The Ace έγραψε:To έκανα στη C5, πολύ λίγη ή ελάχιστη βελτίωση/διαφορά είδα. Αν έχει σοβαρές επικαθήσεις το μοτέρ, δεν σπάνε με τέτοιες "ψεκαστικές" μεθόδους. Μόνο για "συντήρηση" ίσως να κάνει....
Όταν μετά έκανα ένα κανονικό blasting, (ξανα)πήγα από τα 138 στα 153 άλογα τσακ-μπαμ
Άρα η γνώμη μου είναι, κανονικό blasting για να γίνει δουλειά, και όχι οτιδήποτε ψεκάζεται....
Dodos έγραψε:Δεν το καθαριζει και τόσο ....εις βάθος η συγκεκριμένη μέθοδος. Υπάρχουν άλλες καλύτερες.
diMiPS έγραψε:Dodos έγραψε:Δεν το καθαριζει και τόσο ....εις βάθος η συγκεκριμένη μέθοδος. Υπάρχουν άλλες καλύτερες.
μονο ετσι καθαριζεται εις βαθος το εργαλειο
rotoropoulos έγραψε:The Ace έγραψε:To έκανα στη C5, πολύ λίγη ή ελάχιστη βελτίωση/διαφορά είδα. Αν έχει σοβαρές επικαθήσεις το μοτέρ, δεν σπάνε με τέτοιες "ψεκαστικές" μεθόδους. Μόνο για "συντήρηση" ίσως να κάνει....
Όταν μετά έκανα ένα κανονικό blasting, (ξανα)πήγα από τα 138 στα 153 άλογα τσακ-μπαμ
Άρα η γνώμη μου είναι, κανονικό blasting για να γίνει δουλειά, και όχι οτιδήποτε ψεκάζεται....
φιλε μου τι ειναι αυτο και πως γινεται?
DASKALAKIS CX-7 έγραψε:πως το κανεις αυτο ρε Αντωνη αν επιτρεπεται,ποσο κοστιζει και που??sorry ρε παιδια αλλα την ορολογια δεν την ξερω(plasting)
DASKALAKIS CX-7 έγραψε:ΑΝΤΩΝΗ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!
ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΟΥ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ?ΠΑΕΙ ΠΙΟ ΑΝΕΤΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ Η ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΜΕ ΠΡΙΝ?
ΣΕ ΡΩΤΑΩ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ CX-7.KONTEYΩ 128.000 ΧΛΜ
ΕΣΥ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΨΙΝ ΣΟΥ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΔΙΚΕΥΕΤΑΙ ΣΤΑ ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ ΜΟΤΕΡ?ΑΝ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Ο ΠΑΥΛΙΔΗς ΠΟΥ ΠΗΓΕΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
ΕΨΑΞΑ ΝΑ ΒΡΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΚΑΤΙ..
Επιστροφή στο Φροντίδα Αυτοκινήτου
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης