στη ζωή τον άτυχο άνδρα, ο οποίος εκτός από τις βαριές θωρακικές κακώσεις υπέστη καρδιακή προσβολή με αποτέλεσμα να υποκύψει λίγα λεπτά αργότερα κατά την αεροκομιδή του στο νοσοκομείο.

Για τον γεννημένο στο Bolivar της Αργεντινής, Boero, αυτή ήταν η δεύτερη συμμετοχή του σε Rally Dakar. Είχε προηγηθεί η περιπέτειά του στον αγώνα του 2011 όπου είχε κατά τη διάρκεια της 6ης ειδικής διαδρομής μετά από πτώση.

«Όσο έμπειροι κι αν είναι οι συμμετέχοντες, γνωρίζουν όλοι τους καλά πόσο μεγάλο είναι το ρίσκο συμμετοχής στο Dakar. Και δυστυχώς τέτοιους είδους δυστυχήματα μπορούν να συμβούν. Και το παραμικρό λάθος μπορεί να κοστίσει τη ζωή σου», δήλωσε χαρακτηριστικά σε συνέντευξή του σε τηλεοπτικό σταθμό ο συντονιστής του αγώνα για την περιοχή του Buenos Aires, Ignacio Crotto.

Ο Έλληνας του Rally Dakar 2012 είναι από το Congo!Ο Jorge Martinez Boero ήταν γιος του Πρωταθλητή του 1982 στο Turismo Carretera της Αργεντινής, Martínez Boero, ευρύτερα γνωστού με το παρανόμι Gaucho de Bolívar.

Το πρωί της Πρωτοχρονιάς, μάλιστα, λίγο πριν την εκκίνηση του Dakar δήλωσε ότι η συμμετοχή του στο Rally γίνεται με στόχο να τιμήσει μεταξύ άλλων την μνήμη του πατέρα του, ο οποίος έφυγε από τη ζωή το 2004...

Μάλιστα, όπως λένε άνθρωποι που τον γνώριζαν καλά, για να μπορέσει να εξασφαλίσει τους πόρους για να λάβει μέρος στον αγώνα έκανε μεγάλες θυσίες με αποκορύφωμα την πώληση ενός διαμερίσματος.

Να σημειωθεί τέλος ότι ο Boero είναι ο 59ος άνθρωπος που χάνει τη ζωή του στο Rally Dakar από το 1979 οπότε και διεξήχθη για πρώτη φορά ο αγώνας. Από αυτούς οι 21 ήταν αγωνιζόμενοι και οι υπόλοιποι θεατές, δημοσιογράφοι και άνθρωποι από τις ομάδες υποστήριξης.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Δημοσίευσηαπό schumi44 την Τρί Ιαν 03, 2012 10:45

2η μέρα: Πέρασαν πρώτοι οι S. Peterhansel και M. Coma
http://auto.in.gr/news/otherevents/arti ... 1231144296
Εικόνα

Οι Stephane Peterhansel και Marc Coma απέκτησαν διαφορά δυόμισι λεπτών στην κορυφή της γενικής κατάταξης του Ράλι Ντακάρ 2012 έπειτα από τη δεύτερη Ειδική Διαδρομή του αγώνα, μήκους 295 αγωνιστικών χιλιομέτρων στη διαδρομή μεταξύ της Santa Rosa de la Pampa και το San Rafael της Αργεντινής.

Στην κατηγορία των αυτοκινήτων τον πρώτο χρόνο της Ειδικής πέτυχε ο περσινός νικητής Nasser Al Attiyah, ο οποίος επιδιώκει να καλύψει το χαμένο χρόνο των σχεδόν δέκα λεπτών από την πρώτη ημέρα, όπου το Hummer του παρουσίασε πρόβλημα στην τροφοδοσία καυσίμου.

Ο οδηγός από το Κατάρ ήταν 54 δευτερόλεπρα ταχύτερος, με αποτέλεσμα να ανέβει από την 38η στην 6η θέση της γενικής κατάταξης - αν και η διαφορά του από τον πρωτοπόρο Stephane Peterhansel είναι ακόμα κοντά στα εννιά λεπτά.

