[ +/- ] [ It is currently Thu Nov 14, 2019 07:33 ]

Τετρακινηση CX 7 και MPS 6

Τετρακινηση CX 7 και MPS 6

Postby aar on Tue Sep 09, 2008 20:56

Αν δωσετε λιγη προσοχη θα καταλαβετε πολλα...

δεν μου αρεσει η ευθεια
γιατι την βλεπω σαν διαλειμα μεχρι την επομενη στροφη

http://www.alexis-hair.gr
User avatar
aar    
0,7 Bar
0,7 Bar
 
Posts: 744
Joined: Mon Apr 14, 2008 18:28
Gender: Male
Car Model: CX-7

Re: Τετρακινηση CX 7 και MPS 6

Postby Nasos Mazdaspeed 6 on Sun Oct 05, 2008 14:02

καταρχην εχει μια παρα πολυ καλη και ιδιαιτερη αναλυση του κινητηρα μας :)
γενικοτερα η καλυτερη αναλυση που εχω δει για ολο το συστημα του αυτοκινητου,την τετρακινηση και αλλα τεχνικα :bow:
επισης καθε φημη περι 95-5 νομιζω πως την καταρριπτει ξεκαθαρα ο Hirashi με τις επεξηγησεις του!100-0 μπροστα σε κανονικη κινηση :)
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Image
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
User avatar
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Posts: 37615
Joined: Thu Mar 06, 2008 15:22
Location: Χαλανδρι-Σπαρτη
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 44
Car Model: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Τετρακινηση CX 7 και MPS 6

Postby dgiannitakis on Thu May 14, 2009 20:18

Respect
User avatar
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Posts: 22469
Joined: Thu Feb 26, 2009 20:56
Location: ΑΘΗΝΑ
Gender: Male
Car Model: MAZDA 3 MPS

Re: Τετρακινηση CX 7 και MPS 6

Postby VasoP on Mon May 25, 2009 06:16

Με δυο λογια τι λεει στα ελληνικα ο κινεζος ρε παιδια;
http://www.flickr.com/photos/39429587@N05/ (εγώ)
http://www.facebook.com/maroudia.creation (μια φίλη μου)
http://www.facebook.com/msdina.yourenglishteacher (και μια άλλη φίλη μου)

Μην τρώτε λεφτά και χρόνο στα συνεργεία. Αγοράστε γρήγορο αυτοκίνητο απο την αρχή για να γλυτώσετε στο μέλλον.
(SUV Mazda CX-7, 2.300 cc, 260 hp, 4x4)
User avatar
VasoP    
-0.6 Bar
-0.6 Bar
 
Posts: 84
Joined: Sun May 24, 2009 20:19
Gender: Female
Age: 39
Car Model: Mazda CX-7

Re: Τετρακινηση CX 7 και MPS 6

Postby DimKatz_CX7 on Wed Jul 22, 2009 07:46

Νάσο δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα...από σοβαρό ψάξιμο που έκανα 100-0 έχουμε μόνο σε πολύ αργές ταχύτητες, όταν ενεργοποιούμε πρώτη σκάλα στο χειρόφρενο και όταν κάνουμε μανούβρες με αργή ταχύτητα οπότε το πρόγραμμα ελέγχου της τετρακίνησης αντιλαμβάνεται παρκάρισμα και μεταφέρει την κίνηση στους μπροστά τροχούς...Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις ο ηλεκτρομαγνητικός συμπλέκτης δουλεύει συνέχεια μεταφέροντας ποσοστό της ροπής στους πίσω άξονες...άρα έχουμε σχεδον στο 95% της οδήγησης ενεργοποιημένη την τετρακίνηση έστω και σε μικρό ποσοστό.

http://www.youtube.com/watch?v=uOWGq1B8C84
Σε αυτό το βιντεάκι παρουσιάζεται η συμπεριφορά του ηλεκτρομαγνητικού συμπλέκτη σε 6αρι AWD (ίδιο και με το 7αρι). Αυτό που βλέπουμε είναι συνεχώς ρεύμα να διοχετεύεται στον ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη που είναι μπροστά από το πίσω διαφορικό...μόνο στην αρχή με χαμηλή ταχύτητα και μανούβρες η ένταση του ρεύματος είναι σχεδόν μηδενική

http://www.youtube.com/watch?v=cPtUEnRpURw&NR=1
Στο βιντεάκι αυτό φαίνεται η λειτουργία του χειρόφρενου...όταν ενεργοποιείται και ανάψει λίγο το λαμπάκι αμέσως μηδενίζεται το ρεύμα στον ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη και έχεις πλέον μόνο μπροστινή κίνηση.

Στο επισυναπτόμενο pdf παρουσιάζονται περισσότερες λεπτομέρειες για τον τρόπο λειτουργίας της τετρακίνησης όπως και άλλα θέματα.

Πάντως, μετά την αναβάθμιση που έκανα στις 15/07/2009, πέραν της εντελώς διαφορετική και ομαλή συμπεριφοράς του κινητήρα ανακάλυψα ότι πρέπει να έγιναν και μικροαλλαγές στην συμπεριφορά του traction control. Επειδή γενικά, κάνω ταξίδια και εκτός δρόμου και με δύσκολες συνθήκες (χιόνι, πολύ βροχή, λάσπη, άμμος) έως πριν να κάνω την αναβάθμιση όταν έχανα την πρόσφυση, το traction control έριχνε τις στροφές του κινητήρα και επειδή λόγω κακής χαρτογράφησης στα χαμηλά ρετάριζε μου έσβυνε το αμάξι. Πλέον μετά την αναβάθμιση, η μείωση των στροφών δεν είναι δραστική...το αμάξι κρατάει ροπή στα χαμηλά και τότε άκουσα και ένιωσα κάτι που είχα δει μόνο στα freelander...ενεργοποιείται το abs στο τροχό που σπινιάρει και μεταφέρεται έτσι η ροπή στον απέναντι τροχό με την πρόσφυση!!! Πιστεύω ότι πλέον η συμπεριφορά της τετρακίνηση με την νέα αναβάθμιση έχει βελτιωθεί σημαντικά...Χαρακτηριστικά το έχωσα σε άμμο και ενώ παλιά μου έσβυνε ή μου έκανε διαφορικο και βυθιζόταν...τώρα πήγαινε κυρία!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by DimKatz_CX7 on Wed Jul 22, 2009 08:48, edited 3 times in total.
DimKatz_CX7    
 
Gender:

Re: Τετρακινηση CX 7 και MPS 6

Postby DimKatz_CX7 on Wed Jul 22, 2009 07:58

Παιδιά στο Link που δείχνω στην συνέχεια φαίνεται η δυνατότητα της τετρακίνησης στο 7αρι...
Αν παρατηρήσετε προσεχτικά...την στιγμή που βγαίνει το αμάξι...ο μπροστά δεξιός τροχός κομπιάζει λόγω της ενεργοποίησης του abs και έτσι μεταφέρεται η ροπή στον απέναντη.

http://www.youtube.com/watch?v=knF_M7UZ ... re=related
DimKatz_CX7    
 
Gender:

Re: Τετρακινηση CX 7 και MPS 6

Postby lambroukos on Thu Jul 23, 2009 05:31

Να ευχαριστήσω τον Δημήτρη για τις καταπληκτικές πληροφορίες του. Όταν έψαχνα για το αμάξι πριν το πάρω μου είχε κάνει εντύπωση η παντελής έλλειψη πληροφοριών για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Λεπτομέρειες για την τετρακίνηση, για το πίσω διαφορικό κλπ. Μπράβο Δημήτρη, ξεστραβωθήκαμε. Ειδικά το PDF (Technical training) είναι όλα τα λεφτά :bow:
lambroukos    
-0.8 Bar
-0.8 Bar
 
Posts: 41
Joined: Sat Mar 28, 2009 04:30
Gender: Male
Age: 50
Car Model: CX-7

Re: Τετρακινηση CX 7 και MPS 6

Postby lambroukos on Thu Jul 23, 2009 05:42

και κάποιες πληροφορίες από ένα ξένο φόρουμ. Δεν ξέρω αν είναι σωστές ή όχι αλλά φαίνονται αληθοφανείς:


I just stumbled upon this information from the Mazda training manual and thought this would be helpful to have here:


The CX-7 is equipped with Mazda’s new active torque split all-wheel drive system, which debuted on the MazdaSpeed6, featuring a more aggressive transfer of torque to the rear axle in accordance with driving conditions. This intelligent system achieves a satisfying balance between the interactive control over the vehicle that makes it particularly enjoyable to drive, and confident handling stability necessary for snowy, wet or other uncertain road surfaces/conditions; engine power and torque are faithfully and efficiently transferred to the road surface for maximum performance.

The active torque split AWD system uses real-time data input on steering angle, yaw rate, lateral G-force and engine status to determine road surface and driving conditions. The CX7’s onboard computer then automatically determines which of three different modes of front/rear torque distribution should be engaged: Normal, Sport, or Snow (for slippery surfaces). The active torque coupling mounted in front of the rear differential is electronically controlled in accordance with the data provided by the computer, adjusting front/rear wheel torque distribution between 100:0 and 50:50 to deliver optimum drive power to each axle. The result is that the most power and traction are made available under all conditions; positive acceleration and confident handling are provided regardless of constantly changing road conditions, as well as the ability to fully balance the vehicle in a turn by skilful use of the accelerator pedal.

