http://www.suremotorsports.comhttp://www.corksport.comωπα ωπα πολλα έθεσες μαζί
ασπουμε,
α) i/c υπάρχει μια τεράστεια (παρα)φιλολογία για το tmic/fmic . το εργοστασιακό πχ (tmic) έχει ελάχιστη διαδρομή σωληνώσεων αλλά βρίσκεται σε χώρο ζεστό. το αποτέλεσμα είναι οτι όταν είσαι σταματημένος μπορεί να ανεβάσει 70 και 80 βαθμούς ο χώρος , αλλά μόλις κινηθείς θα πέσει στους 40-50. Σε μεγαλύτερες ταχύτητες ίσως να δείς ατμοσφαιρική θερμοκρασία.
έχει περιορισμένο χώρο όντως άρα από ένα σημείο και πάνω δεν φτάνει.
Το κλασσικό μπροστινό i/c έχει την άπλα του, μπορεί να αποκτήσει μεγάλο μέγεθος κλπ αλλά κόβει αέρα από το σύστημα ψύξης, έχει μεγάλες σωληνώσεις , προσθέτει πολυπλοκότητα.
αν πούμε οτι ξεπερνάς τα 350 άλογα θεωρητικά θέλεις μεγαλύτερο από όσο χωράει στην εργοστασιακή θέση άρα μπροστινό. Πρακτικά όμως θέλεις μεθανόλη και κερδίζεις τα καλά των δύο κόσμων
το i/c της corksport πχ ταιριάζει στο δικό μας. Το είχα κάποτε , μπορώ να πω ότι αν ντε και καλά θέλεις να ξοδέψεις λεφτά σε i/c είναι μια καλή λύση.
θα προτιμούσα να τα δώσω όμως σε downpipe.
β)εισαγωγή: σχεδόν όλες όσες κάνουν σε 6αρι και είναι sri (αγελάδα, maf housing , χοάνη) ταιριάζουν στο 7. οι τύπου cai δε θα μπούν γιατι είναι διαφορετικός ο προφυλακτήρας μας και ο χώρος που αφήνει.
η χοάνη είναι λίγο μεγαλύτερη από το μαμά φίλτρο, πιο ελεύθερη από το χαρτί , αφήνει τον ήχο της σκάστρας να ακουστεί κλπ αλλά είναι σε περιβάλλον υψηλών θερμοκρασιών και δεν έχει καμία ελπίδα να πάρει αέρα ατμοσφαιρικής θερμοκρασίας εκεί μέσα. το maf housing που έχουμε στο πλαστικό φιλτροκούτι μπορεί να μετρήσει αέρα για έως περίπου 320 άλογα. μετά χρειάζεσαι μεγαλύτερο σε διάμετρο και προγραμματισμό.
Αν θα έκανα κάτι , θα ήταν σιλικονούχα (όχι αλουμίνιο, θέλουμε θερμομόνωση) αγελάδα (γιατί η μαμά είναι όντως πολύ στενή) στο μαμά φιλτροκούτι. Αντε και πλενόμενο φίλτρο AEM για να γλυτώσω από τα υγρά του KN
γ) κολάρα για i/c κλπ κάνουν όλα των 3/6 σε μάς.
δ) φρένα δυσκολεύουν τα πράμματα. πας στον μώραρη και οτι σου πει. έτοιμα σετ για 7 πάνε 1400+ για να μην είναι δαγκάνες που πατάς φρένο και ανοίγουν. Στα 3αρια θυμάμαι ταιριάζουν από evo X σε μάς δεν είμαι σίγουρος.
Σε κάθε περίπτωση η εργοστασική ζάντα θέλει δαχτύλιο offset (ίσα με 15χιλιοστα) ή απλά after market ζαντα.
εγώ μετά τον κύκλο που έκανα σε όλα αυτά κατέλληξα:
1) 4 μπεκ καινούρια
2) downpipe / καταλύτης / σωλήνα - όχι τελικό
3) Πρόγραμμα versatune η ecutek
4) μαμά φιλτροκούτι, χάρτινο φίλτρο, μαμά i/c (δεν αξίζει τα 500 ευρώ η διαδικασία στην πράξη, είναι κυρίως για να γουστάρεις)
και τα ρέστα βενζίνες.