Hellenic MazdaSpeedClub • Προβολή θέματος - Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης: Τι ισχύει για τη χρήση της
[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ Αύγ 18, 2018 18:48 ]

Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης: Τι ισχύει για τη χρήση της

Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης: Τι ισχύει για τη χρήση της

Δημοσίευσηαπό Pats την Τρί Μάιος 30, 2017 16:04

Eπισημα για να ξερουμε ολοι μας




Μπορεί η κίνηση στη Λωρίδα Έκτακτης Άνάγκης από τα επιβατικά αυτοκίνητα να απαγορεύεται ρητά από τον Κ.Ο.Κ., όμως είναι συχνό φαινόμενο στη χώρα μας πολλοί οδηγοί και στο πλαίσιο του να κερδίσουν χρόνο, από ανάγκης να την μετατρέπουν σε κανονική λωρίδα κυκλοφορίας προκαλώντας μάλιστα αρκετά ατυχήματα. Ας δούμε τι ισχύει με βάση το νόμο για τη γνωστή μας Λ.Ε.Α.

Όπως αναγράφει χαρακτηριστικά το άρθρο 29 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας: «η Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.) προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για την κίνηση οχημάτων άμεσης ανάγκης και οχημάτων συντήρησης των αρμόδιων κρατικών υπηρεσιών ή των εταιρειών που, κατά παραχώρηση από το Δημόσιο, λειτουργούν, συντηρούν και εκμεταλλεύονται αυτοκινητόδρομο ή οδό ταχείας κυκλοφορίας, για την αντιμετώπιση έκτακτων γεγονότων, περιστατικών ή άλλων αναγκών».

Οποιαδήποτε άλλη χρήση της Λ.Ε.Α., εξαιρουμένων των περιπτώσεων που αναφέρθηκαν παραπάνω, απαγορεύεται. Η στάση στη λωρίδα έκτακτης ανάγκης θα πρέπει να γίνεται αποκλειστικά και μόνο σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης ή εάν το αυτοκίνητο έχει πάθει βλάβη ή εάν το αυτοκίνητο το σταματήσει για οποιονδήποτε λόγο η Τροχαία.

Είναι πολύ σημαντικό να αναφερθεί ότι εάν το αυτοκίνητο σταματήσει για κάποιους από τους παραπάνω λόγους στη Λ.Ε.Α., θα πρέπει οι επιβάτες του να μην μείνουν μέσα σε αυτό, αλλά να βγουν εκτός αυτού και να περάσουν το στηθαίο ασφαλείας του αυτοκινητοδρόμου μέχρι να έρθει η οδική βοήθεια.

Όπως αναφέρει μάλιστα η Αττική Οδός, μια στις δέκα συγκρούσεις που πραγματοποιούνται στον αυτοκινητόδρομο προκαλείται από αυτοκίνητα που έχουν σταματήσει στη Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης, αναδεικνύοντας την επικινδυνότητας της παρατεταμένης στάσης σε αυτήν.
Εικόνα
> Mazda 2 1.5 Touring Alloy SAP, White Pearl <
Άβαταρ μέλους
Pats    
0,7 Bar
0,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 07, 2008 18:38
Τοποθεσία: Κερατσινι - Πειραιας
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 35
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 2 1.5 Touring Alloy SAP, White Pearl

Re: Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης: Τι ισχύει για τη χρήση της

Δημοσίευσηαπό rotoropoulos την Τετ Αύγ 01, 2018 18:24

Συνφωνω και επαυξανω


https://www.autoblog.gr/2018/07/31/ta-p ... h-ths-lea/


και λιγα ειναι
Άβαταρ μέλους
rotoropoulos    
0,4 Bar
0,4 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 404
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 09, 2010 18:35
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 32
Μοντέλο Αυτ.: RX 8 Cosmo

Re: Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης: Τι ισχύει για τη χρήση της

Δημοσίευσηαπό antreas3 την Πέμ Αύγ 02, 2018 16:04

κι εγω αλλα με καποια επεικεια για πραγματικους λογους.απ την αλλη θα κανω τον δικηγορο του διαβολου και λεω οτι σε μεγαλο μποτιλιαρισμα δεν αφαιρει κινηση η λεα και βοηθαει?δεν λεω για ασθενοφορα και εκτακτη αναγκη
MAZDASPEED4EVER
Άβαταρ μέλους
antreas3    
1,8 Bar
1,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3274
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 11, 2008 21:08
Τοποθεσία: argiroupolis
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: mazda 3 1.6

Re: Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης: Τι ισχύει για τη χρήση της

Δημοσίευσηαπό A.Mazdaios την Δευτ Αύγ 06, 2018 14:16

Χρησιμοποιούσα τώρα τελευταία πολύ την Κηφισού και ειδικά πρωινές ώρες και με μεγάλη μου χαρά διαπίστωσα οτι παρόλο το μποτιλιάρισμα λόγω έργων ούτε ένας δεν πήγε απο την ΛΕΑ. Άποψη μου είτε με μποτιλιάρισμα είτε χωρίς ΛΕΑ δεν πατάμε ποτέ γιατί πολλές φορές τα δευτερόλεπτα σε κάποιες καταστάσεις μετράνε....
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
A.Mazdaios    
1,6 Bar
1,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 1826
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 26, 2009 15:04
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΛΕΩ
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 31
Μοντέλο Αυτ.: mazda 3 2008 1,6

Re: Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης: Τι ισχύει για τη χρήση της

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Δευτ Αύγ 06, 2018 14:25

A.Mazdaios έγραψε:Χρησιμοποιούσα τώρα τελευταία πολύ την Κηφισού και ειδικά πρωινές ώρες και με μεγάλη μου χαρά διαπίστωσα οτι παρόλο το μποτιλιάρισμα λόγω έργων ούτε ένας δεν πήγε απο την ΛΕΑ. Άποψη μου είτε με μποτιλιάρισμα είτε χωρίς ΛΕΑ δεν πατάμε ποτέ γιατί πολλές φορές τα δευτερόλεπτα σε κάποιες καταστάσεις μετράνε....



Παρα πολυ σωστα!ετσι παιδια,ΠΟΤΕ ΛΕΑ!!!!ηδη εχει διορθωθει το θεμα με τις ζωνες σε τεραστιο ποσοστο επιτελους!εστω και τοσο αργα ας γινει κι αυτο συνηθεια μας!
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 36645
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 42
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2


Επιστροφή στο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης