Έχοντας την ανάγκη για ένα ακόμα αυτοκίνητο για το χωριό αγόρασα ένα mazda xedos 1,6 του 1996 με 300.000. Το αυτοκίνητο το πήρα σε συμβολική τιμή. Πρώτες εντυπώσεις είναι ότι πετάει κυριολεκτικά. Έχει κάποια θεματάκια δευτερεύοντος σημασίας όπως 2 φούσκες μπιλιοφόρου ένα ψυγείο οξειδωμένο και μερικά κομπιάσματα στις χαμηλές μάλλον από μπουζί. Νιώθω πολύ ικανοποιημένος που γίνομαι κάτοχος ενός αυτοκινήτου που δεν το πήρα το 1997 (πήρα mitsubishi Carisma) λόγω τιμής. Εντυπώσεις άμεσα αφού του κάνω ένα γερό σέρβις.
κάπως έτσι πήρα και εγώ το hrv πριν 3 χρόνια κάτι για το χωριό που δεν μπορούσα να πάρω το 04 όταν πήρα το φιεστάκι γιατί είχε σχεδόν τα διπλά λεφτά. βέβαια εγώ το πήρα άστρωτο με 220000 χλμ μόνο
ένα κακό έχουν αυτά τα οχήματα , πας να κάνεις μια καλή επισκευή επειδή γουστάρεις να το κάνεις καλό και πάνε να σου κάνουν οικονομία γιατί είναι παλιό το αυτοκίνητο.
Μπορει να μην εχει σχεση με το αρθρο που εγραψαν τα παιδια ,εχω και εγω ενα 323f 1.6 του 91,εκτος απο το 6αρι, το εχω και εγω στο χωριο, το ειχα παρει καινουργιο και δεν μου κανει καρδια να το δωσω ,απλα θελω οποτε πηγαινω να το κανω καμια βολτα,εχω καταθεσει πινακιδες και οποτε παω το κανω στην ζουλα και φοβαμε μην με γραψουν.αυτο που ηθελα να ρωτησω μηπως γνωριζει καποιος ειναι εαν υπαρχει περιπτωση να μπορω να βαλω ιστορικες πινακιδες και ποια ειναι η διαδικασια.
Ευχαριστώ παιδιά. Νιώθω σαν παιδάκι που του πήραν ένα μεγάλο playmobil , πραγματικά χάρηκα και όντως το αυτοκίνητο είναι ανέλπιστα καλό χωρίς χτυπήματα ανάρτησης χωρίς ψόφιο κινητήρα. κυριολεκτικά πετάει.
Λοιπόν άλλαξα τα λάδια το φίλτρο λαδιού και τα μπουζί μόνος μου εννοείται, επίσης και το αντιπυκτικό το οποίο έβγαλε αρκετή σκουριά του έβαλα λαδάκια καλά (τα περισσεύματά μου δηλαδή από 5w30 και 5w40) και πλέον κελαειδάει . Επίσης κόλησα την εισαγωγή αέρα μετά τον ΜΑΦ διότι είχε σκιστεί έπαιρνε αέρα και έκανε κομπιάσματα. Και το φίλτρο λαδιού με δυσκόλεψε λίγο εκεί που το είχε. Την επόμενη εβδομάδα πάω για ιμάντα χρονισμού, πήρα τελικά ένα της SKF και θα αλλάξω και τον ιμάντα δυναμό και της δύο φυσούνες μπιλιοφόρου. Σε μια βδομάδα θα είναι πανέτοιμο για το χωριό. Λοιπόν είχα καιρό να ανέβω σε ζωντανό κινητήρα δεκαετίας του 1990. κυριολεκτικά πετάει.
Οι πρώτες εντυπώσεις μετά από συμβίωση 15 ημερών περίπου. Το αυτοκίνητο πετάει κυριολεκτικά. Επιταχύνει πολύ δυνατά με κάθε σχέση και έχει πολύ καλή ελαστικότητα στα χαμηλά. Πρέπει να πέσεις κάτω από τις 2000prm για να χρειαστεί να κατεβάσεις και αυτό μόνο με τις 2 τελευταίες σχέσεις.
Επίσης ο κινητήρα είναι τελείως αθόρυβος. Σίγουρα παίζει ρόλο και η ηχομόνωση αλλά δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου. Πρέπει να επιταχύνεις για να τον ακούσεις.
Αυτό που με προβλημάτισε είναι η οδική συμπεριφορά του. Με πατημένα γκάζια σε στροφές δείχνει να γίνεται υπερστροφικό εάν αφήσεις για λίγο το γκάζι. Δεν μπορώ να καταλάβω εάν αυτό προκύπτει από τα λάστιχα (έβαλα μία τετράδα μεταχειρισμένα τα πίσω firestone) ή είναι τελείως πεσμένα τα αμορτισέρ ή είναι ρυθμισμένο υπερστροφικά για τους πιο έμπειρους . Θα δείξει στο μέλλον. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου είπε ότι είχε βάλει παλαιότερα bilstein αλλά δεν ξέρω ποια έβαλε Β4 ή Β6.
Και το κερασάκι στην τούρτα είναι η ποιότητα κατασκευής . Εξαιρετική σε όλο το αυτοκίνητο είτε μιλάμε για μηχανολογικά είτε για πλαστικά εσωτερικού είτε για παρασιτικούς θορύβους κλπ. Τέτοια ποιότητα δεν συναντάς ούτε στο 6άρι μας. Όλα τακτοποιημένα με ηχομονωτικά σφουγγαράκια κλπ. Δεν τρίζει τίποτα παρά τα 300.000χλμ , δεν καίει λάδια και το μόνο φάουλ είναι τα κομμένα λάστιχα σην πόρτα του οδηγού . Επίσης ο προηγούμενος ιδιοκτήτης τα έβαψε πρόχειρα και το νέο χρώμα έφυγε γρήγορα ξεφλουδίζει σχεδόν.
Αυτά λοιπόν με το αυτοκίνητο.
Χρειάζομαι 2 σετ μπιλιοφόρους και δεν βρίσκω στα site. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει;