Για να εμβαθυνουμε και στο συστημα τετρακινησης μας
Το MPS μας οπως και το CX 7 εφαρμόζει το σύστημα τετρακίνησης με πολυδισκο συμπλεκτη, ο οποίος μεταφέρει τη ροπή στον πίσω άξονα,-λαμβάνοντας πληροφορίες από τη γωνία του τιμονιού, τη γωνία περιστροφής, την πλευρική επιτάχυνση και την κατάσταση του μοτέρ-,ώστε ν' ανταποκρίνεται στον πιο “άγριο” χαρακτήρα του. Υπό κανονικές συνθήκες η μετάδοση της ροπής γίνεται στους μπροστινούς τροχούς, με σταδιακή αλλαγή της κατανομής (ηλεκτρονικά) μέχρι 50-50% εμπρός-πίσω, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Με τις πληροφορίες που παίρνει το σύστημα από τους αισθητήρες του αυτοκινήτου, προσαρμόζει την κατανομή ροπής σε τρεις διαφορετικές συνθήκες οδήγησης: Κανονική, σπορ ή χιονισμένο οδόστρωμα και με βάση τα απαιτούμενα χαρακτηριστικά για καθεμία από τις τρεις, ρυθμίζει αυτόματα την κατανομή της ροπής μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών. Ταυτόχρονα, στον πίσω άξονα χρησιμοποιείται
διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, για την καλύτερη κατανομή της ροπής μεταξύ των δύο πίσω τροχών και εξασφαλίζει την απαιτούμενη, σε κάθε περίπτωση, πρόσφυση.
εδω ας το δουμε παραστατικοτερα:<κανετε save ωστε να τις δειτε κανονικα>