εγινε και το φετινο ετησιο service στο mps, που περα απο λαδια,φιλτρα περιλαμβανε σετ ιμαντα !
λογω μικροδιαφορας στο μηκος των aftermarket ιμαντων σε σχεση με τους OEM και της "πιθανης" διαφορας ποιοτητας στον τεντωτηρα μεταξυ aftermarket και OEM, αναγκαστικα προτιμηθηκαν γνησια ανταλλακτικα σε ιμαντα και τεντωτηρα ενω γλυτωσα περι τα 100 ευρω αγοραζοντας μια aftermarket τροχαλια.
κοστη με ΦΠΑ για σετ ιμαντα (γιατι θα ρωτατε)
ιμαντας: 78,45
τεντωτηρας: 207,35
τροχαλια aftermarket: ~35
εργασια: αγνωστο
σημειωση: το λουρι ειχε 2 σκασιματα στη μεσα πλευρα και γενικα ηταν ξεραμενο.
bonus: θα χρειαστω ενα μπαρακι ζαμφορ , οκ, αλλα και μια βαση μηχανης (συνοδηγου) η οποια ειναι στο τσακ να πεταξει λαδια.
καμια ιδεα για βαση μηχανης ;;; ΟΕΜ εχει 300 κατι ευρω