Εξίσου ανταγωνιστικός ήταν και ο Robby Gordon, επικεφαλής της ομάδας των δύο Hummer. Ο Αμερικανός οδηγός του NASCAR έχασε για δεύτερη διαδοχική ημέρα τη νίκη στην Ειδική (καθώς την πρώτη μέρα ήταν ταχύτερος ώσπου χρειάστηκε να σταματήσει για να τραβήξει τον N. Al Attiyah μέχρι τον τερματισμό).

Ο Robby Gordon ήταν και πάλι ταχύτερος στο πρώτο σημείο ελέγχου του χρόνου της Ειδικής, όμως αργότερα διαπίστωσε ότι του είχε δωθεί από λάθος του road book για τις μοτοσικλέτες και χάθηκε προσπαθώντας να περάσει από δύο σημεία ελέγχου, ενώ μπλέχτηκε στη σκόνη του Giniel de Villiers και είχε κι ένα κλατάρισμα.

Ο τελευταίος, νικητής του αγώνα το 2009, παρέμεινε στην 4η θέση, πίσω από τον Krzysztof Holowczyc, ενώ αντίθετα ο επικεφαλής της πρώτης μέρας Leonid Novitskiy έπεσε στην 8η θέση έπειτα από πρόβλημα που του κόστισε 11 λεπτά.

Στους δύο τροχούς, ο Marc Coma τέθηκε επικεφαλής κερδίζοντας την Ειδική, με χρόνο 3:07:21, σε συνδυασμό με την απώλεια σχεδόν δύο λεπτών από τον Χιλιανό Francisco Lopez Contardo. Στην 3η θέση ανέβηε ο Cyril Despres, αν και ο Γάλλος έχασε ξανά χρόνο από τον βασικό του αντίπαλο. Δήλωσε ότι η πρώτη Ειδική ήταν για ζέσταμα και ότι η δεύτερη έκανε καλό στην αυτοπεποίθησή του.

Όσο για τον Marc Coma, στο πρώτο γρήγορο κομμάτι της Ειδικής οδηγούσε μαζί με τον F. Lopez και στα κομμάτια τελικής ταχύτητας δήλωσε εντυπωσιασμένος από την ταχύτητα της Aprilia, ενώ στο δεύτερο τμήμα της Ειδικής δήλωσε ικανοποιημένος που δεν χάθηκε στους αμμόλοφους.

Στο μεταξύ, με τον τρίτο χρόνο της ημέρας -μπροστά από τον F. Lopez- ο Joan Barreda Bort τόνωσε το ηθικό της Husqvarna, ενώ εξαιρετικό είναι το ξεκίνημα και του Πολωνού Jakub Przygonski, που αφήνει πίσω του σπουδαία ονόματα των δύο τροχών.

Ο Έλληνας, κάτοικος του Κονγκό, Θεοχάρης Καραθανάσης εξακολουθεί να τα καταφέρνει περίφημα. Μετά την 140η θέση της πρώτης ημέρας, στη 2η Ειδική ανέβηκε στην 133η και συνεχίζει αποτελεσματικά την πρώτη του συμμετοχή στον αγώνα.

Πριν το ξεκίνημα της ημέρας, τις πρώτες πρωινές ώρες στην Αργεντινή, η κοινότητα του Ράλι Ντακάρ τίμησε τη μνήμη του μοτοσικλετιστή Jorge Martinez Boero που έχασε τη ζωή του έπειτα από πτώση στην πρώτη Ειδική Διαδρομή.

ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ 2012
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
(Μετά τη 2η Ειδική Διαδρομή)
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
1. Peterhansel (ΜΙΝΙ) 3:20:33
2. Gordon (Hummer) +2:28
3. Holowczyc (MINI) +2:33
4. De Villiers (Toyota) +3:49
5. Roma (MINI) +5:32
6. Al Attiyah (Hummer) +8:47
7. Spinelli (Mitsubishi) +11:07
8. Novitskiy (MINI) +11:17
9. Leal dos Santos (MINI) +14:41
10. Alvarez (Toyota) +15:22

ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ
1. Coma (KTM) 3:40:12
2. Lopez (Aprilia) +2:30
3. Despres (KTM) +2:52
4. Przygonski (KTM) +4:52
5. Barreda Bort (Husqvarna) +8:16
6. Casteu (Yamaha) +8:26
7. Pizzolito (Honda) +9:38
8. Ullevalseter (KTM) +10:38
9. Pedrero Garcia (KTM) +11:45
10. Viladoms (KTM) +12:1
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Αν θα σε υιοθετούσε ένας βασιλιάς η έπαρσή σου θα ήταν μεγάλη. Γιατί όμως δεν είσαι υπερήφανος, αφού είσαι ο γιος του Θεού;
Άβαταρ μέλους
schumi44    
0,7 Bar
0,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 08:27
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 44
Μοντέλο Αυτ.: F/L RX8 CHALLENGE S/R 205HP

Δημοσίευσηαπό schumi44 την Τετ Ιαν 04, 2012 10:11

3η μέρα: Νέοι πρωτοπόροι οι K. Holowczyc και C. Despres
http://auto.in.gr/news/otherevents/arti ... 1231144437
Εικόνα

Ο Πολωνός Krzysztof Holowczyc της ΜΙΝΙ X-Raid στα αυτοκίνητα και ο Γάλλος Cyril Despres της ΚΤΜ ανέβηκαν στην κορυφή του Ράλι Ντακάρ 2012 μετά την τυρίτη μέρα του αγώνα, στο δρόμο από το San Rafael στο San Juan της Αργεντινής και στη σκιά της Σιέρα Νεβάδα.

Οι μέχρι πρότινος πρωτοπόροι των δύο κατηγοριών, Stephane Peterhansel (ΜΙΝΙ) και Marc Coma (ΚΤΜ), έχασαν πολύ χρόνο καθώς διαπίστωσαν ξανά την άγρια πλευρά του Ντακάρ: ο πρώτος με δύο κλαταρίσματα και ο δεύτερος με ένα σοβαρό σφάλμα πλοήγησης.

Ο S. Peterhansel ήταν ταχύτερος στα δύο πρώτα σημεία ελέγχου χρόνου, αλλά στα τελευταία 50 χιλιόμετρα της -μήκους 270 χλμ.- Ειδικής Διαδρομής σταμάτησε δύο φορές για να αλλάξει ελαστικό και έχασε πάνω από έξι λεπτά σε σχέση με τον νικητή της Ειδικής, Nani Roma, της ίδιας ομάδας.

Ως αποτέλεσμα, ο S. Peterhansel έπεσε στην 5η θέση της γενικής κατάταξης, λίγο πίσω από τους Giniel de Villiers και Nani Roma, αλλά περίπου τέσσερα λεπτά μπροστά από τον Nasser Al Attiyah, που είχε ατυχήσει την πρώτη μέρα. Ο πλησιέστερος αντίπαλος του K. Holowczyc, που πέτυχε το δεύτερο χρόνο της ημέρας, είναι τώρα ο Robby Gordon - ταχύτατος φέτος με το δικίνητο Hummer.

Ο Stephane Peterhansel δήλωσε στο τέλος της Ειδικής: «Ένα κλαδί μπήκε μέσα στο λάστιχο και σταματήσαμε για πρώτη φορά. Στη συνέχεια πιέσαμε και μας έτυχε και δεύτερο κλατάρισμα, οπότε δεν ήταν και τόσο καλή μέρα. Όμως είμαστε ακόμα εδώ - χάσαμε πέντε λεπτά, αλλά θα δούμε τι θα γίνει».

Ο Krzysztof Holowczyc συμπλήρωσε: «Διασχίζοντας ένα υδάτινο πέρασμα δεν βλέπαμε καλά και ένα μεγάλο κλαδί μας έσπασε το παρ-μπριζ. Σε άλλη στιγμή χάσαμε περίπου μισού λεπτό, διότι ακολουθήσαμε τις μοτοσικλέτες και εκείνες επέλεξαν άλλο δρόμο. Έπρεπε να κάνουμε όπισθεν για 500 μέτρα, πολύ σιγά για να μην χτυπήσουμε καμία μοτοσικλέτα».

Στη μάχη των μοτοσικλετών οι αναβάτες κάλυψαν 208 αγωνιστικά χιλιόμετρα και περίπου στο 164ό από αυτά ο Marc Coma έκανε ένα πολύ χρονοβόρο σφάλμα πλοήγησης, επιτρέποντας έτσι στον μεγάλο του αντίπαλο Cyril Despres να κερδίσει -όπως και το 2010- την Ειδική προς το San Juan και μαζί την πρωτοπορία στη γενική.

Οι δύο τους εναλλάσσονταν στην κορυφή, με διαφορά ελάχιστων δευτερολέπτων μεταξύ τους, στα πρώτα σημεία ελέγχου χρόνου της Ειδικής. Όμως, μετά το 164ο χιλιόμετρο, το road book χώριζε τη διαδρομή για τα αυτοκίνητα και τις μοτοσικλέτες και ο M. Coma πήρε τη λάθος διαδρομή, των αυτοκινήτων, για 4 χιλιόμετρα.

«Κοίταξα το road book και νόμιζα ότι ήμουν στο σωστό δρόμο, αλλά μετά είδα ότι δεν ήταν έτσι, διότι η επόμενη σημείωση ήταν μετά από 8 χλμ. και δεν ήταν σωστή. Έτσι, γύρισα πίσω! Δεκαέξι χιλιόμετρα θα ήταν πολλά! Προσπάθησα να ανακτήσω λίγο χρόνο, αλλά ήταν δύσκολη η σημερινή μέρα, παρότι η φύση ήταν εκπληκτική. Στο τέλος έχασα 13 λεπτά - δεν είναι πολλά, αλλά όταν κάνεις ένα λάθος δεν πρέπει να σε εκπλήσσουν οι διαφορές».

Ο Cyril Despres, που κατέκτησε την 27η νίκη του σε Ειδική του Ντακάρ, συμπλήρωσε: «Ήταν καλή μέρα, στο τέλος. Ξεκίνησε άσχημα για μένα, διότι έσπασα ένα δάχτυλο σήμερα το πρωί. Ο μηχανισμός του συστήματος πλοήγησής μου έσπασε μετά τα 100 χλμ. Το πέρασμα από το ποτάμι ήταν τρελό, αλλά πέρασα με την ηχυσία μου, δεν ήθελα να πιέσω. Η διαδρομή δεν είχε καλή σήμανση και ενίοτε ελάχιστη, αλλά τερμάτισα - λίγο κουρασμένος, αλλά με καλό χρόνο».

Το δεύτερο χρόνο της ημέρας πέτυχε ο Ολλανδός Frans Verhoeven με τη Sherco του, που ήταν δύο δευτερόλεπτα ταχύτερος του Paulo Goncalves (Yamaha). Στο μεταξύ, η μέρα επεφύλασσε και δύο μεγάλες εγκαταλείψεις στις μοτοσικλέτες: του Jakub Przygonsky με σπασμένο μοτέρ και του Quinn Cody, που έπεσε στο 173ο χλμ. και έσπασε την κλείδα του.

Στο μεταξύ, έγινε γνωστό ότι ο αναβάτης Sebastien Coue βρισκόταν σε κώμα σε νοσοκομείο του San Rafael μετά τη 2η μέρα του αγώνα, οπότε οι οργανωτές τον εντόπισαν αναίσθητο στην έρημο. Ο Γάλλος είχε υποστεί θερμοπληξία. Οι γιατροί του νοσοκομείου ανακοίνωσαν ότι ξύπνησε από το κώμα και η κατάστασή του βελτιώνεται σταθερά. :o

ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ 2012
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
(Μετά την 3η ημέρα)
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
1. Holowczyc (MINI) 5:51:06
2. Gordon (Hummer) +54
3. De Villiers (Toyota) +1:40
4. Roma (MINI) +1:50
5. Peterhansel (MINI) +2:41
6. Al Attiyah (Hummer) +6:34
7. Novitskiy (MINI) +14:53
8. Alvarez (Toyota) +20:39
9. Sousa (Great Wall) +21:46
10. Wevers (Mitsubishi) +26:06

ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ
1. Despres (KTM) 7:31:42
2. Coma (KTM) +10:12
3. Casteu (Yamaha) +17:16
4. Lopez (Aprilia) +17:37
5. Rodrigues (Yamaha) +19:49
6. Goncalves (Husqvarna) +26:00
7. Pizzolito (Honda) +27:21
8. Viladoms (KTM) +28:26
9. Pedrero Garcia (KTM) +29:01
10. Farres Guell (KTM) +31:00
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Αν θα σε υιοθετούσε ένας βασιλιάς η έπαρσή σου θα ήταν μεγάλη. Γιατί όμως δεν είσαι υπερήφανος, αφού είσαι ο γιος του Θεού;
Άβαταρ μέλους
schumi44    
0,7 Bar
0,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 08:27
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 44
Μοντέλο Αυτ.: F/L RX8 CHALLENGE S/R 205HP

Δημοσίευσηαπό schumi44 την Πέμ Ιαν 05, 2012 11:12

4η μέρα: Αντεπίθεση των S. Peterhansel και M. Coma
http://auto.in.gr/news/otherevents/arti ... 1231144629
Εικόνα

Ο Stephane Peterhansel (MINI X-Raid) επέστρεψε στην κορυφή της γενικής κατάταξης του Ράλι Ντακάρ μετά την 4η αγωνιστική ημέρα, κυριαρχόντας στην Ειδική Διαδρομή των 326 χιλιομέτρων από το San Juan στο Chilecito - κάτι που έκανε στις μοτοσικλέτες και ο Marc Coma, για να πλησιάσει τον πρωτοπόρο της γενικής κατάταξης Cyril Despres στα 8 λεπτά και 10 δευτερόλεπτα.

Επικεφαλής σε μεγάλο τμήμα της Ειδικής Διαδρομής και ταχύτερος στα πρώτα σημείου ελέγχου ήταν ο Nasser Al Attiyah, όμως ο οδηγός από Κατάρ περίπου 40 χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό αντιμετώπισε προβλήματα που ουσιαστικά δείχνουν να βάζουν τέλος στην προσπάθειά του να διατηρήσει το περσινό του στέμμα.

Ο ίδιος, έχοντας μείνει τώρα 30 λεπτά μακριά από την κορυφή, εξήγησε: «Προς το τέλος της Ειδικής κολλήσαμε στη λάσπη και μας πήρε πολύ χρόνο να βγούμε. Όμως ο αγώνας δεν έχει τελειώσει ακόμα και θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε τις επόμενες δέκα μέρες».

Τον Nasser Al Attiyah βοήθησε ο ομόλογός του και διευθυντής της ομάδας με την οποία αγωνίζονται και οι δύο. Χάνοντας σε εκείνο το σημείο λίγο χρόνο και αντιμετωπίζοντας κι άλλα μικρά προβλήματα, ο Αμερικανός τελικά έπεσε από τη δεύτερη θέση στην 5η και πάνω από 16 λεπτά πίσω από τον S. Peterhansel.

Έτσι λοιπόν, ο πλησιέστερος αντίπαλος του Γάλλου είναι ο Giniel de Villiers (Toyota), που βρίσκεται σχεδόν έξι λεπτά πίσω αλλά δείχνει ικανός να διεκδικήσει με αξιώσεις τη δεύτερη νίκη του μετά το 2009.

Στο τέλος της Ειδικής ο S. Peterhansel δήλωσε: «Μείναμε μακριά από μπελάδες, αποφύγαμε τα κλαταρίσματα, δεν χαθήκαμε και είχαμε πολύ σταθερό ρυθμό από την αρχή μέχρι το τέλος. Αυτή η στρατηγική απέδωσε. Θα προτιμούσα, βέβαια, να μην ξεκινάω πρώτος αύριο, διότι δεν θα υπάρχουν τα ίχνη από τις μοτοσικλέτες».

Στις μοτοσικλέτες η 4η ημέρα του αγώνα είδε τον Marc Coma να κυνηγάει τον Cyril Despres στην κορυφή - ένα αντεστραμμένο σκηνικό σε σχέση με το Ντακάρ του 2011. Ο Ισπανός, που είχε χάσει δέκα λεπτά μια μέρα νωρίτερα με ένα λάθος πλοήγησης, κέρδισε την 4η Ειδική με διαφορά δύο λεπτών από τον Γάλλο αντίπαλό του.

«Ήταν πολύ δύσκολη Ειδική, κυρίως στην αρχή», είπε ο Marc Coma. «Έπειτα έπρεπε να αφοσιωθούμε στην πλοήγηση και να διασχίσουμε πολλά υδάτινα περάσματα, ειδικά στα ποτάμια. Προσπάθησα να οδηγήσω σε πολύ υψηλό ρυθμό εξαρχής, αλλά ήταν δύσκολο. Η Fiambala και πολλές ακόμα Ειδικές είναι ακόμα μπροστά μας. Έτσι είναι τα πράγματα τώρα. Θα μαχόμαστε καθημερινά».

