[ +/- ] [ It is currently Fri Oct 30, 2020 14:21 ]

Κατανάλωση CX-7

Re: Κατανάλωση CX-7

Postby Geo.K on Mon May 06, 2019 05:12

Καλημερα.
Έχω μικρή εμπειρία με το cx-7. Το αγόρασα τέλη Δεκεμβρη. Στην αρχή, με 95άρα βενζίνη μου εδειχνε κατανάλωση 16,5. Πλέον, βάζοντας μόνο 100άρα έχω 13,5. Δεν ξέρω αν στο μεταξύ επαιξε ρόλο η αλλαγη μπουζι και γραναζι μεταβλητου. Ά! Επίσης και ένας πολλαπλασιαστής.
Έχω μοντ. 09

Θεωρω οτι οι τιμές είναι λογικές αν αναλογιστούμε το βάρος του αμαξοματος και την τεχνολογία του κινητηρα.
Αν το τρεξεις ακριβως οπως ενα διλιτρο suv ιδιας χρονολογιας (δηλαδη τάφος) θα εχεις ιδιες καταναωσεις (11-13)
Geo.K    
0 Bar
0 Bar
 
Posts: 4
Joined: Wed Mar 06, 2019 15:53
Gender: None specified
Car Model: CX-7

Re: Κατανάλωση CX-7

Postby pankrok on Mon May 06, 2019 07:35

το γραναζι σιγουρα , οταν δεν δουλευει καις παραπανω ειδιακ στα στις χαμηλες στροφες

GTX2867r / forged / ported / sleeved και βλεπουμε...


Ώπα λάθος. Δις λαστ γιαρ. Τώρα όλα μανουλα!
User avatar
pankrok    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Posts: 3514
Joined: Wed Oct 15, 2008 12:24
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 42
Car Model: Mazda CX7 '08/ Honda HRV '99 / Vitara 1.4 '19

Re: Κατανάλωση CX-7

Postby dancerman on Mon May 06, 2019 13:01

pankrok wrote:το γραναζι σιγουρα , οταν δεν δουλευει καις παραπανω ειδιακ στα στις χαμηλες στροφες

για ποιο λογο χρειαζεται αυτο αλλαγη και πως το καταλαβαινεις?
dancerman    
1,6 Bar
1,6 Bar
 
Posts: 1650
Joined: Mon Mar 31, 2008 05:58
Gender: Male

Re: Κατανάλωση CX-7

Postby pankrok on Mon May 06, 2019 14:51

οταν ακους το χαρακτηριστικο κροταλισμα στο ρελαντι (τυπου ντηζελ ενα πραμμα) ειναι η στιγμη που το γραναζι δεν κραταει λαδι και λογω χαμηλων στροφων υπαρχει χρονος να γυρισει ο εκκεντροφορος σε διαφορετικη θεση απο την απαιτουμενη

δηλαδη το ζορι οταν καθε εκκεντρο πατησει βαλβιδα τεντωνει την αλυσιδα και αμεσως μετα χαλαρωνει στριβωντας μεσα στο γραναζι.
το αποτελεσμα ειναι να μενουν για μικροτερο χρονο οι βαλβιδες ανοικτες ενω δεν ειναικαι σιγουρο οτι με ενα obd διαγνωστικο μπορεις ευκολα να διακρυνεις το σφαλμα γιατι η αναφορα θεσης του εκκεντροφορου ειναι σε ενα σημειο (αυτο που διαβαζει ο αισθητηρας) το οποιο θα ειναι λιγο πολυ σωστο αλλα στις ενδιαμεσες θεσεις επικρατει ενα χαος.

σε υψηλοτερες στροφες δεν συμβαινει σε τετοια εκταση το φαινομενο.

τι καταλαβαινεις εσυ τωρα, ειναι οτι σε συνθηκες κινησς σε πολη (στροφες λιγοτερες απο 2000 κατα μεσο ορο) η καταναλωση σου ανεβαινει αισθητα (πχ απο 14 στα 16+) ενω ταυτοτοχρονα σε ταξιδακι (πες 3000 στροφες) απο 12-13 αντε να παει μισο λιτρο πανω. Αν λοιπον εχεις παρατησησει κατι τετοιο και ακους και τον τον θορυβο θες σιγουρα γραναζι. Σε ποιο τραβηγμενες καταστασεις ακους ενα χαρακτηριστικο ηχο την ωρα που βαζεις μπροστα , ο οποιος οφειλεται στο σταδιακο γεμισμα με λαδι του γραναζιου, που λογω διαρροης αργει να γεμισει με αποτελεσμα να ακους την αλυσιδα να "κοπαναει" για καποια δεκατα του δευτερολεπτου μεχρι να "τεντωσει". Αν σβησεις και ξαναβαλεις μπροστα σε λιγο χρονο πχ λιγα λεπτα (αναλογα την περιπτωση) και δεν το κανει , αλλα την αλλη μερα το πρωι το κανει τοτε ειναι παραπανω απο σιγουρο.

παντως το ανταλλακτικο αυτο εχει βγαλει 3η εκδοση πλεον , θεωρω οτι ηδη απο την δευτερη και μετα το προβληαμ ειναι λυμμενο δια παντως

ενα αλλο προβλημα που επιβαρυνει την καταναλωση ειναι η ανομοιομορφια στον ψεκασμο.
δηλαδη να εχεις 1 η 2 μπεκακια που δεν ψεκαζουν καλα.
επειδη η διορθωση γινεται απο τον λ , αλλα ειναι μονο ενας και βλεπει συνολο , εχοντας σχετικη ελλειψη καυσιμου σε εναν η δυο κυλινδρους , ο εγκεφαλος για να διορθωσει το μειγμα αφηνει περισσοτερη ωρα τα μπεκ ανοικτα στο συνολο τους.
αν πχ ο στοχος ειναι το 14.7 στην πορεια θα εχεις πχ δυο κυλινδορυς φτωχους (15,5) και δυο πιο πλουσιους (14) για να δει ο λ στο τελος το 14.7
αυτο ειναι κακο για την καταναλωση γιατι εισαι και στους 4 κυλινδρους σε λαθος μειγμα (ιδανικα 14.7-15 ειναι η βελτιστη οικονομια)
επισης ειναι κακο και για τον κινητηρα γιατι οταν ο στοχος ειναι πχ 11.5 (τερμα γκαζι) τοτε θα εχεις κατα αντιστοιχια κυλινδρους με 10.5 αλλα και κυλινδορυς με 12.5+
στην πρωτη περιπτωση θα βγαζεις καπνα απο την εξατμιση , στην δευτερη θα εχεις περισσοτερη θερμοτητα. Αν σκεφτεις οτι ο εργοστασιακος χαρτης εχει και σημεια με 11 τοτε θα δεις αρκετο καπνο πισω (που γενικα ειναι αδιανοτηο για μοτερ του 2000+ να δεις καπνα σε οποιαδηποτε συνθηκη). Σε ποιο εξεζητημενες καταστασεις μπορεις να εχεις και αστοχια καυσης απο εναν κυλινδρο. Αν αυτο γινει σε χαμηλο φορτιο θα δεις το misfire, αν γινει σε υψηλοτερο μπορει να χρειαστει να βγαλεις κουβα να μαζεψεις την μπιελα και τα κομματια του μπλοκ.
γενικα αν πατατε τερμα γκαζι με 2α η 3η πχ και δειτε πισω μια τουφιτσα καπνας (θα σκουρινει λιγο το ειδολο στον καθρεπτη - δε θα δουμε και το 43ιο να ανοιγει την 9) ειναι μια ενδειξη οτι τα μπεκ θελουν καθαρισμα και μετρημα. Σε συνδυασμο με μια αυξηση της καταναλωσης γυρω στο 10% απο τα αναμενομενα ειναι σιγουρο.
αν τα χλμ των μπεκ ειναι ηδη αρκετα (150000+ ) η εχουν ηδηα ενα καθαρισμα , καλο ειναι να πας για μια καθαρη 4αδα (οχι βεβαια στην τιμη της μαζδα στην ελλαδα, 400 το ενα) και να εισαι κυριως για αλλα 100000 χλμ

αν σκεφτεις οτι μπορουμε να βρουμε γραναζι στην τελευταια εκδοση με 160-170 ευρω και 4αδα μπεκ στα 600 , ειναι λεφτα που με την εργασια (1000 στρογγυλα πες) θα τα παρεις πισω απο την καταναλωση το πολυ σε δυο χρονια.

GTX2867r / forged / ported / sleeved και βλεπουμε...


Ώπα λάθος. Δις λαστ γιαρ. Τώρα όλα μανουλα!
User avatar
pankrok    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Posts: 3514
Joined: Wed Oct 15, 2008 12:24
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 42
Car Model: Mazda CX7 '08/ Honda HRV '99 / Vitara 1.4 '19

Re: Κατανάλωση CX-7

Postby DASKALAKIS CX-7 on Tue May 07, 2019 14:41

Τι λες ρε παιδι μου...
Ωραίος ο Παναγιώτης.Ευχαριστούμε για τα σεμιναρια.. :)
DASKALAKIS CX-7    
0,0 Bar
0,0 Bar
 
Posts: 214
Joined: Sat Jun 19, 2010 05:51
Gender: None specified
Car Model: MAZDA CX-7

Re: Κατανάλωση CX-7

Postby SchumiMx5 on Thu Sep 17, 2020 08:45

Σχεδόν 8.000χλμ έχω κάνει και μέση κατανάλωση 12.2 Νομίζω καλά είναι για τόσο σταμάτα ξεκινά που έχω κάθε μέρα.
Image
User avatar
SchumiMx5    
-0.6 Bar
-0.6 Bar
 
Posts: 83
Joined: Mon Nov 07, 2011 09:33
Gender: None specified
Car Model: MX5 Turbo

Previous

Return to Γενικα περι CX 7

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests