Φυσικα φιλε Βασιλη,εξυπακουεται!Απλως εχω την εντυπωση οτι τα ΠΑΜΠΟΛΛΑ ηλεκτρονικα στοτ ελος κουραζουν ενω καλο θα ειναι να σου δινει και την δυνατοτητα να απενεργοποιεις το ESP ,γιατι σε λασπη η χιονι αν κολλησεις δεν θα σε βοηθησει!
και στις δυο περιπτωσεις το τιμονι ειναι ρομποτικα χειριζομενο και αρκετα αποτομο στις επαναφορες του. στο ΧΩΡΙΣ ειναι λογικη η πορεια του αυτοκινητου στο τελος μιας και ειχε αρχισει να πηγαινει με τα 4 και με το τιμονι κλειδωμενο στα ισια.
ολα τα ηλεκτρονικα ειναι χρησιμα για τον μεσο οδηγο, στις περισσοτερες των περιπτωσων θα βγαλουν απο την δυσκολη θεση τον απειρο οδηγο, σε λιγες ποσοστιαια περιπτωσεις θα προκαλεσουν χειροτερες καταστασεις απο το να μην υπηρχαν. οι ενστασεις μου ειναι δυο, 1η θα ηθελα οι αυτοκινητοβιομηχανιες να πληρωνουν, να παραγγελνουν και να παραλαμβανουν καλυτερης ποιοτητας ηλεκτρονικα εξαρτηματα για να υπαρχουν λιγοτερες αστοχιες και η 2η ισως ειναι λιγο φασιστικο αυτο που θα πω αλλα θα επρεπε καποια αυτοκινητα που απευθυνονται σε πολυ εμπειρο οδηγο, να απαγορευεται να τα κατεχουν και να τα τσουλανε (γιατι δεν μπορουν να το οδηγησουν) απειροι οδηγοι.
Μα τα περισσοτερα για τους απειρους τα εβγαλαν και τον μεσο οδηγο,που φυσικα και για ολους χρειαζονται γιατι η κακια στιγμη δεν κοιτα απειρια η οχι!Και ο καλυτερος οδηγος μπορει να εχει μια κατασταση που να μην διαχειριστει σωστα!
Ηλια,νομιζω οτι για την πρωτη ενσταση σου μπορει να μην συμβει ποτε αυτο,γιατι κι εκεινοι θελουν μειωμενο κοστος!