Μετά από 27.000 χλμ. αλλάχθηκαν οι βαλβολίνες στο MPS 3 τοποθετώντας της TORCO (αμερικάνικη προέλευση).
Όπως είχα αναφέρει και σε παλαιότερη θεματολογία (viewtopic.php?f=43&t=8580&st=0&sk=t&sd=a&hilit=%CE%9A%CE%9F%CE%9A%CE%9A%CE%99%CE%9D%CE%9F%CE%A3+%CE%9F%CE%9A%CE%A4%CE%A9%CE%92%CE%A1%CE%97%CE%A3) ήδη από την πρώτη στιγμή βλέπεις πολύ μεγάλη διαφορά ως προς την αίσθηση του κιβωτίου στο κούμπωμα των ταχυτήτων.
Η χωρητικότητα στο σαζμάν ήταν σχεδόν 2,7-2,8 lt.