Unlike many competitor offerings, the torque transfer system in the CX-7 seamlessly integrates the inherent stability of all-wheel drive; because the active torque coupling is controlled electronically, it can react to wheel slippage much more rapidly than conventional gear- or fluid-controlled systems. To ensure consistent power delivery under all weather and driving conditions, the Power Take-Off (PTO) system on the centre differential that distributes torque to the rear axle is fitted with its own liquid-cooled cooling system.

Once the computer has shifted into snow or sport mode it pre-loads the rear axle so you don't have to wait for slippage. As oppossed to the system in the 01-04 Tribute where the wheels had to actually slip before the AWD kicked in.

<On the TCS System>

The braking system works in synergy with the CX-7’s Dynamic Stability Control (DSC), incorporating a traction control system (TCS), to exhibit an outstanding level of active safety. The Dynamic Stability Control system is designed to activate when the vehicle is taking a turn too quickly for the road conditions. DSC compares the driver's intended direction (from the steering wheel angle) to the actual vehicle path; if the system senses
understeer or oversteer, it applies braking force, and reduces engine torque if required, to correct the situation.

Traction control systems generally come in one of two primary systems: an ABS-based system, or an engine management system. Both systems use the ABS wheel speed sensors to determine if there is wheel spin (wheel speed greater than vehicle speed). The CX-7 system uses engine management to reduce the amount of power output by reducing fuel, ignition timing and throttle position to reduce wheel spin. This system is superior to systems that use the ABS brakes to slow down the spinning wheel – ABS systems have a tendency to be very jarring in their operation and can overheat the brakes if used for extended periods of time. The CX-7’s traction control system (TCS) deals with the problem of the engine supplying too much power for road conditions right at the source; when wheel spin is detected, the TCS simply reduces the engine’s power output until the wheel spin stops.


Είναι από εδώ: http://www.mcx7.com/archive/index.php/t-1659.html

Τώρα μένει να μάθουμε κατά πόσο το πρόγραμμα τετρακίνησης του CX-7 διαφέρει από το 6αρι... Δηλαδή μήπως το 7αρι είναι μπροστοκίνητο όταν πας χαλαρά και όταν τα δώσεις λίγο περνάει στο σπορ πρόγραμμα όπου συμπεριφέρεται όπως στο βίντεο με το πολύμετρο (6αρι);
lambroukos    
-0.8 Bar
-0.8 Bar
 
Posts: 41
Joined: Sat Mar 28, 2009 04:30
Gender: Male
Age: 50
Car Model: CX-7

Re: Τετρακινηση CX 7 και MPS 6

Postby DimKatz_CX7 on Thu Jul 23, 2009 06:30

Ευχαριστώ Λάμπρο για τα καλά σου λόγια! :)

Όντως το κείμενο αυτό που μετέφερες από το ξένο φόρουμ των cx-7 το είχα διαβάσει και το έχω διασταυρώσει...Η ενσωματωμένες αυτόματες επιλογές που έχει φορτωμένες το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της τετρακίνησης είναι αυτές οι 3 (Κανονική, Σπορ, Χιόνι). Πάντως, είναι αρκετά ασαφές το πώς το αμάξι ορίζει αυτές της 3 επιλογές...Για την κανονική και την σπορ, ο δείκτης είναι η ταχύτητα και ο αισθητήρας επιτάχυνσης...Για το χιόνι όμως τα πράγματα είναι πιο δύσκολα...Όταν είσαι σε πορεία ..οκ...η μεγάλη διαφορά ολίσθησης των μπροστά και πίσω τροχών θα ενεργοποιήσει την επιλογή χιόνι..Όταν όμως είσαι σταματημένος και θέλεις να κάνεις μικρο μανούβρες ξεκολήματος τότε τα πράγματα χολαίνουν...Εκεί θες από την αρχή ενεργοποιημένη την τετρακίνηση 50-50 για να βγεις...όμως αν το πρόγραμμα αντιλαμβάνεται μανούβρες παρκαρίσματος τότε σε ξεκινάει με μπροστινή κίνηση μόνο. Σκέφτομαι να ρωτήσω αν γίνεται με κάποια πατέντα να επέμβεις και με ένα κουμπάκι να επιλέγεις πάντα την επιλογή χιόνι...δηλαδή να στέλνεις μάξιμουμ ρεύμα στον ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη..
DimKatz_CX7    
 
Gender:

Re: Τετρακινηση CX 7 και MPS 6

Postby lambroukos on Thu Jul 23, 2009 08:23

DimKatz_CX7 wrote: Σκέφτομαι να ρωτήσω αν γίνεται με κάποια πατέντα να επέμβεις και με ένα κουμπάκι να επιλέγεις πάντα την επιλογή χιόνι...δηλαδή να στέλνεις μάξιμουμ ρεύμα στον ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη..


Μ' αρέσεις... 8-)
lambroukos    
-0.8 Bar
-0.8 Bar
 
Posts: 41
Joined: Sat Mar 28, 2009 04:30
Gender: Male
Age: 50
Car Model: CX-7

Re: Τετρακινηση CX 7 και MPS 6

Postby DimKatz_CX7 on Thu Jul 23, 2009 08:42

Εμ...δεν έχω δίκιο Λάμπρο?...έχω δει πως συμπεριφέρεται η τετρακίνηση όταν είναι κλειδωμένη σε άλλα αμάξια...Nissan Xtrail, suzuki sx4...που έχουν και auto και κλείδωμα...εεε η διαφορά σε χιονισμένο με αυτές τις δύο επιλογές είναι τεράστια...το αμάξι με κλειδωμένη τετρακίνηση είναι παρασάγγας πιο ευσταθές.
DimKatz_CX7    
 
Gender:

Re: Τετρακινηση CX 7 και MPS 6

Postby plousios on Fri Jul 24, 2009 15:04

Όταν τα πράγματα ζορίσουν TCS OFF κατευθείαν παιδιά.Αν κολλήσετε απενεργοποιήστε το κατευθείαν.Η και πριν ακόμα καλύτερα.Μιλάω εκ πικρής πείρας (άμμος)
ΤΕΡΑΣΤΙΟ μειονέκτημα η έλλειψη επιλεκτικής τετρακίνησης.ένα κουμπάκι ήταν..γιατί δεν το βάλανε δε μπορώ να καταλάβω
User avatar
plousios    
-0,2 Bar
-0,2 Bar
 
Posts: 159
Joined: Tue Jul 07, 2009 16:08
Country: Greece (gr)
Gender: None specified
Car Model: CX-7

Re: Τετρακινηση CX 7 και MPS 6

Postby spyrtos on Wed Oct 06, 2010 12:56

αν μπορείς να επέμβεις στον εγκέφαλο του mps τότε μπορείς να τραβήξεις καλώδιο και να το βγάλεις με κουμπί/διακόπτη!ειδαλλιώς μάλλον πρέπει να ψαχτείτε ωσεί θέλετε να το "κανετεμε" παράλληλο εγκέφαλο "πουγκινετε" σίγουρα

θα είναι πιο ευσταθές το αμάξι αλλα η κατανάλωση θα ανεβεί!
User avatar
spyrtos    
1,6 Bar
1,6 Bar
 
Posts: 1696
Joined: Sun Feb 01, 2009 21:23
Gender: Male
Age: 30
Car Model: mazda 6 mk2 1.8

Re: Τετρακινηση CX 7 και MPS 6

Postby Nasos Mazdaspeed 6 on Sat Sep 29, 2012 14:12

aar wrote:
Nasos Mazdaspeed 6 wrote:δεν διαφωνω καθολου,αλλα αν φανταστουμε μια εκδοση πιο σκληροπυρηνικη 7αριου μερυθμιζομενες αναρτησεις πχ τι θα εκανε αυτο το αυτοκινητο? :twisted:

πλακα πλακα ακομη περιμενουμε μια coilover αναρτηση για 7αρια!κανεις και τιποτε ακομη!η Autoexe μονο!

οσον αφορα το βαρος
οταν ειμαι πολυ φαγωμενος το αυτοκινητο στριβει μονο με γραμμες
ενω σε νορμαλ καταστασεις φαγητου γλυστραει και με τα τεσσερα ..


αυτος εισαι βρε Θαναση :twisted:
ποσο διαφορετικα θα ηταν αν εβγαινε το esp εντελως!
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Image
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
User avatar
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Posts: 37615
Joined: Thu Mar 06, 2008 15:22
Location: Χαλανδρι-Σπαρτη
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 44
Car Model: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Τετρακινηση CX 7 και MPS 6

Postby aar on Sat Sep 29, 2012 21:04

http://www.enikos.gr/sports/77270,Brave ... _2012.html

Αυτη την τετρακινηση θα ήθελα...
δεν μου αρεσει η ευθεια
γιατι την βλεπω σαν διαλειμα μεχρι την επομενη στροφη

http://www.alexis-hair.gr
User avatar
aar    
0,7 Bar
0,7 Bar
 
Posts: 744
Joined: Mon Apr 14, 2008 18:28
Gender: Male
Car Model: CX-7

Next

Return to Μεταδοση

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest