καλισπερα παιδια απο δισκω πλατο ξερει κανεις να μου απο που μπορω να βρω και ποσο εχουν στο περιπου γιατι τον μαμα τον εχω βαλει πολλες φορες φωτια και δεν ξερω ποσο θα μου εντεξει ακομα και να ξερενεται μετα απο δυο καλες εκκινησεις βρωμοκοπαει ο κοσμος δοκιμαζμενο πολλες φορες.... αλλα τι να κανω ρε παιδια οταν μου λεει ο αλλος παμε να σε ραψω δεν σκεφτομαι τιποτα αλλο μονο την νικη και ετσι γινεται
Εχουμε και λέμε Δίσκο πλατό ρουλεμάν, τα έχουμε και μάλιστα ΟΕΜ αλλά μας λείπει το βολάν. Νομίζω ότι και το OEM είναι μάρκας LUK, σωστα; Τίθεται θέμα συμβατότητας ή μπορούμε να βάλουμε όποια μάρκα γουστάρουμε;
πηγαινε για επισκευη το δικο σου στην δισκοτεχνικη στην σπυρου πατση. 180+ φπα θα σου παει αντι για 400+ καινουριο LUK. εκτος αν το βρισκεις με λιγοτερο απο 300 οποτε για να γλυτωσεις το οποιο ρισκο και τρεξιμο της επισκευης δεν ειναι πολλα παραπανω
οχι ασχετο το ενα με το αλλο το βαρυ πενταλ ειναι απο πλατω μονο , οχι απο βολαν
ο μαστρο μιχαλης το λυνει το ρεκτιφιαρει το ζυγοσταθμιζει, αλλαζει και τα ελατηρια και το συναρμολογει. ο χορτατος πχ εχει ηδη ενα επισκευασμενο (και εγω φυσικα)
βεβαια αν το βρεις καινουριο στα 300 κατι με την επισκευη δεν σωζεις και πολλα.
Σήμερα πάω από Δισκοτεχνική, θα επανέλθω για ενημέρωση. Σε ψάξιμο τιμών που έκανα στο ιντερνετ, η φτηνότερη τιμή που βρήκα είναι στα 497€. Δεν μου εμπνεει ομως εμπιστοσύνη γιατί σε όλα τα άλλα καταστήματα οι τιμές σε LUK-OEM παίζουν από 750€ ως 1000€. Κάπου εχω ακούσει, είτε εδω σε αναρτηση ,είτε από μέλος σε καποια από τα καφεδακια που πάμε, ότι η LUK πουλάει και ανακατασκευασμένους DMF σε χαμηλές τιμές.
Έκανα το πέρασμα απο το μαγαζι.. Πολύ ταλαιπωρία η όλη διαδικασία. Ο τύπος δεν έχει συνεργείο για να σου λύσει το βολάν. Ενα απλό μηχανουργείο είναι. Πρέπει να του πας το βολαν ο ίδιος. Δηλαδή πρέπει να πας το αμάξι σε κάποιο συνεργείο, να υποχρεώσεις το μάστορα να σου κατεβασει σασμαν, να του αφήσεις το αμάξι αμανάτι καταλαμβάνοντας μια θέση εργασίας , να πάρεις το βολάν στα χέρια , να τρέχεις στη δισκοτεχνική με συγκοινωνίες ή με ταξί και να πας να το πάρεις την άλλη μέρα. Η επισκευή διαρκεί 5 ώρες.
Επίσης μου είπε ότι δεν είναι εγγυημένη η επισκευή διότι εξαρτάται από το βαθμό φθοράς του εξαρτήματος.
Το κόστος κυμαίνεται από 150 ως 220 ευρω συν το ΦΠΑ και αν δει οτι το κόστος μπορεί να ξεπεράσει τα 220€ τοτε σταματάει την διαδικασία επισκευής γιατι δεν αξίζει απο πλευράς κόστους.
Αξίζει να μπεις στον κόπο μόνο αν έχεις κάποιο βολαν καβάτζα. Αν εχει κανείς βολάν μεταχειρισμένο για ανταλλαγή, να το γράψει εδώ.
δεν ειναι τοσο τραγικο ειδικα οτνα θες να αποφυγεις τα 500+ του καινουριου:
πας για τον συμπλεκτη σου , κανονιζεις με τον μαστορα και του λες να σου πει για το βολαν την κατασταση του πριν κανει οτιδηποτε αλλο. μολις σου πει "μεγαλε , θελει αλλαγη" τον κανεις μια παυση (στο κατω κατω που θα βρει αυτος ετοιμοπαραδοτο βολαν για την παρτη σου) και στελνεις ενα ταξι απο taxibeat στο συνεργειο με προορισμο τον δισκοτεχνικο - πληρωμη μεσω πιστωτικης ή συνενοηση με τον μαστορα να πληρωσει τα 10-15 ευρω (αναλογα την αποσταση) - σε μιση ωρα το πολυ ειναι στο μαγαζι. μετα απο καμια ωρα σου λεει φτιαχνεται ναι η ου και συνεχιζεις το νταλαβερι. την επομενη ξανα ταξι και πισω στο συνεργειο.
μια μερα επιπλεον ειναι στο συνεργειο ή για την ακριβεια αντι να το παρεις στο σχολασμα (και αν) πας για την αλλη μερα το μεσιμερι.
με τον χορτατο βεβαια ειχαμε καβατζα βολαν και δεν καναμε ακριβως αυτην την διαδικασια (εχω κανει ομως παρομοια για καθαρισμο στα μπεκακια που τα εστειλα λιγο κατω)
και στο κατω κατω αν το θεμα εινια το κοστος χρεωνεις μια μερα αδεια (δε θελει παραπανω) με στοχο να γλυτωσεις τουλαχιστον 300ευρω.
θα ρωτησω εναν γνωστο αν του περισσευει παλιο βολαν (αν δεν τα εχει πεταξει)
Όλοι εμείς οι τουρμπάτοι 3αρηδες , 6αρηδες 7άρηδες, φοράμε το ίδιο βολάν; Βρήκα σε πολύ καλή τιμή αλλά ο κωδικός του παραπέμπει μόνο για αντικατάσταση στο cx7 Μήπως κάποιος κάτοχος cx7 γνωρίζει τον OEM κωδικό του;;
Παναγιώτη και Γιώργο (ghortat), εσείς που τους εχετε αλλάξει μήπως σας είναι εύκολο να δείτε αν υπάρχει ΟΕΜ κωδικός πάνω στο εξάρτημα και να μου τον πείτε;