Ο Cyril Despres, από την πλευρά του, είπε: «Ήταν δύσκολη μέρα, διότι οι βροχές των τελευταίων ημερών στην περιοχή έσβησαν τα πατήματα και ξέθαψαν μεγάλες πέτρες. Επίσης, με τη ζέστη είναι πολύ απαιτητικό να κρατάς τόσο υψηλό ρυθμό διαρκώς.

Είμαι χαρούμενος με την απόδοσή μου. Αφοσιώθηκα στην πλοήγηση και στην αποφυγή λαθών, μειώνοντας λίγο την ταχύτητά μου πριν από κάθε σημείωση. Δεδομένου ότι είχαμε σχεδόν 400 σημειώσεις σήμερα, είμαι αρκετά χαρούμενος αν χάνω μόνο δύο λεπτά».

Τον τρίτο χρόνο της ημέρας πέτυχε ο Helder Rodrigues, καθώς η διαφορά των δύο κορυφαίων αρχίσει σταδιακά να ανοίγει από τους υπόλοιπους αγωνιζόμενους. Ο Έλληνας Θεοχάρης Καραθανάσης, στο μεταξύ, συνεχίζει τη σπουδαία του προσπάθεια. Στην 4η Ε.Δ. σημείωσε τον 126ο χρόνο και βρίσκεται τώρα στην 133η θέση της γενικής, έχοντας δεχθεί και ποινή τριών ωρών.

ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ 2012
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
(Μετά την 4η ημέρα)
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
1. Peterhansel (MINI) 9:43:20
2. De Villiers (Toyota) +5:41
3. Roma (MINI) +6:44
4. Holowczyc (MINI) +8:10
5. Gordon (Hummer) +16:23
6. Novitskiy (MINI) +26:25
7. Al Attiyah (Hummer) +30:44
8. Sousa (Great Wall) +30:45
9. Alvarez (Toyota) +33:11
10. Wevers (Mitsubishi) +36:42

ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ
1. Despres (KTM) 11:50:27
2. Coma (KTM) +08:10
3. Rodrigues (Yamaha) +26:48
4. Lopez (Aprilia) +29:50
5. Casteu (Yamaha) +30:37
6. Goncalves (Husqvarna) +35:16
7. Verhoeven (Sherco) +37:48
8. Pedrero Garcia (KTM) +38:19
9. Viladoms (KTM) +44:00
10. Farres Guell (KTM) +44:24
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Αν θα σε υιοθετούσε ένας βασιλιάς η έπαρσή σου θα ήταν μεγάλη. Γιατί όμως δεν είσαι υπερήφανος, αφού είσαι ο γιος του Θεού;
Άβαταρ μέλους
schumi44    
0,7 Bar
0,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 08:27
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 44
Μοντέλο Αυτ.: F/L RX8 CHALLENGE S/R 205HP

Δημοσίευσηαπό schumi44 την Παρ Ιαν 06, 2012 19:34

5η μέρα: Γαλλική υπόθεση!
http://auto.in.gr/news/otherevents/arti ... 1231144779
Εικόνα

Οι Γάλλοι Stephane Peterhansel (MINI X-Raid) και Cyril Despres (KTM) παρέμειναν επικεφαλής του Rally Dakar 2012 μετά την 5η Ειδική Διαδρομή του αγώνα, από το Chilecito στη Fiambala της Αργεντινής. Ο πρώτος είδε το προβάδισμά του να μειώνεται από τον νικητή της ημέρας, Krzysztof Holowczyc, ενώ αντίθετα ο δεύτερος το διεύρυνε σημειώνοντας τον πρώτο χρόνο.

Η Ειδική Διαδρομή μειώθηκε στα 177 χιλιόμετρα για τα αυτοκίνητα, διότι η κακοκαιρία των τελευταίων ημερών στην περιχοή είχε κάνει ένα τμήμα της διαδρομής απροσπέλαστο. Ο Krzysztof Holowczyc (MINI X-Raid) ήταν σχεδόν τέσσερα λεπτά ταχύτερος του ομολόγου του, S. Peterhansel.

Ο Πολωνός οδηγός έγινε έτσι ο πέμπτος διαφορετικός νικητής σε πέντε Ειδικές Διαδρομές του φετινού Rally Dakar και παράλληλα ανανέωσε τις ελπίδες του για τη νίκη, έχοντας χάσει το προβάδισμα της γενικής κατάταξης την 3η ημέρα.

Πίσω από τον Πολωνό και τον Γάλλο στη γενική κατάταξη ακολουθεί ο Nani Roma, επίσης με MINI All4 Racing, έχοντας πετύχει τον τρίτο χρόνο σε αυτή την Ε.Δ., ενώ ο πλησιέστερος αντίπαλος της γερμανικής ομάδας είναι ο Robby Gordon με Hummer στην 4η θέση. Ο Αμερικανός ήταν στην 5η Ε.Δ. μόλις ένα λεπτό πιο αργός από τον Krzysztof Holowczyc.

Ο έτερος αντίπαλος των ΜΙΝΙ, Giniel de Villiers, είχε την άτυχη στιγμή του περίπου στο μέσον της Ειδικής Διαδρομής. Ένα μηχανικό πρόβλημα τον κράτησε ακινητοποιημένο πάνω σε έναν αμμόλοφο κι έτσι ο νικητής του 2009 έπεσε τώρα είκοσι λεπτά μακριά από την κορυφή της γενικής κατάταξης.

Αντίστοιχα άτυχος ήταν και πάλι ο νικητής του 2011, Nasser Al Attiyah, αντιμετωπίζοντας προβλήματα για τρίτη φορά στις πέντε μέχρι τώρα ημέρες του αγώνα. Αυτή τη φορά ήταν ένα σπασμένο εξάρτημα στο ψυγείο του Hummer. Ο οδηγός από το Κατάρ είναι πλέον 50 λεπτά μακριά από την κορυφή.

«Η ρεζέρβα ήταν χαλαρή και χτύπησε το σωληνάκι του ψυγείου, το έσπασε και η θερμοκρασία ανέβηκε πολύ ψηλά. Σταματήσαμε για επιδιορθώσεις και χάσαμε πάλι πολύ χρόνο. Αλλά τι μπορώ να κάνω; Το πλάνο μου σήμερα ήταν να πάρω τουλάχιστον δέκα λεπτά από όλους και ήμουν πολύ γρήγορος μέχρι το δεύτερο σημείο ελέγχου χρόνου», είπε ο Nasser Al Attiyah.

Το πιο παράδοξο συμβάν της ημέρας, πάντως, ήταν ότι ο Αργεντινός Orlando Terranova δεν εκκίνησε το πρωί εξαιτίας έντονης λογομαχίας που είχε με τον συνοδηγό του Andy Grider, η οποία οδήγησε τον τελευταίο στην απόφαση να φύγει από τον αγώνα!

Στις μοτοσικλέτες, η Ειδική Διαδρομή στο δρόμο από το Chilecito στη Fiambala είχε μήκος 185 χιλιόμετρα και ο Cyril Despres εξαπέλυσε την αντεπίθεσή του στον Marc Coma. Ο Γάλλος της ΚΤΜ πέτυχε την 28η νίκη του σε Ε.Δ. του Rally Dakar και επέκτεινε, έτσι, το προβάδισμά του από τον Ισπανό ξανά στα περίπου 10 λεπτά.

Οι δύο πρωταγωνιστές βρίσκονται σε δικό τους κόσμο, καθώς αρχίζουν να αφήνουν πάρα πολύ πίσω τους υπόλοιπους αναβάτες. Ο τρίτος Helder Rodrigues (Yamaha) είναι πλέον 47 λεπτά πίσω, ενώ ο Frans Verhoeven είναι ένας από τους διακεκριμένους αναβάτες που ατύχησε στην 5η Ε.Δ., σταματώντας στη διαδρομή με μηχανικό πρόβλημα.

Ο Cyril Despres τόνισε: «Μετά το τέλος της πρώτης μέρας, θα έλεγε κανείς ότι θα εμπλέκονταν πολλοί άλλοι οδηγοί στη μάχη της νίκης, αλλά στο τέλος δεν είναι τόσοι! Οι διαφορές μας (σ.σ.: με τον Marc Coma) είναι στο δίλεπτο. Σήμερα ήταν πιο εύκολο για μένα, διότι ξεκίνησα πίσω του. Ίσως αύριο να γίνει το αντίθετο. Έχω το προβάδισμα με σχετικά άνετη διαφορά, αλλά αυτή μπορεί να εξαφανιστεί γρήγορα, οπότε χρειάζομαι την ίδια ψυχολογία και αυτοσυγκέντρωση».

RALLY DAKAR 2012
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
(Μετά την 5η ημέρα)
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
1. Peterhansel (MINI) 11:58:03
2. Holowczyc (MINI) +4:18
3. Roma (MINI) +10:39
4. Gordon (Hummer) +13:32
5. De Villiers (Toyota) +21:01
6. Novitskiy (MINI) +30:51
7. Sousa (Great Wall) +40:55
8. Al Attiyah (Hummer) +50:47
9. Van Loon (Mitsubishi) +53:33
10. Alvarez (Toyota) +59:10

ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ
1. Despres (KTM) 14:19:00
2. Coma (KTM) +09:51
3. Rodrigues (Yamaha) +47:56
4. Lopez (Aprilia) +49:00
5. Goncalves (Husqvarna) +54:47
6. Viladoms (KTM) +58:17
7. Casteu (Yamaha) +58:58
8. Farres Guell (KTM) +01:03:13
9. Svitko (KTM) +01:07:26
10. Pedrero Garcia (KTM) +01:14:04
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Αν θα σε υιοθετούσε ένας βασιλιάς η έπαρσή σου θα ήταν μεγάλη. Γιατί όμως δεν είσαι υπερήφανος, αφού είσαι ο γιος του Θεού;
Άβαταρ μέλους
schumi44    
0,7 Bar
0,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 08:27
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 44
Μοντέλο Αυτ.: F/L RX8 CHALLENGE S/R 205HP

Δημοσίευσηαπό schumi44 την Παρ Ιαν 06, 2012 19:35

6η μέρα: Ακυρώθηκε η 6η Ειδική Διαδρομή
http://auto.in.gr/news/otherevents/arti ... 1231144781
Εικόνα

Οι οργανωτές του Rally Dakar 2012 αναγκάστηκαν να ακυρώσουν την 6η Ειδική Διαδρομή της Παρασκευής (6/01), μεταξύ της Fiambala της Αργεντινής και του Copiapo της Χιλής. Λόγω σφοδρής κακοκαιρίας στην οροσειρά των Άνδεων, οι αρχές της Χιλής έκλεισαν τα σύνορα στο πέρασμα Paso de San Francisco, που βρίσκεται σε υψόμετρο 4.700 μέτρων.

Το πρόγραμμα του Rally Dakar περιλάμβανε το πέρασμα από το Paso de San Francisco με ρυθμό Απλής Διαδρομής, όπως και τα προηγούμενα τρία χρόνια. Κατά συνέπεια, την 6η μέρα του αγώνα θα διαμορφωθεί ένα τεράστιο κονβόι για τη μεταφορά όλων των συμμετεχόντων από τη Fiambala στο Copiapo, από εναλλακτική διαδρομή.

Θυμίζουμε ότι και η 5η Ειδική Διαδρομή της Πέμπτης (5/01) επηρεάστηκε από την έντονη βροχόπτωση και κατά τόπους χιονόπτωση της περιοχής, καθώς το μήκος της μειώθηκε κατά περίπου 50 χιλιόμετρα για να αφαιρεθούν τμήματα που είχαν γίνει απροσπέλαστα.

Η είδηση της ακύρωσης της 6ης Ε.Δ. είναι καλή για τους πρωτοπόρους Stephane Peterhansel (MINI X-Raid) και Cyril Despres (KTM) στα αυτοκίνητα και τις μοτοσικλέτες αντίστοιχα. Οι αγωνιζόμενοι θα περάσουν τώρα τρεις μέρες στο Copiapo, καθώς το Σάββατο (7/01) η 7η Ε.Δ. θα διεξαχθεί περιμετρικά της πόλης και η Κυριακή (8/01) είναι ημέρα ξεκούρασης.
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Αν θα σε υιοθετούσε ένας βασιλιάς η έπαρσή σου θα ήταν μεγάλη. Γιατί όμως δεν είσαι υπερήφανος, αφού είσαι ο γιος του Θεού;
Άβαταρ μέλους
schumi44    
0,7 Bar
0,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 08:27
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 44
Μοντέλο Αυτ.: F/L RX8 CHALLENGE S/R 205HP

Επόμενο

Επιστροφή στο Ξένοι Αγώνες

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron